Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/19/22 in all areas

  1. 3 points
    "Bun", deci avem pana acum, legat de A/C, butonul, vaporizatorul si, sub capota, suportul inferior al compresorului. Bun, intre ghilimele, ca merge greu cu timpul. Poate reusesc in doua saptamani, daca nu se rup suruburile suportului superior, altfel am pus-o. Altfel vine iarna si nu mai am nevoie de A/C. Butonul a fost, bineinteles, usor de pus la locul lui, mai greu mi-a fost sa aleg firele lui din instalatia electrica donatoare. Vaporizatorul a fost usor de montat, dar tot mi-a luat cateva ore, ca eu le bibilesc, sterg, reglez, mangai etc. L-am suflat bine cu aer comprimat, apoi l-am bagat la dus si l-am spalat cat am putut de bine. A urmat o decontaminare cu spuma speciala pentru instalatii de climatizare. Se facuse, efectiv noapte si n-am mai apucat sa caut prin mate firele senzorului de pe el. Urmeaza asta, sa gasesc un furtun pentru condens (de la dezmembrari nu mi l-a dat) si sa gasesc alta solutie pentru filtru de habitaclu. Am deja o idee, vedem daca poate fi aplicata. A fost de lucru si la suportul inferior al compresorului, in sensul ca filetele de pe blocul motor, pentru suruburi, erau coapte. Cum nu era nicio sansa sa intre suruburile, mi-am pus la treaba trusa cu tarozi. Inafara de un filet, care pe jumatate e distrus de rugina si nu prinde surubul, in rest e super. Stiu, e mizerie si rugina, poate curat/vopsesc, poate nu. Am spray, chef si timp, pentru asa ceva, sa vedem daca e. Sincer, ma intereseaza sa fie frig odata, vara, in micul gigant si nu ca nu arata ca noi componentele, desi mi-ar placea sa le si stilizez. Distractia continua...
  2. 2 points
    Deci ... Cum era cu pozitionarea aiurea a filamentului ? Imi aduc aminte, la Dacie, puneam becul in alta pozitie, nu acolo unde era catarea ... Pentru ca in pozitia "corecta" focaliza ... nu
  3. 1 point
    Asa ma gandeam aseara, sa o dau la programul care incepe la 1 iulie. https://www.digi24.ro/stiri/economie/digi-economic/un-nou-program-rabla-cel-putin-3-000-de-lei-primiti-pentru-casarea-masinilor-mai-vechi-de-15-ani-fara-obligatii-1929207 Asa as cumula cei 3900 de la asigurari cu cei 3000 de la primarie iar pierderea n-ar fi chiar asa mare. Sambata am programare la un service de cartier sa vad daca la negru si cu piese din dezmembrari ma pot incadra in banii de reparatii... Pana atunci ma consolez cu gandul ca si eu si fii-miu am scapat teferi
  4. 1 point
  5. 1 point
    Am comis-o si eu faza cu becul rotit cu 180 grade, dar cu un singur far, asa ca m-am prins repede, luminam dupa avioane
  6. 1 point
    Am rezolvat cu focalizarea, "un prost" a pus becurile de scurta rotite la 180 de grade Cu geamurile vechi nu se observa, oricum nu faceau "linie". Acum este ok dar trebuiesc reglate fiindca sunt cu reglajul din masina la minim ca sa nu deranjez.
  7. 1 point
    Poti sa ceri oricat, firma de asigurari iti va da cat e trecut in catalog ca valoare a masinii, nu ai sanse sa iei mai mult. Probabil in jur de 3000 lei vor oferi. Singura optiune e daca pastrezi sau nu epava.
  8. 1 point
    Ce nasol, mare ghinion ati avut. E dauna totala. Cereti mai mult.
  9. 1 point
    Bun, problema nu a mai aparut, all good, pana data viitoare Intre timp am atacat farurile: Desfacut, curatat oglinzile (erau cam afumate) si schimbat sticlele + becurile pe scurta din philips 150+ in Philips 200+ Cam asta e diferenta (stanga nou, dreapta vechi) Si la final Rezultatul? Geamurile nu prea etanseaza, zici ca le-au tras la cutit aia pe margine vai de capul lor. Vedem cata apa intra in ele si daca e cazul folosesc silicon sanitar. Si nr 2, farurile nu prea focalizeaza corect. Desi am desfacut si remontat becul de mai multe ori, parca nu se aseaza corect, nu inteleg motivul. Le-am reglat sa nu deranjeze si urmeaza sa vad la un mers noaptea cum se comporta, macar acum am lumina
  10. 1 point
    Dacia Logan pe benzina 1.4 sau 1.6 MPI, cele cu 8 valve. Gasiti piese pe toate drumurile si la preturi bune.
  11. 1 point
    E zgomotoasa intr-un fel urat, are o rezonanta urata la relanti mai ales si dupa 3500 de ture nu prea se mai aude, exact pe dos de cum ar trebui Nu ma deranjeaza o toba zgomotoasa, am pe verde, am avut pe bej, dar asta chiar e enervanta. Deja am comandat un ieftinache polonez, asmet, astept sa vina sa vad ce e de capul ei. Bosal era 700 ron In alta ordine de idei, am incarcat instalatia de AC, dupa multiple incercari de la 800 grame pana la 1200 am ramans cu 1000, asa par cele mai ok presiuni. Masina cere 1200 g (da, extrem de mult) dar intre timp am schimbat evaporatorul cu unul care e cam 1 treime grosime din cel original si am zis sa mai scad din freon. Oricum, o sa mai investighez presiunile cand o fi mai cald afara, dar asta pare setarea corecta momentan. Am gasit un volan de care imi place pentru ea, covrigul e bun insa nu-mi plac butoanele alea tocite si nici airbagul, are o adancitura ce nu se vede in poze, de altfel nici spira nu o am, ma mai gandesc daca il montez, a fost gratis la alte piese cumparate la gramada. Si o poza de la altii
  12. 0 points
    O duduie s-a trezit sa faca stanga de pe contrasens chiar in fata mea... Inauntru e cam stramba situatia, ambele faruri rupte, radiatorul flencane, tavita bateriei a luat-o spre centru, cutia cu siguranțe e smulsa, trage dreapta, scârțâie la plecare de pe loc, "sangereaza" ulei rosu de servo pe la caseta in plus conducta de frana (cred) fata stg pare umeda... Parca vad ca imi ofera 2-3000 de lei si eu am sarit de 10000 cu reparatiile in ăstia 2 ani ..
  13. 0 points
    Farurile nu au focalizat bine niciodata dar am crezut ca geamurile sunt problema defapt. O sa incerc joi inca o smecherie, poate iese. Schimbam putin abordarea
  14. 0 points
    Intre timp s-a lucrat la masina, chiulasa a fost facuta, doar ca a aparut o problema grava... cilindrii prezinta zgarieturi. Inca sunt in cautare de bloc motor bun., reparatia la cota 1 nu e o optiune (aprox 2000 lei un piston)
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...