Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/19 in Posts

  1. Asa cum am scris si pe alt topic prima problema adevarata (nu la consumabile) a aparut la Captiva: furtunul intre intercooler si galeria de admisie a crapat undeva pe drum spre Sinaia si masina suiera ca dracu cand incarca turbina. Din fericire nu am simtit decat o pierdere minora de putere, masina a mers normal si la dus si la intors. Bineinteles ca am luat toate furtunele la verificat si fix ala care e mai greu de schimbat era cu buba. Am demontat bateria, suportul de baterie, ECU-ul si alte maruntisuri ca sa scot furtunul. Si pt ca dupa furtun am ajuns fata in fata cu aerisitorul de la circuitul de ambreiaj, i-am schimbat lichidul si anul acesta, de data asta prin metoda gravitatiei (la service a fost cu pedale) - am pus furtun din aerisitor pana sub masina intr-o sticla si am dat drumul la aerisitor, apoi pe masura ce iesea lichid din circuit, am completat pe sus. Foarte simplu si eficient. Acum pedala de ambreiaj tine mai sus asa ca nu mai am senzatia ca agata cand nu o apas pana la capat, asa cum aveam inainte. Posibil ca dupa aerisirea de la service sa fi ramas aer... Am gasit si cateva cleme pt prinderea cablurilor scoase si lasate aiurea de berbecii de la service cand mi-au schimbat lichidul de ambreiaj anul trecut. Le-am pus la loc si le-am securizat, mai am un zip-tie de schimbat pt ca pe asta l-au rupt. Furtun am luat aftermarket (pare sa fie un no-name) de pe ebay din UK, a venit intr-o saptamana - 80 lei, l-am montat ieri pe asta, nu mai aveam rabdare 😛 . Furtunul asta nou are peretii ceva mai subtiri (totusi are insertie), dar a intrat la fix si a venit cu propriile coliere. Mai am o comanda de furtun data tot pe ebay in Bulgaria, am impresia ca a venit azi, trebuie sa il ridic de la posta. Pe asta din urma am dat 140 lei, chiar sunt curios daca e mai de calitate). Il tin de rezerva, am facut ieri teste de toate felurile si masina merge si se aude bine. In Romania toti imi ofereau doar furtunul original care costa, tineti-va bine, 1200 lei (cel mai mic pret pe care l-am primit). ☠️ Drumuri bune si fara evenimente!
    1 point
  2. Am fost azi la alt inspector si ce sa vezi………….Masina iese fara prea mari probleme, eroarea fiind foarte mica.Poate sa fie inclusiv de la benzina din rezervor sau de la faptul ca ieri am mers cu motorul rece la ITP si nici nu l-am turat.Asadar, masina poate lua ITP fara probleme, doar ca, asa cum a spus inspectorul de azi: ,,ori a facut exces de zel, ori nu s-a priceput, ori a vrut sa ii dai cash cash....'' :))).Cata bataie de cap din cauza unui zelos.
    1 point
  3. Suna la racing nick, gasesti pe internet.
    1 point
  4. Te duci si tu la aceeasi statie fara masina si il intrebi pe seful statiei cand e un moment bun sa vii sa treci ITP-ul. Iti zice el...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...