Jump to content
Sign in to follow this  
florinbad

Achizitie Matiz N O U

Recommended Posts

Am trecut azi pe centura Constantei si parcul auto al Daewoo este aproape plin, deci al tau a fost probabil ultimul din Bucuresti. Felicitari pentru achizitie, faptul ca este sau nu ultimul nu ii creste si nici nu ii scade cu nimic valoarea.

Share this post


Link to post

Felicitari!

Posibil sa fi fost aproape ultimul cu AC, un prieten a ridicat alalteieri un Matiz E chior culoare alba, erau singurele ramase. Cele mai dotate s-au cam dat/rezervat.

Share this post


Link to post

mersi frumos, nu mai sunt matiz-uri E/AC pentru care sa nu se fi semnat precontact pentru rezervare.Si eu il ridic marti ca vine de la Craiova asa ca sigur e printr-o parcare pe undeva prin oraselul ala, nu?

Share this post


Link to post

luni ridic si eu unul E A/C , verde marin, de la Auto Center, ultimul in aceasta culoare

Share this post


Link to post

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente... <:-P

Share this post


Link to post

multumesc! :)

si din partea mea cat mai multi km fara incidente :lavolan:

Share this post


Link to post
multumesc! :)

si din partea mea cat mai multi km fara incidente :lavolan:

 

Neata, cum e masinutza noua?

Share this post


Link to post

Azi am ridicat masina... matiz E/AC alb casablanca. Cei de la mondotrade mures s-au comportat exemplar. Dupa vreo 50km parcursi eu zic ca punctele slabe ar fi: schimbatorul prea apropiat de sofer (imi ating piciorul cand bag in a I-a, a II-a, dar am invatat cum sa evit). Zgomote suspecte... ceva minor prin usi din cand in cand, si ceva ca de frunze uscate in instalatia de aer (am inteles ca ar fi geamul de la bord - nu am verificat inca). Frana e cam slaba... dar te cam poti invata cu ea (am inteles ca asa-s toate)... din pacate incep sa dau cu capu de parbriz la logan. Si acu de combustibil scade cam repede (comparativ cu "ala" de la logan - motorina). Per ansamblu sunt foarte multumit si sper sa fie la fel si sotia ca doar ea va umbla cu masina.

Intrebare (nu dati cu paru' ca n-am folosit search-ul): acu' de combustibil trebuie sa stea ridicat si dupa ce motorul e oprit sau trebuie sa "cada"? (mi-am dat raspunsul... DA, pagina 3-8, manual). Danke.

Numai bine tuturor si drumuri fara evenimente rutiere. Sa ne duca masinuta numai printre santuri.

Edited by tclau

Share this post


Link to post

Acul isi pastreaza pozitia atat cu motorul pornit cat si cu el oprit. La Logan scade mai lent pentru ca e rezervorul mai mare. :P

Share this post


Link to post
ceva ca de frunze uscate in instalatia de aer (am inteles ca ar fi geamul de la bord - nu am verificat inca).

Asa-i... pe caldura reapare zgomotul si cand ating geamul de la bord dispare...

Avand in vedere ca-i in rodaj nu am fortat-o... da ii cam piere chefu de tras cand merge si aerul conditionat... deci stau cu degetul pe buton.

Si ... n-am avut curaj sa trec de 100km/h... e destul de instabila...

Desi ar parea ca are destule puncte negative... are si "un vino-n coa'"... eu ma simt ca un copil cu o jucarie noua (poate nu i-o mai dau sotiei), taicameu vrea si el una, sotia imi pune taxa de folosire, iar fiumeu se uita urat la mine si izbucneste in plans din senin (chiar asa nu, da asa-i povestea... hehehe)

N-am mai simtit miros de ars sau zgomote in usa. Deci... toate cele bune.

Share this post


Link to post

Depinde si cum o inveti, nu zic sa "tragi" tare de ea, acum, in rodaj fiind, dar nici s-o inveti puturoasa. E motor mic, e normal sa ceara turatie pt. a "raspunde". A fost doar o impresie, treaba cu instabilitatea, probabil din cauza faptului ca esti obisnuit cu dimensiunile Loganului.

Cu siguranta trece lejer de 100 (lejer cu a III-IV ;) ) si cu aerul pornit.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Pai ... nu vreau sa o fortez in perioada de rodaj si dupa rodaj i-o voi pasa-o sotiei. Am prins si 110km/h da' nu stiu daca nu eram cumva la vale :) . Acuma cu schimbatul vitezelor... stiu ca nu-i bine sa merg subturat... incerc sa nu o fortez... si dupa cate-mi dau seama (in functie de zgomot motorului) schimb I->II la 20-30km/h, II->III la 40-50km/h, III->IV pe la 70-80km/h, IV->V peste 100km/h (deci am trecut si de 100 :) ) de cateva ori). Daca-i la vale o las in a V-a si pe la 90km/h. E bine? Am urcat si o panta mai maricica cu o mica curba la baza si a trebuit sa bag in a III-a ca incepea sa se chinuie (n-am mai facut asta de cand cu dacia lu' tata).

Acul indicator carburant e putin ciudat... acu' ma asteptam sa se aprinda becu'... acu' se ridica acul (mers ~ pe orizontala).

Punct forte matiz: a intrat in el o masina de spalat (cu incarcare verticala... masina nu matizu' :) ), dupa rabatarea banchetei! Cred ca era mult mai greu sa intre in logan, eventual ajutat de o drujba. Deci mititelu' se comporta exemplar ceea ce era de asteptat (dupa cele citite pe forumuri).

