Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/19/20 in all areas

  1. 6 points
    Fiindca au trecut scolile online m-am mutat iar la tara, drept urmare s-a muncit. Nu mai detaliez excesiv, s-a pus distributia, evacuarea, pompa de servo, s-a umplut, curatat si aerisit circuitul de ambreiaj, s-a pus o parte din electrica...etc. La final s-a facut un test de compresie la rece asa, rezultate: 16 , 13,14,11. 16 ala probabil ca a fost ulei mult in cilindru si fiind primul, nu a apucat sa il arunce afara. Cureaua de distributie s-a aliniat si intins, cea de accesorii pare ca se aliniaza si ea. Reamintesc ca pinionul si fulia de jos sunt de daewoo/chevrolet evanda, din cauza arborelui nou nu le-am mai putut folosi pe cele originale.
  2. 4 points
    tipic GM ... au trecut 2 ani de la ultima garnitura , practic cea veche era lemn cand am dat-o jos, culmea si V.Rienz, de data asta am schimbat si o ringurile, poate limitez "scurgerile", cel mai rau ma enerveaza cand curge ulei "in bujii" si sta fisa uda mereu. a primit si un cadou cu ajutorul unor prieteni si anume o oglinda electrocromatica, este ceva mai mare decat cea originala, si reda realitatea ceva bine, iar noapte isi face treaba cu succes, posesoarea masinii fiind foarte fericita
  3. 2 points
    Ieri am montat, intr-un final, si scaunele Recare de Bertone. Ca aspect, arata nasol (crem si murdare), dar vin huse peste ele asa ca nu prea conteaza. Le-am inlocuit pt confort si reglaje. Evident ca nu se potriveau fix pe fix, au fost probleme si cu o piulita din caroserie (s-a sudat alta), pana la urma le-am potrivit. Si daca tot am avut putin timp, am schimbat si pozitiile mov cu unele albe, ca sa nu mai fie panica de ramas fara talon.
  4. 2 points
    da, posibil dupa ce ajunge la reciclat, si se transforma intr un bloc motor V8 hybrid
  5. 2 points
    Am montat la loc etrierii fata, am tras cat de cat aerul cu pompa de vacuum, ramane sa fac aerisirea completa
  6. 2 points
    Ieri am lucrat putin la masini. La Corsa am vrut sa schimb placutele fata, dar am decis ca nu are rost... mai au suficienta carne, 3-4000km mai duc. Daca tot eram cu roata data jos, am inlocuit bandoul dreapta fata (cel vechi avea clemele rupte)
  7. 2 points
    @Viktor multumesc de sfat !!! Momentan, nu ma incurca cu nimic. La un suspend ma gandeam si eu, dar pentru depozitat alte acareturi, gen cabluri baterie, cabluri tractare si alte din astea. Si, trecut-am si de ITP + de o suprainspectie RAR. Vreo ora cred ca am stat cu morcovul in c*r asteptandu-l pe inginerul respectiv ca deh, RAR + masina veche.... Insa totul a fost trecut cu bine. Ba chiar mi-a zis cel de la RAR ca e primul Cielo in mintile lui pe care il vede dupa mult timp . Singura remarca a fost sa pun mana pe o perie de sarma si sa curat inceputurile de rugina superficiala de pe lonjeroanele spate. Au mai spus (si cel de la RAR si inspectorul) sa scot masina mai des inafara orasului si sa o mai ,,forjez''. In rest toate bune. Pregatim excursia la BC .
  8. 2 points
    O "bormasina" cu acumulator, cu disc cu burete si pasta polish faruri de la ABRO. Totul de baza si rapid, pe intuneric, nimic profesional. Acelasi tratament si pentru faruri. Apropo, m-am uitat pe topic si in iunie 2015 am restaurat farurile, deci au tinut bine. OK, a cam stat in garaj masina, dar daca tine 2 - 3 ani afara, sunt multumit. Desi nu inteleg cum de un lac pentru caroserie, se poate matui si ingalbeni dupa o vreme. In alta ordine de idei, fie de la uleiul mai "gros", fie de la benzina de la Rompetrol, teava de esapament este din nou ruginie, ca atunci cand am cumparat masina, la 47 000 km.
