Jump to content

Sign in to follow this  
VAXXi

Chevrolet Orlando - Impresii, A Vazut-O Cineva ?

Recommended Posts

A vazut-o, condus-o cineva ?

M-am documentat io despre masina (benzina, nu diesel): AICI un review mai bunicel. Din pacate e lesinata pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vaxxi, masina se pare ca va fi un succes. Nu stiu daca si la noi, genul asta de monovolume cu 7 locuri nu prea prinde bine. Review-uri gasesti in ultimele 2 numere ale autobild, doar pentru modelul diesel de 164 CP echipat cu manuala in 6 trepte si automata in 6 trepte. Tot acolo un comparativ cu Ford grand C max si Scenic pe care le bate cu brio. Ce spuneau ei pe acolo ca si avantaje: constructie robusta, suspensie excelenta (de departe cea mai buna de la Chevy cica) ergonomie excelenta la interior (pe ultimele 2 locuri pot sta comod persoane de peste 1.80, lucru rar la astfel de vehicule), dotare de serie excelenta, materiale bune, motor potent (face 0-100 in sub 10 secunde, cuplu bun de la 1700 rpm in sus), cutie automata excelenta (cred ca e un ZF), pret imbatabil - masina full este 23500 euro! Ca minusuri - portbagaj mic in cazul in care toate scaunele sunt sus, acces ciudat la randul 3 (bancheta este fractionabila 1/3-2/3, nu sunt scaune individuale si e acolo un sistem cu arc care rabateaza si bancheta cam ciudatel), un consum de cca 8% urban in varianta automata, vizibilitate redusa spre spate din cauza liniei geamurilor si zgomot ceva mai mare la vand din cauza oglinzilor masive (identice cu cele de la Captiva).

Oricum, parerea mea proprie si personala, fara sa fi mers cu masina, este ca e o oferta foarte buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te baza foarte tare pe testele din revistele romanesti.

Se vede clar, de fiecare data, cam cine da banul ... din pacate. Uneori sunt penibili, fiindca e prea evident ca masina pe care o scot ei castigatoare n-are cum sa fie real.

Ca sa nu mai spun ca departamentul de marketing e de rahat: au 80 % masini nemtesti si aproape 20 % coreene. Rar vezi cate o japoneza sau italiana. Caz in care respectiva japoneza sau italiana, e scoasa ultima din test, daca se poate dupa cele coreene.

 

Asa ca cel mai bine sa testeze fiecare sau sa citeasca pe forumurile generaliste, nu monomarca, despre ce il intereseaza.

 

In cazul asta, cum ar putea Orlando sa fie peste Grand Scenic? Peste C-Max hai, treaca de la mine, dar chiar asa?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa-i, nu-i masina ca Renault-ul... am uitat, mea culpa. Ca fapt divers, testul comparativ este facut in Germania, nu in Romania si culmea, castiga o masina coreeana in fata uneia nemtesti si uneia frantuzesti. Si culmea culmilor, aia nemteasca iese ultima. Ce ti-e si cu masonii astia!

Tot ca fapt divers, Scenicul ala din comparatie are cel mai naspa motor ( 33 CP mai putin), dinamic este varza iar suspensia este strict pentru drumuri bune. Orlando castiga enorm prin prisma raportului pret/dotari, unde este suveran. Pe varianta LTZ - AT singurele optionale ce mai pot fi adaugate sunt navigatia - + 330 Euro si jantele de 18" - parca + 150 euro. In rest masina are piele, incalzire in scaune, clima dual zone pachet electric etc etc.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa-ti raspund decat: =)) =)) =))

 

Ma doare-n basca ce variante au ales ei pentru comparatie. Renaultul poate fi echipat cu transmisie cu dublu ambreiaj, la dci-ul de 1.5, sau cutie automata clasica, la cel de 2.0, 130 sau 150 cp. Oricum caii putere sunt doar asa, o informatie vaga, ce e mai important sunt curbele de putere si cuplu. Din punctul asta de vedere, e posibil ca Orlando sa aiba motor mai potent, daca e cel de origine italiana. In ceea ce priveste Ford-ul, sigur are motor mai bun decat Renault-ul, numai ca, surpriza: acesta este de la PSA, deci tot frantuzesc! Problema e ca mai conteaza si consumul, si aici Renault-ul iese iar peste.

