Jump to content

papie

Membru
  • Content Count

    593
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

2 Followers

About papie

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    B 128 DAN

Recent Profile Visitors

4135 profile views
  1. Ma rog, a vrut sa spuna cate un releu pentru fiecare far (pe faza scurta)... se intelege ideea.
  2. Daca iau de buna afirmatia "imi intra in viteze cu motorul pornit si fara ambreiaj" socoteala trebuie cautata pe la priza directa si apoi in cutie.
  3. Sunt si cazuri unde nu prea se leaga treaba... Ma duc la ITP cetatean cinstit cu masina perfecta din punctul meu de vedere: revizii la zi, nu troncane, nu boncane, directia ferma fara jocuri.. toate functionale. Pe rampa imi arata inspectorul ITP o bucsa de bascula fata care era imbatranita si intradevar fortata cu un levier se misca in insertia de cauciuc. Zic, OK, ma duc la service (aici aveau doar ITP si vulcanizare) o schimb si revin, totul legal si pe bune. Mda zice ITP-istul, daca trec acest defect in fisa, apare la RAR ca masina fara drept de circulatie, ca atare trebuie luata pe platforma! Ba ma lasi, adica masina inca avea vreo 10 zile de ITP valabil, vin de buna voie si acum... plec si probabil trebuia sa ma si intorc tot pe platforma pt ca nu cred ca daca ma oprea un politist il interesa factura de service pe principiul "Eu nu sunt autorizat sa constat reparatia masinii". Deci cat de cinstit si legal puteam sa fiu in aceasta situatie? Am incercat dar am fost doborat de sistem. Bucsa am schimbat-o a doua zi pt siguranta mea... ITP-ul a fost luat cu brio (aka spaga) din prima.
  4. Nu ti se pare mai simplu si mai elocvent sa muti injectorul, banuit defect, pe alt cilindru si apoi sa observi unde persista problema?
  5. Lanos cu placute de matiz, asa am achizitionat si eu un kit pt imbunatatire frane fata cielo jante pe 13
  6. Ai expus numai partile frumoase pe care oricum nu le contesta nimeni, dar...unde sunt raspunsurile la temerile ce impiedica achizitia unui autoturism electric? Pe scurt: - pretul, durata si randamentul acumulatorului in conditii de stres - lipsa punctelor de incarcare - amortizarea costului relativ mare vis-a-vis de autoturismul cu ardere interna - costuri de intretinere PS: sunt convins ca asta va fi viitorul totusi...uite ce mai spun niste "specialisti": " Dar, pentru a simplifica lucrurile, putem pune un semn de egalitate: producerea unei mașini electrice (fără a lua în considerare sistemul de propulsie) este cam la fel de poluantă cu a unei mașini convenționale. Cât de poluantă? Nu e ușor de răspuns la această întrebare, care necesită un volum uriaș de date și informații, sensibile pentru industrie. Există, totuși, un raport ”Shades of Green”, care vine cu ipoteza că poluarea rezultată în urma producției unei mașini electrice s-ar cifra la 70 g CO2e/km pe tot parcursul vieții vehiculului. Asta în timp ce poluarea produsă în cazul unei mașini convenționale este considerată doar 40 g CO2e/km, raportul bazându-se pe factorul de transformare propus de guvernul britanic în 2012."
  7. Incearca sa o pornesti (pe benzina si aici ma refer la a doua pornire aia greoaie dupa stationare) cu pedala de acceleratie calcata maxim, daca porneste putin mai usor este posibil sa iti picure injectoarele si astfel sa porneasca "inecata". PS. RECOMAND celor care nu au, sa monteze un releu pentru oprirea pompei de benzina atunci cand motorul functioneaza pe gaz. Este o investitie minima ce salveaza multe ore de functionare pentru pompa.
  8. O alta solutie adoptata de mine si care a ameliorat considerabil problema incalzirii a fost inserierea celor doua componente, calorifer si plaman gpl. Se pare ca plamanul gpl opune mai putina rezistenta trecerii lichidului (probabil are niste traiecte mai generoase) decat caloriferul si astfel debitul prin calorifer scade considerabil dupa montarea acelui teu. Solutia..., asa cum am scris mai sus am inseriat cele doua componente in ordinea tur- direct in calorifer, iesirea din calorifer in turul de la plaman si mai departe inchidere bucla la motor.
  9. Corect. Daca esti in domeniu cer si eu cateva lamuriri pentru curiozitatea mea.: 1. Nu se spune nimic despre acumulator- cate incarcari suporta, cat isi pierde din randament rezultat in urma uzurii, cat costa daca necesita schimbare, cat de afectat este de temperatura ambientala? 2. Ce autonomie are masina si cum anume functioneaza cand trebuie sa stau iarna la semafor cu aeroterma (+caldura... generata tot electric probabil), stergatoarele, farurile... toate pornite?
  10. Care este toleranta admisa? La mine pe o parte avea abatere 10 unitati (nu stiu in ce subdiviziuni este notat comparametrul..., meseriasul il manuia) si pe cealalta parte 5 unitati. PS. Am postat in acelasi timp cu victor, acum am vazut, merci.
  11. Chiar nu vreti sa cititi atent propunerea legislativa ce o avem in discutie. RCA tau iti va plati dauna URMAND sa-si recupereze banii de la RCA vinovatului, astfel te scuteste pe tine ca si client de "alergatura" si tot odata te va impulsiona sa cumperi RCA de la firme "serioase". Unde este CASCO in afacerea asta? CASCO te despagubeste vinovat fiind, RCA-ul NU.
  12. Faci confuzie, exista regie proprie unde intradevar primesti direct o suma de bani (evaluata de ei si mult mai mica decat ar cere un service) dar o primesti de la firma care a asigurat vinovatul nu de la cea la care te-ai asigurat tu (pagubitul).
  13. "Asiguratorii vor trebui sa deconteze direct titularului politei de asigurare daunele in urma unui accident in care soferul nu este vinovat, potrivit unui proiect de lege initiat de deputatul independent Daniel Oajdea." Asteptam cu interes... cred ca se vor modifica multe in piata asigurarilor rca daca aceasta lege se va adopta.
 

×
×
  • Create New...