Jump to content

naghis

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

7 Followers

About naghis

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/23/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    naghis2006@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Berceni
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    nubira
  • Model
    SX
  • An
    Decembrie 2007
  • Nr. Inmatr.
    B-84-HSF

Recent Profile Visitors

2448 profile views
  1. Nu mult, cam 0,5 cm a fost la ultima verificare. Oricum, este altceva cu OilCC-ul, este mult mai bine. 👌 Astept vara sa putem merge la mare, la munte, sa facem km... si mai vedem atunci. Dar avand in vedere ca am schimbat si tipul de ulei, 5w40, sper ca o sa fie bine. 🙂 Cateodata ma bucur ca nu am asa multi bani sa ma arunc cu capul inainte doar ascultand un mecanic sau altul. Cred ca colegul a fost de buna credinta si a fost tepuit de un nenorocit de mecanic.
  2. Observatii preliminare: Vara trecuta, la un drum dus catre mare, aproximativ 250 km, Epica isi facea regenerare a DPFului de 3 ori, consum marit de aproximativ 12% in momentele regenerarii, altfel avand un consum decent zic eu de aproximativ 7% la mers legal si la stilul meu de condus. Ajung la destinatie, trag joja la ulei sa verific uleiul si vad un nivel crescut al nivelului cu cel putin (am apreciat eu) o jumatate se litru. La intoarcere acelasi lucru, ba chiar am prins a patra regenerare la intrarea in Bucuresti. Ganduri bune imi treceau prin cap, gen, OLx, Remat, foc... 🙂 Dupa cateva zile am verificat uleiul si crescuse si mai mult nivelul plus ca uleiul era "apa" facut. Ganduri vesele de foc de tabara... Buuun, zic asta este, trec uleiul la pierderi planificate, ganduri deosebit de pozitive vis-a-vis de faptul ca cine drqu m-a pus sa-mi iau diesel... Binenteles ca am schimbat uleiul iar prima observatie vizibila in compartimentul motor a fost ca "mustea" uleiul in/pe tubulatura care duce de la valva PCV la Turbina. Scoasa tubulatura, curatat, verificat turbina (care si ea era murdara de ulei), totul ok. Efectele le aveam, ma gandeam la cauze si la remedierea situatiei. Am cerut sfatul colegului @ches iar pentru partea cu ulei in turbina m-a indrumat in montarea unui Oil catch can, care si-a dovedit utilitatea imediat. foto1 Ramasese partea cu contaminarea uleiului cu motorina care ca efect duce la subtierea uleiului, vaporizarea lui, ajunge in turbina si cumnecum sfarseste in DPF ducand la infundarea lui, check engine, limp mode... Dupa un timp, la o verificare de rutina facut impreuna cu prietenii si colegii forumisti @mirceajo si @lucian gabriel, s-a descoperit probleme la tevile de presiune ale DPF-ului foto2 si 3. Astfel: teava de metal ce duce catre capatul dinspre evacuare al DPFului nu mai avea piulita de strangere iar un cot de cauciuc de la partea din fata era spart iar astfel calculatorul, caci el comanda regenerarea DPFului, nu mai citea\stia gradul de incarcare cu funingine si tot incerca sa faca regenerari. Am schimbat furtunul de cauciuc, am schimbat piulita de la teava se metal iar situatia s-a schimbat in foarte bine. Acum am regenerari in oras la peste 500 km Uleiu nu mai ajunge in turbina multumita Oil CC deci am si un mers la ralanti al motorului sub 800 r/min Consumul la mers in oras sta in jurul lui 8%, deci imbunatatiri vizibile ale mersului masinii. Uleiul NU mai este contaminat cu motorina in urma regenerarilor. Pentru viitor voi rezolva si cu problema scimbatului membranei la valva PCV. Am scris asta pentru ca eu fiind "Stan patitul" este bine sa afle si altii si sa nu se mai arunce in a verifica doar in compartimentul motor, cauzele pot fii si sub masina. Multumesc colegilor @ches, @mirceajo si nu in ultimul rand lui lucian gabriel.
  3. La sfatul lui Ches, multumesc mult, am montat si eu un Oil CC, diferenta se vede in scurt timp, relantiul a scazut (datorita faptului ca nu mai ajung vapori de ulei in admisie) mersul motorului este mai linistit si parca si puterea se simte mai bine.
  4. @Corneda Unde ai gasit membrana valvei PCV? am cautat si eu prin vara dar fara succes. Imi poti da un link?
  5. naghis

