Jump to content

valt3r

Membru
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About valt3r

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/06/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.3foto.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    2006
  1. Eu am gasit un furtun crapat. Furtunul care leaga capacul motorului cu galeria de aer. (la dacie furtunul asta avea o diuza in el, care daca se infunda, motorul merge urat rau). Sper sa nu mai dea rateuri.
  2. Cateva minute tinute in apa calda ar trebui sa inmoaie plasticul ala si sa iasa mai usor.
  3. valt3r

    GPL pe Tico si/sau Matiz?

    Just for fun.
  4. Am avut si eu problema asta. Pompa de benzina are un sorb protejat de o sita care in timp se imbacseste cu scame si mizerie. Dupa pornire se consuma benzina dintre sorb si sita . Si alta benzina intra greu. De aici ai senzatia ca se opreste la cald. Daca stai cateva minute o sa mergi iara un kilometru si se va opri din nou motorul. Pompa este sub bancheta din spate.
  5. Pentru cei carora le trage bine la rece si rau la cald. La rece calculatorul nu ia in calcul senzorul de oxigen de la catalizator si face amestecul ca si cum ar fi cu soclul tras. Daca catalizatorul are probeleme (de obicei se infunda), la cald senzorul de oxigen va trimite informatii eronate si amestecul carburant-aer fa fi necorespunzator. Asa ca verificati , catalizatorul si senzorul de oxigen.
  6. Porneste si merge f bine si pe benzina si pe gaz.Dar dupa ce se incalzeste motorul si stau la semafor are momente cind tremura si ori se opreste ori se tureaza un pic. Am bagat in rezervor o solutie de scos apa si o solutie de curatat injectoare(Casite de curatat tot sistemul de alimentare) .Merg de 2 zile asa fara sa o chinui prea mult pe benzina(doar pina se ridica acul de la temperatura apei) si are momente cind se simte o modificare a turatiei la relanti dar e mult mai bine si nu se mai opreste.Asta este boala masinilor cu injectoare si GPL. Bafta...
  7. Foarte rar dar se intimpla sa se faca vid in rezervor .
  8. Daca luam un frigider si il punem sa functioneze in Africa la +45 de grade va functiona aproape incontinu. Daca il ducem la Polul Nord la -45 de grade nu cred ca v-a porni ca nu are de ce . Daca AC-ul ar functiona fara ventilatie ,radiatorul ar ingheta (ca in congelator sa zicem)si procesul de vaporizare si lichefiere al freonului (din care rezulta frigul) ar inceta.Deci daca mentinem radiatorul mai rece (ventilator la treapta 1 ) compresorul lucreaza mai lejer si nu se mai pune GicaContra pe cureaua masinii...Mama ce mai explicatie...Bafta
  9. valt3r

    Ce Cielo La Max 6500 De Euro?

    Am luat un Cielo standard cu AC si GPL in valoare de 8000 de Euro in rate de 4,3 milioane lei pe 7 ani fara avans .Da si tu astia 6500 de euro avans si ia-ti masina noua in care nu bagi nici un ban vreo 5 ani ,decit revizii. Bafta...
  10. valt3r

    Cielo Sh... Sau Matiz?

    Am luat un Cielo standard cu AC si GPL in valoare de 8000 de Euro in rate de 4,3 milioane lei pe 7 ani fara avans .Da si tu astia 4000 de euro avans si ia-ti masina noua in care nu bagi nici un ban vreo 5 ani ,decit revizii. Bafta...
  11. Este aceeasi benzina doar ca cea de 98 are mai mult aditiv.. Vorbe spuse de un amic care lucreaza la PECO.
  12. Cielo st/AC/LPG E3. Am facut Cta - Craiova-Cta 1100 km cu un consum de 8,1% GAZ. Din care 100 de km in Craiova si aproape 2 ore de mers bara la bara pe centura Bucurestiului,AC folosit 25 %din drum. Am mers cu o viteza medie de 110 km/h (90 la 120). Si in oras (CTA) nu papa mai mult de 9% (tot gaz). Masina are doar 2000 de km la bord si dupa rodaj ma astept sa mai scada consumul. Nu stiu de ce i s-a dus vestea ca Cielo papa mult ca la gabaridul iei si la consumul asta eu sint multumit.Eu cred ca tine si de talpa fiecaruia;schimbat vitezele la 2600 de ture astfel incit cind intra in viteza superioara sa stea deja la o turatie mai mare de 2000 , si accelerari line adica simtul pedalei sa nu apesi pe pedala mai mult decit ii trebuie. Bafta...
  13. Cielo st/AC/LPG E3. Am facut Cta - Craiova-Cta 1100 km cu un consum de 8,1% GAZ. Din care 100 de km in Craiova si aproape 2 ore de mers bara la bara pe centura Bucurestiului,AC folosit 25 %din drum. Am mers cu o viteza medie de 110 km/h (90 la 120). Si in oras (CTA) nu papa mai mult de 9% (tot gaz). Masina are doar 2000 de km la bord si dupa rodaj ma astept sa mai scada consumul. Nu stiu de ce i s-a dus vestea ca Cielo papa mult ca la gabaridul iei si la consumul asta eu sint multumit.Eu cred ca tine si de talpa fiecaruia;schimbat vitezele la 2600 de ture astfel incit cind intra in viteza superioara sa stea deja la o turatie mai mare de 2000 , si accelerari line adica simtul pedalei sa nu apesi pe pedala mai mult decit ii trebuie. Bafta...
  14. valt3r

    Condus Eco

    Stie cineva daca la cielo euro3 conteaza daca merg cu 100km/h sa zicem si daca merg cu 110km/h sa am consumul mult mai mare .Am dat niste cifre la plesneala.Ma refer la faptul ca la o viteza sa mearga cu o camera de carburator si la o viteza putin mai mare sa mai deschida o a doua camera?Cred ca sunt total pe alaturi ca e pe injectie dar poate ma intelege cineva ce vreau sa zic... Bafta...
  15. valt3r

    Aerisire Sistem De Frinare

    In timp in etrier in spatele pistonului se aduna un fel de noroi amestec de lichid de frina si "pilitura" din pompa de frina .Pilitura nu este corect spus pt ca este f fina .Cine a spalat vreodata o pompa de frina si s-a murdarit pa mini ca si cum ar fi bagat mina in bronz stie despre ce vorbesc.Asa ca sfatul meu cind schimbati lichidul de frina spalati si etrierul ca altfel incepe sa tina roata infrinata, sezizabil mai mult sau mai putin si va mirati ca "nu stiu ce are dar a inceput sa consume mai mult " Bafta...
×