DevBreak Posted March 26, 2008 O intimplare nefericita la 21060 km. Plec de acasa spre serviciu cum fac de cand am masina... acelasi traseu, accelasi stil de condus. Ajung cu masina in parcarea firmai si surpriza... iesea un abur (aparent fum) ff iinecacios de la motor. opresc dau fuga la stingator ridic capota si abur de la raditor, ma uit mai bine dau roata... vad ca se scurge ceva .. pun mana (degresant scartaaiua degetele).. pun pe limba .. dulce (antigel... nu recomand asta). Acum sunt cu masina in service sa vad ce se intimpla. la awp-cars pitesti. Deocamdata lumea se pregateste de munca 8:42 Share this post Link to post
leeveeu Posted March 26, 2008 Tine-ne la curent cu ce se intampla. Cum oare s-a putut intampla? Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 Problema: Radiator fisurat Cauza: Sa fercat de sistemul de ventilatie (nu stiu cum se cheama) Remediere: Inlocuire pe garantie in 7 zile Pina atunci: Completare cu apa Astept sfaturi Sa cer la schimbarea radiatorului golirea de antigel (pina atunci pun apa la recomandarea lor)? Share this post Link to post
john Posted March 26, 2008 Ce fel de apa? Distilata? Daca pui apa de la robinet am impresia ca se poate defecta pompa de apa (din cauza calcarului), poate confirma cineva care stie mai bine despre ce e vb. Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 (edited) ei miau spus apa de la robinet... acuma nu mai stiu ce sa zic.. inca nu am pus apa astept poina deseara cand plec. ideia este ca mai am ceva antigel in sistem si ma gandesc ca nui asa grav... dar totusi sunt 7 zile sar putea sa curga M-am uita mai atent la radiator si se vede urma unde a stat pe raditor sistemul de ventilatie ... asta ma duce cu gandul la o proiectare proasta sau o asamblare defectuoasa. Cei care aveti aveo 1,4 din 2007 puteti sa verificati daca se intimpla acelasi lucru.. da vedem daca este o problema spontana sau generala. Si chiar daca ar fi fix pe radiator si am avea drumuri bune nu ar fi o problema. Astept sfaturi de la voi in legatura cu apa de la robinet si cu golirea circuitului de antigel la schimbarea radiatorului. Edited March 26, 2008 by DevBreak Share this post Link to post
KumKum Posted March 26, 2008 Eu unul asi pune apa distilata, nu te costa chiar asa mult si pentru linistea ta... Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 O sa incerc in prima faza cu apa distilata sa vedem cat de mult curge in urmatoarele zile insa sper sa vina cu radiatorul mai repede pentru ca merg in medie cam 60 km pe zi... Poate si un mers mai subturat sa nu se incalzeasa repede si sa scoata abur... nuprea imi vine sa merg subturat (merg constant la 3000 schimb la 3500) dar daca nu se incalzeste repede... o sa o chinui asa cateva zile.. Share this post Link to post
VAXXi Posted March 26, 2008 Depinde cat antigel pierde. Daca pierde vizibil, e riscant sa mergi asa cum ti-au recomandat ei. Daca doar ... picura-picura rar, e ok. Oricum, stai cu ochii pe acul de la temperatura. Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 cat de mult pierde nu pot spune in momentul asta... picura, dar dupa ce completz desera cu apa distilata vad cat de repede se duce intrun cliclu de 30 km (cu ochii de bord) daca ar pierde cel mult 1L as fi multumit dar daca pierde mai mult o las acasa si astept sa ma sune sa il schimb Share this post Link to post
VFX Posted March 26, 2008 La mine nu a iesit fum niciodata de la motor, si nici nu-mi doresc...mai ales acum... Din cate am vazut pe acolo, nu parea sa se frece nimeni de nimic...este adevarat nu cautam ceva anume, doar am completat cu apa de parbriz...si mi-am mai aruncat un ochi ici-colo. Nasol sa aud ca ai patit asta... Share this post Link to post
KumKum Posted March 26, 2008 Eu zic sa completezi maine dimineata inainte de a pleca in felul asta esti sigur ca lichidul e la nivel, poate peste noapte mai curge(acum depinde de fisura pe unde este). Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 Salut, Eu desera plec de la birou cu masina (cam 30 km pina acasa) miam facut un stoc de 4 bidoane distilata, completrez inainte sa plec si sa vedem cat mai are pina acasa. De curs curge doar cand este motorul pornit (circula lichidul de racire). Despre asta mi-am facut o ideie. Ce fac dupa ce vine radiatorul? Le cer golirea de lichid si umplerea cu altul nou ? Intreb asta pt ca pina atunci voi pune apa distilata peste antigel si se va produce diluarea (ce volum de antigel este necesar? nu am manualul la mine) Share this post Link to post
