Jump to content

Cristianpp

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Cristianpp

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/09/1960

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristianpp@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Ploiesti
  • Din
    Ploiesti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    PH15DDI
  1. Nu merita osteneala sa-l reparați. O sonda noua, Made in Germany, costa 23 lei și 5 minute de montaj (și o cheie fixa de 19). Am dat cu nițel silicon sanitar acolo unde a fost capsulata, ca sa nu intre apa. Spor la treaba !
  2. Cum si ce demontez ca sa dau jos casetofonu' ? Am citit undeva cum ca sa bag un "cutit de unt, de inox" pe laterale ca se vor desprinde cateva cleme... Parac nu ma indur sa o tauresc asa !! Multam fain, am mai sapat si am descoperit ca un perfid pusese deja tutorialu' dorit de mine... http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/18632-tutoriale-lacetti/?do=findComment&comment=356153 Hai PA si drumuri bune !
  3. Am facut revizia de 2 ani (13500 km), la Di-Bas Ploiesti. Telefonat vineri la ora 9 si programat la ora 10.30. Service-ul cvasi-pustiu... 580 lei revizia + 50 lei ITP-ul, ca acum se poate face si la ei. Bonus un echilibraj de roti, moca. La plecare am fost informat ca la revizia urmatoare voi beneficia, tot moca, de un reglaj la directie (inutil, ca pe cauciucuri nu se vede nici o urma de tocire asimetrica, iar masina nu trage deloc). Foarte mandru sefu' de service m-a informat ca de anu' asta au si o tinichigerie foarte buna ! Sa-i fie de cap ! Sper sa nu cobesca... Avand in vedere bugetu' de criza au fost de acord sa nu-mi mai inlocuiasca filtrul de aer (am facut cu asta cam 6 000 km) si sa-l sufle pe cel vechi si nici n-am schimbat bujiile, ca am aflat ca astea se schimba la 30k km. Una peste alta multumit. Am anexat poze cu devizu' si uleiurili ! Cristian PS La revizie iar am stat langa masina, da' la ITP ticalosu' ala nu a vrut sa ma primeasca in atelier... Cica vin si-l controleaza aia de la RAR ! M-am zgait prin geam cum mi-a bagat in popou' masinii sonda aia si a facut si poze la motor, perversu' naibii ! C.
  4. Am 1,78 m inaltime, aduc nitel cu Pavarotti la figura, da' asta nu-i "ales al poporului" si nu cred ca tipu' de la DiBas a auzit de el... >
  5. M-am mai uitat pe forum si cred ca-i bine sa mai dau niste detalii despre revizia de un an a Lacetti-ului, la DiBas Ploiesti. La bord 6800 km (nu stiu din ce motiv tipu' de la service a scris in acte 7003 km !); Schimbat filtre: Ulei, aer, benzina. Polen nu, ca nu aveau in magazie; Zdruncinat cu mana rotile si demonstrat astfel ca pivotii si bieletele-s bune; Rotite rotile si privite cu atentie cum se invart; Dat jos rotile si curatate franele cu aer comprimat si o carputa murdara; Vopsit cu un spray gri, de zicea ca nu-i vopsea ci ceva ce nu se arde, etrierele si toate feroteniile aferente : "Ca rugineste si poate se gripeza !"; Vopsit cu un spray cu pilitura de cupru partea aia (nu stiu cum ii zice) din care ies prezoanele si pe care se aseaza janta "Ca sa nu se lipeasca roata, ca la o pana trebuie sa bateti in prezoane si le stricati..." Urat sunt, da' chiar arat a prost? ; Dat cu ulei de silicon (un spray cu o tevuta) la toate tampoanele si suportii de cauciuc, in zona de contact intre metal si cauciuc; Dat cu un spray cu ulei pe timoneria aia de la schimbator si pe alte marafeturi miscacioase ce se vad cand este masina pe elevator; Dat cu alt spray antimucegai prin tevile de aer din habitaclu; Verificat