Inca o comanda speciala pe rol pentru cel rosu 🙂
M-am gandit ca o sa-mi para rau daca nu schimb tampoanele motor acum, ele par bune dar totusi au o varsta. Totodata am mai luat si intinzatorul lantului de distributie, macar atat sa schimb acolo daca ghidajele sunt o gramada de bani.
Lantul e dublu si pare in regula, ramane asa.
Deci:
Uscator/dezumidificator aer conditionat vre-o 100 RON, pentru ca vechi.
2 tampoane motor meyle 170 RON ambele
Intinzator febi + saiba 144 RON
1,5 m furtun de benzina sa inlocuiesc toate furtunasele + 6 coliere 70 RON
Total, vre-o 500 RON
Pentru asta gri acum:
Am mai luat si placute de frana fata, ulei, filtru si 1L de ate sl6 dot4. pret orientativ vre-o 350 RON
Urmeaza cat de curand revizia si zic sa schimb si lichidul de frana macar pe fata, are 2 ani si un pic.
Am primit cotatie la reconditionat caseta de directie (a facut joc in volan), trebuie schimbata cremaliera, vre-o 1300 ron si garantie 2 ani de zile.
In banii astia intra si demontat/remontat inlocuit lichidul servo complet plus geometrie fata.
Operatiunea dureaza o zi (cam 8 ore), saptamana viitoare ma programez.
Dupa operatiune am gasit pe cineva la Buzau pentru soft. 300 euro pentru inca 30 de cai aproximativ insa operatiunea se va face cum trebuie, dyno inainte si dupa iar mapa se va ajusta pe motorul meu, nu doar se scrie un bin si gata , daca "masina nu are caii la final e de la masina" cum fac altii prin Bucuresti.
Urmeaza sa fac si asta ca sa compensez rotile mai mari 😄 si asta va fi singura operatiune de "tuning", la urma urmei e masina de zi cu zi si trebuie sa mearga.