Jump to content

naghis

Membru
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

7 Followers

About naghis

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/23/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    naghis2006@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Berceni
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    nubira
  • Model
    SX
  • An
    Decembrie 2007
  • Nr. Inmatr.
    B-84-HSF

Recent Profile Visitors

1256 profile views
  1. Este ok, asa statea si la mine undeva in jurul lui 15 iar cand pornea compresorul urca pe la 18 bari.
  2. Salut, Multumesc pentru informatie, am notat si eu codurile pieselor si ma apuc si eu de cautat se pare ca trebuie sa schimb si eu ambreiajul. La schimbul ambreiajului este necesar sa schimb si suruburile de la volanta? Apropo de preturi, cele mai bune le-am gasit la cei de la AutoHut, sti ceva despre ei? sunt ok? Că de cei cu Autopieseonline24 m-am lamurit... mare pierdere de vreme cu ei, zeci de mailuri trimise, o gramada de timp pierdut pana sa trimita piesa.
  3. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Salutare, in perioada ce a trecut am mai facut cate ceva la masina, Dupa multa munca si imensul ajutor acordat de catre colegul @MirceaJo, Multumesc Mircea din pacate este o lupta necastigata inca cu clima masinii si se pare ca-mi trebuie un NOU condensator pentru instalatia de AC, cel de pe masina se pare ca este alergic la "freon" si-l da/pierde pe tot in cam o luna , s-a putut vedea asta si cu suportul tehnic oferit de colegul Caravan, Multumesc Alex -Am schimbat filtrele de "polen" si filtru aer motor, -Au fost schimbate bieletele antiruliu fata si spate, -S-a schimbat si un burduf la o planetara, asta multumita topicului lui @ches TNX !!! -Am fost la colegul Andi si i-am tras si o polishare la faruri -Am incercat, nu stiu cat de bine am si reusit, dar am montat si eu aparatorile de noroi vazute tot in topicul lui @ches TNX !!! -Cu regretul ca nu am gasit inca o emblema de grila de radiator pentru Epica dar ajutat fiind la o intalnire de JOI de catre colegul Scolareanu care mi-a facut una din folie de carbon ca sa nu mai fie locul emblemei gol. Apropo de intalnirile de joi, Multumesc colegului Tudor CTS aka @buburuza vesela pentru ajutorul si suportul oferit in depistarea eventualelor erori ce le mai avem noi pe la masini, Multumim Tudor !!! Cum iarna bate la usa iar "iarna nu-i ca vara" ne-am pregatit si cu ceva "incaltari" noi, Masina merge bine, dupa o resetare a tuturor informatiilor din bord referitoare la distanta parcursa, timpi de functionare si consum, am folosit masina o perioada doar in oras iar consumul a fost unul multumitor. ... cateva imagini...
  4. naghis

    Chevrolet Epica White Pearl

    Sangsin sunt coreeni de la mama lor, multe masini fabricate in Korea vin din fabrica cu placute/saboti de frana de la ei.
  5. M-ai facut curios, am sa ma uit si eu sa vad despre cum sta treaba si la a mea Epica.
  6. naghis

    Chevrolet Epica White Pearl

    ..."dar cand calc ambreiajul si tin piciorul incepe sa se auda ca o rasnita, deci ceva nu e deloc in regula acolo." La mine se aude doar cateva secunde, 2-3, pana se egalizeaza ceva turatii pe acolo si asta la turatii mai mari de 2000 rpm deci se apropie si de mine ceva schimbari. Acum altceva imi tine atentia ocupata, sunt in lucru cu AC-ul care-mi scoate peri albi. Toate cele bune !
  7. naghis

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salut, imi pare rau sa aud ca ambreiajul tau a cedat, bine ca ai ajuns acasa si nu ai ramas blocat prin Bulgaria, probabil asta ma asteapta si pe mine, la al meu harjaitul se simte in pedala doar la schibarea treptelor in sus pe acceleratie, pe loc daca calc ambreiajul sau la retrogradare nu se simte, ambreiajul "tine" bine, nu patineaza, duce sarcina, am tractat rulota zilele trecute si nu am simtit sa patineze, sper din tot sufletul sa mai tina. Te rog, daca ai timp, poate vi joi macar o jumatate de ora sa ne cunoastem si daca vrei sa-ti dai o parere asa ca un mai indelung utilizator de Epica, despre ambreiajul meu si sa mai invat si eu cate ceva din experienta ta vis-a-vis de intretinerea masinii, schimburile de cosumabile, in special despre filtrul de motorina, cum se schimba si cum se aeriseste si multe altele. Nu ma inteleg deloc cu radioul playerului
  8. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Va multumesc pentru urari si aprecieri, si eu sper sa mearga mult si bine fara probleme sa ne bucuram de ea, Dupa montarea unui dispozitiv de remorcare (carlig ) (Multumesc @MirceaJo ) am fost cu rulota la mare, un drum relativ usor, pe autostrada, pentru adaptare si verificarea ansamblului masina-rulota. Pot spune ca este o diferenta majora fata de Nubira 1,6 + rulota, se simte clar diferenta de putere a Epicii fata de Nubira, pot sa spun ca aproape am uitat in cateva randuri ca sunt cu rulota ajungand si la viteze de 120 km/h fara sa fortez si fara sa "trag de ea" rulota nefiid nici ea mare, are 4 mertri si 900km MMA. Cosumul multumitor din punctul meu de vedere, nu stiu cat consuma altele la modul real, nu pe hartie. Consumul am observat da difera in functie de viteza la modul urmator; cam 9,3-9,5 la mers 100km/h, 9,5-10,3 la 110 functie si de trafic, schimbare de benzi, accelerari, schimb treapta inferioara-superioaran nu am mers constant pe o banda. La un moment dat a intrat in functie si curatarea filtrului de particule si corelat si cu varfuri de 120km/h consumul ajunsese la 11,4. Asta la dus, cu rulota agatata. La intoarcere, masina cu portbajajul plin, 2 persoane, consum pe portiunile de drum DN cu respectarea vitezei legale si mers peste 2000 rpm, consum in jurul lui 7% pe autostrada, cu respectarea limitei de 130 km/h si folosirea cruise controlului 80% din drum consum 7,5-7,7 %. Cam asta este prima impresie vis-a-vis de tractarea rulotei >- si consum.
  9. Este bine, imi dai sperante, se pare ca sunt masini rezistente (sper) ca nu prea mai am nici chef, nici "timp" de investit in masina, vedem cum stam in toamna dupa concedii.
  10. naghis

