Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/20/18 in all areas

  1. 2 points
    Mai e faza aia cu biletelu' de cazare ? pen' cine nu stie, tre' sa ai dovada cazarii (sau cel putin asa era). La hotel am primit un biletel de hartie, cam ca un bilet RATB vechi; nu stiam exact ce-i cu el, dar l-am pastrat. Ulterior am aflat ca trebuia sa-l arati la vama cand ieseai din tara (dovada cazarii), altfel era amenda de vreo 200 USD Iar cu vama, la fel ... eram cu fratele NFS si inca un preten in masina, mergeam la concert in Belgrad. Aia de la vama incruntati, fete de militieni. Noi, la fel, sa nu facem nota discordanta. Buna ziua, buna ziua <priviri inchizitorii in acte> Unde mergeti ? Pai, mergem la un concert in Belgrad <fata vamesului se lumineaza> Si la ce instrumente cantati ?!?! ...
  2. 1 point
    Vevedoi, nasturi, monede, doape de grenada germana, un inel de porumbel, ceva maruntisuri, un cutit mare de tot (maceta mai mult) cu maner din os... si un tubulet micut de Peremesin, un medicament pt greata, rau de miscare, ameteala etc.
  3. 1 point
    Noutati, joi seara mi-am tras si cablurile audio. Am putin "brum" in boxele spate cu motorul pornit dar la cat de zgomotoasa e masina in general, momentan nu ma deranjeaza. De auzit sunt multumit, cade tabla de pe ea. Cred ca mi-am bubuit boxa de pe fata dreapta, zdrangane ceva, sper sa fie ceva prin usa si nu spire din bobina. Sesiunea 2. Deoarece joi seara am tras o liniuta ad-hoc cu mirceajo si nubira lui in urma careia am pierdut din cauza de 2 viteze ratate, vineri pe zi m-am apucat sa rezolv problema. Ambreiajul meu dintr-un motiv necunoscut incepuse sa tina foarte jos si nu mai debreia corespunzator, drept urmare la turatie mare sincroanele cutiei nu mai franau suficient de repede si dura destul de mult pana schimbam treapta. S-a reglat corespunzator si acum functioneaza in parametri deci astept revansa . Voi tine sub observatie sa vad unde e problema, pare a fi cilindrul receptor, am vazut ca nu mai revine sus de tot, probabil s-a gripat, cat de curand voi lua altul. A doua posibilitate ar fi ca levierul minune sa fuga usor din sudura, la primele masuratori nu pare dar tinem sub observatie. Si, daca tot m-am apucat de reparatii si aveam toata ziua libera + locatie cu spatiu si utilata, am purces si la restul de reparatii. Am muncit toata ziua si rezultatul e urmatorul: 1) Ambreiajul mentionat mai sus. 2) S-a dat evacuarea jos, s-au scurtat cablurile franei de mana, s-a reglat, acum blocheaza rotile la 3 dinti. 3) S-a dat baia de ulei jos si s-a remontat fara garnitura, doar cu mastic. Cu ocazia asta am observat si de ce curgea, un "taran" (cel mai probabil subsemnatul) a strans suruburile alea mult prea rau, drept urmare baia s-a defomat. Am incercat sa o aduc la linie insa fiind de aluminiu riscam sa o sparg, asa ca am renuntat. In schimb am bagat gramada de mastic, cel mai probabil a "borsit" si prin baie dar aia e, iese la schimbul de ulei, m-am saturat sa tot curga si sa ma tavalesc pe sub ea. Pare ca nu mai curge, vom tine sub observatie. 4) S-au schimbat oring-urile de la cei 2 senzori de pe spatele compresorului, urmeaza a treia reincarcare de vara asta cu freon si vedem pe unde mai pierde. Asta imi aduce aminte de bancul ala cu dacia si pisica "unde scotea matza capul dadeam cu chit" PS, inca ceva apropo de sub-ul ala, necunoscut. Am gasit motivul pentru care se aude asa bine, are 2 difuzoare defapt puse in paralel fata in fata si in antifaza, era o poza in pdf-ul ala documentar care arata asta insa am crezut ca e vorba de modelul 212. Nope, asta are 2, ala are 4. Chiar ma miram cum naiba pe eticheta de pe spate scrie 4 ohmi iar pe gemulet se vedea clar pe "curu'" difuzorului rodek rw12 8 ohmi Din pacate nu am nici pe departe puterea de care are el nevoie, de la 2 canale "rated" la 65-75 W la 4 ohm puse in punte si in 2 ohmi estimez undeva la vre-o 150-160W reali cu alimentarea curenta. Oricum e suficient sa tremure toata masina si e la fix cu restul de 4 canale de 65-75w pe canal.