La prima revizie ii punem alarma/inchidere centralizata (si poate un mp3player) si clar cat mai urgent trebuie sa pun ochii pe un ceas de bord acceptabil (ca design/montare)... ca ma uit dupa el intr-o veselie. Ar fi bun si un turometru da' se poate si fara... zic eu. Numai bine si km placuti.

ps. trebuie sa caut un topic potrivit ca cred ca-s offtopic de dinainte sa incep... hehehe... scuze.

Share this post


Link to post

Se mai gasesc matizuri noi pe stoc? Am trimis cateva mailuri la dealerii din bucuresti si se pare ca nici unul nu mai are vreun matiz pe stoc indiferent de configuratie :( .

Share this post


Link to post

Din cate am aflat de la o persoana ce lucreaza in domeniu, nu s-ar mai gasi. Totusi, mai incearca cu mailuri si la alti dealeri, poate ai noroc :)

 

Acuma cu schimbatul vitezelor... stiu ca nu-i bine sa merg subturat... incerc sa nu o fortez... si dupa cate-mi dau seama (in functie de zgomot motorului) schimb I->II la 20-30km/h, II->III la 40-50km/h, III->IV pe la 70-80km/h, IV->V peste 100km/h (deci am trecut si de 100 :) ) de cateva ori).

Asa schimb si eu, in urma recomandarilor primite pe forum :) I->II 25-27km/h, II->III 43-45 km/h, III->IV min. 55km/h (de obicei pe la 60), IV->V dupa 85km/h.

Share this post


Link to post

Eu am inteles ca nu mai sunt pe stoc... dar daca cineva din programul rabla renunta la matiz... va face pe cineva fericit. Sper sa fie asa ca si cumnata-mea s-o trezit tarziu...

Share this post


Link to post

De azi am si eu un alt Matiz, nou, euro4, culoare alba- nu am mai avut de ales, din pacate :) Este al treilea Matiz, dar acesta nu va ramane in posesia mea decat foarte putin timp. Oricum, senzatia de masina noua, e extraordinara!

 

post-1252-1215204064_thumb.jpg post-1252-1215204187_thumb.jpg

Edited by guru

Share this post


Link to post

Bravo mr. Sound Master :D Seamana cu a mea :) , am mai auzit in ultima vreme ca a fost "bataie" mare pe ele, si din cauza asta multi n-au avut de ales in privinta culorii :)

Share this post


Link to post

Am citit ultimele pagini din topicul asta si m-a cam cuprins melancolia. Asta e, trebuia sa se ajunga candva si aici, la ultimele Matizuri vandute. Desigur, va ramane Spark-ul care are unele avantaje fata de Matiz, dar parca nu are acelasi farmec... In fine.

 

Felicitari tuturor celor care si-au luat Matiz nou pe ultima suta de metri =D> si cati mai multi km fara probleme!

Share this post


Link to post

Asa e,Matzul a fost o masina foarte reusita,cu un farmec aparte,perfecta pentru oras,dar nu numai,si in ultimul rand foarte bine vanduta.

Pacat ca nu se mai fabrica...

Share this post


Link to post

Sper ca poctez unde trebue.Rog posesorii de MATIZ si nu numai,sa-mi dati va rog un sfat in privinta cumpararii unui autoturism la mina a doua.

Este vorba de un MATIZ:

-2007 an fabricatie

-SE/AC model

-790 cm3

-50 CP

-geamuri electrice

-inchidere centralizata

-21.000 km/bord

-4000 EURO

Apelez la voi din lipsa de cunostinte a preturilor la autoturisme din(in) tara.

Vi se pare un pret real sau e prea mult pentru acest tip si date ale masinii?

Multumesc!!!

Share this post


Link to post

Achizitie Matiz N O U .

 

NOU =! SH ;)

 

 

 

... dar pretul e ok!

 

 

PS. Uite asta era topicul corect: link

Edited by NFS

Share this post


Link to post
Sper ca poctez unde trebue.Rog posesorii de MATIZ si nu numai,sa-mi dati va rog un sfat in privinta cumpararii unui autoturism la mina a doua.

-4000 EURO

 

Scump.

 

Uite 1 exemplu luat asa la repezeala de masina mai ieftina ( scazi lejer 7-10 % la negociere care are acei km garantati si mai mult, iti da si garantie la ea, cea ce nu obtii de pe piata libera de la nimeni)

Nu mai zic ca poti sa iei si in leasing masini de la unii ca ei si deci daca poti sa duci acolo o rata de 100 euro / luna sa zicem 1-2 ani sa te incadrezi la o masina care sa fie cu totul 6-7mii si deci altceva.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Mie mi se pare foarte bun pretul pentru anul de fabricatie si kilometrii aia la bord. Mai ales ca are si garantie, din cate imi dau seama.

Share this post


Link to post

Repet, este un exemplu luat asa rapid de pe net.

Sunt mai multi care iti dau garantie samd nu numai welt, deci mertia mai degraba sa iei de la unii ca astia decat de la proprietar direct sau mai rau, de la samsar.

+ ca proprietarul nu cred ca o sa iti dea discount asa mare.

Share this post


Link to post

Cumnate, pai din cate vad eu, Sparkul ala nu e mai ieftin deloc, e chiar mai scump(cu 500 euro), este mai vechi(din 2006), vizual este mai urat(bari negre) si nu are in plus decat servodirectia. Si matizul este in garantie, pana in 2010, fiind fabricatie 2007, iar km sunt garantati de caietul de service. Gandeste-te la urmatoarea treaba: si astia de la Weltauto cumpara masinile astea de undeva, de la un individ(sau o firma) si le iau cu pret(in cazul de fata) sub 4000 euro. Nu mai bine cauti tu un vanzator asa cum au gasit astia de la weltauto.

And by the way, sparkul ala a fost lovit in bot, aripa stanga si probabil si capota sunt revopsite(revopsite prost) se vede clar diferenta de nuanta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...