Jump to content
 

scorpion

Membru
  • Content Count

    385
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About scorpion

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/28/1967

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    craiova
  • Din
    Romania
  • Auto
    GM
  • Model
    Opel
  • An
    Din deceniul trecut
  1. scorpion

    Donatii

    Donez monograma NEXIA noua . .
  2. Nu s-au facut ca o masina obisnuita ( caroserie , vopsire , asamblare ) . Tacuma au fost produse in Korea , dupa care se demontau motorul ( in Slovenia in zona libera ) , rotile , suspensiile ( pentru vama ) si se reasamblau in fabrica din Craiova ( pe aceeasi masina ) . In aceeasi situatie au fost Espero ( o parte au venit totusi pe roti cu scutire de taxe vamale ) , Tico , Leganza , Musso , Korando .
  3. GM are probleme cu restructurarea productiei in Europa , nu poate inchide fabrici asa cum a inchis in America datorita opozitiei sindicatelor si costurilor cu salariile compensatorii mari . In acelasi timp , le platesc polite coreenilor , eliminindu-i de pe o piata traditionala pentru ei , Coreea de Sud avind nevoie disperata de export , fiind o tara industriala , fara resurse minerale interne . Sunt de acord cu Mircea , acest lucru nu va produce o migrare a clientilor Chevrolet din Europa spre Opel ( care are la masini similare preturi sensibil mai mari) ci catre masini in aceeasi gama de pret .
  4. Asa cum spune topicul , vand Meriva achizitionata de mine acum 3 ani (detalii la Masina mea) , timp in care am parcurs mai putin de 10 k/an kilometri . Dotari ; aer conditionat, servodirectie electrica, jenti aliaj, geamuri electrice fata,radio CD, roti iarna (apar in poze) . Are vopseaua originala , masina de nefumator , condusa doar de mine si sotie . Primele 2 revizii ( cit a fost in garantie ) le-am facut la Expocar (prietenii stiu de ce ) iar anul asta le-am schimbat in regie proprie , in plus am schimbat si bateria , dadea semne de oboseala inaintea iernii . Motivul eventualei vanzari este posibilitatea de a cumpara alta masina proape noua de la firma de la care lucrez . Pretul de de 6950 euro , usor negociabil
  5. Anul trecut am trecut din nou prin Serbia , in drum spre Muntenegru ( dar despre Muntenegru voi povesti in alt topic ) Am fost pe traseul Craiova -Severin - clisura Dunarii-Pozarevac , apoi pe autostrada spre Nis - Kragujevac-Cacak -Uzice . Am dormit o noapte in Serbia si la dus si la intors intr-o statiune de munte , Zlatibor , parerea mea ca din unele puncte de vedere poate fi comparata cu Poiana Brasov ( nu si al preturilor , destul de convenabile) . Anul asta voi pleaca din nou in aceleasi tari , dar vreau sa ma opresc la dus in Mokra Gora - orasul lui Kusturica , plimbare cu mocanita planificata , iar la intoarcere in Sokobanja ( statiune balneo montana ) . Nu am avut probleme cu politia sirba , am respectat regulile rutiere de bun simt si pe cit posibil viteza , din ce am vazut ei nu vineaza soferii pentru depasirea vitezei cu citiva km pr ora , in schimb pedepsesc aspru depasirea cu peste 30.40 km pe ora peste limita admisa sau calcarea liniei continue .
  6. A trecut timpul si se apropia data la care Opelul Meriva implinea un an de cind l-am luat de la dealer . Am ales sa fac revizia 1 la Expocar Rimnicu Valcea in locul Rucomului din Craiova , motivul principal fiind ca nu ma lasau sa stau linga masina in timpul reviziei . Am facut programare la Expocar , cum am ajuns mi-au si bagat masina in service si s-a apucat mecanicul de lucru . E un service nu foarte mare , dar cu oameni priceputi , cel putin la mecanica . Intr-o ora si jumatate erau schimbate uleiul si filtrele si retusat cu spray scutul motor care suferise lovituri de la pietre in timpul iernii . Inca o surpriza placuta a fost la casierie , am platit in loc de 460 Ron cit mi se spusese initial , doar 380 Ron , diferenta fiind o promotie nationala pentru lucrari service a Expocarului . Anul viitor ( avind in vedere ca inca mai e in garantie ) , ii voi vizita tot pe ei pentru revizia anuala .