nivelu' la lichide (mai putin la spalatoarea de parbriz); Masurat cu refractometrul antigelul si decretat ca rezista pana la -35 grd. Celsius; Gasit ceva mizerie pe fundul paharului cu lichid de frana. Scoasa cu o pompita de vid (cu motor, nu cu gura) si completat pana la semn; Scuturat presurile din fata de noroi (Rusine mie ! ) Curatate frunzulitele, fluturasii de artar si noroiul din priza de aer; Aratat pe tester parametrii principali, cu comentariile de rigoare; Descoperit ca mi-am montat alte clacsoane si nefacut scandal. Deci, multumit. P.S. Am vandut Dacia ... Criza, fratilor !!)
  6. @root 1. Sa-mi saie ochii daca-i cunosc, iar de impins am impins 10 lei la meserias dupa ce a terminat, cand am fost in parcare si n-am mai vrut sa fac "testu' de drum" pe care-l propunea el... 2. Cam lung, da' acu sa va povestesc... Anul trecut, pe vremea asta. Lacetti nou-nout, vreau sa fac CASCO si aflu ca daca am alarma ma costa mai putin. Ma interesez si aflu (de asteptat) ca daca o montez eu pierd garantia. Deci fuga la Di-Bas, discut de alarma, programare peste 3-4 zile, o caciula (mare) de bani. In ziua si ora stabilita (vineri la ora 12) ma prezint cu masina la service, gujberii o iau, o baga-n hala si eu ma postez in acvariul ala cu un ochi la masina (adevarat, mare lucru nu vedeam). Conform discutiei, trebuia sa dureze 2 ore. "Ma baieti, eu, care nu-s de meserie, am pus inchidere centralizata si alarma cumparate din Metro, pe Dacie, in 2 ore! Voua va trebuie atata timp?" "Sefu', noi o facem in 30 minute, da' normativu' zice 2 ore de manopera." "Bine, voi o faceti in 30 minute si eu va platesc cele 2 ore, ca n-am incotro..." Dupa ce m-am plictisit cam o ora si jumatate iar in ultima jumatate de ora nimeni nu a mai fost macar pe langa masina, vine unu' la mine si-mi zice ca au nu's-ce probleme, ca nu pot sa sincronizeze calculatoru' de la masina cu alarma si ca nu vreau eu sa le las masina pana maine, (adica de vineri pana sambata), ca au trimis un e-mail la firma si sigur o sa o rezolve cand vine raspunsu'. Foarte calm am zis ca n-am nimic impotriva, da' sa vina un sef sa semnam actele ! "Ce acte ?" "Pai alea in care va scrie ca pentru cate ore imi tineti voi masina peste cele 2 ore din normativ o sa-mi platiti voi mie acelasi tarif de manopera !" Incepe o misuneala ca intr-un furnicar, vine un sefut sa ma potoleasca, promite marea cu sarea, eu nu ma las, si ei incep iar sa butoneze la masina. Aveam in laptop manualul de service Nubira/Lacetti (luat de aici, din forum) si de plictiseala am inceput sa ma uit prin el. Evident, m-am dus sa vad cum se pune alarma. Primul lucru pe care-l citesc este: Notice : Ensure that the doors, hood and trunk/rear hatch are closed prior to starting the programming procedure. Eu am vazut ca de cand au bagat masina in atelier usa stanga fata a fost permanent deschisa !!! Ii fac semn sefutului sa vina in acvariu, si cand vine il intreb cu un aer de totala superioritate: Ba, voi folositi un Scan 100 pentru programare ? El zbiara prin geam: Ba Vasile, ce scrie pe tester? Ala zbiara: Scan 100 ! "Pai bine, mai gurita, de ce nu inchideti usile inaine de programare, ca asa trebuie ?!!" Tipu pleaca aiurit si dupa 10 minute totul a fost OK si mi-am luat masina cu alarma montata si programata !! Poate ca m-au tinut minte de anu' trecut si d-asta s-au comportat asa de misto la revizie... > P.S. Tipu' a incercat sa ma fitileze sa-i dau manualu' pe un stik, da' eu sunt baiat finut si nu scriu pe forum ce i-am spus, iar daca inlocuiesc porcariile cu **** nu cred ca mai raman multe litere...
