Jump to content

starsteel

Membru
  • Content Count

    666
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

3 Followers

About starsteel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday December 24

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1,4 16v Platinum
  • An
    2007
  1. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    le voi folosi exclusiv pe puntea spate, doar fata o voi schimba cu cauciucuri de iarna/vara functie de anotimp, am 6 jante originale
  2. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Achizionat 2 anvelope Sailun allseasons, comanda emag, 340 lei, dot nov2018
  3. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Azi la 81366km efectuat schimb amortizoare, schimb bucse mari brat suspensie si pt prima data un bracaj. Preturi (autokarma online), amortizoare gaz KYB, 192lei x2, flanse amortizor + rulment KYB, 63lei x 2, bucse mari brat suspensie Delphi 21lei x2, manopera (garaj) 180 lei si bracaj facut la un service dotat 100 lei.
  4. starsteel

    Amortizoare Si Bucsi

    A venit vremea sa schimb si eu amortizoarele fata si bucsele de la brat, la itp problemele constatate au fost, bucsa mare brat stanga "dezumflata" iar amortizor dreapta fata scurs, in consecinta am cautat pe autokarma si mi-am pregatit o lista cu amortizoare fata KYB (Kayaba) cod 3334117/18 la 192 lei, flansa amortizor (vad pe imagine ca e si rulmentul ) tot KYB 63 lei cod SM5451 iar bucsele mari si mici de la brat Delphi TD672W/TD673W cu preturi de 21 si 16lei, pret total piese 584 lei. Am mers la 2 service-uri unul mi-a cerut pt manopera 290 daca cumpar piesele de la ei (amortizor KYB 240lei) sau 290 +20% daca vin cu piesele mele, altul 250 lei cu piesele mele. Ramane sa mai apelez la un service de garaj sa vad cat cere pe manopera si sa ma hotarasc unde schimb amortizoarele fata si bucsele brat fata. P.S. ar fi culmea sa mai primesc un sfat pe un topic mort de prin 2014
  5. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Sa revin si eu pe jurnalul de bord, in luna iunie efectuat revizia curenta, cam la 79700km, constatat un cunoscut amortizor dreapta fata scurs, deja e mai veche constatarea nu m-a deranjat, problema aparuta acum cateva luni e un cloncanit pe fata, toti pasagerii din dreapta, mai putin copilotul titular , au dat verdict dreapta fata, am luat niste preturi la un service, amortizor, flansa amortizor x2 la care se adauga manopera, total 726 lei. Am stat in cumpana daca sa o fac atunci insa am zis ca mai studiez problema, cum eram inainte de vacanta si aerul pt a 2-a oara imi face figuri, prima data anul trecut, rezolvat atunci printr-o prima trecere prin standul arhicunoscut, rezolvat fara vreo completare, am poposit la un alt centru de service aere conditionate unde constatarea a fost ca radiatorul nu mai este etans astfel ca la 12 ani am efectuat inlocuire radiator, cel nou 250, manopera 100, iar incarcare completa la stand 620g de gaz, 130 lei. Ieri am facut ITP-ul, la 81277km, unde pe langa cunoscutul amortizor dreapta fata mi-a gasit bucsa brat stanga "dezumflata" in consecinta operatiunea urmatoare, acum sau cel tarziu in primavara, va fi, inlocuit amortizoare + flanse + probabil si rulment si schimbare bucsa sau mai sigur bucse la ambele brate, deaemenea in luna urmatoare o sa-mi echipez puntea spate cu 2 cauciucuri all season astfel ca cele 6 jante pe care le am vor fi pozitionate, all season pe spate si schimbata puntea fata cu cate 2 functie de anotimp Cea mai haioasa parte a ITP-ului a fost rezolvarea proiectorului de ceata dreapta printr-o clasica lovitura de picior, statea stins de vreun an si jumatate. PS sa pun si cateva poze facute vara asta, am vrut sa spal tapiteria la batranica mea pt prima data dupa 12 ani si cand mi-a deschis la spalatorie usa din spate se uita mirata asa ca am amanat operatiunea, chiar nu era cazul!
  6. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Azi schimbat primul bec, cel de faza scurta/lunga, am crezut ca trebuie dat farul jos insa nu este cazul, inlocuit becul ars de faza scurta cu unul identic h4 Osram 60/55w, acelasi cod, pret 10 lei Dedeman, operatiune usor de facut chiar nu necesita abilitati deosebite. Borna 77000km depasita pe 9nov.
  7. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Revizia efectuata azi la 75.225 km si care a constat doar intr-un schimb de ulei GM 5w30 - 5litri 95lei si filtru de ulei Mann 13lei, total 143lei. Ar fi de mentionat ca mi-a aparut un usor fasait la rulmentul de presiune de la ambreiaj cand aveam aprox. 75.100 km
  8. Da la mine a fost lejer, l-am schimbat odata cu distributia, o sa ma echipez cu un imbus de 5 ca in caz de cedeaza sa dau mufa afara si sa inlocuiesc siguranta arsa
