Jump to content
 

Sign in to follow this  
iuliangaburici

Probleme La Motor Matiz Euro3

Recommended Posts

Aia e solutie de curatat injectoare sau solutie de curatat filtru de benzina? :) )))

 

Du-te la service ca nu iti strica oricum mai putin decat ai putea tu strica :) )

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un matiz din 2003 cu instalatie gpl problema este ca nu porneste si nici nu merge pe benzina ci numai pe gaz!

care ar fi cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa 10000 km de MIL aprins, eroarea fiind "fuel sistem trim to rich", se pare ca un service anunta ca am injectoarele bulite si asta dupa aprox 30.000 km. Mi-a comunicat ca timpul de injectie in idle este de 4,0 si peste cand trebuia sa fie sub 3.

 

Ce nu a putut sa-mi indice daca cumva sondele lambda sunt bulite. (ceva ce suspectez eu)

 

Nu cred ca am mers suturat.

 

Sa fie asta salvarea, inlocuirea injectoarelor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de vreo cateva saptamani am si eu aprins check engine.

am fost prima data la service si au pus scanner-ul au aparut 3 erori: multifire nu stiu ce P0300, oxygene ...cu eroare P0133 parca si inca una pe care nu am retint bine ..ceva parca P0405. Mi-au sters erorile si au zis sa merg asa si cand apare iar sa vin sa imi spuna care eroare apare prima pentru ca celelalte ar fi strans legate intre ele. A trecut cam o saptamana si a aparut iar. Am fost si acum era numai o eroare cea cu oxygen. Mi-au spus ca trebuie schimbata nu stiu ce sonda cu 2 fire...si acuma astept. Dauneaza cumva ca circul asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri s-a schimbat sonda de oxigen...cea care vine pe galerie. S-a zis ca de la aceasta sonda (senzor) dadea eroarea P0133. Mi s-a mai adus in vedere calitatea benzinei. E posibil asta sa fie cauza? Ce face acea sonda(senzor)...logic ar avea legatura cu gazele de pe galerie nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a ramas cu P0405, era de la conector ? Adica au deconectat EGR-ul, l-au conectat la loc si eroarea n-a mai aparut ?

 

Dupa experienta aceasta e recomandabil sa pui in benzina un flacon de aditiv de curatare supape (valve) pentru ca motorul a functionat incorect, vezi eroare P0300 (misfire generalizat) si ai depus carbon pe unde s-a putut (bujii, supape, capul pistoanelor).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce denumire comerciala are lichidul asta? ce produs sa caut? P0405 nu a mai aparut acum la tester. Era doar P0133 si P0300 cea cu missfire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa caut pe la mag auto. pun o singura data sau repet procedura de mai multe ori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune-l cand ai un drum afara, poti sa-i dai "forja".

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sa incerc la un drum lung dupa metoda de aici de pe forum, poate schimb si bujiile cu toate ca am abia 22k km. mersi de sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!

Iata ca a venit si randul gandacului meu rosu sa "faca cu ochiul". Adica s-a aprins CHECK. Subit, fara nico avertizare prealabila si in acelasi timp fara nicio manifestare deosebita. Eram in drum spre o comuna din judet, cand, brsuc s-a aprins beculetul buclucas. Viteza de rulare era cam de 55 km / h, in treapta a treia (deh, localitati cam dese pe drumul asta). Oprit, resetat ECM din siguranta, verificat mufe din compartimentul motor, beculetul se incapataneaza sa ramana aprins dupa pornirea motorului. Precizez ca intre Craciun si Revelion, cand veneam de la munca, s-a intamplat aceeasi chestie, tot din senin si fara alte manifestari, cu deosebirea ca atunci, dupa reset ECM si miscat diverse mufe de pe la motor, s-a stins.

Acum nu mai vrea; de fapt cand pornesc motorul, se stinge pentru o fractiune de secunda si apoi se aprinde si asa ramane.

