@Dj_Dark sa iti mai fac putina pofta 😄 , nu am stare, deci am mai pierdut cateva ore cu ea, am schimbat/bibilit franele fata, schimbat toate bieletele, curatat franele spate, gresat rulmentii, revopsit etrierii, schimbat rotile, maine vine antigelul si sa vad cum stau cu timpul poate ii schimb si uleiul, sa termin lista 😄
placutele erau cam la 40% plus un lucru interesant, nemaiavand mica denivelare in capatul placutei cum au cele de la ATE, am gasit si pe stanga si pe dreapta fata, placutele usor sparte in sensul normal de rotatie, practic candva discul a muscat mai tare din placuta si santurile de pe disc au spart placuta.
bieletele pe stanga la prinderea pe bara erau varza si spate si fata, sus in amortizor erau ok-ish..., pe dreapta fata era varza si sus si jos, iar pe spate doar jos.
noile bielete fata/spate sunt mai lungi cu ~4mm, nu stiu daca deranjaza cu ceva sau daca asa erau stock, in fine mi-am dat seama cand am vrut sa monteze prima bieleta pe stanga, a trebuit sa trag de bara antiruliu, in conditiile in care aveam masina suspendata de fata.
am descoperit o gaura in mediana, pe lateraul ei, banuiesc ca este coapta de a iesit tocmai pe acolo, dar ciudat ca inca nu face zgomot, si tine si presiunea daca astup finala... in fine, sa nu deranjam ce nu este total defect 😄 , o las in suc propriu deocamdata pana incepe sa urle.
ps: donez daca este cineva interesat, rolele de la distributie si cureaua , sunt intr-o stare chiar foarte foarte buna, doar ca au vechimea indeplinia nu si nr de km, poate are cineva nevoie provizoriu...sau eu stiu..sa isi cumpere doar curea noua..in fine le mai tin 1 sapt 2 ... daca nu le arunc. 🙂