Jump to content

korydon

Membru
  • Content Count

    998
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

4 Followers

About korydon

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Not Telling

Profile Information

  • Din
    -
  • Auto
    -
  • Model
    -
  • An
    -
  • Nr. Inmatr.
    NT-13-BRD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. korydon

    Octavia Nera

    😀😀😀 Un carton mic intre cele 2 radiatoare (cel de AC si cel de antigel ) rezolva mai frumos problema, cand vezi ca se duce acul mai mult de 90*C il scoti , nu trebuie obturat tot radiatorul. Dar la iernile pe care le avem in ultima vreme nu va mai fi cazul , sunt total deacord ca e mai problematic sa racesti motorul decat sa-l incalzesti - am schimbat o garnitura la chiulasa din cauza racirii defectuoase . Si la mine, pe ger, la drum intins sta acul la 70*C daca nu protejez radiatorul cu un carton ; termostat bun, recent schimbat si testat pe computer .
  2. Foarte fain uleiul, il folosesc de 2000 km pe un Peugeot 206 1.4 benzina si am simtit de la prima cheie diferenta(la motorul meu se accepta si ACEA A5). La inceput am fost reticent vazandu-i pretul de doar 20 lei/bidon(946 ml) dar am riscat si s-a meritat. Foarte faina livrarea, vine de la Cluj, impachetat in folie cu bule mari, + un odorizant auto care mi-a tinut aprox. 2 luni, mai rar la noi asa ceva , are folie de aluminiu suplimentara la capac, deci sanse mici de a se prelinge pe langa capac in timpul livrarii. Nu stiu daca tine cat zice americanu`, dar 1 an sau 10.000 km duce lejer . Pana acum nu am ce sa-i reprosez acestui ulei.
  3. Energizer , vezi in pagina 10 a acestui topic...foarte bune baterii, și eu am data Matiz-ul cu aceasta baterie și încă pornea bine pe ger de -15*C.
  4. Garnitura de la baie; nici de la filtru si nici de la simering nu ajunge ulei pana acolo; ce motor curat ai!👍
  5. Baga 5w40 ca nu e mare diferenta. Viktore, noi avem Matiz, nu Nexianull. Eu nu-i inteleg pe nemti, baga 10w40 in masini noi , dupa care le luam in Romania, ce sa mai faci cu ele...
  6. Scuze, eu m-am gandit la pasaj, am crezut ca ai pasaj nou si nu vrei sa-l montezi.
  7. Nu o sa tina, daca ai carenaje schimba-le si gata. La cum arata masina ta nu se merita sa faci carpeli .
  8. Vinde-o ...! Nu ar trebui sa auzi nici un sunet la schimbarea distributiei pentru ca tu nu ai fulii pentru curele trapezoidale. Ce curea ai avut la distributie de a tinut asa putin ? A mea are 4 ani si 28.000 km si arata bine. Cu suruburile de la capacul culbutorilor este o mare problema pentru ca nu prea e loc pe acolo de umblat in voie. Eu am avut unul singur la care mi se stricase floarea si nu l-am putut desface decat dupa ce am taiat un sant in sururb ( practic am factu o noua fanta), dar eu am avut noroc pentru ca era surubul din coltul stang si am avut loc.Unii le-au inlocuit cu suruburi clasice insa eu le-am schimbat cu suruburui originale , important este sa nu fie filetul ciulasei dus, poti schimba singur garnitura numai ca iti trebuie scule. Daca poti da suruburile vechi jos si filetul chiulasei nu-i dus, sfatul meu este sa iti cumperi suruburi noi, un silicon pentru temperaturi mari si sa iti schimbi singur garnitura; inainte de montare cureti bine chiulasa si capacul, dai cu un pic de silicon(nu foarte mult) si in special unde-i curbat capacul (axul cu came) si strangi suruburile, nu foarte tare; dupa ce se usuca bine siliconul ( parca 24 h) faci un drum mai lung sau incingi bine motorul, lasi la racit si mai strangi odata suruburile . Bafta !
  9. La cat costa litrul de 5w30 (elf,dacia, total) faci schimbul de 2 ori pe an lejer si scapi de depuneri. Eu folosesc 5w30 de la GM la 16 lei/litru si il schimb de 2 ori pe an si nu am avut ce curata in capacul culbutorilor cand am schimbat garnitura, mai ieftin schimbat mai des iesi mai rentabil.
  10. Ale mele erau Tesla, nu mai conteaza firma. Eu am schimbat un set de bujii pana sa-mi dau seama. La rece era totul in regula, la cald era problema, am crezut ca mi-a cazut un injector sau ca am filtrul de la benzina infundat. Dupa ce am schimbat bujiile si am modificat (fara sa vreau )pozitia mansonului fisei mici a mers bine o perioada, dupa care iar a inceput sa-mi taie din putere. Verifica rezistenta fiselor la cald .
  11. La sonda(sonde) se aprinde becul, la fise nu, cel putin la mine nu se aprinde, nu stiu cum e la e3 sau 4, e posibil sa iti dea eroare de misfire . Se merita sa cumperi un spary de carbcleaner si sa cureti clapeta si galeria. Dar daca la rece merge bine eu suspectez tot fisele, ele la caldura se dilata si pierd energie, asa am patit si eu asta iarna , a mea pierdea pe la mansonul fisei mici .
  12. Bujii sau fise, dar cred ca fisele. Poti face si o curatare la clapeta, IAC, admisie...
  13. Am un Energizer din 2012 si inca mi-a pornit fara probleme pe gerurile din zilele trecute, am cumparat de curiozitate un tester din Lidl si imi indica 12 V pe baterie. Am cumparat-o de la Radacini si am dat pe ea pana in 200 lei in timp ce o Varta era min.250 lei; Varta , in schimb, la baterii de uz casnic/industrial e super in raport cu pretul.
 

×
×
  • Create New...