Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dan chevrolet

Chevrolet captiva 2.0 diesel 2007 martori aprinși in bord

Recommended Posts

buna ziua am achizițonat de curând un Chevrolet captiva 2.0 diesel din 2007 și de 2 zile îmi stau acești martori aprinși ➡️Sistem de asistență la coborârea pantelor➡️Sistem de control al stabilității◀️Și mașina merge intrerupt in sarcina…am luat borna la baterie și am pus-o și martorii sau șters dar după cca 5 km sau aprins din nou …precizez ca martorii când sunt aprinși o pune in cap mașina;nu Mai trage cum trebuie…mașina pornește foarte bine,nu da fum dar nu știu ce sa fac cu aceasta problema…mulți mi-au spus ca ar fi un injector care nu lucrează cum trebuie !multumesc 

Share this post


Link to post

Salut.

 

Daca ai ca mai jos, cu tot cu ABS si sistem de tractiune integrala, cel mai probabil un senzor ABS de la o roata e dus.

Senzorul defect se descopera la service cu un cititor de erori de BCM (atentie, nu scanner de motor.)

Mai poti incerca sa desfaci conectorii din spatele rotilor (se vad cand te uiti prin janta, in spatele discurilor de frana) si sa ii cureti cu spray de contact, posibil sa fie doar umezeala acolo.

 

Acceleratie nu mai ai fiindca din cauza erorii masina intra in limp mode (mod avarie), limitata la 3000 rpm. Dupa repornire motor va merge normal, dar nu vei mai avea functionale ABS, hill descend, ESP si tractiune integrala cat timp ai erorile in bord.

Senzorul se schimba separat (atentie, service-urile de regula sugereaza schimbarea intregului rulment), este 60-120 lei un senzor, in functie de fabricant.

 

maxresdefault.jpg.5576d4d36b63782f1b0cf491ebf9295f.jpg

Share this post


Link to post

Salut Corneda!cei trei martori menționați de tine in acea poza îmi stăteau aprinși!de câteva zile sau stins și nu au mai apărut;Menționez ca merg cu mașina zilnic;acum problema este ca mașina întrerupe la viteza mică ( când sunt in treapta a 2 sau a 3a întrerupe de parca ar fi de la un injector) dar in sarcina la drum lung nu are nici o treaba …ce ar putea fi?multumesc 

Share this post


Link to post

Insemna ca a fost doar o problema la un conector de la un senzor de ABS. 

Legat de intrerupere, din pacate poate fi cauzata de mai multe lucruri (debitmetru, senzor presiune admisie, egr blocat deschis, actuator geometrie turbina).

Cati kilometrii are masina?

Daca accelerezi mai hotarat, apasand pedala mai brusc de pe la 2000 rpm cum se comporta?

 

Share this post


Link to post

Mașina are 238000 de km; azi am plecat la un drum mai lung și mi sau aprins din nou cei 3 martori (după cca 50 km ) am ajuns la destinație am oprit mașina și după cca o ora am plecat pana la peco și cele 3 erori nu au mai apărut 🙈!nu știu ce sa mai cred ;

daca accelerez hotărât pe la 2000 rpm rupe și nu întrerupe …întrerupe când mergi cu ea lent 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Cu eroarea senzorilor asa am patit si eu, aparea si disparea la repornire. In final eroarea a ramas permanenta iar diagnosticul a aratat ca senzorul ABS dreapta fata era cel ce cauza problema, se defectase; l-am inlocuit si problema fost rezolvata.

Referitor la intreruperi, nu prea am ce sfat sa iti dau, cum spuneam cauzele pot fi multiple. Sigurul lucru care imi vine in minte este sa incerci sa mergi cu ea putin mai dinamic, subturarea dauneaza motorului, ideal ar fi sa nu circuli sub 2000 rpm, chiar si in oras.