  9. 1 point
    "Stie" orele la care faci un traseu, in mod repetitiv. Si pe mine, cand ma duceam la birou, ma intreba daca ma duc acolo dimineata, iar seara acasa (daca era cam la ora aia)
  10. 1 point
    Am pornit curatel, dar undeva, pe parcurs, m-am enervat si nu mi-a mai pasat de mizerie... se duce la prima ploaie. Ieri am bagat ceva offroad, 20km pe urcare si inca 20km pe coborare, din care jumatate cu grupul blocat pe greu pt ca traseul era mai dificil, a luat un sfert de rezervor (90% pe urcare) :)))) Exceptand revenirea la ralanti, care nu-mi place (o sa ma mai joc cu tps-ul si o sa incerc o noua invatare de ralanti), masina nu a facut probleme si chiar s-a descurcat onorabil. Totusi o planetara fata are un inceput de sfarsit... mai trozneste scurt, ocazional. Nu e prima data cand o aud, dar acum nu eram virat maxim si tot a troznit putin. Pe drept nu face probleme, dar probabil ca in viitor va trebui sa schimb capetele, ca sa nu am surprize prin pustietate.
  11. 1 point
    Revenim la oile noastre. Cel mai probabil tamponul de pe oala superioara al arcului nu prea a luat cuntact cu oala inferioara, cel putin studiind poza anterioara bag seama ca-i mai mult de forma acolo, calculind ochiometric distanta nici cu arcul comprimat complect nu cred sa atinga in oala sau poate ca da, da' ar fi deja prea mult asa ca pregatim terenul. Am doua seturi de tampoane serioase, unele mai mici, altele mai mari ... SH ce-i drept dar in stare buna. Urmatorul experiment consta in indepartarea distantierelor de moment (ce isi fac treaba cu brio, testate deja) si montajul pe oalele inferioare a tampoanelor achizitionate in asa fel incit sa nu intre in contact cu tamponul superior decit dupa o anumita sarcina si sa preia din comprimarea arcurilor. Cred ca un 10 mm distanta ar fi suficient intre cele doua tampoane pentru a permite arcurilor sa "joace" liber in conditii normale. Mi-s curios de rezultat ce in prima faza in insira reusita in a-mi atinge scopul. In caz ca nu ... prelucrez pe bunul plac distantierele intre spire si ii vin de hac ! Nu tin a-i ridica garda ori suspensie extra dura, ci s-o intaresc nitel si asta dintr-un anume punct doar. In linkul anterior Salex, au bagat si ei un arc mai cu fente asa sa dea bine in poza nimic mai mult. Distantierele in cauza is valabile pe orice arcuri.
  12. 1 point
    Pe la 800.000 km la fel o sa arate, adevarat ?
  13. 1 point
    Valeeeiii ...eu am si uitat de filmuletul ala sa-l "lincuiesc" sa priceapa tot haiducu' despre ce vorbesc. Aia ii metoda mea (sa nu-mi furati patentu' ... ca-i cu drept de autor) de bibilit frinele puntii spate.
  14. 1 point
    Am aerisit azi, pe spate nu a iesit deloc aer dar am mers pe clasicul "de la cea mai departata de pompa". Peste noapte s-a mai dus din aerul de pe fata, nivelul scazuse in vas, am reusit sa termin fix cand s-a dus hexagonul de la un aerisitor fata. Kit-ul de reparatie avea si aerisitori noi, dar nu s-au potrivit... Frenkit de rahat. Momentan raman asa, poate la primavara ii desfac iar si caut aerisitori noi, plus garnituri de praf noi. Frana tine decent, cred ca m-am obisnuit cu Corsa, la care ingheata. De cand am luat-o din service m-am trezit ca imi curge benzina pe la furtunul de alimentare spre rezervor... cand ajungeam aproape de plin chiar curgea binisor. Mi-am facut de lucru si am bagat niste Reinzosil pe la imbinarile "adaptarilor" (furtunul e de cielo, taiat, imbinat cu teava, iar imbinat cu capatul de furtun). Si daca tot am fost cu rotile fata date jos, mi-am adus aminte ca "ma juram" de acum 1 an ca o sa dau cu ceva pe contra aripa fata, unde frecase amortizorul. Evident ca n-am facut-o atunci, da' i-am dat ieri bine de tot cu zinc, iar azi cu niste teroson (la spray). Am dat o tura de cativa km cu ea, ralantiul tot jos sta orice i-as face... si parca nu revine cum trebuie cand las acceleratia. In rest, pare ok.
