Jump to content

Sign in to follow this  
magellan

Amortizoare Si Bucsi

Recommended Posts

ale mele (cele originale)m-au lasat la 45.000km si nu gasesc pe nicaieri decat pe comanda cu tot cu puntea spate ,daca stiti vre-un loc in Bucuresti care sa aiba piese pt chevrolet kalos :osanale: !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...salut ... am o intrebare la tine ... ai gasit amortizoare fata de la alt producator ? ... kalosul meu la 46000 km a cedat nervos ... amortizoare fata-spate , pe tester sub 25% ... s-au dus si biletele stabilizatoare , iar bucsile de brate fata s-au rupt ... :wallbanger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari... dar voi mai baieti asa devreme! schimbati totul... eu am 98.000 km si am schimbat :antigelul,uleiul la 15.000km,si franele fata spate!

Voi ce faceti asa devreme!?La mine nu se aude nimik nici o bataie... voi..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am fost sa cumpar un amortizoar pentru Chevrolet Kalos, anul 2005.

M-am dus la un magazin care aduce la comanda, dar cand mi-ai spus pretul , sa cad jos, in jur de 600 lei, cica e pretul direct de la reprezentanta, am sunat si eu la reprezentanta in Brasov si pret pt un amortizor fata 620 lei...ENORM de scump, am intrebat de un amortizor de Opel din 2005 cat costa si surpriza ...150 lei. Noi cu Chevroletu zici ca avem Mercedes cand trebuie sa schimbam piese,nu e posibil asa ceva...

Ajutati-ma va rog cu o solutie unde pot gasi amortizor fata Kalos la un pret mai rezonabil, sau daca se potriveste de la alt tip de masina

Va multumesc anticipat.

 

 

 

 

Ps. M-a lasat amortizorul dupa 25000 km. Sfat pt. cine se gandeste sa cumpere Chevrolet, mai bine nu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta pe 13 DECMBRIE ,vizavi de Renel .Este un magazin care se ocupa de amortizoare ,si este relativ ieftin .Ar fi bine ,daca ai avea unul stricat de la alta masina .Asa ca, pentru confruntare.

 

P.S Pai si de ce sa nu cumpere lumea Chevrolet !?Tu ce le recomanzi? Dar la preturi asemanatoare.

Edited by puchi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ps. M-a lasat amortizorul dupa 25000 km.

Ar cam trebui sa iei in calcul inlocuirea ambelor amortizoare :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ps. M-a lasat amortizorul dupa 25000 km. Sfat pt. cine se gandeste sa cumpere Chevrolet, mai bine nu...

 

Le-am schimbat la 78000 km cadou de Mos Craciun si inca nu aveau probleme. Faptul ca ti s-a intamplat tie nu reprezinta un etalon, cel mult o precautie in plus la achizitionarea unei astfel de masini cu pret de roaba si cu piese cu valoarea in aur a greutatii lor. Asta este adevarat =))

Poti gasi la magazinele de piese la preturi modeste si cu manopera decenta sa rezolvi problema.

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum imi pot da seama daca mai am sau nu amortizoarele bune pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mai multe feluri ne putem da sema daca amortizoarele sint bune sau nu,in functie de comportamentul masinii.Amortizoarela bune,au un comportament greoi de elasticitate in timpul mersului.Alea defecte (rele)le putem depista in felu urmator:

Ex. -mergind pe drum drept (sa spunem cu 50km/h) si efectuam manevre scurte de stinga-drepta observam ca masina balanseaza foarte mult.

-in curbe (de stinga sau dreapta,la viteza redusa) masina se inclina foarte mult si simtim instabilitate

-mergind pe drum cu denivelari nu simtim acea "elasticitate greoae" de inclinare a autoturismului ci simtim instabilitate

-in mers,la o atingere scurta a frinei,observam ca se ridica exagerat spatele dupa care incepe sa danseze in sus si in jos (ma refeream doar la amortizoare spate)

-la pornirea de pe loc (ma refer la o pornire de pe loc normala si nu sportiva) botul masinii se ridica rapid si exagerat,e vorba de suspensie fata.

Putem verifica suspensia si cu masina stationata prin apasarea spre injos a fiecarui amortizor in parte (apasind fortat pe caroserie sre injos).Dupa apasare amortizoarele bune au o revenire lenta spre normal(in sus) pe-cind alea rele revin imediat in pozitia initiala, chiar si mai mult.

Desigur cel mai repede si eficient ar fi service-ul (unde se pot face astfel de masurari ) dar nu cred ca e cazul.Amortizoarele nu au rolul doar pentru suspensie,a masinii,ci si pentru stabilizare a acesteia. Amortizoarele in conditii bune, reduce riscul derapajelor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut si eu bucsa de la puntea spate la un kalos din 2004.Din cate am inteles se gaseste doar cu punte cu tot. Nu stiti de la ce autoturism s-ar potrivi.Parca este prea de tot sa dau 1000 RON pe o bucse ,ca atat costa puntea de spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca pe www.rokor.ro

S-ar putea sa gasesti...

