Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/15/21 in all areas

  1. 3 points
    Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
  2. 3 points
    Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema.
  3. 3 points
    aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
  4. 2 points
    Deconectezi debitmetrul si merge. Si a mea facea la fel, e normal, nu simte ca trage aer si nu baga nici motorina In alta ordine de idei, azi am inchis-o. Am sters kilele de erori din calculator si merge. Mai am de scos niste lichid din franele fata si pus rotile de vara. Lichidul de frana se va schimba cand umblu la spate, cel mai probabil pana in toamna la cu mse prezinta placutele/discurile. Printre altele am desfacut contraaripa si nu am fost dezamagit de ce am gasit acolo. Stiam de pe dreapta cand am investigat de ce intra apa in masina ce e acolo si am zis ca acum e un moment bun sa curat si pe stanga. Cam asa arata. S-a curatat, bagat ceara, dat cu loctite motul ala ruginit si la final un pic de spray de jante argintiu, altceva nu aveam Poze la final nu am mai facut, e argintiu
  5. 2 points
    Pai nu crezi ca era cazul ? Revenind la oile noastre, vinerea trecuta am inlocuit sonda pentru lampile de marsarier, a doua de cand e masina pe mana mea. Incepuse sa mearga cand si daca voia ea. Am mers pe Facet (ceva facut in Italia, cel putin daca e sa ma iau dupa ce scrie pe cutie). Cred ca e aceeasi marca ca si cea veche, tinand cont ca pretul a fost acelasi. Cat o tine, ramane de vazut... EDIT: Ieri a facut baba 22 de ani. Bai frate, cum sa uit asa ceva... Rusinica sa-mi fie, nu i-am urat si eu un ,,La multi ani!"
  6. 2 points
    Lasati-o fratilor mai usor cu proviziile ca mai avem si noi nevoie de cite-o piesa de schimb nu goliti rafturile in halu' asta !
  7. 2 points
    Dupa ceva km parcursi, trag concluzia ca masina nu e infranata... doar diferenta de putere/cum trage si consumul nesimtit :)) Azi am dat jos vechea camera (Bluelens, o voi monta pe Epica zilele astea) si am pus un 70mai, stil oglinda. Camera pt spate nu am pus-o pt ca nu imi ajunge cablul in singurul loc unde as putea sa o montez, sub stopul central de frana. Va trebui sa-l tai pe al ei si sa-l prelungesc (tiganie, dar altfel nu am cum). Pe Epica nu am montat-o pt ca are oglinda electrocromata si era pacat sa o acopar... Ca tot am umblat pe spate, am dat jos si proiectorul de marsalier, e pe moarte si nu face decat sa clipeasca enervant, il voi inlocui si pe asta.
  8. 2 points
    Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei ) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
  9. 2 points
    Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers
  10. 1 point
    Pai cine a zis ca mai avea frane pe spate
  11. 1 point
    A venit prostia ,am montat-o si, surpriza, oring-ul de la quick release s-a cam facut patrat drept urmare pierdea pe langa. Cum nu am gasit niciunul de diametru corespunzator in nici o trusa am facut o "romaneasca", mastic pe stutz, lasat peste noapte si pare ca nu mai pierde. O sa am in vedere pe viitor daca nu tine, mi-am adus aminte ca atunci cand am schimbat radiatorul, ala nou avea si oring-uri in pachet si cred ca unul e ce trebuie, din pacate am uitat pe unde le-am pus. Ca o nota personala, prostie mai mare nu am vazut, ala care a inventat quick release-ul ar trebui sa moara in chinuri . Un sistem total inutil, nu usureaza cu nimic, dimportiva, niste chestii care se pot strica in plus. Colierul este sfant. Mi-a venit si radiatorul de aer conditionat pentru aia rosie, cand termin cu asta o iau pe-aia la mana. Si la final o dovada ca nu exista motor ca la bemveu , fara galerie de admisie si cu juma' de senzori deconectati nu aprinde check, nu vreau sa stiu cum se prezinta tehnic alea cu jumatate de bord aprins cand a mea nu zice nici psss. E drept ca la a doua pornire a aprins check
  12. 1 point
    Asaaa, cealata comanda (grosul) continea pe langa altele si urmatoarele: Kit saboti frana brembo 2 tamburi brembo 1 kit de montaj (arculete si alte acareturi) Drept urmare am schimbat pe spate tot. S-au curatat restul cat de cat, am mai bagat niste vaselina la rulmenti daca tot am desfacut si dupa schimbat lichid. Lichidul vechi era mai mult rugina decat lichid, cel mai probabil cel original din 96 Am rulat cam 1 litru pe ambele roti ca sa il scot cat de cat limpede. Urmeaza fata, comanda continea si u nset de placute ferodo premier, discuri am deja. revenim.
