Jump to content
Sign in to follow this  
lauamd

Chevrolet Lacetti - Revizii

Recommended Posts

Prietene, la banii astia ai primit o multime de lucruri (saibe, etc). Eu am pus luna trecuta la Victoria Total Tg. Mures un scut de motor (care in esenta e o tabla de copt vinete cu 4 gauri in colturi) si 4 aparatori de noroi (niste limbrice de plastic de 4-5 cm) si am platit 757 de lei (200 de euroi mama !!!!).

Ar fi o idee sa gasim o sursa mai ieftina pt consumabile, sa le cumparam noi, si eventual sa platim doar manopera la revizii.

 

 

 

Uleiul este asta? : http://www.autoconsultonline.ro/piesa/ulei...zina-diesel/177

 

Aici vad ca este 69 de lei...

Share this post


Link to post

La reprezentate preturile pieselor de origine sunt umflate, ca la restaurant. Au dreptul sa practice ce adaos comercial doresc. Spre exemplu un filtru de ulei pt Lacetti 1.6 costa 11 RON la magazinul King Campione de pe Calea Serban Voda 270 care de curand vinde pt toata gama Chevrolet (penultima oara cand am trecut pe acolo, acum vreun an, vindeau doar pt Tico-Matiz-Cielo-Nubira-Leganza). Filtrul de polen este scump peste tot, cel de origine era in jur de 100ron iar omologul facut de Nipparts cam 80ron. Daca vreti mai ieftin insistati sa va primeasca cu piesele cumparate in prealabil si daca vi le refuza si pe cele de origine putem face o sesizare la GM Europe.

Mergeti la o reprezentata cu ora de manopera cat mai mica, ca doar sunt multe si aveti de unde alege, la Expocar zicea Mircea ca e 60ron fara TVA.

Manopera pt revizie si schimbat toate filtrele este in jur de 2 ore si probabil ora la G&P este 130RON cu tot cu TVA...Eu anul as vrea sa vad negru pe alb cat normeaza producatorul manopera de revizie cu schimb de ulei si cea pt schimbatul fiecarui filtru. Schimbul de ulei in sine, cu tot cu filtru ar trebui sa fie normat cu 0.5h iar verificarile care se mai fac (sau care nu se fac) inca 0.5h, cu indulgenta. Nu cred ca pt filtrul de aer si benzina se pot pretinde mai mult de 0.2h si 0.3h pt cel de polen, caci se schimba foarte usor, mai ales cel de aer...

 

Daca vroiai piesele vechi inapoi trebuia sa mentionezi pe contractul de reparatie pe care ti l-a deschis consilierul de mecanica cu care ai discutat.

Share this post


Link to post

la ulei am omis eu sa scriu la cantitate scrie 2 deci 2 sticle de 2 litri au fost...151 ron cu reducerea in loc de 177 ron...manopera au trecut 3 ore !!! =267.75

 

...da cred ca ala e uleiul...dar nu stiu cu siguranta ca n-am vazut sticlele

Share this post


Link to post

Asoka, nu vreau sa te dezamagesc, dar am facut azi o revizie la un Spark la G&P Bucuresti si pe factura era trecuta o reducere de 15%... Poate au vreo promotie...

In rest, preturi mari...

Share this post


Link to post

Dupa un calcul simplu rezulta ca ora de manopera la G&P este 89.25 cu tot cu TVA...

Nu ti-au detaliat operatiile care au totalizat aceste 3 ore? Ar trebui sa trimitem mail la GM Europe reclamand ca acest reparator autorizat de ei incarca mai mult decat normativul lor sa vedem ce raspuns primim.

Share this post


Link to post
Azi am luat masina din service...de la gold & platin bucuresti...adusa din nou la ei din cauza ca-mi lovisera aripa fata dreapta si trebuiau sa revopseasca pragul (in urma unor lucrari de tinichigerie facute la ei pe casco) pentru ca il facusera ca naiba prima data...mi-au indreptat si aripa da daca te uiti in lumina din unghi se vede lovitura...dumnezeu cu mila...

