Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/07/18 in all areas

  1. Sa imi zici si mie unde iti faci credit pentru proiectul asta 🤪
    1 point
  2. Multumim ! MOSul se tine bine pe partea de tehnica insa rugina a cam inceput sa isi faca de cap. De 2 ani nu i-am acordat atentie si lucrul asta s-a vazut de curand. Sper ca in vara sa reusesc sa imi rup cateva zile pentru mesterit. Ziceam nu demult ca o sa revin cu lista de pocinoage din ultimul timp. Sa incepem 🙂 1. De vreun an si ceva, la parterul blocului s-a deschis un MegaImage. Asta vine cu bune si cu rele, dupa caz. Cele rele tin de masinile de aprovizionare care blocheaza in permanenta parcarea si de omuletii care imping dulapurile metalice. O mica neatentie si se intampla multe, de la vopsea sarita sau matuita si pana la asta: Mare lucru n-ar fi insa ia-l de unde nu-i ... Nu mai gasesc niste triple in stare f buna asa cum era rapostatul :(. Cautam 2. A doua bucurie a venit din partea radiatorului. Am tot observat un mic firicel de antigel prelins pe furtunul de intrare insa am avut senzatia ca e vorba de colier. Cu ocazia unui drum mai lung facut in Mai am descoperit un mic por in capacul lateral, cel din plastic. Nu m-am mai complicat, am mers pe un radiator nou aftermarket, Thermix parca. Arata destul de fragil ca si constructie, prinderile ventilatoarelor au fost relativ in regula (3 din 4 s-au potrivit :)) ) insa fagurele nu m-a convins inca. Este mult mai permisiv decat la radiatorul original, am oarece emotii la 45*C insa ramane sa il vedem in timp. Cu ocazia intalnirii de la Costinesti a fost supus unor reprize de forja, nu a dat semne ca n-ar face fata dar nici nu a fost ingrozitor de cald afara. Pun o poza cu dedicatie :D. 3. Toba mediana se cerea schimbata de anul trecut. Nu am avut timp de ea insa toate au o limita. Am mers pe o toba ASSO si chiar sunt f.f. multumit de ea. De cum am primit-o, am fost placut surprins de cat de robusta este. Tabla groasa, suduri f bine facute, pana si forma imita perfect toba originala. O mica surpriza a aparut la montaj, tijele metalice care se prind de suportii de cauciuc sunt usor defazate (vreo 5 cm) fata de pozitia normala. Acum suportii stau inclinati, daca vor ceda prea repede o sa tai tijele si le sudez pe o pozitie corecta. Ca si efect asupra amortizarii sunetului se apropie de esapamentul original, dupa parerea mea este mai eficienta decat Walker (pe asta l-am declarat, pana nu demult, cel mai eficient comparat cu originalul :D ). 4. Ultima peripetie am avut-o cu ocazia revenirii de la Nationala de la Costinesti. Intram frumusel pe autostrada si da-i spre casa. La un moment dat, incerc sa bag intr-a 5 ... dar supriza, levierul mort ! Masa mare, imi zic in sinea mea, s-a desprins timoneria. Totusi, reusesc sa o bag intr-a 4 si ramane asa pana la primul popas. Oprim, deschid capota si observ rapid ca tija de comanda a timoneriei era sarita. Mare ti-e minunea, asa ceva nu mai patisem. Capsez la loc tija si plecam la drum. Pe banda de accelerare, 1 ... 2 ... 3 ... 4 ... fas ! Mai ceva ca in bancurile cu rachetele sovietice, din nou moare schimbatorul ! Ei bine, clar ca era ceva mai complicat. Poza cu inculpatul e facuta acasa, pe drum nu am mai pierdut vremea cu poze. Deci da, a crapat plasticul ala, in prima faza nici nu am bagat de seama Quick fix intr-o parcare si nu am mai avut probleme Cam astea au fost toate belelele adunate in ultimul timp, singura chestie care a ramas nerezolvata de anul trecut este compresorul de A/C. Aici imi lipseste o garnitura pe care n-am avut vreme sa o caut insa tare presimt ca vremea de afara o sa ma faca sa gasesc timpul necesar 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...