  15. 1 point
    ~116000km banuiesc ca schimburile la timp de ulei, si au spus cuvantul, plus mers cum trebuie cu ea.
  16. 1 point
    Treaba e in felul urmator : gumoasele fu montate la prima ora cu spor (foarte usor de montat) si in regim de urgenta de se poate spune astfel iar rezultatul fiind cunoscut deja din experimentele anterioare ca v-a creste rigiditatea fapt implinit si totodata sa ma astept la o oarecare diferenta de inaltime pe masurate de la sol in buza aripii rotii spate, in cazul de fata diferenta fiind de 10mm, acceptabil. In timpul montajului, zabovind nitel asupra structurii arcului neuniform (alte modele avind raza spirelor identice pe centru, mijlocul arcului) se cere nitica matematica si ajustarea a doua din cele trei distantiere, pentru a obtine o presiune uniforma in cele trei puncte de sprijin intre spire totodata revenind la inaltimea initiala. O a doua varianta, montaj individual pe spira a distantierului ce sa intre in contact cu cealalta spira dupa o anumita sarcina doar. A treia varianta (ca noi mereu avem planul doi si trei rezerva) montaj tampoane pe talerul puntii ce sa intre in contact cu cel superior dupa o anume comprimare al arcului preluind din sarcina acestuia. Per total, se simte diferenta cu sau fara distantierele alea. Am un set de arcuri absolut identice doar ca mai dure da' nu-mi plac deloc ca mi-o cocoata prea mult de spate
  17. 1 point
    Ieri am inlocuit clapeta de acceleratie cu una pe care o aveam deja acasa si am reconditionat-o (magnet lipit cu loctite 480, dupa matuire si degresare cu acetona), cea de pe masina era super murdara, dupa 2 ani. Si avea si magnetul dezlipit, cum de altfel ma si asteptam. Cu greu am reusit sa-i fac ralantiul cat de cat ok, sta pe la 500 acum. La clapeta de pe masina am comis-o... am spart magnetul cand il curatam (mi-a sarit din mana pe celalalt magnet de pe ax). Am reusit sa lipesc bucatile la loc, sper sa reziste tigania.
  18. 1 point
    Din pacate se pare ca toate chitibusurile noii generatii au creat renumele 'Craptivei' in strainatate, probabil toata lumea a intampinat diverse porcarioare de genul, cutia de transfer atarnand cel mai greu din cauza costurilor. Eu daca as fi in locul tau as alege varianta 1, singura problema dpmdv fiind sansa redusa de a mai vinde pompa simpla, ma indoiesc ca sunt multi ce au nevoie de acel model. Tine cont de nemultumirile sotiei, de obicei duc la schimbari , asa am renuntat eu la Cielo.
  19. 1 point
    Salutare, M-am gandit sa va impartasesc patania mea legata de pompa de apa de la Captiva, cred ca va fi de folos proprietarilor. In urma cu aproximativ un an mi s-a parut mie ca ventilatoarele de la radiator o cam luasera razna: de regula ele merg cateva secunde dupa ce opresc masina doar daca am mers bara la bara pe canicula sau dupa ce si-a facut regenerarea, dar atunci mergeau aproape la fiecare oprire. Investigand ce se intampla am observat ca mi-a disparut antigelul din vasul de expansiune. Am completat atunci cam 1-1.5 litri (da, nu prea verific lichidele cum este indicat), am facut cateva drumuri si am vazut ca nu este o pierdere importanta, completam cam 200-300ml la 1000-2000km, in functie de cat de tare o calcam. Totodata am inceput sa verific posibilele cauze si am vazut ca pe scut se formeaza o mica pata care apoi ajunge pe jos. Pe timpul verii era f usor de confundat cu condensul de la AC. Diagnosticul a fost usor de pus dupa ce am verificat locul scurgerii - presetupa de la pompa de apa. Pt cei care nu au Captiva 2.2, asta are distributie pe lant, deci pompa de apa este prinsa de motor si antrenata de cureaua de accesorii. Ca tot omul am cautat o pompa de apa de schimb si m-am oprit asupra unui Hepu P381, luata la promotie de pe autodoc24 cu numai 580 lei cu