Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/02/20 in all areas
-
S-a schimbat schimbarea, desi ziceam ca asta va fi gata prima nu va mai fi, voi face visinica prima din 2 motive simple: Nr 1, pe aia vor veni jambele asteia fara modificari si aproape toata electrica, partea buna e ca motorul nu trebuie refacut, masina nu va fi bibilita excesiv si voi termina mult mai repede acolo (zic eu) avand teoretic mai putine operatiuni de facut. Nr2, sa o fac pe-aia automate prezinta un challenge mai mare decat sa o fac pe-asta SFI 😄 (iau totul de pe bej si voila 😄 nu e nimic interesant, deja am totul facut acolo, acum doar repar greselile facute atunci de care m-am prins intre timp) . Am reusit sa defrisez interiorul aproape complet fiindca imi trebuia electrica pentru cealalta si am descoperit ca masina are imobilizator Este primul espero cu immo pe care il vad, dupa cum se vede a fost deja "operat" de un roman, cheia e bandajata de cititor si era ascunsa in bord. Cel mai probabil proprietarul a pierdut una din chei si cineva a zis sa rezolve problema fara sa rescrie chip nou. Momentan merge deci ramane asa, vom studia pe viitor. O chestie buna pe care am vazut-o, instalatia de 1.5 de pe visinie are mufele pentru modulul de airbag si ABS desi masina nu este echipata. Un lucru bun fiindca una din instalatiile de le visinica sau bej vor ajunge pe asta si nu am probleme la sistemele astea 2 in plus 🙂 Am demontat pedalierul aproape complet urmand sa fie inlocuit cu cel de pe visiniu pentru pedala de ambreiaj. Nu a mers adaptata direct, trebuie schimbat tot pedalierul. Caseta de directie se va inlocui cu cea de pe bej fiindca aia a fost reconditionata de mine acum 2 ani si stiu ce pun, asta are istoric necunoscut si are si un pic de joc, probabil bucsa ochelar de teflon, am noua, dar nu vreau sa ma trezesc cu lichid de servo la picioare pe la simering, la cealalta a fost schimbat.1 point
-
Ieri am schimbat instalatia din spatele motorului (trasee de forta electromotor/alternator + borne) cu cele de la aia verde fiindca are o mufa in plus pentru automata. Din pacate am uitat ca suruburile electromotorului sunt e cupru drept urmare am reusit sa il rup. Binenteles ca asta a fost set back cateva ore, a trebuit sa il dau jos, mai avem unul prin garaj, plus cel de pe motorul vechi de 1.5 al bej-ului. Am incercat sa combin ceva din ele dar nu a iesit, ala din garaj avea tot solenoidul defect, iar cel de pe vechiul motor al bej-ului era diferit, solenoidul nu se potrivea neam, drept urmare l-am curatat si gresat putin (zacea de vre-o 5 ani pe motorul ala) si l-am pus cu totul. Motorul se invarte cu el, nu bate/nu troncane deci totul a fost pus bine la loc si electromotorul inca functioneaza bine dupa atatia ani. Astazi am tras ca un sclav, majoritatea timpului am defrisat ala verde (detalii acolo) dar tot am reusit sa demontez bordul si sa scot electrica lui. Se va inlocui cu cea de la verde tot din motive de automata. Planul este sa iau toata electrica de pe aia, inclusiv instalatia motorului + ECM fiindca este cel mai simplu si sa sper ca ecu de 2.0 8v stie sa mearga si pe 1.5 16V. La senzori se potrivesc cu cateva modificari minore (sonda lambda cu 1 fir in loc de 3 si rerutat traseele senzorilor de temperatura apa si aer fiindca difera ca pozitie pe motor). Daca nu merge e mai complicat, va trebui desfacuta instalatia, separat traseul automatei de cel al motorului si pastrata instalatia de 1.5 +ECM, treaba migaloasa si prefer sa o ocolesc. Este foarte posibil dupa sa am nevoie de ECM de 1.5 16v automat fiindca are alt cod si posibil asta de manual sa nu stie sa dea ce trebuie, vom vedea, toate la timpul lor. Ca bonus, va trebui sa schimb tablia pedalier integral fiindca nu se poate adapta doar pedala de ambreiaj si gata. Cam asta e stadiul actual.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00