Revin cu bucurie sa anunt rezolvarea problemei cu ceasul din bord. Am gasit timp si am reusit sa-l trag afara, nu fara efort. Am incercat sa scot ornamentul cu scule de demontat carcase (niste pene de palstic) si nimic, pana la urma am bagat degetele si l-am tras de "cozoroc" in sus, pana s-a cascat cca 1cm in spate cat sa pot baga degetele. Apoi cu grija si forta pana s-au desprins clemele una cate una. Sunt 4 bucati la fel ca cele de la masca radio-CD, doar ca au iesit mult mai greu. Doua sunt pe margine stanga-dreapta pe la jumatatea distantei din fata in spate, doua sunt pe latura dinspre cabina, mai apropiate de axul median si mai jos. Alea au iesit cel mai greu si s-a lasat si cu o fisurare a decuparii plasticului din bord unde intra o clema. Nu se vede oricum la remontare decuparile fiind sub ornament.
Am demontat apoi ceasul din bord (2 suruburi cap cruce) si apoi am scos placa din carcasa de plastic (are cleme).
Am luat pentru inceput toate lipiturile la refacut cu simt de raspundere si, surpriza, acum functioneaza impecabil ceasul, isi modifica si intensitatea la aprinderea luminilor de bord/de stationare. Nu a fost nevoie sa schimb nici o dioda.
Din pacate doua cleme de metal au scapat in jos prin bord la demontare si nu le-am mai gasit, asa ca la remontare am folosit un pic de banda dublu adeziva 3M pe interior si e fixat acum ca nou.
Tot ce e electric e functional 100% acum pe Lacetti, dupa ce am rezolvat si cu dezaburirea/recircularea anul trecut. Tot de la lipituri crapate pe placa.
PS. regret dar de data asta n-am avut inspiratia sa fac poze, dar nici nu era mare chestie.