Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/20 in all areas

  1. Nu am alergat nici dupa number one la calitate, ca-mi e necesara pentru nexia si nu jaguar ca asa ... imi bag flexu-n ea de rabla de doua conducte amarite is mai scumpe decit caleasca. 😆 Pur si simplu nu-mi dau seama ce material e, de aliajul in sine e astfel ori are un strat protector anti-coroziv. Oricum, au primit o mina de grund dupa care o vopsea rezistenta la temperaturi inalte (600°C). I-am tras si o poza (expres linga sigla) ca idee pentru a se observa unde "bate" defapt ca si nuanta a materialului.
    1 point
  2. 1. Cum adica face baterii bune numai ptr masini noi !?!...Eu mi-am luat Varta la Matiz (cand Mati avea deja doi ani si e foarte buna, dupa 2 ani n-am avut nici-o problema, ochiul magic sta pe verde fara probleme. 2. Eu nu stiu de ce decretezi atat de sigur de tine axiome de genul VARTA nu are baterii pentru Leganza!?!...Bine inteles ca are (din cele cu polarizarea inversa) dar nu de 80 Ah ci de 62 ca asa e proiectata masina aia...Si sa-ti mai zic ceva: daca ti-ai luat Caranda la dimensiunile alea si are 80 Ah stii ce risti nu?!?...Un mare scurt (sunt inghesuite placile acolo mama-mama) si oricum alternatorul tau mai mult de 65Ah n-o sa-ti bage - decat daca nu cumva l-ai modificat... E adevarat ca o VARTA costa vreo 240 lei fata de o Caranda care treb' ca e in jur de 180 lei...E o diferenta destul de importanta... Oricum cand o sa bage Caranda bani in tehnologia bateriilor asa cum baga Varta o sa-mi iau si eu Caranda!..De altfel mos caranda e un tip destul de simpatic si una peste alta a facut treaba cu afacerea asta!...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...