tot cu transport. Am verificat ca pompa este pt masina mea atat pe site-ul Hepu, cat si pe autodoc, epiesa si alte site-uri romanesti, toate dau piesa compatibila cu Captiva 2.2. Buun, vine pompa, apoi vine pandemia, bineinteles ca aman schimbarea si completez din cand in cand cu antigel (cam 2litri mi-a luat in peste 15000km). Ah, si sa nu uit carnatii de la autodoc au polizat data fabricatiei de pe pompa, deci probabil era mai veche de 1 an . Ma resemnez, si pe Epica am pus pompa de apa veche de 1.5 ani si nu am avut nici o problema, cat ghinion sa am de data asta. Duminica ma duc frumos la mecanic si vrem sa punem pompa pe masina. Din fericire (sau din pacate) accesul este foarte dificil, trebuie dat jos compresorul AC, pompa de servo, spatiul este f ingust. Asta l-a facut pe mecanic sa verifice de 2 ori inainte sa se apuce de scos toate cele enumerate mai sus (dar a scos cutia filtrului de aer, roata dreapta fata, niste protectii anti apa etc). Pompa Hepu a venit fara fulie si uitandu-se la pompa de pe masina a vazut ca fulia nu prea se pupa cu gaurile de pe Hepu. Dupa ce a scos capacul antipraf si a examinat mai atent pompa a confirmat, cele 2 sunt total diferite. Practic pe Captiva si Antara s-au pus 2 generatii de pompe de apa - prima generatie este o pompa clasica (coduri 25186662, 25184365), a doua are un electromagnet si un ambreiaj similar compresorului de AC (coduri 25186663, 25189645). Am inceput sa ma documentez in legatura cu diferentele si compatibilitatea dintre cele 2. Bineinteles ca pe site-uri romanesti, engelezesti samd nu am gasit nimic. Din fericire prietenii rusi au studiat indeaproape problema. Pentru pompa cu ambreiaj cand lichidul de racire este sub 40 grade C pompa de apa este decuplata din circuit. Cand temperatura antigelului ajunge la 40 grade C ambreiajul este cuplat si pompa incepe sa invarta. Bineinteles ca ECU verifica daca solenoidul este in circuit si aprinde check engine daca nu este, mi se pare si normal, fierbi motorul daca electromagnetul sau fulia pica. Si a naibii treaba se pare ca pica des, am gasit multi care se plangeau de problema asta - solenoid ars sau rulmentul de la fulie facut zob. Din fericire a mea doar pierde apa, nu are nici o alta problema, deci sigur o tin dupa pt piese de schimb. Acum vine bomba, cel mai mic pret gasit in Romania pt pompa de apa cu ambreiaj este de 1328 lei . Rusii, fiind saraci ca si noi, nu s-au lasat usor si au pus pompele simple si o rezistenta in mufa masinii cu care sa pacaleasca ECU ca solenoidul este inca acolo. Treaba merge foarte misto atat timp cat ai o fulie de pompa simpla. Sau cumperi o pompa simpla completa (Hertz & Buss vine completa la aprox 650 lei). Din pacate Hepu nu are fulie si pretul unei fulii noi, originale este de aprox 450 lei . Am pus un anunt la dezmembrari sa vad daca gasesc o pompa de apa simpla pe la ~200 lei. M-am gandit si la transferul fuliei electromagnetice si ambreiajului pe pompa Hepu, insa corpul pompei e usor diferit pt a acomoda electomagnetul. As putea freza corpul pompei Hepu, insa asta implica bataie mare de cap si risc sa stric la extragere rulmentul fuliei, elctromagnetul, ambreiajul sau mai stiu eu ce... In momentul de fata sincer imi e greu sa iau o decizie, dat fiind ca am pompa Hepu deja luata de peste jumatate de an, plus ca trebuie trimisa in Germania, deci sigur nu merita bataia de cap sa le-o dau inapoi. Practic am doua variante: 1. 1328 lei pe o pompa noua, completa de origine (asta inclin sa fac). O vand pe aia veche cu ~500 lei si imi recuperez o parte din bani. Teoretic as da echivalentul a 838 lei pe pompa noua daca reusesc sa o vand pe asta veche, ceea ce e inca rezonabil. 