Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/18/20 in all areas

  1. 3 points
    Dupa un somn lung in garaj, ieri am iesit si noi la aer sa ne intindem picioarele, sa schimbem gehetele de iarna cu adidasii de vara, sa facem un dus cu spuma si o baie de soare, in timp ce tacanitul din spatele covrigului a pornit aerul conditionat, sa nu se plictiseasca compresorul cumva. Deh, sa fim cool atat afara, cat si inauntru. Astazi am facut curatenie in torpedou si eliminat ceva troace in plus care nu isi mai aveau rostul sa le tin. Pe langa asta, am curatat volanul ca era ceva mizerie printre rizuri si am dat tot bordul cu silicon. La final, am aruncat un ochi pe sub capota sa vad cum mai e nivelul la ulei, daca am vreo scurgere pe undeva si daca ceva plasticaraie necesita curatare. Suntem happy camperi acum, la umbra vitei de vie.
  2. 3 points
    Nu o sa ma arunc atat de rau, vreau distantier nu flanse de transfer, plus ca nu e vre-un M sa zici ca e cine stie ce bestie, e un amarat de is, mai cuminte asa e mai bine In alta ordine de idei ieri m-a lasat in drum. De cand am ajuns in Bucuresti am vazut ca facea figuri, se oprea motorul in mers si repornea cand ii dadeam in gura, initial am banuit pompa de benzina insa s-a dovedit a fi altceva cand s-a oprit si nu a mai pornit la plecarea din Bucuresti. Binenteles, mana pe telefon si @mirceajo s-a prezentat cu trusa impreuna cu @AndreiCiprian , am scos o bujie, am vazut ca nu e scanteie, dupa miros nici benzina nu intra drept urmare exista o singura posibilitate, senzorul de arbore, mai ales ca nici turometrul nu se ridica deloc cand dadeam la demaror. Dupa vre-o 10 minute de investigatii am gasit unul din firele din mufa rupte, s-a legat provizoriu si am ajuns cu ea acasa. Azi am schimbat mufa din instalatia masinii cu totul, aveam pe instalatia de la m40 si am comandat si senzor fiindca nici mufa lui nu arata prea bine. Si daca tot am comandat senzorul am zis sa nu vina curierul pe gol, am luat si set complet de frane fata-spate de la textar ca tot am zis ca testez Alea de pe masina am avut rabdare suficient cu ele, s-au mai asezat dar stanga spate tine mai putin si se simte la frane de la viteze mari cum tinde sa o ia stramb de cur, plus ca am descoperit ca fata sunt ovalizate cel putin unul din ele. Asa ca, trebuia sa fac eu asta din prima. Ah da, era sa uit, ieri mi-am luat embleme de jante, lac si antifurturi din vitan.