 

asa ca tot fiind cu masina vrand nevrand la ei ca sa rezolve ce-au stricat...am zis sa fac si revizia ca normal ar trebui sa-mi dea discount la ea tinand cont de neajunsurile pricinuite...astea fiind spuse tot ce-am obtinut a fost o reducere de 15% la materialele folosite...

 

si acum tineti-va bine ca eu am crezut ca pic cand mi-au zis costul reviziei...673 ron cu tot cu reducerea respectiva...revizie de un an...masina are abia 4000 km majoritatea numai bucuresti...pai mai ieftin a fost la honda civic type R sau la toyota avensis cu care am mai fost pe la revizii...masini din alta clasa :(

 

acum devizul:

 

spray curatat 14.45

saiba ?? 2.97

ulei motor 5w-30-2L 150.89

filtru aer 56.32

filtru polen 112.73

filtru benzina 50.75

filtru ulei 16.89

manopera revizie 267.75

 

in portbagaj nu a fost lasat nimic...nema sticle ulei filtre etc.... :(

 

toate piesele reduse cu 15%...adica revizia totala fara reducere ar fi fost 744 ron !!!!!!!

 

 

ce parere aveti...va veti duce la g&p bucuresti...???

 

de citit si pe topicul de serviceuri peripetiile cu ei.... :(

Nici eu nu vreau sa te dezamagesc... dar cand am facut revizia de 30.000 prin ianuarie 2008 la G&P si eu am beneficiat de un discount la consumabile... parca tot de 15%. :)

 

Eu zic ca ai luat teapa pe fata, ca sa zic asa...

 

In fine... hai sa va dau restul de preturi ca sa stiti la ce va asteptati.

 

Deci revizia de 15.000 la Radacini Motors Bucuresti a fost 650 RON prin 2007.

Revizia de 30.000 la G&P Bucuresti (ianuarie 2008) 930 RON.

Revizia de 45.000 la Expocat Targoviste (luna trecuta) 670 RON.

 

Urmatoarea revizie cea de 60.000 mi-au zis cei de la Expocarca va fi in jur de 1800-2000 RON.

Limuzina tata nu alta. :)

 

O sa pun in paralel si preturile de la Toyota cu prima ocazie... avand in vedere ca se apropie revizia de 15.000 la masina sotiei. Nu stiu de ce am impresia ca nu o sa sara de 450 RON. :)

 

P.S. sigur ti-au schimbat consumabilele avand in vedere ca aveai doar 4000 de km la bord?

Mie mi-au pus toate filtrele in portbagaj la G&P (mai putin cel de benzina si cel de ulei), bidonul de ulei, bidonul cu restul de antigel (au completat putin nivelul), etc. ;)

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

ca mi-am luat tzeapa sunt convins...cu atat mai mult acum ...dupa ce fete aveau mai toti pe acolo si cum se comportau...

 

nu as fi facut nici pe dracu la ei (dupa prima zi in care am avut contact cu marius deac si am pierdut pe acolo peste 5 ore total fara sens din vina lui) daca nu era situatia de asa natura incat sa am nevoie de reparatii cat de repede posibil...iar la altii la care am fost era coada la programari...acum imi dau seama la ei de ce nu era :(

 

 

uleiul l-au schimbat :) am verificat, filtru ulei doar n-or fi chiar cretini cred ca l-au schimbat si pe ala...fitru de polen cred ca e schimbat prinsese nitel miros de tigari care se simtea cand porneam aerul acum parca nu se mai simte asa...filtru de benzina chiar nu stiu...mare mister e cu saiba, aia ma pune tare rau pe ganduri, daca scria si "o sarma" deja ma panicam serios ca ma ducea cu gandu la alte vremuri...in rest amortizoare clar schimbate si pe la frane pe acolo o chestie 2 :) )