  13. 1 point
    Saptamana trecuta i-am facut si schimbul de lichid de frana impreuna cu sotia . Cateva ponturi pe care le-am observat la revizia asta: 1. Martorul change oil soon este calculat pe baza stilului de mers, numarului de regenerari etc. Dupa ce am schimbat uleiul s-a aprins din nou la prima regenerare de DPF. Sambata am pus diagnoza pe ea si am resetat intervalul de schimb. Dupa 2 drumuri care au totalizat ~300km nu s-a mai aprins. 2. Lichidul de frana se poate schimba prin pompat pedala doar cu motorul pornit. Cu motorul oprit dupa 3-4 pedale se intareste frana si nu mai pompeaza nimic. Prima data cand l-am schimbat in noiembrie 2018, la service, aia nu s-a prins si dupa ce au injurat in fel si chip am facut schimbul prin cadere libera, ceea ce le-a luat o gramada. Am mers pe ATE SL DOT4, mi-a "mancat" 700ml cu totul. 3. Pe interfata de diagnoza clona Delphi DS-150E daca selectez ca am Opel Antara 2014 in loc de Chevy Captiva (pe interfata ultima versiune este 2012) brusc am muuuult mai multe optiuni de learning, adaptari si alte nebunii. In plus pot sa vad in parametrii live si cat de plin este DPF-ul si alti parametri care lipsesc cand selectez Captiva.Foarte misto a fost ca am putut sa vad cati mm cubi de motorina baga fiecare injector si cu ocazia asta am vazut ca unul e usor infundat - pe cilindrul 1, compensand cu cilindrul 4 care sta mai mult deschis. Voi cumpara aditiv de curatare injectoare de care am pus si cand am luat masina si sa vedem daca se schimba ceva.
  14. 1 point
    Vezi ca vreo 2 sunt noi-noute, chiar daca ambalajul e desfacut.
  15. 1 point
    Pune Hankook !! Pe masina coreeana, anvelope coreene. Nu-i logic ?
  16. 1 point
    In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
  17. 1 point
    Dj'u se ocupa de motorizare (ca le are), Geo de planetare, careva tapiterie si ti-o facem jucarie ! Numa' sa te legi bine in scaun c-o sa devina naravas de la plus un pinion in cutia de viteze.
  18. 1 point
    Asculta-l pe tata Viktor si du-i aripile sa ti le sableze, e o oferta de nerefuzat. Dupa aia te descurci tu cu chituitul si vopsitul, sigur nu au cum sa arate mai rau ca acum dupa ce le repari. Mai mult, daca vii pana la tara la mine cu masina (sau imi dai aripile) cu aripile chituite si aranjate ca pentru vopsire ti le vopsesc la pistol gratis. Iei doar materialele si de restul ma ocup eu . Nu va iesi ca la vopsitoie, dar sigur va tine cativa ani buni (vezi topicul Matizului meu).
  19. 1 point
    Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta. Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding. Sa le uzezi cu placere
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...