Ieri in sfarsit s-au montat grilele si farurile.
Ce nu-mi place este ca semnalul stanga nu prea s-a aliniat bine cu aripa, o sa mai investighez ulterior.
Stiu ca am zis la mai multe asa, dupa ce va fi masina completa vor fi multe de revizuit 🙂. Inclusiv furtunele de benzina "care tin etanol" dupa cum zicea nenea din vitan.
Dupa 1 luna au lesinat destul de nasol si cel de tur in rampa era stropitoare. Am strans colierele pana le-am sugrumat bine si momentan e in regula dar nu va ramane asa.
Data viitoare va fi exclusiv electrica, mai concret, tras instalatia de proiectoare si ventilatorul electric principal.
La ventilator se va face usor diferit, cel care este acum pe masina (care se vede in poze) va ramane doar pentru aerul conditionat, voi decupla termocupla de la el definitiv si o voi folosi pentru a actiona pe cel principal de pe interior care va inlocui porcaria de vascocuplaj.
Motivul principal pentru care am luat decizia asta, ambele sunt destul de mari in diametru si consuma mult, daca le legam in paralel era o sarcina mult prea mare pentru instalatia electrica mai ales la pornire, chiar si unul singur la pornire pe treapta 1 face relanti-ul sa oscileze putin. Plus ca fiecare individual face fata cu brio la ambele radiatoare, masina a mers anul trecut doar cu cel auxiliar care se vede si nu s-a supraincalzit.
La cel gri acum, au venit toate piesele, joi am inchiriat o hala cu elevator (sa nu ma mai tavalesc pe frigul asta) pentru inlocuit amortizoare/arcuri fata in principal, si sa verific ce se mai intampla pe fata fiindca tinuta de drum lasa de dorit.