Jump to content
 

Sign in to follow this  
abaman

Probleme caroserie,suspensie, directie etc dupa accidente

Recommended Posts

am cumparat si eu ca omu un cielo SH. Am avut urmatoarea problema : la 2 persoane in spate, roata dreapta spate atinge in caroserie la hopuri. Am schimbat amortizoare, arcuri, punte, (dupa ce mi-am dat seama ca masina a fost lovita) si nimic. Acuma zic eu ca e stramba din sasiu... In stanga , intre roata si aripa am 10 cm, in dreapta atinge cand am un pic de greutate. OARE MA AJUTA CINEVA CU UN SERVICE CARE SA POATA FACE CAROSERIA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intai ar trebui sa verifici ca problema e cauzata de element de caroserie stramb. Ar putea sa fie bucsile de la puntea spate terminate. Mie asa mi s-a intamplat. Daca nu e din bucsi ar trebui sa mergi la o geometrie sa iti spuna cu cat e deplasata puntea. 10 cm mi se pare foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am facut-o lata si eu in week-endul trecut. :wallbanger:

 

Duminica asta, pe la pranz, m-a pus ala mic si negru sa ma intorc de la Sfantu Gheorghe spre Bucuresti prin Focsani...Dar ca de obicei cand e sa mearga ceva prost...in loc sa merg linistit prin Pasul Oituz, am luat-o pe Targu Secuiesc, Ojdula, Lepsa...In munti, pe un drum super busit, tot incercand sa evit gropile am trecut peste un bolovan. Nu aveam eu cine stie ce viteza, maxim 30 km/h dar s-a simtit cum se harjaie de podeaua masinii. Pe moment nu a parut sa aiba urmari deosebite, dar cand am iesit la un drum mai normal, am observat ca se aude o bataie sub masina, cam in zona dintre frana de mana si suportul de pahar din partea din spate a consolei.

 

M-am uitat sub masina cum am putut (bineinteles ca la 6 seara, duminica, in Focsani, nu gasesti nici o rampa sa ridici masina) si toate pareau OK si la locul lor. Zgomotul se aude atunci cand vibreaza masina, la accelerare, la franare brusca si mai ales la trecerea peste gropi...In rest, daca drumul e bun am mers si cu 130 - 140 km/h si nimic. Oricum, am programare la service pentru miercuri iar pana atunci am zis ca nu mai misc masina din parcare...dar pentru linistea mea, ce credeti ca ar putea fi? Un prieten mi-a spus ca ar putea fi lovita cutia de viteze dar eu nu am simtit sa se fi schimbat ceva la modul ei de operare, altii mi-au zis ca e caseta de directie dar habar n-am ce-i aia, iar maina lasata libera nu trage in nici o parte...Sa fie toba? Eu cel putin asa sper...

 

Va multumesc anticipat pentru orice idee...

post-5158-1166430820_thumb.jpg

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ar putea sa fie bucsile de la puntea spate terminate. Mie asa mi s-a intamplat.

 

Citeste de 2 ori inainte de a posta.A spus ca a schimbat puntea deci automat si bucsile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citeste de 2 ori inainte de a posta.A spus ca a schimbat puntea deci automat si bucsile.

Asta daca a pus punte noua (care e vreo 7 milioane minim) si n-a pus una sh (e cam 1 mlion fara fuzete). Oricum, daca si bucsile si arcurile sunt noi, din pacate nu mai ramane decat caroseria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...mp;#entry291068

 

Am postat la rubrica de "Accidente" toata povestea...

As fi recunoscator forumistilor care s-au confruntat cu probleme asemanatoare, daca mi-ar da un sfat. Eu am cautat pe forum, insa nu am gasit nimic relevant in problema data...

Si totusi raman cu intrebarea: de ce roata dreapta-spate este acum pozitionata mai in spate decat cealalta?

Foarte curios, in conditiile in care s-a inlocuit puntea spate cu una noua...

Edited by Cristian W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am fost la service si ( cu toate ca trebuia inca de cand masina a fost la ei...) au pus-o pe testerul de geometrie a rotilor. Intr-adevar, exista o diferenta de 10 mm. Cauzele par a fi doua:

Fuzeta si intr-adevar, o deplasare si din suportul respectiv.

Fuzeta nu este "decat" 135 lei noi si indreptarea suportului este... este cu "negociere" si sper fara scandal... :wallbanger: In fond, pentru indreptarea portiunii respective am platit manopera. Nu e vina mea ca ei nu au verificat cum si ce au lucrat ( ori si-au dat seama, dar ... mde... poate nu se "prinde" clientul!).

Cert este ca seful de compartiment tinichigerie revine din concediu abia peste o saptamana, moment cand va trebui sa le duc masina iarasi.

Din cate au spus mecanicii succesiunea operatiunilor ar fi : schimbat fuzeta, verificat din nou distanta si in functie de masuratoare sa urmeze "tragerea" propriu-zisa...

Si inca o chestiune: cu toate ca nu a fost lovita pe fata, nici unghiurile rotilor din fata nu mai sunt chiar O.K... cu toate ca la volan nu se simte nimic. Am intrebat cum e posibil asa ceva si mi s-a raspuns ca e "boala veche", in sensul ca multe masini Daewoo pleaca din fabrica cu unghiurile incorecte...