  9. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Am uitat sa inserez ceva din urma in jurnal ... a ramas aprins martorul check engine pe care il tin sub observatie cu un obd2 elm327 bluetooth pe care am dat 35 lei astfel ca periodic citesc si sterg codul de eroare P0340 / senzor pozitie ax came pe care o sa-l schimb anul viitor cand mi-am propus sa fac distributia. In rest, am terminat anul cu 73.595 km si inainte de craciun i-am dat cuiva un impuls intr-o intersectie din spate, el nimic eu schimbat suportul de numar care oricum era crapat dupa o vizita la spalatorie... totusi mi-am scuturat becul de la proiectorul din stanga, azi nu am ajuns la el astfel ca ramane pe alta data sa fixez proiectorul de ceata care are un mic joc insa nu poate sa iasa de pe pozitie si sa schimb becul, e vorba de unul cu halogen de 55w h3. Astazi am facut distributia, a 2-a, la 74084km si 5ani2luni fata de precedenta, piese cumparate de pe autokarma.ro cu ridicare din magazin, role intinzatoare si ghidare INA 158lei, curea distributie Contitech fabricata in 08.2017 instal <08.2022 - 29lei, curea accesorii Contitech termen garantie 5 ani fabricata in 12.2017 - 61lei, pompa FAI -83lei, 2 litri de antigel -27lei, manopera 280lei Total 638lei...la astea mai merge audaugat un senzor pozitie ax came Delphi 86lei si o revizie generala, incarcare nu a fost nevoie, instalatia de aer conditionat 90lei, prima efectuata dupa aproape 11 ani de la achizitie, total general 814lei un pret mai mult decat ok. Marea surpriza si marele noroc in acelasi timp a fost ca am gasit in suportul motorului un surub de la sistemul de prindere a pompei de apa, pompa a fost schimbata tot preventiv la prima distributie acum mai bine de 5 ani, daca ajungea intre pinion si cureaua de distributie motorul era praf datorita ruperii curelei...ce conteaza un surub nestrans, mare noroc am avut!
  10. Tocmai am facut si eu comanda la un senzor de acest tip, ce model era senzorul? https://www.autokarma.ro/senzor-management-motor-ss10956-delphi?search=96253544&grupa_produse=Produse%20cautate%20dupa%20cod%20producator&grupa_order=8 E tare ca episodul 1 e identic cu a tau adica merg de 6 luni cu martorul aprins, la mine codul e P0340, fara sa aiba vreun simptom, sper sa nu-ti calc pe urme si la schimbarea distributiei si montarea acestui senzor sa ma trazesc la episodul 2 relatat de tine. Mai am o intrebare, ai verificat si integritatea circuitului intre cele 2 mufe? E clar ca nu au fost probleme odata ce a mers o perioada la tine fiind vorba de calitatea senzorului, sfatul cu OBDII il confirm si eu, cu 35 lei ai niste informatii care fac mult mai multi bani. Initial stergeam codul de eroare si ma tinea un timp fara sa reapara, in ultima perioada reapare extrem de repede, saptamana viitoare m-am programat la distributie sa vad ce rezolv cu aceasta problema, mi-am propus sa schimb senzorul singur ca pare a fi vorba de 2 suruburi si sa verific cu un aparat de masura integritatea cablurilor dintre cele 2 mufe, e o operatiune simpla atat titmp cat se lucreaza la distributie.
  11. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    4 suruburi si ajung la mufa, incerc doar curatarea mufei poate a fost improscata cu uleiul de la neetanseitatea garniturii de la capac culbutori, momentul celor 2 probleme indica acest fapt, mai mult nu mi-am propus sa incerc, scule, un imbus de 5, o surubelnita, o carpa si un spray de curatat contacte. update: contactul era imaculat in schimb cele 3 fire pe traseu erau turtite intre capacul care vine deasupra bujiilor si un suport metalic iar acel cordon din plastic caracteristic la toata instalatia electrica spart, am improvizat dintr-un capac de plastic al unui pix o clema astfel incat firele, care pareau ok, sa nu atinga direct suportul de fier....nu am avut tel la mine ca faceam si o poza; cum nu aveam martorul aprins urmeaza sa-l vad cand imi va face cu ochiul, caz in care soarta ii este pecetluita, extrag "maseaua cariata" si pun alt senzor! PS M-am uitat pe filmare, momentul 11.39....la el mantaua de protectie a celor 3 fire era complet retezata!!!! Nu stiu de ce nu-mi permite sa pun si o poza, probabil nu vrea png de 1.5 mb; am luat-o pe ocolite si am pus poza; sageata arata locul prin care trece cablul cand e pus capacul iar incercuit e cablul lui dezgolit cu cele 3 fire, la mine protectia celor 3 fire inca e continua, rupta pe jumatate
  12. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Sa pun raspunsul la intrebarea mea de ieri! Chiar merita sa desfac si sa incerc o curatare a mufei! Momentele 5.20 si 11.30 https://www.autoeco.ro/senzori/chevrolet-aveo+t250+t255-1.4/19501/ asta ar fi senzorul
  13. starsteel

