Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/15/18 in all areas

  1. 2 points
    Acu e prea tarziu, operatie reusita/pacient mort Cam asa a iesit Acum sa vedem cat tine. Nu a iesit perfect dar la nivel de amator a iesit nesperat de bine Stalpii fata spate s-au spalat si remontat asa cum erau (dupa ce s-au lipit niste cleme rupte cu poxipol). S-au asezat extraordinar de bine, mai bine ca original, nici la e46 nu stau asa. Mai am stalpii de la centuri, aia se vor face cu vinilin dar am ramas fara lipici, data viitoare. Pozele sunt facute inainte de montarea stalpilor, de-asta apre nefinisat intr-una din ele, inainte sa intrebati, bucata aia care pare dubioasa e acoperita de stalpul spate si nu se vede Ca idee spray-ul ala e al dreaq de greu de gasit, brico nu a auzit de el, dedeman nu mai aveau pe stoc, in praktiker am gasit si nu chiar ca ala, asta al meu zicea sprayglue si dedesupt, permanent, nu extra strong. Oricum am consumat 2 spray-uri numai pe plafon, nu stiu cum a reusit baiatul cu unul singur, s-a dat si pe tesatura si pe coaja la greu. @nt98adu tu ai folosit panza veche? Eu am folosit panza noua si mai mult de atat, nu am mai luat cu burete ci cu pasla pe partea cealalta, vedem cat tine. Pare destul de bine lipita, singura frica este cand o sta masina in soare sa nu se faca fleasca. Inca ceva, nu e indicat sa se faca detailing cu abur pe plafon din ce am citit, ala slabeste lipiciul imediat, poate s-a facut asta. Si la final, alte poze din timpul operatiunii
  2. 2 points
    Mi-s de aceiasi parere, a nu se ridica motorul in ture. Ai se sustin ca trebue turat au atasat si o teorie clara pe o logica sanatoasa ? La mintea mea, odata cu turatiile in ideea de a creste presiunea de ulei (sa zicem) simultat creste si frictiunea urmata si de o crestere rapida a temperaturii ce in cazul unor piese noi si "uscate" nu prea da cu plus, dimpotriva. Personal, as merge pe porniri repetate cu pret de citeva secunde pina ce isi ia ulei din plin. Referitor la schimbul de ulei, il gasesc cumva la libera alegere. Pentru linistea ta si totodata pentru sanatatea motorului, schimba-l. Daca un motor dupa RC alearga ~ 500km si nu crapa, de ce ar fi problema de la o amarita de axa ca nu scade la jumatate da-o-n durere ... Eu sincer, n-as face un schimb de ulei pentru atita lucru, precum nici n-as merge pe N-spe feluri de ulei. Cel mult scurtez perioada a primului schimb de ulei dupa care revin la normal.
  3. 1 point
    Si am facut si stalpii B, a fost chin, mi-a luat tot atata timp cat plafonul, m-am manjit pe maini ca dracu de maglavais, au trebuit facuti in trepte, multe muchii, curbe, gauri. Nu au iesit perfect dar cum zicea geo, din avion nu se vede. MAcar sunt curati, nu mai sunt lipiciosi si nu se ia negreala de pe ei. Am incercat sa fac niste poze dar fiind negri nu prea au iesit, oricum nu erau relevante, detaliile nu ieseau deloc, vedeti pe viu cand vin cu ea (probabil mai pe la toamna dau o fuga cu ea cand se mai racoreste. Am facut totusi o poza cu imbinarea plafonului cu stalpul spate fiindca a fost subiect de discutie mai sus Marti desfac fata de usa dreapta fata sa incerc sa relipesc panza, dau si oglinda jos ca sa o deblochez, bag niste ceara de cavitati si vad daca pot repara centralizata aia sau trebuie alta broasca. Ah si cat de curand o sa vanez o clima digitala, din ce am vazut pe net trebuie inlocuit tot modulul, sunt diferite actionarile voletilor intre ce am eu si digitala. Asta am eu Si asta e ce vreau sa pun:
  4. 1 point
    Si de asta sunt bune manualele alea de reparatii ca iti zic si cantitatea de ulei. De exemplu la Nubira iti specifica.