Pe partea de suspensii, francezii nu au rival in lume. Iar Renault are in general reglate suspensiile pentru echilibru intre confort si tinuta de drum. Sistemele ESP au fost inventate de nemti pentru masinile lor, pentru ca nu erau in stare sa faca masini care sa stea ca lumea pe drum. :) )

Iar Ford-ul este recunoscut penttu faptul ca are suspensii dure si inconfortabile, favorizand in schimb tinuta de drum. Si Ford e tot masina americana, nu germana.

Orlando, spre mirarea ta, nu e o masina coreeana, ci americana, indiferent unde se produce.

 

Iar testul putea fi facut si in Honolulu, cei de la AutoBild Romania au luat numai pozele si informatiile tehnice, fiind liberi sa traga ce concluzii doresc. ;)

 

Iar cu chestia raport pret/ dotari, chiar m-ai dat pe spate: poate e un lucru nou pentru tine, dar calitatea costa. :-B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce scrie acolo, si nu vad clasamentul final.

Oricum, astia nu sunt conationali cu aia care rasturnasera Loganul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre, nu-ti zisei, masonii!

 

PS. Foloseste google translate, cumpara revista (e ieftina 4.99 ron, nu trebuie activat abonament telefonic or smth) sau crede pe cuvant ce spun eu, ca am citit-o!

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU am pus la indoiala ce ai zis tu, ci ce au scris ei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre nu-ti zisei!? Ai dracu nemti fac praf propria masina si o frantuzoaica ca sa promoveze o coreeanca! Si de-ai dracu ce-s baga nemtoaica pe ultimul loc, ca nemtoaicele aste de la o varsta se ingrasa de la carnati cu varza asezonati cu bere!

Macar linkul dat de @hitman l-ai citit pana la capat? Vezi ca e si Scenicul pe-acolo...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dracu nemti fac praf propria masina si o frantuzoaica ca sa promoveze o coreeanca!

 

Ford e tot masina americana, nu germana

 

 

Macar linkul dat de @hitman l-ai citit pana la capat? Vezi ca e si Scenicul pe-acolo...

 

Nu l-am citit. Ideea e ca si mie imi place acest Orlando, doar ca nu cred ca se poate compara cu Grand Scenic. Sa nu uitam ca Renault a fost primul din Europa care a construit monovolume. Din acest considerent au ceva know-how in domeniu. Da, si Chevroletul a fost poate inaintea lor, in state. Diferenta este ca asteptarile clientilor de pe vechiul continent sunt diferite de cele ale clientilor americani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet a incetat de mult sa mai faca masini pentru americani, toata gama de masini vandute sub acest brand in Europa este adaptata acestei piete.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le-or adapta ei, dar una e sa adaptezi un produs conceput initial intr-un fel, pentru a fi in alt fel, si alta e sa produci de la inceput conform cerintelor pietei.

Cu alte cuvinte, Chevrolet are multe de invatat pana sa poata face masini comparabile cu cele ale producatorilor care de peste 100 de ani au capatat aceasta experienta.

Tocmai de-aia au un pret mai mic, ca sa isi faca un loc pe piata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e asa. Mai gandeste-te!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau argumente.

 

:o fftopic:

 

Haideti cu minusurile, mai am nevoie de 3 sa ajung la frumoasa suma de 100. Un mic efort din partea voastra.

 

L.E. Am reusit! 101 and counting. :banana:

Edited by balanel
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sters ce era off-topic, balanel are 36 ore "Read Only" . Va rog ramaneti la subiect.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca in segmetul sau va face vanzari bune, in special motorizarea diesel.

 

Fifth Gear :

 

WE LIKE

 

1. Smooth and refined diesel engine

2. Solid and attractive interior

3. Genuinely seats seven

 

WE DON'T LIKE

1. Awkward styling

2. Engines not the most efficient in the class

3. Gutless petrol motor

----------------------------------------------------------------

Car Magazine

The Orlando is good, simple family fodder. It doesn't pretend to be anything more, and the accent is firmly on good value and no-nonsense practical virtues....Take your pick between sharper dynamics, lower CO2 and more cutting edge engines; but for many buyers, the Chevy's killer spec and price advantage will outweigh such considerations. They won't be disappointed by the Orlando one jot.

