Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo

Recommended Posts

Pe mine ma cam deranjeaza consumu de la un timp. Pun 14 l de benzina si merg cam 140 de km si se aprinde becul de benzina.E a 3-a oara cand patesc chestia asta, tinand cont ca 80 de km i-am facut afara iar restul in oras.De schimbat schimb asa: I-a - 3200rpm, II-a - 2900rpm si la fel si in a 3-a. Rar merg cu a IV-a prin oras, in afara schimb mai sus...in jur de 3500-4000 dar apasat progresiv. Cred ca o sa-i mai fac un reset ECM, ultimul fiind facut acu 2 luni.

 

 

As mai avea o intrebare: Cand plec cu a I-a si ii dau talpa pe la 4000 de ture 2 secunde parca ii este taiata alimentare sau ceva de genu..dupa care isi revine.NU am idee de la ce o fi.Poate ma ajunta cineva.

 

 

Aveo 5 usi- 1,2- 2006-masina

Share this post


Link to post

Nu vreau sa sperii pe nimeni dar eu cand am luat masina, prin iulie, am facut un consum de 6,2% la drum lung cu AC iar acum ca masina are 11000 si nu mai pornesc AC am scos 5,1 la drum lung, calculat la ochi si cu resetare de kilometraj la fiecare plin. Si cam in jur de 5-5,3 e consumul fara ac afara de pe la 7.000km...traseul de refrerinta e iasi bistrita, un drum care are si dealuri si serpentine si portiuni drepte si cu asfalt bun. Schimb in jur de 3000 si conduc de regula in jur de 110 kmh adica la o turatie de 3000 rpm. In oras consumul e irelavant si nu am incercat niciodata sa il tin, mai ales acum iarna cand astept si cateva minute cu motorul pornit pana plec de pe loc...pentru linistea mea!

 

depinde mult de benzina! eu unul am alimentat de la MOL cateva mii de kilometri si cand am trecut pe rompetrol masina a devenit mai sportiva cu un consum similar. incearca sa nu forjezi masina cu motorul rece. Acum ca e frig eu am invatat sa incalzesc putin motorul, chiar daca nu complet, inainte de a porni de pe loc.

Share this post


Link to post

bucuresti , benzina OMV 95 .

40 litri - am facut 270 km ..calculati voi ,ca eu ma sperii . mama lui de bucuresti

Share this post


Link to post

aaa...deci stau mai bine ca tine... :D

Share this post


Link to post

Pot sa pariez/jur (cum preferati) cu riscul unui MIL care pe mine inca ma iubeste, ca orice tentativa "sportiva" in Bucuresti se... pedepseste. Daca inca mai sperati ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta, e traeba voastra de... compromis. Daca vreti bujii curate si motoare cu calamina solubila, bagati de la 3000 in sus. Daca insa va imbolnaviti de miscarile acului de la benzina, apasati pedala de acceleratie cat mai cu "bun simt" (in raport cu traficul). Poate ca ar trebui sa va rugati la mama becului galben sau poate ca doar trebuie sa va vedeti de treaba :)

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

pai da, da' nu ma pot abtine cand vad "ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta"

nu-i mai suport...asa ca ... bagam gaz/talpa/rpm-uri cum vrei sa-i spui...

e adevarat ca asta inseamna si consum mai mare...partea ciudata e ca nu ma plang de consum, dar asta nu inseamna ca sunt incantat de cum e.

oricum, nu stau cu ochii pe ac sa vad cum scade...mai simplu...ma uit la 2-3 zile sa vad daca trebuie sa bag di ou sau mai astept...nu stau sa fac consumuri...alea sunt pur statistice si nu or sa se aplice niciodata in bucuresti niste reguli normale de consum. De ex. in exterior, mers normal, cu AC on: Craiova-Bucuresti = 5,5%...mers "regulamentar" undeva in jur de 7, dus pe la 4500-5500 = in jur de 8,5-9

spun asta pt. ca stiu ca motorul consuma normal...numai ca (ma repet) in Buc. nu te poti astepta la mai putin. Pana si pe cei cu motorina am inceput sa-i aud ca se plang de consumuri de 12-13...asa ca nu vad de ce sa facem noi, benzinarii, asta...