2. Sa gasesc o pompa simpla SH ieftina, sa iau fulia de pe ea, corpul spate etc si sa le trec pe pompa Hepu, apoi sa fac swapul rusesc si tigania cu rezistenta in mufa unde se cupla solenoidul. Avantajul pompei fara ambreiaj este fiabilitatea, eu sunt convins ca va tine mult mai mult pt ca din pacate pompa cu ambreiaj pare ca are niste bube de design. Sper ca povestea mea sa va fie de folos. Concluzia sotiei a fost simpla: "Fa ce vrei, dar sa nu stiu cati bani ai dat pt ca ma enervez". Intr-adevar, fata de Epica Captiva asta noua nu este nici pe departe la fel de fiabila si are tot felul de ciudatenii pentru a scoate normele de poluare Euro 5. In plus, preturile pentru unele piese (cele specifice Captivei model nou) sunt aproape hilare. Acum 2 ani ma suparasem un pic ca am inceput sa bag bani in Epica si am zis ca e vremea sa o vand, dar bratele si bucsele spate au costat mai putin decat pompa de apa . Am ajuns de ceva timp la concluzia ca cele mai fiabile masini au fost cele fabricate pana in 2010 care indeplineau normele de poluare Euro 3 - Euro 4, fara DPF, solenoizi, clapete, senzori peste senzori si tot felul de smecherii ca sa stoarca inca un gram de noxe in minus. E si normal, cu cat cresti complexitatea unui sistem, cu atat acesta este mai putin fiabil. Dar astea sunt povesti de la rubrica Cafenea
  20. 1 point
    Ala e de duzina, eu de exemplu am luat novol cand am refacut chestii pe la masina.
  21. 1 point
    Gata. Multumit. Mai am toba s-o fac. Nu mai dau bani, sunt OK astea. Am dat si pe stopuri un polish rapid, sa fie.
  22. 1 point
    De vrei sa te scapi de scapi de bagajul cu set obligatoriu (triunghi reflectorizant, stingator, trusa medicala) ce ocupa spatiu inutil la baza portbagajului, poti merge pe un suspend gen. Poza ii de vreo 10 ani, nu tocmai clara da' ... valabila. Pe dreapta am triunghiul si stingatorul iar pe stinga trusa medicala.
  23. 1 point
    De esti atent la cantitatea de ulei indicata cu filtru inclus si o marja de eroarede +/-1% o sa graiasca si joja de e ok ori ba. Apropo, io am zis unuia ca troasca lui are joja scurta da' nu s-o prins ca n-are ulei in motor ci mai degraba cauta vinovatu' care sa-i fi schimbat joja prin service. Ah, ca am omis intrebarea de 10 puncte : pe cind se se astepte la o cheie, da' nu in capota ...
  24. 1 point
    M-am prins () unde-i buba defapt si remediata cu o alta piesa de pe un alt bloc de lumini ce pare destul de fixa si lucra in parametri, dupa vreo doua'j de incercari se comporta exemplar. Ce inseamna sa ai prostul obicei de a nu arunca nimic ... se mai agata cite o piesa de schimb (din celelalte 3 blocuri de lumini, o lamela, un arc, un capac ...). Odata cu bibileala a primit si o gresare corespunzatoare cu vaselina siliconica. Migaloasa munca cu arcuri - arculete si montaj sub presiune da', cine se trezeste de dimineata ... n-are somn ! N-am ideie (inca) cum voi remedia acel orificiu da' imi voi incerca norocul.
  25. 1 point
    In penultima poza se poate observa diferenta de nuanta din fabrica. :))
  26. 1 point
    Hai ca merg mai aproape, pina in vama da' nu trec ca ma paste carantina. Iar tu, arunca blocul de lumini ca peste gard asa da' ceva mai vinjos sa nu-l doboare granicerii . Dau o penru buna intentie.
  27. 1 point
    Da...s-a rezolvat pina la urma, desi greu de tot m-am urnit sa repar problema...abia cind a dat din nou ploaie am avut motivatia necesara...Motorul de stergatoare nu facea masa la caroserie..aia era toata problema. Si imi pare o idee proasta sa te bizui pe contactul electric intre carcasa metalica a motorului de stergatoare si caroseria masinii, mai ales intr-o zona unde intra apa de ploaie si drept urmare totul rugineste si se corodeaza...Multumiri celor care si-au dat cu parerea...
  28. 1 point
    Dupa o mini reconditionare, din nou "functioneste" (exprimare in limba dancileasca).