Poate se potriveste (si cel mai probabil) de la vre-un autovehicul Daewoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Caut si eu bucsa de la puntea spate la un kalos din 2004.Din cate am inteles se gaseste doar cu punte cu tot. Nu stiti de la ce autoturism s-ar potrivi.Parca este prea de tot sa dau 1000 RON pe o bucse ,ca atat costa puntea de spate

 

 

Ai schimbat bucsele?Dupa cate stiu nu prea potriveste altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Haideti sa va spun o chestie care mi s-a intamplat de curand: am primit mail de la o doamna care dorea sa cumpere bucsi spate de Kalos. In catalog nu am gasit decat cu tot cu punte, asa cum se mentioneaza si mai sus. Am rugat-o daca gaseste sa-mi spuna si mie un numar de telefon al persoanei de la care a cumparat. Azi am primit mail cu numarul de telefon, pesemne ca doamna rezolvase problema, dar... SURPRIZA: cand sun la domnul respectiv, nici gand sa-mi spuna codul de piesa. Simplu si la obiect: daca vreau sa cumpar, sa iau de la el. Cam asta a fost concluzia discutiei telefonice.

 

Cum doamna nu a primit factura fiscala, pentru ca nu avea unde sa deconteze contravaloarea bucsilor si a spus ca nu are nevoie, nici dansa nu mi-a putut furniza vreun cod de piesa.

 

Se pare ca eu sunt cam printre singurii fraieri care dau si codurile produselor atunci cand mi se cer preturi. Tind sa cred ca e timpul sa schimb mersul lucrurilor. Mama ce m-am enervat! :)

Edited by Lao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizoarele spate (la kalos) cam pe la ce preturi mai au ? se poate sa schimb doar pe spate sau le schimb pe toate 4 ? Sunt cam la fel cu cele de pe Aveo din cate se pare..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pot schimba doar bucsele mari de la bratele de la puntea fata?

A schimbat cineva?Scartaie in draci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A schimbat careva doar bucsele de la bratele fata la Kalos?Se pot schimba?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba, dar dupa o saptamana revin la bunul lor obicei : scartiie!

Drept urmare spal masina mai des...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ai noroc si nu or sa mai scartaie prea curand. Citisem undeva un post al lui ovi_jer in care spunea ca cei de la GMDAT au schimbat modelul bucsilor tocmai pentru o mai buna retinere a lubrifiantului si deci impiedicarea scartairii. Asadar tu poate ai modelul asta nou.

Poti da ceva detalii despre operatiune? De unde ai luat bucsile, unde le-ai montat, daca se monteaza greu, cat a fost, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acestea sunt bucsele pe care eu le-am schimbat:

 

ROOT bucsele le-am luat de la ROKOR, de schimbat am dorit sa le schimb la service autorizat, dar mi-au cerut manopera 150 ron.

Eu pe bucse am dat 18 ron sau 20.In cele din urma le-am schimbat la un amic la Dacia Service contra sumei de 50 de ron.Precizez ca a fost altcineva cu masina la service deoarece eu am fost plecat din localitate.Aseara am luat-o si am mers circa 25 de km cuea...si nu am mai auzit-o scartaind.

Sper sa ramana asa...

Root bucsele la care faci tu referire, sunt cele de la bara stabilizatoare...alea le-am schimbat prima data.Eu le aveam pe cele cu striatii pe masina.

post-5762-1252841081_thumb.jpg

post-5762-1252841238_thumb.jpg

post-5762-1252841387_thumb.jpg

post-5762-1252841565_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi m-am dus la un service Renault, unde se faceau gratuit toate testele la orice tip de masina (frane, amortizoare, verificare mecanica, antigel, etc..) unde au constatat, ca la 3 amortizoare am scurgeri de ulei. In mers nu am observat nimic deosebit pana acuma, ar trebui schimbate oare aceste amortizoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Astazi m-am dus la un service Renault, unde se faceau gratuit toate testele la orice tip de masina (frane, amortizoare, verificare mecanica, antigel, etc..) unde au constatat... ar trebui schimbate oare aceste amortizoare?

 

 

Ti-au facut testul de amortizoare? Tot ei trebuie sa-ti spuna daca sunt bune sau nu. Si eu am amortizorul pe stanga spate cu scurgeri de ulei, vineri dimineata merg la service pentru constatare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai de aia nu mi-au facut, ca oricum sunt duse, dar a fost prostia mea ca n-am mai fortat, sa vad din curiozitate cum stau. Sunt curios care vor fi diferentele la tine. I-mi amintesc, ca la Matiz cand le-am schimbat cu un set nou nout pe cele din spate , la test a iesit un rezultat catastrofal, ceva 20% eficacitate, dar am mers cu ele 4 ani, fara probleme, cand am vandut masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×