  3. 2 points
    Zilele trecute, de plictiseala, am montat un proiector suplimentar pt mersul inapoi. El a fost cumparat cand visam la campari pe munte... cine stie cand mai apuc :))
  4. 2 points
    Cu starea de urgenta de care "ne-am bucurat" cu totii nu prea a fost nici chef si nici vreme sa fac schimbul de roti. Asteptam momentul inca din iarna, atunci cand ii luasem Nalucii setul de sosoni pe 18" si ieri am reusit, macar partial, sa fac miscarea. Estetic lucrurile pot fi subiective. Mie imi plac si parca parca aduc o imbunatatire la "look". Am apucat sa ii pun doar partea din fata, acum se poate face o comparatie foarte buna inainte-dupa. Privite mai de aproape, as zice ca se potrivesc ceva mai bine la curbura aripilor. In rest, lucrurile sunt OK. Eroarea vitezometrului a scazut, este aproape inexistenta pana pe la 160km/h, mai sus nu m-am mai uitat. La 90 pe bord, Waze-ul zice 88 iar la 130 oscileaza intre 127-128. Pe partea de rigiditate/confort, lucrurile nu s-au schimbat de o maniera observabila. Am dus-o la plimbare pe A2 pana la Fundulea, autostrada fiind in lucru. La drum prost, crapaturi etc. nu am simtit ca se misca pietrele de la rinichi. Trecut peste calea ferata de pe Pallady cu 60km/h, din nou nu am remarcat probleme. Deci, talonul este in regula, asteptam cu interes proba asta. Pe partea de stabilitate, Naluca nu statea deloc rau nici inainte insa parca se simte un pic si mai sigura pe ea. Cei 2 cm in plus la latimea benzii de rulare se simt in virajele foarte stranse, evident ca si talonul are contributia lui. Ramane sa imi dau cu parerea dupa ce montez si rotile pe spate. Peste cateva ore ne "intalnim" cu Dealul Negru, nu pot spune ca nu astept momentul . M-au surprins placut anvelopele. Citisem multe review-uri pe net despre modelul asta de Bridgestone si erau cel putin controversate. Pe uscat nu sunt cu nimic mai prejos decat Michelin-urile cu care a venit "la pachet" Naluca. Silentioase, aderente, absolut OK. O sa le monitorizez si pe vreme umeda, dar prima impresie este buna. Cu siguranta acum nu as mai avea retineri sa le cumpar. De apreciat si omul de la care am luat setul de roti, tot ce a zis a fost perfect acoperit de realitate. Evident ca mi-am asumat un risc la momentul respectiv insa totul este in perfecta regula. Jantele nu bat, nu sunt strambe, anvelopele sunt uzate echilibrat, mai au cca. 6mm de profil, a fost o investitie reusita. Daca sunteti careva interesat de jante SH, dati-mi mesaj pe PM si va pun in legatura cu "furnizorul" Nalucii :)).
  5. 2 points
    daca ai in plan sa o vinzi, te rog sa imi spui 2 Nubira, de ce nu si 2 Skoda.
  6. 2 points
    Bun, deci, pare ca s-a fixat problema, sa incepem. Usile aratau cam asa S-au curatat cu disc, perie de sarma si unde nu s-a putut, surubelnita si dupa s-a dat loctite din belsug si vopsea. In interior s-a bagat ceara novol, la fel si in praguri pe la butoanele de plafoniera si furtunetul din dotare. Cu ocazia asta am schimbat si 3 din cele 4 butoane fiindca le aveam noi de mult timp. Cam asa au iesit usile la final. Mai trebuie sa le dau lacul. Cam atat momentan. le voi inchide cand o aduc pe cealalta fiindca vreau sa adaptez boxele de 16,5 in usile fata. Stiu ca poate ma balacariti ca tai usile, dar am mai incercat boxe de 10 si 13 pe fata si nu se compara cu 16,5, imi pare rau
  7. 1 point
    Inchid topicul asta, din start a fost deschis aiurea.
  8. 1 point
    Am ramas fara petrolier... Dupa 10 ani si ceva. A plecat in Romania, unde ramane in familie. Ramane cum ziceam, o masina fantastica (pana nu se strica) !