  29. 1 point
    Batrinul meu electromotor (delco remy made in corea) incepu a da semne de oboseala sub simptoma invirte da' pinionul nu sare pe volanta (solenoid'u face fente) decit atunci cind vrea bendix'u lui, cam odata din cinci incercari (sau mai multe, ma rog) si asta din cind in cind. L-am demontat pentru a-i aplica o corectie ce include o curatare, gresare, verificarea carbunilor ce spre surprinderea mea sint inca valabili si-or mai merge mult si bine. Pina una alta am montat un alt electromotor aproape nou in conditii exceptionale fata de care am mici nedumeriri legat de faptul ca nu se regasesc detalii stantate pe "coaja" acestuia cu exceptia unui atipild cu initiale MQ si cod de referinta a piesei 96952005. De va e cunoscut si aveti ceva detela referitor brandului ... Merge, nu-i problema, doar ca imi pare un pic cam lenes comparativ cu delco remy ce e ceva mai vinjos motiv caruia tind a crede ca asta e de doar 0.8 KW iar original'u de 1.2KW (probabil, sau undeva intre da' oricum mai vinjos), un detalui foarte important din punctul meu de vedere.Cine a avut de-aface cu MQ si ce puteti spune de brandu' in cauza ?
  30. 1 point
    De data trecuta am mai schimbat 3 sticle de oglinzi (una am spart-o eu, de nervi, inca una mi-au dat-o astia fara incalzire), am montat fetele de usi si spira pt volan (mai trebuie sa ma prind cum se fac comenzile functionale), oglinda dreapta si incalzirea la ambele tot nu merge. Azi am fost sa schimb parbrizul (era crapat, dar problema mare erau zgarieturile fine care deranjau f tare noaptea), s-a montat un parbriz rusesc, garantie 2 ani la orice (craptura/spartura de piatra, orice) si 5 ani la montaj sau defect de fabricatie, parasolar verzui, total 370 lei. Cat am astepta sa-mi vina randul am inlocuit senzorul de temperatura exterioara (25 lei si 2 minute, cu mana bagata sub bara), am indreptat volanul (boul de mine nu a observat ca are marcaje ca sa-l pui din prima drept), am pus rama la mp3 bine (tot cadea) si am desfacut grilele de la stergatoare ca sa fac putin curatenie... de cand a stat 3 luni sub dud, cu tot spalatul la jet, mirosea a boasca cand dadeai drumul la AC. Cu ocazia asta am observat ca filtrul de polen e praf, trebuie inlocuit si asta in viitorul apropiat.
  31. 1 point
    Azi am luat masina de la mecanic (acelasi la care am facut ambreiajul), inlocuita puntea spate cu cea cu discuri, schimb ulei si schimb pompa de abs. In sfarsit indica viteza si nu mai are erori in bord! Pompa de abs se pare ca era buba, asa cum banuiam. Am schimbat si oglinda pe dreapta, nu merge nici asta... banuiesc ca e o problema la cablaj, din moment ce 2 oglinzi diferite nu vor sa miste. Daca nu are omul cu dezmembrarile altul, o sa incerc sa-i dau de cap singur (desi eu si electrica... baba si mitraliera). Am uitat: azi am luat si 2 fete de usi pt fata (ca mi-a iesit tapitarea praf la una) si 2 spire de airbag pt volan cu comenzi (de ce 2? ca asa mi le-a adus, la pret de una). De frane nu are rost sa vorbesc, diferenta intre tamburi si discuri e de la cer la pamant... iar puntea e in stare f buna, rugina de suprafata, dar atat, totul misca perfect pe ea si nu are uzura.
  32. 1 point
    Azi am luat si oglinzi electrice si incalzite, cu tot ce trebuie (cablaj, comenzi, doar o siguranta trebuie sa pun in panou, ca sa mearga incalzirea). Plus o pompa ABS, sa o schimb pe cea originala si arsa, sper sa rezolve problema vitezometrului. Si saptamana trecuta un volan din piele cu comenzi (nefunctionale inca, nu am spira), pt ca al ei se cojeste si lasa "jeg" pe maini.
