Jump to content

Sign in to follow this  
daewoo 2000

Intreruperi In Mers La Cielo !

Recommended Posts

AJUTOR !!! Am si eu o problema cu un Cielo din 2000 dar cu motoru clasic cu o singura axa cu came... Cum merg cu ia la turatie constanta incepe sa dea niste suturi in mers, niste intreruperi... Acum e acum, am fost cu ia la tester original de daewoo si nimic , m-a pus doar sa cumpar sonda landa ca e euro 2 si are si deaia si nimic! ... asta nu inainte de a schimba bujii , fise , delcou , bobina , problema e ca face si pe benzina si pe gaz lafel ca are si gpl instalatie deaia secventiala ... am fost si la testeru lu aia ca instalatia are calculatoru ei nimic ! am resetat iacu ecm ca in topicuri , nimic ! am scimbat si senzoru ala de la admisie cu altele de la masini de la colegi ( iacu-l ) ca sa nul iau nou degeaba ... si nimic ! lafel face ! am verificat daca e la punct, este ! am curatat clapeta de acceleratie desfundat orificiile alea mici de la vacumuri nimic ! la bujii am schimbat vreo trei seturi care se uita ... schimba bijiile prima data am avut ngk, bosh , champion , doua seturi de fise ! a verificat si daca axu de la delcou are joc , nu are ! incerc sa gandesc logic ce au in comun si gazu si benzina ? si ce ai trebuie la un motor sa functioneze ? la punct este ! de la aprindere nu este ! sa fie stricata si alimentarea cu benzina si gpl-ul in acelas timp ? nu cred ca daca era o problema ce putin la gpl ami ziceau aia la testeru lor ! nici la testeru de la daewoo nu a gasit nimic... si a fost pus si in timp ce mergea cu ia ... la cine intreb se uita ... si zice ca trebuie sa o ia la mana mai mult , dar nu stiu nimic concret si sunt meseriasi chipurile :-/ problema e ca ma si pune sa cumpar o gramada de chesti cu a fost si sonda landa si sunt o gramada de bani !degeaba ! si face doar la turatie constanta , incepe sa tremure nu continiu, tremura daca o accelerez sau deccelerez putin isi revine un timp , si iarasi face ... iar accelerez sau deccelerez , iara merge putin... S-a mai intalnit cineva cu ceva asemanator ???

PS. Scuze pt. eventualele greseli de scriere dar e ora 01.45 si de oboseala ma bate testatura ! :mrgreen:

MA AJUTA CINEVA ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,ca idee sunt incepator deci nu dati cu pietre.Singura data cand am patit asta a fost in urma unui rateu"misfire" dupa care am gasit un furtunas de vacum gaurit si egr ul era blocat(egr-ul nu dadea nici o eroare pe tester)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

nu imi spui si mie cum ai rezolvat problema, ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca masina are EGR,blocheaza-l!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut cu problema de mai sus ma chinuii si eu...insa eu mai am de facut niste pasi...nu am schimbat bujiile doar fisele...o sa incerc sa le schimb zilele astea...insa mai am o problema...nu stiu ce este ala "EGR" motorul este dohc standart cu o singura axa...daca ar fi sa fie ala de vina cum il schomb si unde este pozitionat...oricum pana la el mai am de verificat delcoul...si bobina de inductie,,,,ma poate ajuta cineva sa-mi zica cum verific delcoul? si celelalte...cum spuneam am aceeasi problema care o are si baiatul cu cielo din 2000 cred,,,,poate am noroc si nu'i la fel..si voi depista problema mai usor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru cei care au probleme semnalate mai sus , tin sa precizez ca eu am rezolvato singur ...si nici nu a fost greu...incercati sa desfaceti capacul la delcou...eu am schimbat capacul si rotorul...eventual daca nu's astea poate fisha care pleaca din bobina de inductie...simptomele astea le-am avut eu...dar am schimbat capacul si rotorul la delcou si totul s-a rezolvat...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal am si eu o problema cu cielo din 1996. porneste greu dar dupa un timp o ia dupa care cand accelerez nu se accelereaza mai mult de 2500 rtpm am schimbat bobina de la delcou fise bujii ce poate avea?????

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba bujiile, verifica pompa de benzina(vezi daca baga presiune cum trebuie si schimba filtrul de benzina) si curata injectoarelee, uita.te la delcou sa nu fie sarit si verifica avansul, uita.te si la iac si tps(le desfaci si le cureti, ai grija cu tps-ul sa il pui in aceeasi pozitie ca atunci cand il dai jos) si daca problema persista schimba fisele si verifica distributia. Ia-le pe rand in ordinea in care am scris.

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce este tps -ul ala???

 



am aflat ce este ms mult oricum

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Throttle Position Sensor este senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie.

 

Noutati despre problema? AI rezolvat?

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Va salut!

Am si eu o problema cu masina mea si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.

Am un Cielo GLE, din '96, Coreea. Cam acum o luna am observat ca in treptele a 3-a si a 4-a, uneori avea tendinta sa se inece, motorul nu mai tragea. Dadeam treapta inferioara si acceleram, se chinuia putin dupa care sarea in 4000 de ture si zvacnea, mergea normal apoi.

