Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/20/20 in all areas

  1. Nu e pe cheder, e tot lipit cu silicon. Dar oricum trebuia dat jos, se poate demonta chederul si fara sa desfaci parbrizul. E pe stilul "las' ca merge si asa"
    1 point
  2. Mai exact de ce? Iese la noxe, frane are, directie are, lumini are... iar sasiul se reface, macar in primii cativa ani va fi mai bun decat la alte masini "conduse de batranele pana la biserica duminica". Masina oricum nu are sasiu autoportant, o bucata de traversa mancata nu afecteaza siguranta masinii.
    1 point
  3. Salutare! Unde s-a pus tabla noua, ca lumea, nu a aparut rugina pe ea. Din pacate in tabla veche mai erau locuri unde reaparea rugina, in general in vecinatatea zonelor unde s-a taiat. Eu banuiesc ca acolo a ramas putina rugina de suprafata care a mancat in timp, pe sub antifon tabla. Asta desi am folosit tot ce se putea folosi pentru a tine rugina la distanta. Batalia cu rugina am pierdut-o in primul rand la usi, acolo desi am curatat pana la tabla curata cat se poate de bine, am folosit inhibitor de rugina etc, in 2 ani rugina a reaparut. Ideea e ca daca tabla este proasta nu vei scapa de rugina orice ai face. tot ce poti face este sa intarzii pe cat posibil aparitia ei. La 1 an dupa ce am vandut masina, cel care a cumparat-o a avut o problema f naspa - i s-a rupt un lonjeron spate, a cedat podeaua. Asta desi totul a fost reparat cat se poate de bine si in partea din spate nu era rugina nasol cum era la praguri spre exp inainte sa o repar... Sfatul lui Viktor/ DJ_Dark este foarte bun si asigura-te ca baga ceara in praguri, contraaripi etc. Sa nu ai incredere in nici un meserias, indiferent cine si cum il recomanda. Ori stai langa el cand face treaba, ori il verifici ca a facut treaba bine. Bafta!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...