Jump to content
Sign in to follow this  
ciprian

Reglare Carburator Tico

Recommended Posts

Cablul de acceleratie sigur nu pentru ca am apasat pe ea in jos cat am putut si era clapeta inchisa, electrovalva era decuplata pentru ca tija care actionata de acea capsula vacuumatica nu atingea parghia clapetei de acceleratie, surubul era in aer...

Share this post


Link to post

Intrebare: Ce este piesa din poze si cand lucreaza? Este un solenoid ? pc031062.jpg

 

Multumesc mult de tot.

 

Multumesc si forumistului ( din pacate chiar nu mai stiu care) care a facut poza... :drinkers:

Share this post


Link to post

Este electrovalva de benzina pentru ralanti. Se alimenteaza cand faci contactul cu cheia si deschide canalul de trecere a benzinei. Cand tai contactul, tija este eliberata si inchide pasajul benzinei.

Toate cele bune.

Share this post


Link to post

Multumesc mult...Si sa inteleg ca daca nu o alimentez se opreste motorul la relanti?

Share this post


Link to post

salutare .am si eu un tico de 3 zile si are un reglaj la carburator ce lasa de dorit .Am urmarit topicul dar ce se intimpla la mine nu am gasit.Sa incepem de la prima cheie dimineata.Da o cheie si o ia dar se opreste brusc.Daca accelerez energic sta pornita,daca nu se opreste .Asta numai pina ce se incalzeste bine.Dupa ce se incalzeste am un ralanti acceptabil dar nu tocmai ok.Problema e acum ca am variatii de turatie,iar dupa fiecare apasare pe pedala de acceleratie ramine turata 4,5 sec dupa care revine la ralantiul anterior.Am avut surpriza astazi sa ramina accelerata si in mers sa nu mai revina la ralanti si sa mearga singura masina fara sa o mai accelerez .Mentionez ca surubul 3 cred ca e blocat ,rotita aia de plastic alba are ceva dinti lipsa,surubul 4 e blocat de asemenea.Ce e de facut ,desfac carburatorul si curata piesa cu piesa? sau???????

Share this post


Link to post

Daca ridici acceleratia cu piciorul, mai ramane turata?

Share this post


Link to post

Daca ma poate lamuri cineva: care este legatura dintre tija A si cama B din poza cu carburatorul de Tico. Cred ca lipseste ceva, opera a unui mecanic idiot. Urmarea este pornire grea si consum foarte mare. Ar fi cel mai bine daca ati putea pune o poza lamuritoare.

post-24341-070029800 1300187986_thumb.jpg

Edited by nina1971

Share this post


Link to post

Mai trebuia o roata dintata acolo si inca o piesa de legatura prinsa unde ai surubul ala. Vezi cu o pagina in urma ca sunt niste poze.

Share this post


Link to post

Mai trebuia o roata dintata acolo si inca o piesa de legatura prinsa unde ai surubul ala. Vezi cu o pagina in urma ca sunt niste poze.

 

Am fost la service-ul Daewoo din Suceava unde un mecanic priceput in carburatoare de Tico (si posesor de Tico :) ) a pus toate piesele la locul lor... unele erau puse aiurea :) )! Dupa montarea carburatorului pe masina am reusit sa pornesc motorul dar turatia la relanti e inca mare si necesita reglaje... din lipsa de surubelnita scurta operatiunea asta o voi face maine dupa o vizita la mecanicul mai-sus mentionat. De notat ca termoelementul de la socul automat functioneaza.

Share this post


Link to post

Salut. Sunt posesorul al unui nou tico, care a fost chinuit rau de tot.. In fine, e pe linia de plutire, dar o mare problema. Ieri, cand veneam acasa, am mers cam 2 min pe un drum cu piatra cubica, si sa atunci nu ii mai dau de cap. Numai sta la ralanti, ba ramane turata, da in nas...nu stiu ce sai mai fac. Am schimbat inclusiv carburatorul, la fel face.

Daca obturez supapa neagru albastru, atunci incearca sa isi revina. am inlocuito, degeaba... Azi cobor cu un spray, sa vad pe unde trage aer fals

Share this post


Link to post

salutare,am achizitionat un tico de 3 saptamani,vreau sa stiu si eu daca este normal la pornire sa stea turata 5-6 minute de fiecare data!am crezut,ca odata cu timpul mai bland afara sa stea mai putin turata,dar de fiecare data la pornire sta intre 5-6 minute am cronometrat,insa cred ca este ceva din reglaj,pentru ca dupa acele minute ea sta normal la relanti,mentionez ca asta dupa 12 ore de stat,dar mers cu ea si lasata 2-3 ore si pornita din nou dupa 20 secunde revine la relanti,in fine cred ca este o problema din reglaj,daca a mai avut cineva o problema asemanatoare astept un sfat sau o idee.