  4. 1 point
    Si daca merg cu masina, pentru ca radiatorul Evandei inca nu a venit, am adaugat cateva "optiuni", acum e full fara piele :)). Prima imbunatatire, la cererea sotiei (deh e masina ei acum ), senzori de parcare OEM look (aliexpress). Poze mai jos. Am reusit sa-i montez cam stramb, dar asta este, importanta este utilitatea. Senzorii sunt la culoarea masinii (asa au venit) si au doar piuitoare. De asemenea am luat si pentru Evanda tot la culoarea masinii, urmeaza montajul dupa ce rezolv radiatorul. Si a doua imbunatatire, la cererea mea (pentru siguranta sotiei si bunurile ei), buton pentru inchiderea si deschiderea usilor din interior. Nubira nu are acest sistem, din pacate si stiu ca ar fi putut sa incuie si sa descuie de la siguranta usii, dar am vrut eu sa fie mai elegant sau piticii mei de pe creier. Asadar pentru aceasta smecherie a fost nevoie de un buton de geamuri, 2 relee si 2 diode. Montajul a fost realizat de Dj-ul si mentionez ca a gandit-o frumos pentru ca eu am si inchidere centralizata cu telecomanda aftermarket si am a facut in asa fel incat sa pot folosii butonul din masina cat si telecomanda de la inchidere. Poze mai jos.
  5. 1 point
    Foarte interesant ce povestesti tu cu soferii dilimaci din Serbia...eu cand am trecut pe acolo in 2013 toti mi s-au parut destul de cuminti...chiar ma gandeam ca nu gasesc unul dupa care sa ma tin ca sa nu mai merg cu viteza legala. Legat de Belgrad, unde am fost de 3 ori, nu am decat amintiri placute, mai ales la ce exponente ale sexului frumos sunt pe acolo. Belgrad rules!!! Apropo, caldirea in ruina e fostul minster al apararii, bombardat in 1999. Am ras la faza cu bariera ridicata la controlul bagajelor, exact la fel am patit si eu cu 5 ani in urma. Vazand bariera ridicata, inaintam sovaitor cu vreo 3 km/h ca nu stiam ce am de facut, mai ales ca nu vedeam pe nimeni. Cand am ajuns aproape de bariera cu pricina aud o voce stil militian care bate cu pulanu-n palma care striga plin de importanta "eeeeeei, unde treceti ilegal frontiera?". Imi venea sa-i zic "ba boule, ma vezi ca inaintez cu 3 km/h, bariera e ridicata si tu stai ascuns in ghereta de nu te vad, cum ar trebui sa procedez?". De unde nu e, nici D-zeu nu cere...
  6. 1 point
    Bravo, Viktore! La dracia asta nu m-am gandit! Neam de romani. De-a lu' Traian.
  7. 1 point
    Upgrade. Da' de data asta test cu pufoaica si casiula di nyel ca mai aveam oleaca si coboram cu turturi, la ce rece baga ... Deci : motorul in cauza ii cu mult sub asteptari, s-ar cere unul mai mare (si in trei trepte de se poate) pentru un suflu mai puretnic. Asadar, iarasi ne-am minjit pe miini si i-am schimbat usor modelul. Am studiat terenul pentru a merge cu racord la orificiul suflantei pe recirculare (sub torpedou) pentru a absoarbe aer rece din frigorifer si dirija catre toate grilele fara de alte interventii insa, treaba ii cam migaloasa, ceva mai greu de dus planul la bun sfirsit avind in vedere ca orificiul respectiv ii foarte mare ce partial ar trebui acoperit, furtun vacum al voletului de comutare exterior/interior ce trebuie ferit, in plus, scade debitul "IN" ajustat la 40mm (racord flexibil aluminiu). Plan cazut din discutie. Trecut la varianta doi : indepartat grila (originala) aerator dreapta, am facut rost de o alta grila similara ce am prelucrat-o si montata pe pozitie cu mod de conexiune rapida a conductei flexibile. N-am scapat din vedere nici frigoriferul, caruia i-am adus o imbunatatire prin prelungirea traseului "IN" la baza cu fante de dispersare a aerului . Dupa aprox. 3 ore de functionare continua pe treapta 4 a suflantei temperatura la iesirea din frigorifer indica ~10° iar densitatea ghetii a scazut cu aprox. 25%. "Butelie" incarcata, conectata si test pe treapa 1 a suflantei. Diferenta de cu/fara :
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×