Mi-a facut de vreo 2 ori asa. Apoi nu am mai avut probleme cu ea. Acum cateva zile am facut un drum cu ea prin oras si la un moment dat am oprit pt cateva minute. Cand am vrut sa plec din nou cu ea am observat ca a pornit mai greu, parea inecata, dar a pornit. Am mers vreo 50 de metri si la o intersectie, cand am incetinit, la relanti, mi s-a oprit.

Am pornit-o din nou si trebuia sa o tin turata la peste 2000 ca sa nu se inece si sa se opreasca. Pana acasa mi s-a mai oprit de inca 2 ori, cand incetineam. Trebuia sa o tin mereu turata, chiar si cd stateam pe loc la semafor. In mers se ineca indiferent in ce treapta era, ma zgaltaia, o acceleram, nu avea putere motorul, abia ajungea la 2000-2500 de ture aboi dintr-o data zvacnea, sarea in 4000-5000 de ture si simteam ca trage din nou.

Am lasat-o in parcare si am pornit-o a doua zi. A pornit normal, a mers bine, am alimentat, dupa ce am plecat cu ea de la benzinarie am simtit ca din nou are tendinta de a se ineca si se aud detunaturi in toba. Am observat ca atunci cand e motorul rece merge normal. Dupa ce se incalzeste motorul incep sa se auda acele detunaturi si da sa se inece si trebuie sa merg cu ea foarte turata.

Mentionez ca din octombrie am toba intermediara sparta. Nu stiu daca are vreo relevanta. Oricum am sa o schimb cat de curand.

Ma puteti ajuta cu un sfat, cam care ar fi cauza problemelor? Si eventual, o posibila rezolvare?

Va multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, Sunt mai nou pe forum si mai nou posesor de Cielo, Am un Cielo EXE din 2004 16v , si am o problema asemanatoare am niste intreruperi intre 1500-2000 rpm. La rece intreruperile sunt mai mari la cald sunt mai mici. Precizez si pe gaz si pe benzina face la fel, cateodata face mai rau cateodata face mai rar aproape deloc. Pana acum am schimbat 2 seturi de bujii si un set de fise. S-a mai confruntat cineva cu problema asta? are cineva vreo rezolvare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Colegul Daewoo2000 ,ai rezolvat problema pe care o aveai ? daca da atunci cum ?

Si eu am cielo pe benzina dar si pe GPL , imi da suturi in mers atat pe benzina cat si pe GPL ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma inscriu si eu in clubul scuturatilor. De 3 zile ma zapaceste cielo si nu stiu de la ce. Trepideaza la relanti, ma smunceste in sarcina, asta pana pe la 4000 rot/min, de acolo in sus merge la fel ca inainte. Are momente scurte de 10-15 min cand merge bine. Am verificat delcoul si bujiile deocamdata, urmeaza IAC (desi asta nu prea are treaba in sarcina) TPS si pe urma mai vedem. Daca mai are cineva idei sunt binevenite.

 

Nu mi se aprinde check, nu-mi da nici o eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ce a constat verificarea delcoului ? Fisele cum se prezinta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delcoul l-am demontat, curatat si montat la loc. Bobina din el am schimbat-o anul trecut parca. Erau tare oxidati pini aceia din capac care corespund fiselor. Fisele urmeaza maine si mai departe o sa vad, caut in manualul de service sa vad exact cum se verifica bobina de inductie ca stiu ca se poate verifica cu un multimetru. A aparut ciudat problema, a mers bine, am oprit motorul iar dupa 2 zile in care nu l-am pornit a pornit direct trepidand. Porneste usor, nu se opreste la relanti, doar trepideaza si sta relantiul undeva pe la 1100 rot/min si fluctueaza usor turometrul +/- 50 rot/min desi motorul nu isi modifica turatia. In accelerare turometrul nu urca cursiv ci merge cumva sacadat, manifestare ce a aparut odata cu trepidatiile si intreruperile. De la 4000 de ture in sus si turometrul merge normal si motorul.

Daca nu ii dau de cap o tin la 4000+ :mrgreen: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca o fisa de bujie intrerupta sa dea simptomele descrise mai sus? Azi am avut cev timp liber si am luat-o la purecat, totul pare ok cu exceptia unei fise (cea de la pistonul de catre distributie) care la masurare nu indica nimic pe ohmmetru, oricat am sucit-o si indoit-o dar totusi da scanteie. Celelalte fise au valori intre 3.7 -5.9 kohm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte posibil, de asta te-am intrebat anterior cum se prezinta fisele :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Subscriu. Fisa aia e intrerupta, are scanteie doar prin arc electric. Fluctuatiile de turometru sunt date exact de "spike-urile" care apar acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata dupa inlocuirea fiselor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! la fel am si eu aceasta problema,imi da rateuri cateodata de vreo 2 zile culmea ca pana acum a mers excelent pana cand am alimentat de la lukoil.sa fie de la benzina?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil. Pe la serviceuri circula zvonul ca LUK nu este tocmai "farmacie" si se mai amesteca la transport carburantii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×