Ce as mai putea sa mai verific pana luni-marti, cand intentionez sa fac o vizita la service?

ps: precizez, din nou, ca motorul nu are absolut nicio problema in functionare (nici la relanti, nici la turatii medii sau inalte, nici vibratii sau zgomote).

Edited by costinel

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai ce face pina nu vezi codul de eroare. Sa-l notezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod sigur il voi nota, ca tare m-a umplut de nervi azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai dat Reset, s-a dus codul. Vezi ca ai probleme cu o mufa, din acest motiv iti apare in mers, fara un motiv sesizabil.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost azi dimineata in service si au pus testerul pe motor: eroare aparuta P0133 - sonda a doua de oxigen. Omul s-a mirat, pentru ca in regim dinamic valorile (in mV)-din ce am vazut eu, erau in continua modificare, la turarea motorului. Meseriasul a concluzionat: e posibil sa fi aparut din cauza benzinei (in ultimele 2 luni am pus Efix de la Rompetrol), sau vreun pic de condens in benzina. Mi-a resetat eroarea si in 4 minute minute am plecat. Cred ca ma voi intoarce la Petrom, mai mult ca sigur, deoarece cele 2 aprinderi ale CHECK coincid cu cele 2 luni de cand alimentez de la Rompetrol.

Edited by costinel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sta aprins becul in continuare sau nu?

Poate fi de la un contact (ma mir ca nu ti-au masurat tensiunile la sonde), o siguranta pina la o sunda bulita.

 

Desi nu imi place epixul de la rompetrol, in politie prima regula e sa nu crezi in coincidente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu mai sta aprins, ca l-a stins din tester.

Asa am zis si eu sambata, ca e vreun contact; am tras de toate mufele posibile din compartimentul motor si degeaba... se stingea la pornirea motorului pentru o fractiune de secunda (cam 500 ms - aproximez eu) si apoi se aprindea si ramanea aprins.

ps: referitor la masurarea tensiunii furnizate de aceasta sonda, am specificat mai sus ca a fost masurata si la relanti, si la diverse turatii ale motorului, si chiar la un moment dat am vazut pe afisaj o reprezentare ca la osciloscop, si se vedea o tensiune care varia, cu amplitudini diferite.

Edited by costinel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal, si io am probleme cu check-ul, in sensul ca din cand in cand se mai aprinde dimi, la rece, si se stinge dupa cateva reporniri la cald. Inainte de a se aprinde , motorul scutura bine, beculetul cu pricina incepe sa lunimeze intemitent dupa cateva secunde de la pornirea motorului, dureza pret de 10 sec apoi ramane aprins. La service mi-a recomandat o solutie de curatare supape si injectoare. Timp de 1-2 luni am folosit solutia si tot degeaba. Acum , de cand cu caldura, nu mi s-a mai aprins.

as vrea sa aplic metoda mersului supraturat, dar sa ma ajute cineva cu niste repere viteza/treapta/turatie ca sa-mi fac o imagine asupra turatiei motorului.

Merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa motorul dimineata pornit vreo 2-3 minute fara sa accelerezi.Asa am patit si eu daca nu il las.mi s-a aprins checku si numai dupa ce s-a mai incalzit un pic si am oprit masina s-a stins.In fine. Vitezele incearca sa le schimbi la 20/40/60/90 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites
... as vrea sa aplic metoda mersului supraturat ...

La motorul tau, supraturat insemna sa rulezi peste 5900 rpm. Cui foloseste ? Schimba consumabilele la timp cu ce a prevazut constructorul si tine cont ca mersul preponderent urban si pe excursii scurte injumatateste durata de utilizare a lor.

 

Turatia de ralanti este mentinuta de catre socul automat, respectiv electro-valva IAC. Gasesti pe forum date despre functionarea ei si despre procedura prin care se regleaza (Idle Learn).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

la pornire chiar las motorul sa mearga 3-5 min fara sa apas pedala de acc. Asa am facut inca de la inceput (cu mici exceptii)

E bine ca nu s-a mai aprins beculetul in ultimul timp.

Ms. pentru sfaturi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...