Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/19 in all areas

  1. 🙂 Aia e de pe wasapp, m-a intrebat acelasi lucru. Asa pare la prima vedere. O sa pun o poza mai detaliata cu ele mai la vara cand o sa le montez, momentan s-au depozitat asa ambalate. Asaa, continuam, incepem cu cel rosu ca e mai scurt si sa scap de el 🙂 Atat am facut, petele alea de pe bancheta nu au iesit, sper sa iasa la o curatare cu aburi mai pe la vara. Cel gri acum, binenteles ca ma racaia de data trecuta si de data asta m-am tavalit pe sub el. Problema era ca dupa operatiunea de data trecuta aveam lag foarte mare la turbina, in treptele 1 si 2 calcata si luata repede intra undeva pe la 2500-3000 de ture, in treptele mari se simtea ca intra mai tarziu decat de obicei, banuiala mea ca nu am montat galeria cum trebuie si pierde presiune sa cine stie ce am uitat sa remontez pe-acolo, drept urmare am redesfacut galeria de admisie, de data asta pe lumina si pe indelete. In afara ca uitasem sa strang unul din colierele de la EGR nu am gasit mare lucru pus aiurea, mai era o saiba de la o prindere cazuta pe acolo insa nu pot sa spun daca era de data trecuta sau a cazut acum la demontare. Anyway, daca tot am redesfacut am zis sa verific si releul de la bujii, firul ala de care vorbeam era la locul lui, am mai miscat mufele prin el si cam atat. Dupa care pe deasupra am observat ca fara admisie am acces mai bun si daca il desfac de pe motor pot scoate si mufele din el sa verific contactele, singurul impediment, tubul jojei de ulei. M-am gandit ca nu este o problema sa o scot din baie fiindca gaura este peste nivelul de ulei nu? 🙂 Well, nu e asa, am scos-o si a inceput sa curga ulei, pana am bagat-o inapoi am pierdut cam 2 litri de ulei pe jos (si pe "rapirea din serai" binenteles adica presul pe care ma tavalesc de obicei pe sub ea, prietenii stiu 🙂 ). Drept urmare am renuntat la ideea cu desfacerea releului, am mai completat 600 grame de ulei (atat mai aveam prin garaj) si acum e la minim pe joja. Insa totusi am reusit sa testez live bujiile. Bujia scoasa, cablu de pornire intre masa si carcasa ei, pus contact si, merge, degetul meu stie mai bine, dupa ce am vazut-o rosie, la demontare am reusit sa ating varful si ghici ce, nu se racise 🙂 Am testat toate 4 firele cu bujiile vechi beru si toate se inroseau, dupa care am desfacut si una din cele de pe motor si la fel, se inroseste, avand in vedere ca pe aparat aveau toate aceeasi rezistenta nu le-am mai desfacut pe restul. Dar, acum pare ca functioneaza, de dimineata la -9 grade a pornit mult mai bine ca data trecuta la -2, ceva s-a intamplat acolo. Pe dedesupt acum, am descoperit bataia, troznitura care imi manca ficatii de la operatiunea distributie din vara. Tamponul stanga al motorului era slab in suruburi. S-a strans si parca e alta masina, nu mai trozneste, nu mai bate si la rece aveam un tremurat care acum a disparut. Lag-ul minunat a disparut si el, (nu stiu exact de unde a fost) a redevenit masina pe care o stiam. Azi de dimineata chiar am testat, pornit ok, plecat dupa aprox 30 de secunde de la Grigorescu, mers usor ca la carte pe vreme rece (accelerari usoare si lungi, fara blana, fara bruscari, fara subturari) pe la Titan a trecut de zona albastra si a inceput sa bage cald (vebasto electric sa traiasca) la dristor deja era la prima liniuta (mai greu fara electric, se opreste dupa ce trece de zona albastra) la Unirii eram la temperatura de regim, dupa care am avut niste reprize de forta pana la Cotroceni care mi-au confirmat ca lag-ul a disparut si masina merge in parametri. Per total, sunt foarte fericit ca am localizat si eliminat bataia aia care m-a distrus psihic, deja era enervant fiindca schimbasem iar aproape toata fata (brate complete, bielete antiruliu, amortizoare, rulmenti sarcina) si bataia tot acolo era. Si inca odata m-am feliciat ca am schimbat ventilatorul ala, la -9 grade sigur nu mai mergea. Iar am facut foileton, cam atat momentan, sper ca pana in vara sa nu mai am probleme fiindca asta e masina de baza care trebuie sa mearga 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...