Jump to content
 

Recommended Posts

La Nubira, care nu are catalizator ceramic ci cu plase se infunda? Ca mecanicii pe la care am mai fost si eu cu a mea toti au spus ca nu... Cica la ceramica se sparg fagurii si blocheaza la noi un mers mai sportiv curata... Asa o fi?

 

Tester, ce mai face Nubirica? Cum mai merge, ce consum mai are?

 

Eu vara asta am scos pe Transfagarasan, Fagaras, Sighisoara etc consum sub 7% cu A/C iar in Bucuresti in jur de 10%...

Share this post


Link to post

La Nubira, care nu are catalizator ceramic ci cu plase

 

Poti, te rog, sa detaliezi putin ce am ingrosat ? Te referi la reperul OEM ?

 

Share this post


Link to post

Buna Catapkz,

traseu Constanta-Busteni-cabana Diham(nu recomand ) Busteni-Brasov -Busteni-Cabanea Balea lac(Transfagarasan) -Arieseni-Cluj Napoca(pe la Tarnita -traseu de...pierdut teava de esapament)-Brasov-Constanta= consum 6,3% cu aer conditionat cam 50% din traseu-masina plina de bagaje.Consumul facut din full in full traseu de munte cu multe santuri si gropi - capac cutie de viteze spart-reparat la Sinaia -teava de esapament pierduta pe traseu intre Arieseni si Cluj Napoca

Concluzie: Recomand Nubira-masina fiabila

Share this post


Link to post

Pt Salex:

Nu stiu la care s-au referit cand au spus asta, la original sau aftermarket, dar nu se cunosc intre ei si spun acelasi lucru...

 

Pt. tester:

Ma bucur sa aud ca ti-ai reparat-o. De la ce a fost pana la urma consumul mare?

 

 

Share this post


Link to post

Deci ... dezinformare de mecanici "priceputi" :) .

 

Pe de alta parte, nu poti sa discuti despre o piesa de Nubira (sau orice alta masina) la modul general luand in considerare o provenienta aftermarket necunoscuta ! Scurt pe doi, la Nubira catalizatorul este ceramic, ca la toate modelele Daewoo (dupa cunostintele mele). Daca un proprietar a achizitionat un catalizator "metalic" asta este un caz particular si nu poate caracteriza intreaga gama.

 

Offtopic: si eu am un catalizator metalic insa l-am inlocuit cu unul OEM ceramic.

 

PS: Nubira are acelasi catalizator ca si Leganza deci ar cam trebui sa stiu ce spun :) .

 

 

 

Share this post


Link to post

Buna Catapkz,

tind sa cred ca de la sonda lambda au fost problemele,am schimbat sonda cu una universala bosh si cred a este ok.Nu am mai avut probleme.Mecanicul mi-a zis ca este buna ,ca inca functioneaza in parametri dar din ce am mai citit in mod normal cea mai buna citire se face cu osciloscopul si cum ai nostri nu au asa ceva(eu nici atat) am trecut-o in rezerva :)

Share this post


Link to post

In ce priveste catalizatorul, n-as recomanda nimanui sa ia unul SH. Cel mult daca se cunoaste istoricul lui (varsta, stare motor etc) si tot ar exista emotii.

 

Nu este necesar unul nou OEM, poti merge pe o varianta "universala". Mai mult de 400-500 lei (cu tot cu montaj) nu are cum sa te duca. Si ma refer la un producator de top, nu la chinezarii

 

 

 

 

Eu personal m-am orientat catre o masina care a avut accident ( 70% sanse sa fie ok catalizatorul, avand in vedere ca era in miscare :) ).Sunt de aceeasi parere cu Salex, e mult mai bine sa iei piesa noua dar daca nu-ti permiti si ai nevoie de masina...

Ps acum am vazut locatia ta din profil, daca sunt liber sambata poate aruncam un ochi la masina ta

Salut Bobote,

canistra de vapori este in spatele masinii partea dreapta jos (are un scut de tabla peste, prins cu 3 suruburi-pregateste-ti wd-ul )

 

Multumex pt raspuns si sfaturi.

Pt. salex - Agreez varianta "generica" de catalizator, nu cred ca reusesc sa gasesc o masina accidentata.

Pt. tester - Nu am nimic impotriva sa ne intalnim. Timp sa fie liber ...si frumos ca poate bem si o bere cu ocazia asta.

O sa incerc sa iti trimit in mesaj un nr de telefon. Da-mi un sms te rog si vorbim.

 

Edited by Sosso

Share this post


Link to post

Buna ziua,

Sambata am aerisit franele si totul a decurs ok pana azi cand am franat mai puternic si a intrat abs-ul, dupa care pedala tine aproepe de pedalier...lichid de frana este si nu vad sa scape pe nicaieri.Ceva idei?

