Si e gata, pe langa cele mentionate mai sus a mai fost si fulia de accesorii (da, stiu, din nou), cea veche era crapata si am decis sa o inlocui. Costuri suplimentare, 600RON, am mers pe corteco la recomandarea cuiva, daca si asta se rupe intr-un an, sudura scrie pe ea.
Operatia a decurs bine, motorul inca functioneaza 🙂 a disparut scartzaitul de la pornire (fulia) si vibratiile tipice de diesel de la oprire s-au diminuat considerabil. Totodata motorul a devenit mai silentios.
Au disparut si bataile suspensiei fata la gropi, acum realizez ca am ceva si pe spate 😄 insa tot mai am un zgomot pe fata. Ori era dinainte si era combinat cu zgomotul de bieletele, ori ceva nu s-a strans bine, trebuie verificat urgent.
Totodata s-a mai luat din jocul casetei de directie si din pacate s-a strans cam tare surubul ala fiindca volanul revine f greu la pozitia de mijloc pe liber, daca nu se mai lasa voi mai slabi si reglajul.
Poze cu alta ocazie.
Ah, era sa uit, meritele nu-mi apartin, eu am fost doar bagator de seama si din cand in cand ajutor, treaba sa facut la un garaj cu elevator si de catre mecanic 🙂
Atmosfera a fost relaxata, caterinca maxima si am fost si plimbat cu un e34 cu v8 de 4 litri preparat pentru drift, grup sudat, frana de mana hidraulica, rollcage, scaune....etc, tot pachetul .
Mai pe larg, am plecat sa ne luam cafea cu ea 😄 Bineinteles ca m-am intors cu jumatate de cafea in pahar si restul pe mine, insa a meritat, trasul ca trasul insa sunetul ....orgasmic.