Jump to content

Recommended Posts

@omaigadlol: Antigelul se pune doar de un fel, vezi manualul de utilizare al masinii, nu se fac amestecuri, concentratii etc. Ca sa iti fie mai usor de inteles, trebuie sa fie de aceeasi culoare cu cel pe care il aveai. Eu in a mea am avut antigel roz. NU ai voie sa pui antigel albastru peste deoarece contin substante diferite.

 

Cum zice si andrei, probabil ca s-a fisurat un furtun, ai un por mare la radiator sau pierde pe la pompa de apa. Uita-te cu atentie sub masina dupa ce o lasi peste noapte si vezi zona unde a curs. Dupa aia te uiti pe scut (aparatoarea de plastic) si iti dai seama de unde vine.

 

Bafta!

 

Edit:

@madalosu: Eu am mers cu succes pe 3 masini (Nubira, Lacetti, Epica) cu stergatoare Alca. In Carrefurt sunt 8-10ron/bucata. Nubira le-a avut 2 ani si am vandut-o cu ele (inca stergeau bine), la Lacetti cel din dreapta lasa mici dare dupa un an, dar se vede OK. La Epica le am de 5 luni si merg bine.

F important mi s-a parut sa folosesc un lichid de spalare bun, asta chiar face diferenta. Inainte luam la bidon de plastic cu 5 lei si ingheta pe furtune la -5 grade, chiar daca teoretic era de -20 grade. Am pus dupa aia JetX sau ceva de genul care se vinde la punga si a fost o diferenta enorma: stergatoarele stergeau mai bine si nu mai aveam duzele infundate nici la -10 grade. Apoi am vazut in Real unul marca lor (Tip) tot la punga care semana al naibii de bine cu JetX. M-am uitat pe punga si producatorul e acelasi, diferenta fiind ca JetX tine la -30 grade si Tip tine la -20 grade. Diferenta de pret este insa aproape la jumatate: Tip - 8 lei/5 litri, JetX - 14 lei/ 5 litri. Din decembrie folosesc numai Tip si nu a existat dimineata in care sa nu mearga spalatoarele din prima.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Ieri am uitat farurile aprinse la masina (nubira II 2007), si nu a mai pornit.

 

Vreau sa va intreb daca ale voastre au avertizor sonor, si daca au,  v-as ruga sa-mi spuneti unde este pozitionat. Am mai intrebat si aici dar e topicul vechi si nu mi-a raspuns nimeni.

 

Toate cele bune!. 

Share this post


Link to post

Avertizorul sonor este sub capacul inferior al bordului (in zona volan), in partea stanga (cel putin asa este la Nubira 1). E o cutiuta maro.

Share this post


Link to post

Clopotelul e in bord, in partea stanga undeva deasupra panoului de sigurante din interior. La nubira 2 nu stiu daca e maro sau neagra cutiuta... Ca sa ajungi la el trebuie ori sa te bagi sub bord ori sa demontezi partea de jos a bordului (partea din stg).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

ce coincidenta, tot alca sunt si astea de le-am luat, si sterg bine ase e,dar ma gandeam cat o sa ma tina! si eu am patit-o iarna asta cu inghetatul strop gel-ului dar aveam de vara, a inghetat apoi am pus din ala de -20(normal) peste dar pana nu a dat temperatura pe plus nu a vrut sa mai dea cu strop gel(eu am zis ca s-a ars motorasul,nu se mai auzea nimic nimic) de atunci nu a mai inghetat desi a fost mult mai frig

Edited by madalosu

Share this post


Link to post

Buna ziua,

 

Am o Nubira 2 CDX si tot mi se aprinde martorul de AIRBAG. Am fost la service si au pus computerul pe ea si au zis ca nu are nimic. Eu am obeservat ca se aprinde atunci cand masina este rece (vara cand se incalzeste motorul se stinge), iar iarna ramane tot timpul aprins.

Am schimbat bateria din fabrica (Delkor) cu una Bosch. Mai pateste cineva asa ceva? Va rog sa ma ajutati. Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Masina a fost diagnosticata cu Scan 1000 (testerul de uzina) la un service autorizat si ti-au spus ca nu are nimic? Daca da eu zic sa incerci alt service.

 

Oricum, probabil ai un contact imperfect pe la o mufa, dara daca nu stii la care (la diagnoza vezi exact) este ceva de munca la demontat...

Share this post


Link to post

Masina a fost diagnosticata cu Scan 1000 (testerul de uzina) la un service autorizat si ti-au spus ca nu are nimic? Daca da eu zic sa incerci alt service.

 

Oricum, probabil ai un contact imperfect pe la o mufa, dara daca nu stii la care (la diagnoza vezi exact) este ceva de munca la demontat...