  7. @root Maine dimineata iti voi povesti ce si cum ...
  8. Di-Bas-ul din Ploiesti, ce se ocupa de service si este si dealer de Opel si Chevi. Tot de aci am cumparat si masina. Am primit acasa o scrisorica de la Di-Bas in care-mi spuneau ca se apropie revizia si ca trebuie sa ma programez. Ieri am dat telefon dimineata si am fost programat pentru ora 14, in aceeasi zi. Se pare ca nu au multi clienti... In treacat fie zis, in tot atelierul au fost 2 Opel-uri cu lunetele sparte si eu cu Chevi-ul la revizie...
  9. Adevar graiesti, frate ! Si mai mult, am platit evident si aproape un litru ramas in bidon, in portbagaj, cu care chiar n-am ce sa fac... Intr-un an de zile Chevi-ul nu a consumat nici un pic... Si nici la Dacie nu pot sa-l folosesc pentru completare, ca acolo am ulei ieftin, neaos romanesc, si n-am curaj sa-l amestec cu sinteticu' ramas de la Lacetti !
  10. Am facut revizia de 1 an (am numai 7000 km) la Lacetti-ul meu cu benzina, 1,6 l, in Ploiesti. Fata de catastrofa de "electrician" care acum un an a luptat 3 (trei) ore sa-mi monteze alarma, acum "neamu' lu' manivela" de la revizie a fost un adevarat MESERIAS ! Prestare excelenta, amabili, curtenitori, m-au lasat sa stau langa masina si m-am zgait la tot ce au facut. Nu a scapat nici o gaurica, tampon, broasca, parghiuta sa nu fie gresata, unsa, stearsa, lutruita ! Jos palaria ! Este primul Service unde tipul mi-a explicat, cu testerul in fata, ce reprezita cifrele si curbele afisate, cum trebuie sa fie, etc. Nu au avut in magazie filtru de polen. Drept urmare a fost curatat cu aer si dat cu spray cel vechi. In galeriile de aer din habitaclu a fasait cu un alt spray contra mucegaiului si, cu toate ca-s fumator inrait, nu mai continua cu scuzele ca in masina va mirosi o vreme (un vag miros asemanator cu cel de la produsele ce curatat geamuri). Toata afacerea a durat cam doua ore. Am atasat si un extras din factura pentru curiosi.
  11. Multumesc pentru felicitari !! Cam asta-i culoarea ! Daca ma iau dupa Cartea de Identitate este GRI , da' cand am intrebat, am aflat ca au fost unificate o multime de culori ca sa le fie mai usor stim noi cui ! Nu mai pun alte poze ca-i jegoasa rau. O spal si sper ca luni sa pun o multime de poze. O sa incerc sa ma mut la "Masina mea" conform sugestiei lui EM!L. Corect ! Pa!
  12. Hi! Gata ! Am intrat si eu in CLUB ! Dupa o luna si juma' de asteptari sunt un proaspat posesor de Lacetti (Sedan Elite, benzina, 1,6, 4 usi, AC, etc...). N-am cuvinte de incantat ce sunt ! Drept este ca pana acu' am avut Dacia 1300, 1310 si ultima o Nova GTI cu motor de 1,6 pe care am forjat-o binisor. Nu pot sa fac nici o comparatie! In sfarsit ACUM am si eu masina... 360 km facuti (mai mult prin oras) si nu gasesc nici un cusur. Stabila in curbe, nervoasa si la 3000 rpm (inca usurel ca eu zic sa mai fac niste km pana sa trec de 3000), extrem de confortabila, in special la smecheria cu miscarea pe verticala a scaunului, spatioasa (cu fiica-mea, de 6 ani, deja am probleme, ca vrea sa se joace cu papusile numai in masina). De consum inca nu stiu nimic ca dupa ce am facut plinul prima oara si am vazut cat costa 60 l de benzina inca nu m-am indurat sa mai alimentez. Astept salariul... Singurul of este ca pe cauciucuri scrie "Made in China", treaba rezolvabila da' nu acum cand am o gaurica in ciorap de 12 500 euro ! Bai, am inceput sa ma vait ! Scuze ! De luni cred ca o sa pun si niste pozutze ca nu mai pot de mandru ce sunt ! Hai PA !
 

×
×
  • Create New...