Jump to content
 

starsteel

Membru
  • Content Count

    675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

3 Followers

About starsteel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday December 24

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1,4 16v Platinum
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

4586 profile views
  1. Azi inca o zgarietura, acum pe usile din dreapta, a mai ramas neatinsa capota, sau poate e geografic, conform parcarii de langa bloc, prima in sud, a 2-a in vest, ultima in nord...am si in est o parcare!
  2. Astazi, probabil pe la 88.820km montat cele 2 cauciucuri noi, all season, pe fata, acum toate sunt acelasi tip, evit sa mentionez ce marca sunt ca sa nu ma trezesc din nou cu postarea stearsa. Cele montate pe spate, oct2019, la 81.700km. PS cartea tehnica spune clar, nu impingeti masina pt a o porni, folositi doar cabluri. In acelasi timp daca o faci totusi prin impingere, ceea ce presupune ca risti sa oferi distributiei un soc mecanic care poate duce la sarirea unui dinte si masina acolo intepeneste, nu o bagi inviteza a 2-a cum stie toata lumea ci in a 3-a!
  3. Schimbat acumulator la 88.806km cu acelasi tip care a tinut 7 ani, Rombat Premier 50 Ah / 500 curent de pornire (fara polaritate inversa asa cum credeam, + in dreapta)...recomandarea producatorului, 55 Ah / 550. Bateria era moarta, dupa 2 zile in fata blocului era golita, la impingere usoara nu a luat-o, la cabluri", sfert de cheie"!
  4. M-am convins din nou ca-i plac drumurile de munte, am facut un circuit Galati - Bucovina - Maramures, 1.352 km, rezervor 45litri + 50litri achizitionati pe drum, cum martorul inca nu e aprins probabil mai am 7-8 litri de benzina ceea ce inseamna un consum de aprox. 6.6 litri/100km...primul semn de baterie slabuta, lasat luminile aprinse intr-o parcare pana am baut o cafea, a fost necesara o impingere pt pornire dupa care totul ok dupa alte cateva opriri intre Vatra Dornei si Galati, nu ma complic sa mai trag de timp, cum bateria veche, un Rombat Premier 50Ah cu polaritatea inversa a mers excelent exact 7 ani, voi cauta una identica pt inlocuire.
  5. Ieri facut ITP-ul la 86469km, surpriza a venit de la capul de bara dreapta care avea joc, fiind schimbat o data acum vreo 7 ani, in timp ce asteptarea era sa am probleme la celalalt cap de bara, stanga, original si cu burduful de cauciuc crapat care insa a trecut cu brio testul de joc. In conditiile astea am schimbat inainte de itp capul de bara dreapta, am pus un trw, am schimbat si uleiul asa cum imi propusesem si am mai achizitionat de la sevice un filtru de ulei man, ulterior facut din nou bracaj, toata mecanica si cele 2 repere 315lei iar itp-ul 100. O alta surpriza neplacuta a fost, si inca este, o infranare pe roata stanga spate, sa vad daca ii fac o curatare eventual e posbil sa fie o blocare a cilindrului de frana pe care l-am gasit blocat acum cativa ani si printr-o curatare l-am facut functional la o revizie.
  6. Foarte interesant, intru sa vad cauciucurile achizitionate anul trecut si la cati km le-am pus pe masina si constat ca din postare/poze nu a ramas nimic...apare doar un ciot de raspuns de la data sau din preajma postarii, noroc ca tin jurnalul si pe alt forum...daca intru in contradictie cu interesele acestui forum sa mentionez sec ca am luat alte 2 cauciucuri identice , tot de acolo , pret 335lei cu tot cu plata curierului, cele vechi dot nov2018 cele de astazi dec2019. Oare asa e bine? Sau trebuia sa ascund si pretul?
  7. La un an dupa schimbarea becului dreapta faza lunga/scurta a venit si randul becului stanga sa-si dea obstescul sfarsit, acelasi H4 Osram 60/55w, pret 10lei, Dedeman
  8. salut, cum s-a comportat kitul de ambreiaj Valeo montat in 2011, multumit? Ms