 

Am facut testul la 2 service-uri si au zis ca pe aparat nu apare nimic ( diagnosticul a fost facut cu indicatorul AIRBAG aprins). Acum doua luni am avut probleme cu casetofonul si l-am scos sa-l repare cineva. Cand l-am scos am vazut prin spatele de unde comanzi temperatura in masina o mufa arsa (doua dintre firele de la mufa erau taiate si legate impreuna si izolate). Si in plus mai am o mufa scoasa la picioarele pasagerului din fata. Nu stiu ce este si nu stiu daca trebuie legat undeva.

Problema cu Airbagul o am cam de cand am cumparat masina (masina era noua- anul 2008). Multumesc!

Edited by andreykotto

Share this post


Link to post

Am facut testul la 2 service-uri si au zis ca pe aparat nu apare nimic ( diagnosticul a fost facut cu indicatorul AIRBAG aprins). Acum doua luni am avut probleme cu casetofonul si l-am scos sa-l repare cineva. Cand l-am scos am vazut prin spatele de unde comanzi temperatura in masina o mufa arsa (doua dintre firele de la mufa erau taiate si legate impreuna si izolate). Si in plus mai am o mufa scoasa la picioarele pasagerului din fata. Nu stiu ce este si nu stiu daca trebuie legat undeva.

Problema cu Airbagul o am cam de cand am cumparat masina (masina era noua- anul 2008). Multumesc!

 

Si mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori sa se aprinda martorul airbag(o am cam de vreo 6 luni),cand se aprinde numai intra abs-ul, dupa ce o opresc si o pornesc iar, se stinge,dar mai rar mi s-a intamplat,am intrebat la un service si mi-au zis sa nu-mi fac griji ca e de la un senzor si daca se mai aprinde s o opresc chiar daca sunt in mers si sa o pornesc iar dar nustiu,sper sa nu se mai aprinda

Share this post


Link to post

Ha, daca ei stiu unde-i buba, nu-i mai simplu/normal s-o remedieze?

Share this post


Link to post

Avertizorul sonor este sub capacul inferior al bordului (in zona volan), in partea stanga (cel putin asa este la Nubira 1). E o cutiuta maro.

 

 

Clopotelul e in bord, in partea stanga undeva deasupra panoului de sigurante din interior. La nubira 2 nu stiu daca e maro sau neagra cutiuta... Ca sa ajungi la el trebuie ori sa te bagi sub bord ori sa demontezi partea de jos a bordului (partea din stg).

 

Va multumesc pentru raspunsuri! O sa ma uit la masina sa vad daca lipseste sau e defect.

 

 

Inca ceva, clopotelul e acelasi cu cel de aici ? Ma intereseaza in mod special pinii.

Share this post


Link to post

Si mie mi s-a intamplat de vreo 3 ori sa se aprinda martorul airbag(o am cam de vreo 6 luni),cand se aprinde numai intra abs-ul, dupa ce o opresc si o pornesc iar, se stinge,dar mai rar mi s-a intamplat,am intrebat la un service si mi-au zis sa nu-mi fac griji ca e de la un senzor si daca se mai aprinde s o opresc chiar daca sunt in mers si sa o pornesc iar dar nustiu,sper sa nu se mai aprinda

 

Intr-una din dati cand am fost la service pentru martorul AIRBAG parca am auzit ceva spunand ca:

A: "lasa ma ca oricum se arde"

B: "pai are garantie"

A: "pana vine piesa... oricum se arde"

(masina atunci era in garantie si cel care a zis chestia cu se arde adusese cheia de la masina mea)

Acum nu stiu daca era vorba despre masina mea.

Mie imi merge ABS-ul cand este aprins martorul AIRBAG. Am sa incerc sa ma mai duc la alt service sa vad ce mai imi spun.

Share this post


Link to post

Va multumesc pentru raspunsuri! O sa ma uit la masina sa vad daca lipseste sau e defect.

 

 

Inca ceva, clopotelul e acelasi cu cel de aici ? Ma intereseaza in mod special pinii.

 

Pare cel de Nubira 1...

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Imi cer scuze in avans daca intrebarea ar putea parea penibila si nu sunt suficient de bine informat dar n-am reusit sa gasesc nimic concludent.

 

Mi s-a intamplat sa incerc sa parchez nubira mea pe o portiune cu zapada, gheata, cumva in panta..ma rog..teren nu tocmai lin.

 

Ciudat mi s-a parut ca in timp ce roata din dreapta patina in gol, cea de pe partea soferului statea pe loc...ca si cum as avea tractiune intr-o roata...

 

E vreo explicatie anume? Sau ce anume e stricat..?

 

Multumesc

 

Sebi

Share this post


Link to post

Nu e stricat nimic, e perfect normal, asta e rolul diferentialului, ca nu ai putea lua curbele altfel.

Share this post


Link to post

Dupa cum povesteam aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/429-instalatii-gpl-espero-cielo-nubira-leganza/page__view__findpost__p__518050 , mi-am pus instalatie GPL. 