    Epica 2.0 Vcdi

    Salut, povestea ei incepe asa; De ceva vreme, de cand ne intalnim cat mai des posibil cu colegii din "Daewoo GM Club Romania" am tot cochetat cu ideea inlocuitii Nubirei cu ceva mai vanjos ceva care sa ma ajute in tractarea rulotei. Dupa indelungi cautari pe siteurile nemtesti si olandeze, multe calcule vis-à-vis de transport, avioane si altele , avand in vedere de la Nubira 2.0 la Evanda 2.0, m-am indragostit de Epica, dupa care restul a fost simplu. Cu ajutorul colegului MirceaJo (Multumesc Mircea!) am descins intr-o dimineta la Arad, am luat-o si am facut-o a mea. Masina este gama de echipare LT, motor 2.0 VCDI, culoare gri. Prima impresie … Pacat ca nu avem sosele pentru masini ca asta. Cu un consum care pe mine (posesor de Nubira) m-a socat, am venit de la Arad pana la Bucuresti cu jumatate de rezervor de motorina, Ce sa zic una peste alta sunt incantat, motorul de 150 cai pare ca ii are pe marea majoritate acasa. Investite urgenta a fost in anvelope 215x50x17, I-montat si dispozitiv de remorcare cu cuiul detasabil ca sa nu se vada nimic in spate. A fost o problema cu clima, de cand am cumparat-o mi-a zis omul ca se pare ca trebuie reincarcat ca nu prea baga, ca baga dar foarte putin, d’alea, d’alea, dupa doua furtune schimbate se pare (sper) ca nu mai sunt problem. Am inlocuit si amortizoarele capotei portbagajului ca la sfarsitul cursei de deschidere, sus, nu se oprea elegant. Am gasit multe facturi si chitante de revizii ale masinii, distributia este facuta (comform stikerului si facturii de revizie), cu uleiul sunt cat de cat in grafic, are cam 7500 km, dar cu prima ocazie il schimb. Senzorii de parcare au o problema, martor aprins in bord si bipait la cuplarea marsarierului Cam atat, voi reveni cu adaugiri.
  11. Salut, Acum ca am citit descrierea asta la tine si pare ca asa ceva simt si eu, dar nu tot timpul, ci numai daca schimb mai rapid vitezele, se simte ca si cum ar "rontai" rulmentul de ambreiaj, dar pe loc, la apasarea pedalei de ambreiaj sau daca schimb cu pauza intre viteze nu se simte nimic gen rulment doar o mica "harjaiala" la debreiere, in viteza intra fara probleme. Ai schimbat ambreiajul? Daca da, ce ai gasit uzat acolo? Intreb in ideea in care as vrea sa stiu cam cat/daca as mai putea merge cu "senzatia" aia de frecare. Epica 2.0 diesel
  12. naghis

    Chevrolet Epica White Pearl

    Salut ches, că proaspăt posesor de Epica aștept cu nerăbdare continuarea topicului tău, pe care de altfel l-am citit pe nerăsuflate, topic plin de informații prețioase.
  13. naghis

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Frumoasa masina, felicitari pentru alegerea facuta! Sa va plimbe sanatosi sute de mii de km de acum inainte! Micile neajunsuri pe care le-ai mentionat sunt sigur ca le vei rezolva la prima revizie. Mie mi-a venit masina in reprezentanta, luata de noua, cu check engine aprins si ulei curs pe la capac supape, geamurile (electrice) nu functionau. Inca o data, Felicitari pentru achizitie! Vorba aia "E alceva Boss" !
  14. naghis

    Radioamatori

    Salut, eu am o Nubira si am si eu statie pusă pe ea. Alimentarea statiei am facut-o direct de la baterie (+)cu un fir de 2-2,5 cam așa, nu mai țin minte exact, iar (-) pe caroserie cu papuc si surub si nu am nicio problema. Tu de unde ai alimentat statia? De la bricheta?
  15. Salut, dupa cum spune si numele topicului s-a intamplat si la mine o ciudatenie, claxonul nu functioneaza in cazul in care "rotile sunt drepte", directia masinii este spre inainte. Daca invart de volan cam 45* indiferent stanga sau dreapta, pe loc sau in mers pot claxona, deci apas butonul de pe volan si claxonul functioneaza. Ce sa fie ???
×