    Poate intri anul asta pe forum? 😀

  9. As schimba si eu kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune a inceput sa fasaie din nou, in general am vazut pe piata Valeo, LUK, Sachs, aceasta fiind si ordinea crescatoare a pretului, un sfat de la cineva care a schimbat? Nu am mentionat alte nume gen nipparts, starline, etc https://www.autokarma.ro/piese-auto-chevrolet-aveo-berlina-t250-t255-2005-1-4-69-kw/ambreiaj-auto-set-ambreiaj?name_filter=Set ambreiaj https://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-chevrolet-aveo-limuzina-t250-t255-1-4-benzina-94-cai-valeo-826631/19501/100051/prodid-44960793/
  10. Montat pe puntea spate cauciucurile al season unul la aprox 81.500 si cel de al 2-lea la 81.700, am decalat montajul deoarece una dintre jante, care o folosisem pe fata, prezenta 2-3 deformari usoare rezolvate in cateva minute cu ajutorul unei prese hidraulice. Totul pare ok in cele cateva sute de km pe care le-am facut cu cele 2 cauciucuri.
  11. le voi folosi exclusiv pe puntea spate, doar fata o voi schimba cu cauciucuri de iarna/vara functie de anotimp, am 6 jante originale
  12. Achizionat 2 anvelope Sailun allseasons, comanda emag, 340 lei, dot nov2018
  13. Azi la 81366km efectuat schimb amortizoare, schimb bucse mari brat suspensie si pt prima data un bracaj. Preturi (autokarma online), amortizoare gaz KYB, 192lei x2, flanse amortizor + rulment KYB, 63lei x 2, bucse mari brat suspensie Delphi 21lei x2, manopera (garaj) 180 lei si bracaj facut la un service dotat 100 lei.
  14. A venit vremea sa schimb si eu amortizoarele fata si bucsele de la brat, la itp problemele constatate au fost, bucsa mare brat stanga "dezumflata" iar amortizor dreapta fata scurs, in consecinta am cautat pe autokarma si mi-am pregatit o lista cu amortizoare fata KYB (Kayaba) cod 3334117/18 la 192 lei, flansa amortizor (vad pe imagine ca e si rulmentul ) tot KYB 63 lei cod SM5451 iar bucsele mari si mici de la brat Delphi TD672W/TD673W cu preturi de 21 si 16lei, pret total piese 584 lei. Am mers la 2 service-uri unul mi-a cerut pt manopera 290 daca cumpar piesele de la ei (amortizor KYB 240lei) sau 290 +20% daca vin cu piesele mele, altul 250 lei cu piesele mele. Ramane sa mai apelez la un service de garaj sa vad cat cere pe manopera si sa ma hotarasc unde schimb amortizoarele fata si bucsele brat fata. P.S. ar fi culmea sa mai primesc un sfat pe un topic mort de prin 2014
  15. Sa revin si eu pe jurnalul de bord, in luna iunie efectuat revizia curenta, cam la 79700km, constatat un cunoscut amortizor dreapta fata scurs, deja e mai veche constatarea nu m-a deranjat, problema aparuta acum cateva luni e un cloncanit pe fata, toti pasagerii din dreapta, mai putin copilotul titular , au dat verdict dreapta fata, am luat niste preturi la un service, amortizor, flansa amortizor x2 la care se adauga manopera, total 726 lei. Am stat in cumpana daca sa o fac atunci insa am zis ca mai studiez problema, cum eram inainte de vacanta si aerul pt a 2-a oara imi face figuri, prima data anul trecut, rezolvat atunci printr-o prima trecere prin standul arhicunoscut, rezolvat fara vreo completare, am poposit la un alt centru de service aere conditionate unde constatarea a fost ca radiatorul nu mai este etans astfel ca la 12 ani am efectuat inlocuire radiator, cel nou 250, manopera 100, iar incarcare completa la stand 620g de gaz, 130 lei. Ieri am facut ITP-ul, la 81277km, unde pe langa cunoscutul amortizor dreapta fata mi-a gasit bucsa brat stanga "dezumflata" in consecinta operatiunea urmatoare, acum sau cel tarziu in primavara, va fi, inlocuit amortizoare + flanse + probabil si rulment si schimbare bucsa sau mai sigur bucse la ambele brate, deaemenea in luna urmatoare o sa-mi echipez puntea spate cu 2 cauciucuri all season astfel ca cele 6 jante pe care le am vor fi pozitionate, all season pe spate si schimbata puntea fata cu cate 2 functie de anotimp Cea mai haioasa parte a ITP-ului a fost rezolvarea proiectorului de ceata dreapta printr-o clasica lovitura de picior, statea stins de vreun an si jumatate. PS sa pun si cateva poze facute vara asta, am vrut sa spal tapiteria la batranica mea pt prima data dupa 12 ani si cand mi-a deschis la spalatorie usa din spate se uita mirata asa ca am amanat operatiunea, chiar nu era cazul!
 

×
×
  • Create New...