  33. 1 point
    Dupa ce a stat 3 luni in parcare, a pornit la prima cheie. La ralanti cam intrerupe, dar in mers e ok... fum inca scoate, dar nu extrem de mult. Uleiul e la nivel sau a scazut insesizabil. Pt ca frana spate nu prea era (si nici frana de mana), am zis ca fac o treaba si schimb tot sistemul... doar ca tamburi+feredouri+rulmenti+cabluri = faliment, asa ca am comandat o punte spate cu discuri. Urmeaza montajul, impreuna cu amortizoare noi pe spate (surubul de pe punte e mai gros, fiind de motorizari mai mari) si un schimb de ulei (am comandat Motul Xcess 5w40, pe care-l iubea Cielo). Dupa aceea va trebui sa schimb si parbrizul, pe langa crapatura, are si fff multe zgarieturi fine.
  34. 1 point
    Vezi ca luna de miere ii trecatoare, sa lasam pe mai tirziu aprecierile catre mecanicosi.
  35. 1 point
    Nu chiar, e departe de ceea ce am facut la Panzer, doar ca acolo nu am umblat la motor. Inca... si cel mai probabil nu o voi mai face pe la mecanici, mai sigur vad ca e "la bordura". Momentan doar pe partea de motor si cutie s-a umblat, chiar si cu ceva consum de ulei ar trebui sa mearga o perioada lunga fara probleme. Mai raman alte detalii de rezolvat in viitorul apropiat... pompa abs, putin lucrat la interior, frane spate.
  36. 1 point
    @Geo_ZGA practic ai reconstruit masina. Pe asta o tii pana cand o poti inscrie la Retromobil. Oricum felicitari pentru efort si investitie.
  37. 1 point
    Filetele in aluminiu in general is pacatoase iar daca nu-s curatate, spalate cu spray de frine si uscate cu usurinta iti face figura, mai ales daca in trecut au fost usor deteriorate. De la strins doar nu prea are voie sa crape, sa iasa pe partea cealalta, cel mult se rade filetul. Asta pornind de la ideia ca fiecarui orificiu ii luat in calcul o rezerva a adincimii mai mare decit surubul. In cazul de fata ori ii vorba de un surub mai lung de cit ar trebui si fara a fi taiat filet inainte, ori mizerie presata de surub. Din punct de vedere tehnic a lucrarii, NU remontezi suruburile fara a curata filetele, mai ales in puncte cheie cum ar fi baie de ulei, chuloasa, capac culbutori, chiar si in cazul filetelor bujiilor ce opun rezistenta. Un alt aspect nu tocmai plauzibil ii pasta de etansare folosita in exces (de vad eu bine) dupa cum a dat pe-afara la exterior, la fel si pe interior ce nu-i deloc sanatos sorbului de ulei, caz in care se desprind bucati cu probalitatea de a fi carate prin motor. Trebuies evitati astfel de priceputi ai satului si atita tot. Mie unu mi-a dat cu virgula cind a zis ca nu se baga la curatat chiuloasa.
  38. 1 point
    Da-l in spumele marii de surub Viktore. Cat de maniac sa fi sa strangi pana spargi blocul ala de aluminiu ? Ia-o in felul urmator: tu chiar crezi ca, daca ar fi strans la cuplu', aluminiul ala ar fi ceda ? Daca macar ar fi avut "mana" si nu dinamometrica, ar fi vazut ca e o problema acolo ... La cum se vede ca a lucrat, a bagat tubulara, a pus o teava cand a intampinat greutate si ... da-i nene !
  39. 1 point
    pana acum postam o poza cu el inainte si dupa scarbe de asa zisi mecanici !!
  40. 1 point
    Nu, evident ca nu... nu stiu exact cat a mers (ca nu functioneaza tahometrul), dar mai mult de 500 sigur nu a facut. Ideea e ca parerile sunt impartite... unii zic ca e normal imediat dupa segmentare, altii ca nu.
  41. 1 point
    Vezi in cate secunde ia suta si te lamuresti daca este lesinata
  42. 1 point
    Motorul merge bine, doar ca... da cu fum si haleste ulei. In 3 saptamani am completat 1l. ABS-ul e in continuare aprins, nu am facut nimic in privinta asta.
  43. 1 point
    Nu chiar, doar ca nu a mai postat S-o fi saturat si el.
  44. 1 point
    Cred ca am dublat-o... 1000 euro masina, vreo 3500 lei bagati in motor pana acum, plus un radiator, un rulment spate, bielete pe dreapta. Mult, f mult. Si unele cheltuieli au fost inutile, deja chiulasa e a 3a oara jos, intr-o luna.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...