----------

Si inca una mai off topic: Ocoliti cu grija service-ul City Center de la Casa Scanteii... :wallbanger:

Edited by Cristian W

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca am avut masina rasturnata, dar trenul intact ar trebui refacuta geometria? Ma gandesc ca din cauza socurilor, zic si eu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenul de rulare poate sa PARA ca e intact, dar cine stie ce e de fapt acolo. Eu cred ca merita un 500 mii lei vechi acolo, pentru verificarea geometriei, ca nu se stie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am patit-o iara , dupa ce am reparat masina dupa accidentul pe care l-am avut , am facut cam 1100 km si azi dimineata dupa ce am plecat de acasa , la primul semafor asteptam sa se faca verde , cand s-a facut am bagat 1-a si sa auzit cun poc si nu sa ma miscat de pe loc , motorul a ramas pornit dar nu mai pleca de pe loc , am incercat in toate vitezele, intra normal fara probleme dar nu mai pleca de pe loc.

E posibil sa se fi rupt planetara? sau e ceva mai grav pe la ambreaj? inca nu am apucat sa o verific , abia maine pot face asta.

 

Se pare ca am ajuns sa verific.

Am bagat-o in viteza si am invartit roata..se invartea. Am verificat planetara si la partea care intra in cutie are un joc f mare , se misca in toate directiile.

Ce se putea rupe acolo?

Edited by tkd29

Share this post


Link to post
Share on other sites
Si inca una mai off topic: Ocoliti cu grija service-ul City Center de la Casa Scanteii... :wallbanger:

 

Ocoliti City Center PUNCT!

 

Sunt niste jepcari, hoti, incompetenti, infumurari, nesimtiti, prosti, spagari la greu ... etc etc etc

Sa NU calcati niciodata pe la ei !

Edited by LYM

Share this post


Link to post
Share on other sites

TKD, teama mi-e ca suntem off topic, dar: intra in viteza cu motorul pornit? Daca incerci sa bagi in viteza cu motorul pornit fara sa calci ambreiajul, opune rezistenta sau intra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am un cielo din 2005 si curand m-am rasturnat cu el ... nu cred ca mai are vreo parte a caroseriei intreaga! asa ca m-am gandit ca ar fi bine sa cumpar o caroserie sh.dar nu stiu cam cat ar putea costa aceasta caroserie, si unde as putea sa gasesc ? daca cumpar pe bucati piesele adica ii cumpar plafonul de la o masina usa de la alta masina si etc ar trebui sa ma duc la rar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e nici o problema daca schimbi bucati... insa la cat e de sensibila caroseria la cielo e posibil sa nu o mai faci masina in vecii vecilor amin! Oricum cea mai viabila solutie e alta caroserie... daca nu...altul bun si pui piesele tale care mai sunt bune pe el :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o fftopic: Stiu ca e un eveniment neplacut dar de curiozitate, cum ai reusit sa te rastorni cu el?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am evitat un tir care intrase pe contrasens iar eu am dat intr-un sant de vreo 1m iar apoi m-am rastogolit.nu am apucat sa-i iau numarul...iar daca ma izbeam de el azi nu mai puteam scrie aceste cuvine iti garantez.eu aveam 150 de km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se merita sa iei pe bucati, o sa fie mai multe sudura decat tabla in masina aia. O caroserie buna-buna second in Craiova e maxim 1500 de lei. Neaparat sa aiba acte, caci inseamna recarosare, deci RAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites
am evitat un tir care intrase pe contrasens iar eu am dat intr-un sant de vreo 1m iar apoi m-am rastogolit.nu am apucat sa-i iau numarul...iar daca ma izbeam de el azi nu mai puteam scrie aceste cuvine iti garantez.eu aveam 150 de km/h.

In primul rind spune : Multumescu-ti Doamne ca am scapat si am putut sa mai scriu pe forum ! (sfatul vine de la unul care nu are prea multe in comun cu biserica !)

In al doilea rind: ia o caroserie completa SH, exclus sa mai folosesti caroseria actuala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare lume!!

de vreo 3 luni am cielo, de vreo 2 sapt am observat ca partea din dreapta fata e mai ridicata decat partea din stanga fata, uitandu-ma mai atent am observat ca lonjeronul din dreapta e un pic indoit, se vede ca un cerc intrat inauntru pe suprafata lonjeronului.

partea din fata ma refer la traversa radiator a indoit un pic capacul lonjeronului din fata, aripa din dreapta e un pic iesita in afara deasupra rotii, cauciucul e uzat pe partea din interior. masina nu pare botita ...cred ca din greseala am dat cu traversa radiatorului intr-o gaura nu imi aduc aminte exact.

stiu ca trebuie sa fac geometria directiei, dar intrebarea mea este umatoarea: se poate trage lonjeronul in jos? cred ca mi s-a ridicat in sus din partea din fata.

 

am pus doua poze ...una cu lonjeronul si una cu traversa radiator...da-ti si voi cu parerea...ms

post-24605-1253448054_thumb.jpg

post-24605-1253463551_thumb.jpg

post-24605-1253463574_thumb.jpg

Edited by kelsoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

va mai adaug alte cateva poze

post-24605-1253465319_thumb.jpg

post-24605-1253465332_thumb.jpg

post-24605-1253465394_thumb.jpg

post-24605-1253465419_thumb.jpg

Edited by kelsoi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina pe cal de tinichigerie, identificata cauza problemei (probabil rugina), inlocuit lonjeronul si traversa fata. Posibil la fel sa fie si pe partea cealalta. Asta-i solutia optima. Restul sunt carpeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...