 

e o idee cu petitia aia...poate schimba ceva...daca mai sunt doritori eu unu nu ma dau inapoi...daca nu eram asa in lipsa acuta de timp...ar fi avut scandal cu mine plus reclamatii pe la opc si pe unde se mai putea

 

 

imi aduc aminte ce bine era cand mergeam cu taxiul :) ) si-mi mai ramaneau si bani de bere

Edited by asoka

Share this post


Link to post
O sa pun in paralel si preturile de la Toyota cu prima ocazie... avand in vedere ca se apropie revizia de 15.000 la masina sotiei. Nu stiu de ce am impresia ca nu o sa sara de 450 RON. :)

 

Putin off-topic, dar ca sa nu va mai plangeti.. va dau eu preturile de la toyo :)

 

revizia de 15k km: 340 ron :P Si acum fata nevazuta a lunii, nu au schimbat filtrele de aer si polen. Rezultatul: pe la 28 de mii nu mai aveam aer rece de am crezut ca s-a bulit ceva, nu era nimic stricat .. doar un filtru de habitaclu cumplit de infundat. Pe la 22 de mii filtrul de aer l-am schimbat eu pe motive de negreala, probabil ca mai mergea. Sfatul meu, cere la 15 mii inlocuirea ambelor filtre chiar daca ei spun ca mai merg, in mod sigur nu mai merg 15k.

 

revizia de 30k: 1750 ron :D de unde vine suma asta? 300ron placutele fata, 200 ron palcutele spate, 180 ron schimbarea lor, si astea sunt preturile fara tva, restul consumabilelor sa spunem ca au avut preturi aproximativ decente. Sfatul meu.. inainte de 30K arunca un ochi la placutele si cumpara-le din alta parte.

 

Asa ca ... astea sunt preturile din reprezentante, nu e nici un secret ca sunt nesimtit de mari.

Share this post


Link to post

Elfule, la 60.000 schimbi distributie, pompa de apa etc...

Share this post


Link to post

Aveti idee cand se va deschide activitatea de service la Expocar Bucuresti (Sos. Odaii 511-533). In prezent au doar vanzari...

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Nu au autorizatie de constructie momentan, asa ca cel mai probabil in vara anului 2009.

Share this post


Link to post
....

revizia de 30k: 1750 ron :D de unde vine suma asta? 300ron placutele fata, 200 ron palcutele spate, 180 ron schimbarea lor, si astea sunt preturile fara tva, restul consumabilelor sa spunem ca au avut preturi aproximativ decente. Sfatul meu.. inainte de 30K arunca un ochi la placutele si cumpara-le din alta parte.

...

Eu am un feeling ca o sa le schimb mai repede de 30.000 avand in vedere ca stau foarte mult cu piciorul pe frana avand cutie automata... asa ca probabil o sa aplic o recomandare mai veche de-a lui Mircea si o sa le schimb eu inainte de revizie.

 

Merci pentru pont. ;)

 

Elfule, la 60.000 schimbi distributie, pompa de apa etc...

 

Stiu Mircea ca schimbi alea... dar pe bune ca e foarte scumpa intretinerea masini fata de pretul de achizitie. :)

Urmatoarea masina pe care o sa o iau in mod cert o sa fie cu schimbul distributiei la 90.000, nu la 60.000.

Share this post


Link to post

Sau never! ;)

Cel putin nu in primii 200k.

Share this post


Link to post

Ar fi trebuit sa postez la piese dar daca tot am adus vorba de preturi termin ideea, deci pt Lacetti 1.6, preturi piese "la botul calului":

filtru aer 33 lei (Nipparts)

filtru polen 55 lei (Mann) - nici cel de origine nu are carbon activ

filtru aer tuning K&N - 255 lei > :)

janta originala aliaj tip WTCC (cum am si eu) - 1432 lei :shock:

 

Concluzia: piesele de origine sunt scumpe si la fel ca cele aftermarket caci Chevrolet nu fabrica filtre ci are agreement cu alti producatori consacrat cum ar fi Mann, UFI, Bosch

In final conteaza si politica fiecarui service daca accepta sa nu sa vii cu piesele de acasa, de obicei nu se complica caci pierderea unui asemenea client economist nu-i o problema pt ei caci in spatele lui asteapta altul care nu are nimic de pretins...