  5. 1 point
    150.000km; este varianta tourer-break, motor 2.4, cutie automata, Instalatie gpl montata in 2017 la 110.000km; full options, varianta executive (piele, senzori parcare+camera spate, pilot automat adaptativ, lcd tetiere cu casti wireless - originale honda, subwoofer, etc), revizii la reprezentanta, carte service, scut metalic motor, cauciucuri de iarna (o iarna rulate) pret 8300 negociabil tel 0721945060
  6. 1 point
    Comparand cu cele de pe Panzer, sunt mai comode cele de la Cielo/Espero. Dar tot nu se compara cu alea de "masini straine", cele de Vectra B pe care tocmai le montasem erau geniale.
  7. 1 point
    Uite, ca idee tocmai am reincarcat eu feonul azi, presiunea pe inalta la mine cu 750g freon era 16 la relanti si 19 turata.
  8. 1 point
    Si s-au montat si scaunele de Saab. Cum ma asteptam, nu se potriveau la nimic. La sine nu ma asteptam, dar si ca latime e diferenta. Am pastrat sinele de espero, doar reglajul fata/spate, si am prins peste ele cadrul scaunelor de Saab. Da-i, taie, injura niturile care nu ieseau nici polizate, o distractie. Poza de mai jos e facuta aseara, cand am ajuns acasa. Par foarte murdare in poza aia, nu prea le avantajeaza, in realitate nu-s asa. O sa mai fac cateva poze azi si la "ingineria" pe care am facut-o sa le prind, si la scaune in sine. Bancheta n-am pus-o inca, urmeaza sa o pun
  9. 1 point
    Daca tot esti fan al faptelor de arme ale lui Rommel in Franta, eu zic sa-l faci decapotabil si sa-l redenumesti Kubelwagen Oricum, felicitari pt rabdarea de care ai dat dovada in ce priveste restaurarea.
  10. 1 point
    Probabil o tin turata sa se amorseze tachetii, altfel nu vad logica. Ai montat axa noua si o lasi mai usor in primii 500 km timp in care urmaresti eventualele zgomote suspecte. Alte precautii nu-si au rostul.
  11. 1 point
    Am vazut si eu pe net ineptii. Eu personal sunt pentru folosirea vaselinei aleia mai groase daca e disponibila dar l-as tine la relanti. Nu am schimbat niciodata axa cu came noua, insa nu as tine un motor proaspat facut turat la x turatii, does not feel right, indiferent de ce se schimba. Probabil ei acolo il tin asa pentru presiune de ulei sporita, altfel nu imi explic. Pe romaneste, unge-o bine cu ulei si las-o la relanti in rodaj, asta e sfatul meu.
  12. 1 point
    Cu singuranta util sa arate mai mult. Taica-miu mergea pe segment de drum cu limita de 90 km/h, el avea 140 si ceva. Prins radarul mobil, amenda 1300 lei. Avea de fapt 138, l-au salvat cei 2 km/h sa-si pastreze permisul. Si se zice ca astia tineri sunt iresponsabili si merg repede. Eu nu am luat niciodata amenda in 13 ani pentru viteza. Dar... oi schimba si eu Matiz-ul in viata asta.
  13. 1 point
    Dupa multe cautari am rezolvat si eu problema cu ceasul care nu mai afisa ora. L-am desfacut,am schimbat prima data cele 4 diode rosii (zener) dar nimic. Cautand pe forumuri am aflat ca o dioda,denumita D2 pe placa ar fi defecta(1N4007). Am masurat-o cu aparatul si arata bine,totusi am zis sa o schimb,si bine am facut. Acum am ceas functional.
  14. 1 point
    E foarte simplu. 90% dintre noi suntem cu piciorul pe frana cand actionam frana de mana. In cazul in care pe spate sunt frane cu tambur, asta inseamna ca pistonasele sunt iesite la maximum permis in momentul respectiv, iar dupa actionarea franei de mana raman in aceasta pozitie, nu se mai retrag in pozitia in care sunt protejate de garnituri. Azi asa, maine asa, pana cand acolo se formeaza un guler de mizerie si rugina care intr-un final va duce la blocarea lor. Sistemul este evident defectuos la Aveo, fie pentru ca acolo intra mult prea usor umezeala, fie ca jocurile sunt foarte mici, fie calitatea materialelor este proasta, fie toate la un loc. Eu as da doua gauri in taler, in functie de posibilitati, una cat mai sus si alta cat mai jos, pentru a permite aerului sa circule mai bine si sa usuce pe acolo.
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×