Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/24/18 in all areas

  1. Cauta pe net fisa tehnica de la SikaCor Zinc R. Problema e ca se vinde la ambalaj de 15 sau 30 kg 🙂 Masina a avut din fabrica pastic dat la pistol pneumatic pe contraaripi si pe burta pe laterale. Acest mastic a devenit casant si a permis cumva apei sa intre si sa se formeze rugina. Prin urmare trebuie sa dau jos tot si momentan singura solutie e cu caldura (suflanta cu aer cald profi) sau lampa cu gaz. Asa arata tabla de pe burta dubei dupa ce a fost curatata si data cu Kelfos
    2 points
  2. Am rezolvat si cu airbagul, pana la urma. Am montat ieri seara spira sh, becul era aprins in continuare. Ma apucasera toti nervii, dupa care mi-am adus aminte de sfaturile de a verifica mufele de sub scaune... cum am miscat de cea de la pasager, s-a stins becul. Se pare ca are senzori in scaune... Tind sa cred ca si spira era defecta totusi, caraia destul de rau. Tot ieri s-a aprins si checkul. De acum 2 zile am simtit-o ca intrerupea la rece, ieri a dat si eroarea de missfire. M-am gandit initial la bujiile luate de la epiesa, dar de vina sunt 2 bobine (sau cel putin una dintre ele). Sunt bobine individuale cu pipa dreapta, in interior avand un arc pe post de fir. Arcul ala e oxidat rau si uzat la ambele bobine, oricat le-am curatat tot au oxidat la loc. Am comandat 2 sh (260 lei cea mai ieftina bobina noua).
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...