Share this post


Link to post

Probleme la pompa? Sa fi ramas blocat pistonasul din pompa se frana?

Masina merge frânata? Daca apesi frana de-acolo franeaza normal?

Share this post


Link to post

De la jumatate in jos franeaza dar pana la jumatate nimic. Dupa schimbarea lichidului imi tinea de la 1 cm.

Share this post


Link to post

ceva proba care se poate face? nu de alta dar parca nu ma dau banii afara :scarpin: :caaalm:

Share this post


Link to post

Singura idee pe care o am e sa pui alta de proba, nu stiu... Aer comprimat pe o conducta? Si dupa inchisa conducta aia si sa vezi de unde incepe cursa pedalei?

Share this post


Link to post

Mai fa o aerisire conform manualului a circuitului de franare. Daca lichidul pt ambreiaj e comun cu cel de frana, fa o aerisre si la cilindrul de ambreiaj.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Eu cred ca ai dezamorsat dispozitivul ABS (in cursul operatiei de aerisire efectuata) si a prins aer. Dupa cate stiu este mai dificila aerisirea in acest caz (trebuie apelat la un service care dispune de dispozitiv). Deci, una peste alta, cred ca trebuie insistat pe aerisirea sistemului.

Edited by smv

Share this post


Link to post

La un moment dat am facut si la abs aerisirea...mai rusesc sistemul dar poti provoca abs ul sa se activeze suspendand puntea fata si calcand frana cand are peste 8 km/h.Merita incercat.Daca nu si nu, dau pompa jos si caut defecte (nu am compresor dar cred ca se vad garniturile daca sunt ciupite)

 

Cris06- am cutie de viteze automata, nu am ambreiaj separat. Scuze, nu am specificat

 

Va multumesc pentru raspunsuri, maine daca am putin timp liber incerc sa fac aerisirea.

Share this post


Link to post

1. pompa este ok verificat garniturile,schimbate,aerisit pompa= degeaba

va continua

Share this post


Link to post

AM aerisit din nou toate conductele de frana si am gasit o groaza de bule de aer.Si totusi de unde :-/

Share this post


Link to post

Pentru mine, pompa de frana ramane principalul suspect. Stiu, ai scris ca garniturile sunt OK insa nu doar garniturile fac o pompa functionala ! Am intalnit pompa cu garnituri in stare buna dar cu cilindrul deformat (la interior, desigur). M-as astepta ca problema sa se manifeste sever doar pe primul circuit altfel ai observa scurgeri de lichid printre pompa si servo.

Share this post


Link to post

S-a rezolvat cu frana. A fost lichidul de frana de proasta calitate.Initial cand l-am bagat in sistem avea culoarea alb galbui iar cand l am scos era rosiatic :-/ .A fost inlocuit cu unul de firma si efectuate probe cu si fara abs.Surpriza zilei a fost cand am pus niste lichid de frana(acela inlocui "facut in germania") intr-o cratita pe foc si... a inceput sa faca bule de gaz,uups. :shocking:

Edited by tester5

Share this post


Link to post

Salutare nu am mai postat de mult am si eu un sir de probleme cu nubira 1 a mea prima ar fii ca nu imi mai merg becurile de ceata poate imi zice si mie cineva pe unde se afla releul de la becurile de ceata ms anticipat si astp un rasp

Share this post


Link to post

Tester releul acela e optional pentru halogenele de pe fata iar eu am probleme cu cele de pe spate sar putea sa fie ars/arse becurile din stop de nu cupleaza releul,releul de pe spate este sub volan la sofer si am plus dar la apasarea butonului releul nu cupleaza a mers o perioada dupa care nu mai cupla releul facea figuri cand da cand nu

Share this post


Link to post

plusul il verifici cu un bec si vezi daca se aprinde ca dupa plusuri cu aparate electronice am tot umblat eu 2 zile si la masuratoare erau acolo dar cand cuplam un consumator dispareau complet :scarpin:

Share this post


Link to post

Tester este verificat cu lampa releul nu mai primeste comanda de la buton. Momentana omoara motorul ca nu ii dau de cap cu flictuatiile care se manifesta si in timpul mersului si nu stiu ce are care a-ti mai patit asemenea rog sa imi zica cam ce ar putea fii la rece cand pornesc motorul trage bine nu am treaba cand motorul se incalzeste apar fluctuatii la relantii ceea ce cand motorul este in sarcina isi schimba sunetul si nu mai trage oricat as apasa pedala de acceleratie dar pe plaja de accelerare la sfertul pedalei merge masina perfect daca accelerez mai brusc si trec de sfertul acela nu mai traga si isi schimba sunetul de parca ar merge in 2 3 pistoane astep un rasp cam ce ar putea fi.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...