 

M-am dus in service sa ridic masina, am oprit la 1km sa verific antigelul si am vazut colturile capotei indoite - agatau cand ridicam capota, vopseaua sarita. Daca asa romani au fost, sa-mi dea masina rupta fara macar sa-mi zica, m-am gandit ca n-are rost sa ma tiganesc cu ei. Asa ca m-am dus cu masina in service sa vad ce si cum.

 

Mecanicul mi-a zis ca mi-au dat capota peste cap si s-au dus balamalele (crezusem initial ca mi-au demontat aripile si au indoit stalpii, sau ceva, din cauza aia nu se ridica usor capota). Mi-a dat 2 ciocane in colturi, arata cat de cat normal, iar acum caut balamale. Bineinteles ca pt a le monta trebuie sa ridice capota, ceea ce inseamna ca iar imi indoaie colturile. 

 

Sigur asta e problema?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Eu nu vad cum ar fi putut sa dea capota peste cap. Mai plauzibil este fie sa fi fost blocate balamalele si sa se fi indoit la deschidere ori sa ai ceva gunoaie/gheata in dreptul colturilor...

Share this post


Link to post

Nu aveam nimic pt ca inainte sa las masina acolo am fost s-o spal, am deschis si eu capota, mi-au deschis si in service GPL capota. Nu avea nimic. Normal ca nici eu nu pot sa-mi dau seama cum au reusit sa o dea peste cap, dar uite ca asta au facut. Este sarita vopseaua si pe muchie, partea dinspre parbriz, exact la mijloc. 

Share this post


Link to post

Anderei, fie au incercat sa o deschida mai mult decat permita si sa o sprijine cu un bat ca sa poata lucra in zona galeriei de admisie, fie au demontat-o si au lovit-o. In orice caz, eu in locul colegului le rupeam capetele!

Share this post


Link to post

@Mircea, iti dai seama ca initial m-au apucat dracii, dar din moment ce nu am stat langa ei, puteau sa-mi spuna ca masina asa a venit. Alta chestie, o ruda il cunostea destul de bine pe patron, patron care a lucrat si el la masina; daca in conditiile astea mi-a facut asa ceva fara macar sa-mi spuna, nu prea avem sanse sa se termine bine si pe termen lung, ca tot la ei trebuie sa merg cu garantie, revizii, probleme etc. O sa-i bat obrazul cand ajung pe acolo, mai mult de atat cred ca ar fi in dezavantajul meu pana la urma. 

Share this post


Link to post

Sa nu zici ca le-ai dat si de o bere... Meritau stransi de gat putin, putin mai mult de fapt.

Share this post


Link to post

salut, am o nubira 2 si am o problema la lampile de ceata fata, la cel din stanga intensitatea este buna (bec alb) si la cel din dreapta e rosu (am verificat relul, sigurantele, dioda (cu sa fara nu are legatura, tot functioneaza))

Share this post


Link to post

Dupa cum povesteam aici: http://www.gmclub.ro...post__p__518050 , mi-am pus instalatie GPL.

 

M-am dus in service sa ridic masina, am oprit la 1km sa verific antigelul si am vazut colturile capotei indoite - agatau cand ridicam capota, vopseaua sarita. Daca asa romani au fost, sa-mi dea masina rupta fara macar sa-mi zica, m-am gandit ca n-are rost sa ma tiganesc cu ei. Asa ca m-am dus cu masina in service sa vad ce si cum.

 

Mecanicul mi-a zis ca mi-au dat capota peste cap si s-au dus balamalele (crezusem initial ca mi-au demontat aripile si au indoit stalpii, sau ceva, din cauza aia nu se ridica usor capota). Mi-a dat 2 ciocane in colturi, arata cat de cat normal, iar acum caut balamale. Bineinteles ca pt a le monta trebuie sa ridice capota, ceea ce inseamna ca iar imi indoaie colturile.

 

Sigur asta e problema?

 

 

 

 

 

 

Mi s-a intamplat si mie exact acelasi lucru la City Center, cel de la romana. Mi-au deschis capota la o banala revizie, si au impins-o atat de tare incat mi-au dat colturile peste cap. nu cred ca au balamalele ceva, ci doar cred ca e un defect de constructie...

Share this post


Link to post

... nu cred ca au balamalele ceva, ci doar cred ca e un defect de constructie...

 

Eu o numesc prostia omeneasca. Daca capota nu permite a o da peste cap, o dai jos din balamale sau o suspendezi cit permite.Trebue vazut daca permite data peste cap, si nu fortezi.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Daca e unu suficient de bou cu muschi incat sa impinga atat de tare capota nu cred ca problema se califica ca defect de fabricatie, ca nu-i tanc blindat...

 

@Bogdan84: Verifica cablajul si mufa de pe proiector, e posibil sa fie cordata...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...