    Reparatie Zgarietura Cheie Adanca

    Eu am gasit azi in parcarea din fata blocului inca un autograf scurt pe portbagaj, langa linia de acum 1-2 luni, ar fi o nebunie sa o revopsesc ca sa aiba idiotul parte de "hartie" imaculata! Daca era doar pe portbagaj as fi pus o folie insa cum am si usile laterale asa o las! Faza mai dura e ca am vazut o masina tot a unui rezident in parcarea blocului cu ambele colturi ale capotei fata indoite si apoi aduse la forma initiala, culmea ca masina, un Logan de vreo 10 ani, are un semn de persoana cu handicap, astia sunt dusi total cu capul daca si pt astfel de persoane pot sa comita asemenea mizerii! P.S. Sa nu credeti ca vorba de o lipsa a locurilor de parcare, inca mai pot parca la orice ora din zi si din noapte!
  14. starsteel

    Reparatie Zgarietura Cheie Adanca

    Toate bune si frumoase pana la accidentul casnic, insanatosire grabnica! Am niste zgarieturi frumoase, chiar si in forma de x, poate aplic odata reteta ta desi nu dispun de o masina de polishat! Pt. 2 usi fata-spate de vopsit am primit raspunsul, "fara reparatii 900 lei"....mult, mai ales ca in afara de cele 2 usi cu putin timp in urma a mai aparut una pe portbagaj spate, nu ma risc sa o fac si dupa sa o gasesc iar cu autograf. Am parcat masina prin fel si fel de locuri, Bucuresti, Paris, etc insa cele 2 sesiuni de zgarieturi plus multitudinea de usi primite prin parcari de marketuri a fost acasa...shit!
  15. starsteel

    Jurnal De Bord Chevrolet Aveo

    Multumesc pt sfat insa cum ajung la el sa-l pot curata?! Azi m-am interesat, unul rezonabil calitativ ar fi 75 lei + 50 lei manopera insa nu exista pe stoc decat unul modest de 63 lei care "tine 6 luni" astfel ca e in stand-by inlocuirea, culmea nu am intrebat ce marca era cel de 75 insa banuiesc ca era un Delphi. Azi am rezolvat troncanitul care-l auzeam cateodata cand viram stanga mai nervos, nu era flansa amortizor si mi-a demonstrat mecanicul inainte sa se apuce de treaba...erau bucsele puntii spate care erau decapsulate, mai exact cauciucul iesea extrem de usor si ramanea pe pozitie doar mantaua de fier, de aici si troncanitul. Operatiunea facuta corect, manopera 150 lei, setul de bucse Meyle 146 lei, la bord 72.649km. P.S. Am ramas cu impresia ca am postat ceva despre acel troncanit si aici insa se pare ca m-am inselat, avea un istoric de vreo 3 saptamani.
×