-------------------------------------------------------------------------------------------

autocar.co.uk

Should I buy one?

We'd be tempted to see what it rides like in the UK before fully committing. But there's no doubt that the Orlando's got visual appeal. It works well as a mid-sized seven-seater and it will be well priced. In short, another good step forward for Chevys sold in Europe.

Edited by ovidiu.sb

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt de saptamana trecuta posesorul uni Orlando LTZ, pe benzina. Am deja 300 de km - la 1000 revin cu impresii. Intre timp, stie cineva daca exista vreo setare in computerul de board prin care sa se rabateze automat oglinzile la oprire? Si una prin care sa blocheze automat usile la pornire? Ca o mentiune, manualul de utilizare e vraiste, cred ca a fost tradus cu google translate.

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru rabatarea oglinzilor ai nevoie ca acestea sa aiba aceasta functie de rabatare electrica. Majoritatea nu o au. Restul functiilor ar trebui sa intrebi pe la dealer/service, pentru ca esti primul posesor de orlando :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut ocazia sa ma sui intr=un orlando si sa merg un pic.

Motorizarea benzina 1.6 sau 1.8 (proprietarul habar n-avea).

 

Recomandare - daca va place si credeti ca vreti asa ceva - faceti intai un test=drive.

Eu am urat-o din momentul in care m-am urcat la volan. Ai o senzatie de VW transporter (dar fara partile bune ale acestuia), Bordul este deranjant de masiv, ceasurile de bord sunt mici si ingropate in plastic, iar ca si spatii de depozitare mai au mult pana la ergonomia Scenicului. Plus ca si pozitia la volan la oricare din masinile concurente este mai buna.

 

Cu benzinarul respectiv este submotorizata, dar acceptabila. Cutia din pacate de cu 5 trepte doar (pare etajarea de la Nubira). In mod cer depasiri fulminante ies din discutie. Dar pentru un familist "normal" e ok. Tinuta de drum medie (doar).

 

S-a mai adaugat o masina pe lista mea de masini pe care nu mi le-as lua niciodata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista 1.6 pe orlando, doar 1.8. Ma surprinde ce zici legat de cutie, nu sunt decat cutii cu 6 trepte pe orlando si de spatiile de depozitare, care sunt destul de multe. Cat despre pozitia la volan si asa mai departe, astea sunt chestii pus subiective, nu exista MPV in care sa stai ca in berlina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avea 5 ...

Asta m-a surprins si pe mine - nu ma asteptam la genul ala de masina sa nu fie cu 6 trepte.

 

M-am simtit mai bine in scenic, c (sau S) max (nu mai tin minte exact), si in sharan...

In toate stai mai sus, ai volanul inclinat ca la duba ... dar probabil ca masivitatea bordului dadea o senzatie nasoala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt posesor de orlando 2.0 LT si dupa 2-3 mii de km pot spune ca sunt f multumit de masina. ca fiecare masina are plusuri si minusuri dar in final are mai multe plusuri :) . Referitor la postarea coleguli pot spune ca orlando are 6 viteze la motorizarea 2.0 motorina la 2000 de ture in viteza 6 mergi cu 130 km/h ceea ce pt o masina de 1700 kg cred ca este f bine, scaunul soferului ca si volanul au reglare pe inaltime ceea ce inseamna ca pozitia la volan depinde in functie de sofer( vreau sa cred ca asa se numeste cel care conduce o masina si mai si stie ce conduce), spatiu ai sa iti muti si casa (in etape :) ) este foarte confortabila iar in privinta bordului nu are cum sa fie decat masiv atata timp cat asta au vrut sa imprime si la designul exterior, ceasurile de la rezervor si temperatura sunt mai mici dar asa sunt la 99% din masini, dar atentie designul bordului este preluat de la insignia si daca si insignia e nasoala la design ... cred ca tine de subiectivitate. Mie unul mi-a placut mai mult decat renault si celelalte MPV de pe piata ca nu este la fel construita adica nu da senzatia de monovolum aduce mai mult a un jeep vazuta din fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te asteptam cu poze pe sectiunea Masina mea si cu impresii calde aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×