Share this post


Link to post

Am sunat azi sa am programez la Expocar Targoviste dar a fost tardiv, pt revizii nu mai au loc decat dupa revelion...mi-au zis ca la ei uleiul GM este 160ron si nu 178 cat mi-au zis la Radacini. Pe la Dibas a mai fost cineva recent?

Share this post


Link to post
Stiu Mircea ca schimbi alea... dar pe bune ca e foarte scumpa intretinerea masini fata de pretul de achizitie. :)

Urmatoarea masina pe care o sa o iau in mod cert o sa fie cu schimbul distributiei la 90.000, nu la 60.000.

 

La mine revizia de 60.000 va fi in afara garantiei, in niciun caz nu o voi face cu piesele lor.

O s-o fac insa la o reprezentanta, doar pentru un istoric de service cat mai curat la vanzare.

Sper sa o scot undeva (revizia) pana in 300 euro, fara schimbul de placute de frana care se va impune in vreo 20kkm la stilul meu de mers.

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Am si eu problema cu LACETTI-ul meu

Nu mai claxoneaza si nu stiu din ce cauza...

 

Are cineva idee ce se intampla sau de la ce poate fi?

 

Va multumesc!

Edited by tolin
Offtopic !

Share this post


Link to post

Am facut revizia de 1 an (am numai 7000 km) la Lacetti-ul meu cu benzina, 1,6 l, in Ploiesti.

Fata de catastrofa de "electrician" care acum un an a luptat 3 (trei) ore sa-mi monteze alarma, acum "neamu' lu' manivela" de la revizie a fost un adevarat MESERIAS !

Prestare excelenta, amabili, curtenitori, m-au lasat sa stau langa masina si m-am zgait la tot ce au facut. Nu a scapat nici o gaurica, tampon, broasca, parghiuta sa nu fie gresata, unsa, stearsa, lutruita ! Jos palaria !

Este primul Service unde tipul mi-a explicat, cu testerul in fata, ce reprezita cifrele si curbele afisate, cum trebuie sa fie, etc.

Nu au avut in magazie filtru de polen. Drept urmare a fost curatat cu aer si dat cu spray cel vechi. In galeriile de aer din habitaclu a fasait cu un alt spray contra mucegaiului si, cu toate ca-s fumator inrait, nu mai continua cu scuzele ca in masina va mirosi o vreme (un vag miros asemanator cu cel de la produsele ce curatat geamuri).

Toata afacerea a durat cam doua ore.

 

Am atasat si un extras din factura pentru curiosi.

post-15147-1236236774_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Or fi fost ei mierosi, dar ti-au "fasait" si uleiul! Ti l-au vandut aproape la pret dublu! :)

Share this post


Link to post
Or fi fost ei mierosi, dar ti-au "fasait" si uleiul! Ti l-au vandut aproape la pret dublu! :)

 

 

Adevar graiesti, frate ! :wallbanger: Si mai mult, am platit evident si aproape un litru ramas in bidon, in portbagaj, cu care chiar n-am ce sa fac... Intr-un an de zile Chevi-ul nu a consumat nici un pic... Si nici la Dacie nu pot sa-l folosesc pentru completare, ca acolo am ulei ieftin, neaos romanesc, si n-am curaj sa-l amestec cu sinteticu' ramas de la Lacetti ! :dizzy:

Share this post


Link to post

:o fftopic: doneaza-l unui membru.

Share this post


Link to post

@cris06: la ce service ai fost?

Share this post


Link to post

:o fftopic: Cand si de ce? :-?

Share this post


Link to post

@cris06: mii de scuze, nu m-am trezit inca.

Reformulez:

@Cristianpp: la ce service ai fost?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...