Jump to content
 

starsteel

Membru
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

3 Followers

About starsteel

  • Rank
    Forumist
  • Birthday December 24

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1,4 16v Platinum
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

4471 profile views
  1. Ieri facut ITP-ul la 86469km, surpriza a venit de la capul de bara dreapta care avea joc, fiind schimbat o data acum vreo 7 ani, in timp ce asteptarea era sa am probleme la celalalt cap de bara, stanga, original si cu burduful de cauciuc crapat care insa a trecut cu brio testul de joc. In conditiile astea am schimbat inainte de itp capul de bara dreapta, am pus un trw, am schimbat si uleiul asa cum imi propusesem si am mai achizitionat de la sevice un filtru de ulei man, ulterior facut din nou bracaj, toata mecanica si cele 2 repere 315lei iar itp-ul 100. O alta surpriza neplacuta a fost, si inca este, o infranare pe roata stanga spate, sa vad daca ii fac o curatare eventual e posbil sa fie o blocare a cilindrului de frana pe care l-am gasit blocat acum cativa ani si printr-o curatare l-am facut functional la o revizie.
  2. Foarte interesant, intru sa vad cauciucurile achizitionate anul trecut si la cati km le-am pus pe masina si constat ca din postare/poze nu a ramas nimic...apare doar un ciot de raspuns de la data sau din preajma postarii, noroc ca tin jurnalul si pe alt forum...daca intru in contradictie cu interesele acestui forum sa mentionez sec ca am luat alte 2 cauciucuri identice , tot de acolo , pret 335lei cu tot cu plata curierului, cele vechi dot nov2018 cele de astazi dec2019. Oare asa e bine? Sau trebuia sa ascund si pretul?
  3. La un an dupa schimbarea becului dreapta faza lunga/scurta a venit si randul becului stanga sa-si dea obstescul sfarsit, acelasi H4 Osram 60/55w, pret 10lei, Dedeman
  4. salut, cum s-a comportat kitul de ambreiaj Valeo montat in 2011, multumit? Ms