  9. 1 point
    @Akon OK, scuze, eu am inteles altceva din mesajul tau. La Injectoare infundate se lasa cu fum negru, DPF infundat (apar regenerari f dese), masina nu trage etc. Diagnoza la Epica se poate face doar cu scan 100 daca vrei sa vezi bujii incandescente si timpii de deschidere. Eu acum 4 ani am dat 150 lei pentru o astfel de diagnoza la Radacini Vitan. De aceea l-am trimis pe colegul de forum sa verifice bujiile incandescente cu multimetru, costul este zero lei daca are multimetru sau 40 lei daca nu are, i-am zis si unde sa se duca. Iar 10 grade e suficient de mic pt ca orice diesel sa activeze bujiile incandescente cel putin pt pornire. Am avut Epica si stiu exact ce si cum. Oricum chestia asta o face orice diesel modern. @Lavryc Iubesc foarte mult oamenii care vin si cer sfaturi pe forum, apoi pun sub semnul intrebarii sfatul primit pentru ca au de munca si in cele din urma ajung sa decarteze la mecanic mii de lei. Pentru ca mecanicul, oricat de bun sau de rau ar fi, are dreptate, le e jena sa il contrazica. Vezi colegul cu Captiva care si-a schimbat turbina la indemnul mecanicilor si de fapt trebuia sa schimbe valva PCV... Plus ca, stim cu totii ca nu exista covid-19 sau daca exista, atunci este generat de antenele 5G sau de o conspiratie internationala care vrea ca populatia sa stea in casa si sa ii imbogateasca pe fabricantii de masti si de vaccinuri. Care vaccinuri fac rau pentru ca au mercur, alte metale grele si mai putin grele, bineinteles care acestea din urma sunt activate de undele electromagnetice de la retelele de telefonie, mai ales de cele 5G. In concluzie singurul lucru care ne poate scapa de covidul care nu exista este sa purtam o tichie din folie de aluminiu ascunsa sub un fes sau o sapca ca sa nu se prinda securistii care ne urmaresc. Bafta!
  10. 1 point
    Gata, l-am schimbat, am sters eroarea si acum: PORNEȘTE LA SFERT!!! Tare
  11. 1 point
    Marca asta ii destul de intinlita pe calesti.
  12. 1 point
    10 grade este o temperatura scazuta. Bujiile incandescente sunt sau nu pornite de ECU in functie de temperatura lichidului de racire (cel putin asta scrie in manual la Epica, vezi pagina 2-18) si functioneaza o perioada de pana la cateva minute in timpul iernii. Deci, avand in vedere ca este o verificare simpla, care te costa 30-40lei cat este un multimetru basic pe strada Maica Domnului (daca nu ai unul deja), nu vad de ce nu ai face testul. Uite un tutorial de verificare, la Epica bujiie incandescente sunt in spatele motorului, ceva mai greu accesibile. Sau, poti merge direct pe varianta propusa de Akon in care dai 1500-2000 lei pe reconditionarea injectoarelor. Mai e si varianta in care te duci la service si vezi ce iti zic si cei de acolo, doar ca te va costa cel putin dublu fata de un multimetru. Depinde numai de tine...
  13. 1 point
    Voi in Romania aveți cazuri puține, e ușor sa puneți botul la experimente sociale. Și probabil o varianta mai lejera de virus. La mine sunt mult mai multe într-o tara mai mica însă mai dens populata. Eu personal sunt într-o echipa de 21 omuleți, și doi deja au luat-o. Mi-am luat carantina cu o săptămână să se dea lockdown în toată tara pe motiv de colega contaminata. Si, din păcate, știu și pe cineva care a murit. Sub 50 ani, fără probleme de sănătate, cadru medical în Franța. Ca guvernele pot sa minta nu s-ar mira nimeni. Însă e greu sa crezi ca milioane de doctori din toată lumea fie mint la unison, fie sunt prosti de dau în gropi.
  14. 1 point
    Da am pus si 10w. Stiu ca exista un trend de a pune uleiuri cat mai subtiri in motoare. Eu sunt ala care pune uleiuri groase, foloseste un regim subturat si duce motoarele peste 400.000 de km. Motorul de la Leganza se apropie de 400.000 de km cu ulei ieftin si gros. Nu a fost segmentat,''pistonat''. ''cuzinetat '' niciodata,in schimb a fost subturat la greu. Kitul de ambreiaj a fost schimbat la 300.000km,probabil din cauza subturarii !!!!!! Fiecare face ce vrea cu banii sai,uni ii baga in masini Eu ii bag in ''bauturile spirtoase si femeile frumoase''
  15. 1 point
    Am reusit sa o spal dupa un an de stat in garaj
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...