    Nubira Ii

    ... nici nu se vede, zici ca este originala, iar treaba cu bandoul matuit, doar ochiul tau de perfectionist o vede, mie, personal, bratele alea de la stergatoare... imi sar in ochi. Cat despre incalzirea in scaune ce sa zic, m-ai lasat pafff, oau, super tare, dar in acelasi timp mi-ai dat si o idee... incalzire pe bancheta spate... Cred ca este ceva necesar unei masini cu tapiterie din piele, cum ai pus pe fata, doua bucati, asa as pune pe spate, pe/in bancheta pentru doua locuri.
  6. Dumnezeule, Geo, ori masina asta ori este posedata ori ai un ghinion teribil la mecanici. Am citit tot, cu uimire, nu-mi vine sa cred ce patanie teribila ai tras cu Corsa, sa speram ca pana la urma ies "demonii" din ea si te lasa linistit de sarbatori. 🙂
  7. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    OLD vs NEW . De la inceput tin sa-i multumesc si pe aceasta cale colegului Ches, ii multumesc pentru implicare, pentru ajutorul acordat in definitivarea acestui proiect, asta in ciuda vremii cainoase care nu a tinut cu noi mai deloc. In primele doua imagini se vede clar cum "nichelul, cromul" sau ce o fi de pe manerul de la usa soferului cum s-a exfoliat, umflat si jupit iar ultima poza, lucrarea finala cu manerul inlocuit. TNX Ches, big like !!!
  8. Cum se verifica ca si eu am o banuiala ca o bujie nu prea isi mai face treaba?
  9. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Arata chiar mai rau in realitate, nici eu nu am mai vazut asa ceva, nu pot sa-mi dau seama ce factori au putut duce la o corodare asa grava, asa agresiva, practic janta este inutilizabila.
  10. Arata super ok interiorul ala, ai facut o treaba excelenta !!!
  11. Felicitari pentru noua achizitie, drumuri bune si fara probleme.
  12. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Asa ca iei de voi, de nevoie am schimbat rotile de vara cu cele de iarna ca tot se apropie sezonul...
  13. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Aveam o nemultumire legata de tinuta de drum a masinii, se simtea o mica dar deranjanta oscilatie/topaiala la viteze mici de pana in 40 km/h, nu fula ca si cum ar fi fost o roata dezechilibrata, pur si simplu topaia, am crezut ca este anvelopa defecta, ca are o galma sau ceva, binenteles ca am fost la o vulcanizare, binenteles ca Dorel n-a gasit nimic in neregula, m-am resemnat ca are galma anvelopa si gata, asta este le schimb cu cele de iarna (rotile) si la primavara cumpar alt set de anvelope, mi-am zis. Acum sa vedeti si voi cum arata janta pe dinafara si cum arata pe dinauntru, daca este posibil asa ceva ? si de la ce sa se fi corodat in asa hal ca nu mai statea pe butucul rulmentului cum ar venii, nici nu il mai atinge.Inafara stringerii in piulite janta /roata nu mai avea nicun ghidaj si de aici si topaiala aia enervanta.
  14. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Asta vara, dupa cateva drumuri pe autostrada la turatii si viteza mai mari, ca de, sa se curete EGR-ul (care apropo are curatare catalitica fiind fixat imediat pe DPF), am observat o acumulare de ulei din teava de gaze de carter. Dupa o discutie cu colegul Ches si dupa ce mi-a prezentat montajul facut de el am optat si eu pentru montarea unui Oil Catch Can ,care deocamdata este in probe dar pare ca-si face treaba din plin. Efecte imediate ar fii: regenerarea nu mai porneste asa des, motorul parca trage mai bine, mai plin, se aude si mai vioi, (nu am o explicatie pentru asta)
 

×
×
  • Create New...