ALiCE Posted March 26, 2008 Cel mai bine asa ar fi. Fii foarte atent cu indicatorul de temperatura - nu stiu la tine cum este, dar la Cielo indica temperatura lichidului. Nexam lichid, nexam temperatura - poti merge bine-merci fara apa in motor si indicatorul sa nu dea semne. Share this post Link to post
DevBreak Posted March 26, 2008 Fii foarte atent cu indicatorul de temperatura - nu stiu la tine cum este, dar la Cielo indica temperatura lichidului. Nexam lichid, nexam temperatura - poti merge bine-merci fara apa in motor si indicatorul sa nu dea semne. FF interesant ceeace spui. Stie cineva cum este la Aveo Kalos?? Share this post Link to post
DevBreak Posted March 27, 2008 (edited) Revin cu detalii. Am facut completarea cu apa distilata. pierderea este de ~1 litru la 30 km (constant 80~90 km/h cu treapta 5) sper sa vina mia repede radiatorul ca asa nu se poate. Am sunat la service si au spus urmatoarele: Minim 4 zile pina la venirea radiatorului. La schimbarea radiatorului se va goli tot sistemul de racire si va fi completat cu un amestec 50%antigel/50%apa distilata respectiv 3L/3L (este intre zona temperata si zona ff rece asa cum este descris in manualul de utilizare). Edited March 27, 2008 by DevBreak Share this post Link to post
perfidus Posted March 30, 2008 Ai putea sa pui te rog o poza cu locul unde s-a fisurat radiatorul prin frecare? Sa vedem daca e o chestie ce se putea evita. Share this post Link to post
DevBreak Posted March 31, 2008 Putea fi evitata situatia daca se puneau toate distantierele am atasat si imaginea cu locurile unde este fisurat Share this post Link to post
Dj_Dark Posted March 31, 2008 (edited) Supertreaba. De, economia asta ca sa nu i zic nestiinta totusi. Probabil ca a fost descentrat rau ventilatorul sau nu a fost strans bine Edited March 31, 2008 by Dj_Dark Share this post Link to post
DevBreak Posted March 31, 2008 Pai sus are o mica distanta fata de radiator insa jos nu mai are acea distanta Share this post Link to post
perfidus Posted March 31, 2008 Stupid. Trimite problema si la reprezentatul GM, nu strica sa stie si ei. Puteai sa-ti bulesti motorul la 3 zile dupa iesirea din garantie si ei puteau sa zica doar un simplu "se mai intampla". Share this post Link to post
DevBreak Posted April 2, 2008 (edited) Update: Am dus-o in service, dupa prealabile contre cu receptionerul (programare peste 1~2 saptamani ) am obtinut schimbarea radiatorului astazi 02.04.2007. Astept telefonul de la ei sa merg sa ridic masina. RE: A fost inlocui in schimb problema este acceasi continuarea aici Edited April 2, 2008 by DevBreak Share this post Link to post
DevBreak Posted April 2, 2008 (edited) Am descris situatia aici dupa schimbarea pe garantie aradiatorului, termocupla freaca in continuare de noul radiator. dovata este un pozele atasate la acest topic. Edited April 2, 2008 by DevBreak Share this post Link to post
Lucian M Posted April 2, 2008 Man, clare pozele- nici nu ma dor ochii. On-topic: fa galagie si daca nici asa nu se rezolva, apeleaza la OPC. Share this post Link to post
DevBreak Posted April 2, 2008 (edited) pozele sunt facute cu telefonul. revin cu poze facute cu aparat... asta deseara cand ajung acasa. P.S. Poate cineva (posesor de aveo) sa faca niste poze la imbinarea dintre termocupla si radiator? "Poate asa <<face toate>>" Edited April 2, 2008 by DevBreak Share this post Link to post
Dan55 Posted April 2, 2008 Awp-cars Pitesti au reusit ceva aproape imposibil. Sa fie mai slabi ca cei de la Rucom. Eu am fost la ambele si pot spune ca la cat de slab service este Rucom, cei de la Awp sunt mult sub ei. Cei de la Rucom sunt smecheri, nesimtiti, lenesi insa mai stiu cat de cat ce inseamna o masina, aia de la Awp sunt chiar pe langa, marea lor problema este ca si daca vor sa faca nu ar sti sa faca. Orice altceva decat un schimb de ulei si filtre pentru ei este ceva ce ii depaseste. Share this post Link to post