 

Edited by Corneda

Share this post


Link to post
La 26.12.2021 la 17:40, Dan chevrolet a spus:

buna ziua am achizițonat de curând un Chevrolet captiva 2.0 diesel din 2007 și de 2 zile îmi stau acești martori aprinși ➡️Sistem de asistență la coborârea pantelor➡️Sistem de control al stabilității◀️Și mașina merge intrerupt in sarcina…am luat borna la baterie și am pus-o și martorii sau șters dar după cca 5 km sau aprins din nou …precizez ca martorii când sunt aprinși o pune in cap mașina;nu Mai trage cum trebuie…mașina pornește foarte bine,nu da fum dar nu știu ce sa fac cu aceasta problema…mulți mi-au spus ca ar fi un injector care nu lucrează cum trebuie !multumesc 

 

33F215E4-F634-456C-87AB-3C021DCA836E.jpeg

44F85571-8267-4421-9095-403DD5BCF800.jpeg

Share this post


Link to post

Salut.azi am fost sa o pun pe un tester și mi-au apărut aceste erori dar am mers la 5 service-URI și toți au zis ca nu se baga!chiar nu știu unde sa ma duc sa rezolv aceasta problema 

Share this post


Link to post

Poti sa vorbesti la o reprezentanta Opel, motorul a fost pus si pe Opel Antara. Primul pas este sa stergi erorile si sa vezi care din ele mai apar, e posibil ca unele sa fie mai vechi. Lost communication to transfer case module mai mult ca sigur este de la o problema de fire/ mufe. Nu strica sa inspectezi si zona cutiei de transfer si a firelor care duc la ea ca sa vezi daca nu cumva s-au topit de la esapament.

Captiva este o masina la care te poti uita usor pe dedesubt, ia un carton si baga un ochi sub ea, nu te astepta ca papagalii de la service sa faca asta pt tine, ei sunt obisnuiti cu schimbnuri de ulei si placute de frane.

Edit: Mi-am dat seama ca la noua Captiva (>2011) nu exista nici un modul electronic la transfer case, doar la diferentialul spate exista. Sunt 99% sigur ca e la fel si la Captiva ta. Cel mai probabill e vorba de diferentialul spate. NU strica sa cauti codurile si in conjunctie cu GM, gasesti informatii mai detaliate. Exemplu: https://www.obd-codes.com/u0102

Bafta!

Edited by ches

Share this post


Link to post

Cand am luat Insignia am avut si eu in istoric faza cu Lost comm ... In cazul meu s-a datorat bateriei si avea legatura cu puntea spate. Masina a stat la dealer cam 5-6 luni nepornita, bateria a murit, problema nu a reaparut dupa ce s-a revigorat bateria. Daca e ceva recurent, sunt si eu de parere ca e ceva legat de conexiuni

Share this post


Link to post
La 10.01.2022 la 23:34, Dan chevrolet a spus:

Salut.azi am fost sa o pun pe un tester și mi-au apărut aceste erori dar am mers la 5 service-URI și toți au zis ca nu se baga!chiar nu știu unde sa ma duc sa rezolv aceasta problema 

La 11.01.2022 la 9:08, ches a spus:

Poti sa vorbesti la o reprezentanta Opel, motorul a fost pus si pe Opel Antara. Primul pas este sa stergi erorile si sa vezi care din ele mai apar, e posibil ca unele sa fie mai vechi. Lost communication to transfer case module mai mult ca sigur este de la o problema de fire/ mufe. Nu strica sa inspectezi si zona cutiei de transfer si a firelor care duc la ea ca sa vezi daca nu cumva s-au topit de la esapament.

Captiva este o masina la care te poti uita usor pe dedesubt, ia un carton si baga un ochi sub ea, nu te astepta ca papagalii de la service sa faca asta pt tine, ei sunt obisnuiti cu schimbnuri de ulei si placute de frane.

Edit: Mi-am dat seama ca la noua Captiva (>2011) nu exista nici un modul electronic la transfer case, doar la diferentialul spate exista. Sunt 99% sigur ca e la fel si la Captiva ta. Cel mai probabill e vorba de diferentialul spate. NU strica sa cauti codurile si in conjunctie cu GM, gasesti informatii mai detaliate. Exemplu: https://www.obd-codes.com/u0102

Bafta!

Salut! Am rezolvat problema!

am schimbat pedala de acceleratie cu totul (este prinsă in 3 șuruburi) și mașina merge ca una noua !precizez ca am luat pedala de pe o mașina de Anglia !merge fără probleme 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...