    Poate intri anul asta pe forum? 😀

  5. As schimba si eu kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune a inceput sa fasaie din nou, in general am vazut pe piata Valeo, LUK, Sachs, aceasta fiind si ordinea crescatoare a pretului, un sfat de la cineva care a schimbat? Nu am mentionat alte nume gen nipparts, starline, etc https://www.autokarma.ro/piese-auto-chevrolet-aveo-berlina-t250-t255-2005-1-4-69-kw/ambreiaj-auto-set-ambreiaj?name_filter=Set ambreiaj https://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-chevrolet-aveo-limuzina-t250-t255-1-4-benzina-94-cai-valeo-826631/19501/100051/prodid-44960793/
  6. Montat pe puntea spate cauciucurile al season unul la aprox 81.500 si cel de al 2-lea la 81.700, am decalat montajul deoarece una dintre jante, care o folosisem pe fata, prezenta 2-3 deformari usoare rezolvate in cateva minute cu ajutorul unei prese hidraulice. Totul pare ok in cele cateva sute de km pe care le-am facut cu cele 2 cauciucuri.
  7. le voi folosi exclusiv pe puntea spate, doar fata o voi schimba cu cauciucuri de iarna/vara functie de anotimp, am 6 jante originale
  8. Achizionat 2 anvelope Sailun allseasons, comanda emag, 340 lei, dot nov2018
  9. Azi la 81366km efectuat schimb amortizoare, schimb bucse mari brat suspensie si pt prima data un bracaj. Preturi (autokarma online), amortizoare gaz KYB, 192lei x2, flanse amortizor + rulment KYB, 63lei x 2, bucse mari brat suspensie Delphi 21lei x2, manopera (garaj) 180 lei si bracaj facut la un service dotat 100 lei.
  10. A venit vremea sa schimb si eu amortizoarele fata si bucsele de la brat, la itp problemele constatate au fost, bucsa mare brat stanga "dezumflata" iar amortizor dreapta fata scurs, in consecinta am cautat pe autokarma si mi-am pregatit o lista cu amortizoare fata KYB (Kayaba) cod 3334117/18 la 192 lei, flansa amortizor (vad pe imagine ca e si rulmentul ) tot KYB 63 lei cod SM5451 iar bucsele mari si mici de la brat Delphi TD672W/TD673W cu preturi de 21 si 16lei, pret total piese 584 lei. Am mers la 2 service-uri unul mi-a cerut pt manopera 290 daca cumpar piesele de la ei (amortizor KYB 240lei) sau 290 +20% daca vin cu piesele mele, altul 250 lei cu piesele mele. Ramane sa mai apelez la un service de garaj sa vad cat cere pe manopera si sa ma hotarasc unde schimb amortizoarele fata si bucsele brat fata. P.S. ar fi culmea sa mai primesc un sfat pe un topic mort de prin 2014
  11. Sa revin si eu pe jurnalul de bord, in luna iunie efectuat revizia curenta, cam la 79700km, constatat un cunoscut amortizor dreapta fata scurs, deja e mai veche constatarea nu m-a deranjat, problema aparuta acum cateva luni e un cloncanit pe fata, toti pasagerii din dreapta, mai putin copilotul titular , au dat verdict dreapta fata, am luat niste preturi la un service, amortizor, flansa amortizor x2 la care se adauga manopera, total 726 lei. Am stat in cumpana daca sa o fac atunci insa am zis ca mai studiez problema, cum eram inainte de vacanta si aerul pt a 2-a oara imi face figuri, prima data anul trecut, rezolvat atunci printr-o prima trecere prin standul arhicunoscut, rezolvat fara vreo completare, am poposit la un alt centru de service aere conditionate unde constatarea a fost ca radiatorul nu mai este etans astfel ca la 12 ani am efectuat inlocuire radiator, cel nou 250, manopera 100, iar incarcare completa la stand 620g de gaz, 130 lei. Ieri am facut ITP-ul, la 81277km, unde pe langa cunoscutul amortizor dreapta fata mi-a gasit bucsa brat stanga "dezumflata" in consecinta operatiunea urmatoare, acum sau cel tarziu in primavara, va fi, inlocuit amortizoare + flanse + probabil si rulment si schimbare bucsa sau mai sigur bucse la ambele brate, deaemenea in luna urmatoare o sa-mi echipez puntea spate cu 2 cauciucuri all season astfel ca cele 6 jante pe care le am vor fi pozitionate, all season pe spate si schimbata puntea fata cu cate 2 functie de anotimp Cea mai haioasa parte a ITP-ului a fost rezolvarea proiectorului de ceata dreapta printr-o clasica lovitura de picior, statea stins de vreun an si jumatate. PS sa pun si cateva poze facute vara asta, am vrut sa spal tapiteria la batranica mea pt prima data dupa 12 ani si cand mi-a deschis la spalatorie usa din spate se uita mirata asa ca am amanat operatiunea, chiar nu era cazul!
  12. Azi schimbat primul bec, cel de faza scurta/lunga, am crezut ca trebuie dat farul jos insa nu este cazul, inlocuit becul ars de faza scurta cu unul identic h4 Osram 60/55w, acelasi cod, pret 10 lei Dedeman, operatiune usor de facut chiar nu necesita abilitati deosebite. Borna 77000km depasita pe 9nov.
  13. Revizia efectuata azi la 75.225 km si care a constat doar intr-un schimb de ulei GM 5w30 - 5litri 95lei si filtru de ulei Mann 13lei, total 143lei. Ar fi de mentionat ca mi-a aparut un usor fasait la rulmentul de presiune de la ambreiaj cand aveam aprox. 75.100 km
  14. Da la mine a fost lejer, l-am schimbat odata cu distributia, o sa ma echipez cu un imbus de 5 ca in caz de cedeaza sa dau mufa afara si sa inlocuiesc siguranta arsa
  15. Am uitat sa inserez ceva din urma in jurnal ... a ramas aprins martorul check engine pe care il tin sub observatie cu un obd2 elm327 bluetooth pe care am dat 35 lei astfel ca periodic citesc si sterg codul de eroare P0340 / senzor pozitie ax came pe care o sa-l schimb anul viitor cand mi-am propus sa fac distributia. In rest, am terminat anul cu 73.595 km si inainte de craciun i-am dat cuiva un impuls intr-o intersectie din spate, el nimic eu schimbat suportul de numar care oricum era crapat dupa o vizita la spalatorie... totusi mi-am scuturat becul de la proiectorul din stanga, azi nu am ajuns la el astfel ca ramane pe alta data sa fixez proiectorul de ceata care are un mic joc insa nu poate sa iasa de pe pozitie si sa schimb becul, e vorba de unul cu halogen de 55w h3. Astazi am facut distributia, a 2-a, la 74084km si 5ani2luni fata de precedenta, piese cumparate de pe autokarma.ro cu ridicare din magazin, role intinzatoare si ghidare INA 158lei, curea distributie Contitech fabricata in 08.2017 instal <08.2022 - 29lei, curea accesorii Contitech termen garantie 5 ani fabricata in 12.2017 - 61lei, pompa FAI -83lei, 2 litri de antigel -27lei, manopera 280lei Total 638lei...la astea mai merge audaugat un senzor pozitie ax came Delphi 86lei si o revizie generala, incarcare nu a fost nevoie, instalatia de aer conditionat 90lei, prima efectuata dupa aproape 11 ani de la achizitie, total general 814lei un pret mai mult decat ok. Marea surpriza si marele noroc in acelasi timp a fost ca am gasit in suportul motorului un surub de la sistemul de prindere a pompei de apa, pompa a fost schimbata tot preventiv la prima distributie acum mai bine de 5 ani, daca ajungea intre pinion si cureaua de distributie motorul era praf datorita ruperii curelei...ce conteaza un surub nestrans, mare noroc am avut!
 

×
×
  • Create New...