 

Drum bun, la ce turatii va lasa inima... ;)

Share this post


Link to post

offtopic pe linie:

 

pai da, da' nu ma pot abtine cand vad "ca taximetristii sau "loganistii" sunt de pe alta planeta" nu-i mai suport...asa ca ... bagam gaz/talpa/rpm-uri cum vrei sa-i spui...

Eu nu-i mai suport pe cei care scriu precum vorbesc, ii prefer pe cei care scriu precum gandesc.

Share this post


Link to post

esti pre filozof :-B

poti detalia?

Share this post


Link to post

Mers aseara prin oras ... 5.60 litri = 46 km ( 60% din schimbari la 6200rpm, cea mai superioara treapta = 3 )

Share this post


Link to post

Banuiesc ca asta se intampla dupa ora 23:00 :) - ca altfel nu prea ai pe unde sa ajungi la 6000 decat cu a-ntaia. Mama lor de cumparaturi pentru sarbatori :wallbanger:

Share this post


Link to post

Yeap :) .. pe la 1 si ceva ... aglomeratie mare in rest ... era sa intarzii la un examen din cauza locurilor de parcare azi .

Share this post


Link to post

Consumul mare poate fi legat de felul cauciucurilor?Ca ma mai uit si la altii, si au alt fel de cauciucuri

Share this post


Link to post

Felul in care sunt umflate (presiune), da, are legatura cu consumul; mai mare sau mai mic

Legat de producator, nu cred sa influenteze mai mult de adereanta si/sau zgomot de rulaj.

Daca te referi la dimensiunile cauciucurilor: daca se respecta dimensiunile din talon nu ar trebui sa influenteze intr-un fel anume consumul.

Share this post


Link to post

Eu stiam ca un daca masina este "incaltata" cu anvelope de iarna, consumul este influentat, este mai mare.

Share this post


Link to post

salut !

<<Eu stiam ca un daca masina este "incaltata" cu anvelope de iarna, consumul este influentat, este mai mare>>

 

Asta asa este. Am observat la majoritatea masinilor cu computer de bord,conduse.DAR nu inteleg de ce(???????). Poate ne explica cineva mai documentat :) ;) :-? .

Share this post


Link to post

Pentru ca anvelopele de iarna, prin natura constructiei lor, au o rezistenta mai mare la inaintare, deci un consum crescut de combustibil.

Share this post


Link to post

"Iarna nu-i ca vara"

Share this post


Link to post

Mi-am calculat si eu recent consumul mediu (si trafic nasol si asa mai de weekend) si este de 13,3 litri la suta. Cam de cuvânt_urât! Am prieteni cu BMW motoare de 1,8l - 2,3l si le consuma cam la fel.

 

(mentionez am 1,4)

Edited by Figaro

Share this post


Link to post

Mediu ~14 ?!... nici daca merg la 5000rpm nu scot consumul asta ...

Share this post


Link to post

Consumul mediu se calculeaza la cel putin un rezervor. Cand ai consum mediu de 14% urci masina pe elevator, sa verifici daca nu-i gaurit rezervorul.

 

PS Niciodata n-am inteles la ce le foloseste unora victimizarea.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Mediu ~14 ?!... nici daca merg la 5000rpm nu scot consumul asta ...

 

Se poate, se poate... franezi din 20m in 20m, dupa fiecare frana 5000rpm. Si tot asa, pana ajungi unde voiai.

Share this post


Link to post
Se poate, se poate... franezi din 20m in 20m, dupa fiecare frana 5000rpm. Si tot asa, pana ajungi unde voiai.

 

are sanse foarte mari sa-l si depaseasca in conditiile astea... :D ca nu trece de viteza 1 ;)

dar ca sa nu omori motorul poti incerca cu a 2-a la 5k rpm ca tot peste 15 (cred) e consumul...

Share this post


Link to post

Nu cred ca ar fi cazul sa faceti misto..ca totusi nici eu nu am crezut pana mi s-a intamplat de cateva luni sa scot consum de 12% in oras in conditiile in care schimb normal si fara accelerari\franari bruste

Share this post


Link to post
Nu cred ca ar fi cazul sa faceti misto..ca totusi nici eu nu am crezut pana mi s-a intamplat de cateva luni sa scot consum de 12% in oras in conditiile in care schimb normal si fara accelerari\franari bruste

deci se poate si in provincie... :banana:

 

ce inseamna pt. tine "schimb normal"?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...