  7. Masina a fost cumparata din fabrica fara motor , cutie de viteze , scaune acum aprox 4 ani . Din pacate , a fost realizata destul de tirziu , nu va mai putea fi fabricat in serie , productia Matizului incetind in 2008 .
  8. Cred ca mai degraba e o intelegere intre companiile mari sa se scumpeasca ( motivele sunt puerile , de cursul valutar scazut al dolarului nici nu se mai aminteste ) . O intelegere asemanatoare a fost in cazul cimentului in anii trecuti . De exemplu pretul benzinei fara plumb in Serbia , tara fara resurse importante de petrol si greu incercata de razboi , este de 4,9 ron /litru . Daca guvernul actual isi mentine politica strutului in privint cresterii pretului carburantilor , coroborat cu alte actiuni ( Codul muncii ), risca sa provoace o provoace o nemultumire la fel ca cea din 1989 , mai ramine de gasit scinteia .
  9. Revin aici , am fost iar in Serbia de revelion : http://www.hotellepenskivir.co.rs/?lang=ro Am ales varianta de cazare pentru 3 nopti cu pensiune completa ( mic dejun , prinz ,seara ) , costind 130 euro / persoana . Distractia a fost la maxim , pentru cei carora le place muzica sirbeasca/banateana , organizatorii avind 2 formatii care au cintat alternativ , una dintre ele fiind de trubasi care au cintat in special piese ale lui Goran Bregovici . In fiecare seara a fost petrecere , in timpul zilei , te puteai relaxa in piscina hotelului ( gratis ) sau juca biliard , tenis de masa in hotel ( preturi modice ) . Mincarea a fost buna , chelnerii foarte atenti ,sirbii au incercat prin toate puterile lor sa ne faca sa ne simtim bine . Singura problema pe care am avut-o la intoarcere a fost la masina , Opelul Meriva a luat o pietra in scutul motor cazuta de pe versanti pe asfalt , peste care am crezut ca pot trece fara probleme . S-a rezolvat dupa ajungerea acasa , dat scutul metalic jos , indreptat , remontat . Vama am trecut-o fara sa prindem aglomeratie mare, vamesul a fost interesat doar de tigari si alcool cu care nu ne-am propus sa facem trafic . Atentie pentru tigari , oficial nu ai voie sa introduci in Romania din tara non-UE decit 2 ( doua ) pachete de tigari !!!
  10. Nu este cel de pe volan , este cel de la coloana de directie din partea stanga , opus contactului cu chei mecanic . Daca este cineva interesat de mai multe piese de mai sus , fac reducere la pachet .
  11. Masina a ajuns acum la 1400 km , din care 1200 km au fost facuti in exteriorul orasului . Din pacate nu pot sa ajung la Intilnirea Nationala cu teutonul meu blond cu origini spaniole , din cauza agendei incarcate a lunii . Totusi , cred ca va trece saptamina viitoare o zi in Serbia . Ca impresii despre conducere ei , desi este inalta , sta bine in curbe , centrul de greutate este jos , demarajul in oras nu este inferior lui Cielo ( masina este mai grea , 1300 kg) . In privinta culorii , dupa ce am vazut la mare alte Merive culoare inchisa , am ajuns la concluzia ca galbenul o prinde bine . Voi reveni cu poze .
  12. Dupa ce m-am despartit de gama Daewoo mi-au ramas citeva piese noi de Cielo : Senzor presiune A/C ( cu 2 pini ) - 30 ron Rulment presiune ambreiaj 50 ron Motor stergator parbriz ( fara bielete ) - 50 ron Potentiometru CO 10 ron Senzor CTS - 40 ron Minere exterioare usa complete 1 st + 1 dr ( vopsite in negru) - 20 ron buc Buton dezaburire - 10 ron Buton ceata ( proiectoare ) - 10 ron Senzor kilometraj ( melcul de pe cutie ) - 40 ron Satelt semnalizare ( maneta ) -30 ron Contact electric coloana directie -15 ron Obturator claxon GL -10 RON . Livrare prin posta sau curier pentru cei interesati , in Bucuresti cred ca voi ajunge personal in urmatoarele 2 saptamini . pentru cei interesati pot pune poze pentru lamurire si evitare confuzii .
 

×
×
  • Create New...