Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/03/18 in all areas

  1. La vidare doar prima data a raportat aparatul pierderi, si atunci am incarcat pe barba mea si a tinut 3 zile, trebuia sa vad pe unde pierde. A doua si a treia oara nu a raportat nimic. Deja acum stiu si eu ciclurile de incarcare la masinaria aia nu ma mai pot pacali 🙂 Parcurcand topicul un pic in urma observ ca am uitat sa zic un lucru esential. Saptamana trecuta parca luni sau marti am fost la altii sa incarc cu freon (a treia reincarcare), am gasit cu 100 RON + 20 RON ventilul de la supapa de joasa, din intamplare aveau exact ce trebuie si nu am stat pe ganduri, l-am schimbat. A mers perfect, mai putin joi seara cand a inceput sa patineze compresorul cand am ajuns la munca, dupa 2 ore cand s-a linistit a mers perfect, inclusiv alaltaieri pana la mare si ieri de la mare, a functionat fara surpize. Dau vina pe mersul bara la bara din bucuresti si 32 grade afara. In rest, masina s-a comportat bine pe cei 500 si un pic de km parcuri, am reusit sa scot o medie de 10 % consum 😄 pe autostrada, viteza de 130-140 sustinut plus vre-o 2 reprize mai sus. La intoarcere am avut o repriza mai sus pe ultimii 60 km de 150-170 sustinut cu varfuri de 210, masina a ramas intr-o bucata, cel putin la prima vedere. Acum impresii pe scurt: 1) Zdrangane ceva pe la motor pe la 3000 de ture, suna a tabla slaba in vre-un surub, o sa investighez sa vad ce s-a intamplat, la prima vedere nu se vede nimic slabit. 2) La 130km/h am 4000 ture si tot acolo toba aia de inox intra in rezonanta, dupa o ora de mers asa devine obositor zgomotul, trebuie ori lasata mai jos ori urcat peste 140 km/h. Si ca idee ori toba ori cutia de viteze se vor schimba pe viitor, cel mai probabil cutia de viteze fiindca e scurta in draci, o sa fac rost de una originala de espero, scap si de zgomotul ala si totodata reduc si consumul la croaziera. Cu asta in treapta 5 are cam 4000 ture la 130, 5000 ture la 160 si vre-o 6000++ pe la 200. Limitarea intra la 6800 deci matematic s-ar cam duce in 220-230 insa nu am dus mai mult de 210 din cauza impresiei nr 3 🙂 3) Rotile sunt cam praf, trebuiesc reechilibrate si indreptate, la viteza aia tremura din toate oasele masina zici ca se dezmembreaza. Cam atat, per total a rezistat calatoriei Si o poza cu ea de la intalneala ca tot nu am pus cu jantele noi
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...