Share this post


Link to post

marius .eu am tico de 5 ani si asa se intimpla cind o pornesti dupa citeva ore bune,deoarece se raceste motoru si automat intra in functiune socul automat ,nu te speria,iar daca reglezi socul sa stea mai putin timp turat, la iarna o sa ai probleme cu pornirea,si trebuie iar reglat

Share this post


Link to post

Salut. Sunt posesorul al unui nou tico, care a fost chinuit rau de tot.. In fine, e pe linia de plutire, dar o mare problema. Ieri, cand veneam acasa, am mers cam 2 min pe un drum cu piatra cubica, si sa atunci nu ii mai dau de cap. Numai sta la ralanti, ba ramane turata, da in nas...nu stiu ce sai mai fac. Am schimbat inclusiv carburatorul, la fel face.

Daca obturez supapa neagru albastru, atunci incearca sa isi revina. am inlocuito, degeaba... Azi cobor cu un spray, sa vad pe unde trage aer fals

 

Cam aceeasi problema am si eu,din cauza ca am mers numai pe gpl sa infundat ceva la carburator,azi am consumat un spray si nu am reusit sa il fac sa stea la relanty.Are cineva idee unde se afla jiglerul de relanti?Banuiesc ca de acolo este problema.Multumesc!

Share this post


Link to post

Cam aceeasi problema am si eu,din cauza ca am mers numai pe gpl sa infundat ceva la carburator,azi am consumat un spray si nu am reusit sa il fac sa stea la relanty.Are cineva idee unde se afla jiglerul de relanti?Banuiesc ca de acolo este problema.Multumesc!

 

rezolvat pentru moment. am schimbat supapa negru-mov. Acum merge impecabil, sa vdm pentru cat timp.

Share this post


Link to post

marius .eu am tico de 5 ani si asa se intimpla cind o pornesti dupa citeva ore bune,deoarece se raceste motoru si automat intra in functiune socul automat ,nu te speria,iar daca reglezi socul sa stea mai putin timp turat, la iarna o sa ai probleme cu pornirea,si trebuie iar reglat

mersi,de raspuns,sa inteleg ca trebuie lasata asa la reglaj,oricum am vorbit si cu fostul proprietar si mi-a spus ca nu o sa se mai tureze la vara asa intre 5-6 minute,dar stau si ma intreb zilele trecute au fost 16-17 grade afara si chiar nu s-a schimbat nimic la ea.in fine "jucaria' in 2 saptamani ruleaza pe transfagaras sa vad ce poate :)

Share this post


Link to post

salut posesori de dewoo. am un ticolino de 4 luni si nu prea ma incanta consumul amortizoare spate varza,inchidere si alarma UNGO cu probleme,etc As vrea un service bun sau un mecanic bun. mentionez ca tico e din 99 carburator(care are probleme ,ar necesita un reglaj, rotita aceea care tine arcul clapetii sus nu mai are dintisori aia si nu prea sta clapeta aceea) ... deci un service sau un mecanic ar fii de prisos.eu sunt din pantelimon.va multumesc

Share this post


Link to post

@ zeama - să inteleg ca tu ai pornit-o toată iarna pe GPL ?

Share this post


Link to post

Da,si iarna trecuta la fel,nu mai am clapeta de soc si nici termoelementul de la carburator :rolleyes:

Share this post


Link to post

Pai in cazul asta e si normal să se infunde jigloarele, nemaifiind clapeta de soc , depresiunea in camera carburatorului / cap jiglor, e mai mica si duce la cristalizarea benzinei in jiglor. Carburatorul e compus din 3 parti, partea de jos care are inclusa in ea difuzoarele de benzina si clapetele de acceleratie cu tot mecanismul aferent, partea de mijloc din ebonita neagra care formează totodată și camera de nivel constant si in care sunt plasate 2 jigloare mai mari pt sustinerea mersului in sarcina corespunzătoare celor 2 clapete(1 pana la 90 km/h si a 2 peste 90km/h) și partea superioară a carburatorului care are 3 jigloare mici ( 1 mai mic si 2 mijlocii). Concluzia e ca daca vrei sa umbli la jigloare, trebuie desfăcut carburatorul, iar daca o faci, atenție la biluța si contragreutatea cilindrică a pompei de spriț că s-ar putea să o pierzi daca nu esti atent cand desfaci carburatorul. Parcă noi am mai vorbit pe privat dar erai plecat din tara.

Share this post


Link to post

se pare ca nu ma poate lumina sai pe mine nimeni i legatura cu ticolino meu... :scarpin:

Share this post


Link to post

Din propria experienta iti recomand Filaret - incearca acolo, intrii pe site ul lor si gasesti nr de tel si tot ce ai nevoie, eu am fost foarte multumit de ei si mai ales de preturi

 

 

 

 

Bafta

 

 

Share this post


Link to post

multumesc pt sfat .

 

o adresa ,tel ,mail...ceva ,de la service-ul de la filaret ca nu dau de ei .va multumesc

 

scuze daca este off topic

Share this post


Link to post

Am gasit adresa de la filaret.

:osanale: va multumesc

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...