Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/10/21 in all areas

  1. 3 points
    Testul dinamic s-a incheiat, in urma caruia ramanand urmatoarele: 1) Geometria trebuie facuta, sta volanul stramb si se simte ca nu e in regula. 2) Check engine se aprinde si stinge sporadic, banuiesc sonda lambda. 3) A murit vitezometrul dupa 300 km, banuiesc cablul la intrarea in ceas fiindca avea plasticul crapat si a fost lipit cu superglue. 4) Caldura nu baga cum trebuie, trebuie reintervenit mai agresiv la calorifer. Cam astea ar fi la prima vedere. In rest masina merge bine, vedem ce mai apare dupa ce diagnosticam/reparam ce e mai sus. O poza de la intalnirea de joi, alaturi de singurul espero pe care il mai stiu in viata momentan
  2. 3 points
    Gata, avem itp, asigurare si iesim la plimbare
  3. 2 points
  4. 2 points
    Ca sa nu fatai Captiva prin oras in perioada asta, am primit ajutorul lui old (t)rusty . Cu ocazia asta mai redescopar placerea de a mai bibili la ea una - alta cat sta pe la mine.
  5. 2 points
    Am inlocuit clapeta de acceleratie cu cea veche, cu magnetul spart si lipit pe bucati, pt ca cea pusa ultima data tinea ralantiul aiurea (uneori la 400, uneori la 1200) iar consumul crescuse exagerat (~13% pe A2). Acum a scazut cu 2-3%. Am schimbat (mare parte) din antigel, am golit doar de la furtunul de jos al radiatorului. Mi s-a parut ca e cam murdar antigelul si parca nici nu mai baga caldura asa cum stiam eu. Am pus Hepu cu apa distilata, diferenta la caldura e notabila. Din pacate, au mai aparut 2 probleme... cea principala, cand fac plinul curge rezervorul fix pe mijloc. Drept urmare trebuie dat jos si vazut ce e acolo, pt ca prin cele 2 capace de vizitare nu se observa nimic. A 2a problema a aparut la service-ul unde am dus-o zilele trecute, desteptul care a ridicat-o pe elevator a strambat pragul... pt ca a pus piciorul elevatorului fix pe capatul pragului. Nu e asa grav, dar nici bine nu e. Drept urmare nu mai am ce cauta la ei... se va face tot la service-ul unde am tot dus-o pana acum. 2 alte probleme care trebuie rezolvate urgent: inlocuit capete planetare fata (bat, din ce in ce mai rau) si pusa garnitura la baia de ulei a cutiei de viteze (e pus mastic si cam pierde ulei, asa am luat-o...). Garnitura e comandata deja, sa vedem ce capete de planetara aleg. Ar mai trebui sa schimb si uleiul (nu are f multi km, dar parca nu-mi place cum arata), dar nu am avut timp de ea.
  6. 1 point
    Salut, povestea ei incepe asa; De ceva vreme, de cand ne intalnim cat mai des posibil cu colegii din "Daewoo GM Club Romania" am tot cochetat cu ideea inlocuitii Nubirei cu ceva mai vanjos ceva care sa ma ajute in tractarea rulotei. Dupa indelungi cautari pe siteurile nemtesti si olandeze, multe calcule vis-à-vis de transport, avioane si altele , avand in vedere de la Nubira 2.0 la Evanda 2.0, m-am indragostit de Epica, dupa care restul a fost simplu. Cu ajutorul colegului MirceaJo (Multumesc Mircea!) am descins intr-o dimineta la Arad, am luat-o si am facut-o a mea. Masina este gama de echipare LT, motor 2.0 VCDI, culoare gri. Prima impresie … Pacat ca nu avem sosele pentru masini ca asta. Cu un consum care pe mine (posesor de Nubira) m-a socat, am venit de la Arad pana la Bucuresti cu jumatate de rezervor de motorina, Ce sa zic una peste alta sunt incantat, motorul de 150 cai pare ca ii are pe marea majoritate acasa. Investite urgenta a fost in anvelope 215x50x17, I-montat si dispozitiv de remorcare cu cuiul detasabil ca sa nu se vada nimic in spate. A fost o problema cu clima, de cand am cumparat-o mi-a zis omul ca se pare ca trebuie reincarcat ca nu prea baga, ca baga dar foarte putin, d’alea, d’alea, dupa doua furtune schimbate se pare (sper) ca nu mai sunt problem. Am inlocuit si amortizoarele capotei portbagajului ca la sfarsitul cursei de deschidere, sus, nu se oprea elegant. Am gasit multe facturi si chitante de revizii ale masinii, distributia este facuta (comform stikerului si facturii de revizie), cu uleiul sunt cat de cat in grafic, are cam 7500 km, dar cu prima ocazie il schimb. Senzorii de parcare au o problema, martor aprins in bord si bipait la cuplarea marsarierului Cam atat, voi reveni cu adaugiri.
  7. 1 point
    Merci la asta cu uzatul bucsilor nu m-am gandit si sigur ai dreptate, caci gropi, canale si borduri nu vede masina, chit ca merg ca un betiv pe strada (in siguranta, desigur). Am zis ca scap de volanul usor virat cu reglajul rotilor. Dar vorba ta, nu are rost sa umblu, decat dupa ce schimb piese. O las asa pana se mai duc putin.
  8. 1 point
    Mde, mă freacă niște boți de search engines care au venit cu tot neamul de la vlădică la opincă... sper să fie rezolvat acum.
  9. 1 point
    Nici nu creca stie ce-i ala, e prea tanar. Numai relicvele astea batrane ca noi am prins
  10. 1 point
    Interesanta treaba... Mai palpitant decit serialu' Isaura.
  11. 1 point
    Filtrul ala pare a fi uuat in proportie de 75% doar, deci mai mergea.
  12. 1 point
    Probabil, numai ca e el pe langa Barcelona dar o fi venit pentru zapada mai stii?
  13. 1 point
    Pe tine te-am văzut la știri pe schiuri în Madrid?
  14. 1 point
    Atasez cu intarziere maare stickerul Am intrebat la ACR daca il au. Presupun ca nimeni nu mai are asa ceva in masina si fac monolog ca un nebun. Doar eu mai tin in masini asa ceva.
  15. 1 point
    Nu ! Ne-ai ametit complet ! Cinstit, daca recitesti ce si cum ai scris, intelegi ceva ?
  16. 1 point
    Corect in ceea ce priveste spuma si nivelul scazut de antigel... si plus de asta din ce am citit presupun ca tu schimbi la 3000 de ture si dimineata cand e motorul rece nu? Vezi ca si asta e o cauza a arderii garniturii...
  17. 1 point
    @parapashtiuk4u : Nu prea ai inteles ideea, degeaba te tavalesi pe jos de ris . Ordinea fizica e una singura, 1-2-3-4, dinspre distributie spre cutie. Ordinea aprinderii nu are treaba cu pozitia, de asta i-am zis lui Viktor ce i-am zis. Deci, in cazul tau, nu e vorba de 1 sau 4
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...