Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/12/19 in all areas

  1. 3 points
    Aia e de pe wasapp, m-a intrebat acelasi lucru. Asa pare la prima vedere. O sa pun o poza mai detaliata cu ele mai la vara cand o sa le montez, momentan s-au depozitat asa ambalate. Asaa, continuam, incepem cu cel rosu ca e mai scurt si sa scap de el Atat am facut, petele alea de pe bancheta nu au iesit, sper sa iasa la o curatare cu aburi mai pe la vara. Cel gri acum, binenteles ca ma racaia de data trecuta si de data asta m-am tavalit pe sub el. Problema era ca dupa operatiunea de data trecuta aveam lag foarte mare la turbina, in treptele 1 si 2 calcata si luata repede intra undeva pe la 2500-3000 de ture, in treptele mari se simtea ca intra mai tarziu decat de obicei, banuiala mea ca nu am montat galeria cum trebuie si pierde presiune sa cine stie ce am uitat sa remontez pe-acolo, drept urmare am redesfacut galeria de admisie, de data asta pe lumina si pe indelete. In afara ca uitasem sa strang unul din colierele de la EGR nu am gasit mare lucru pus aiurea, mai era o saiba de la o prindere cazuta pe acolo insa nu pot sa spun daca era de data trecuta sau a cazut acum la demontare. Anyway, daca tot am redesfacut am zis sa verific si releul de la bujii, firul ala de care vorbeam era la locul lui, am mai miscat mufele prin el si cam atat. Dupa care pe deasupra am observat ca fara admisie am acces mai bun si daca il desfac de pe motor pot scoate si mufele din el sa verific contactele, singurul impediment, tubul jojei de ulei. M-am gandit ca nu este o problema sa o scot din baie fiindca gaura este peste nivelul de ulei nu? Well, nu e asa, am scos-o si a inceput sa curga ulei, pana am bagat-o inapoi am pierdut cam 2 litri de ulei pe jos (si pe "rapirea din serai" binenteles adica presul pe care ma tavalesc de obicei pe sub ea, prietenii stiu ). Drept urmare am renuntat la ideea cu desfacerea releului, am mai completat 600 grame de ulei (atat mai aveam prin garaj) si acum e la minim pe joja. Insa totusi am reusit sa testez live bujiile. Bujia scoasa, cablu de pornire intre masa si carcasa ei, pus contact si, merge, degetul meu stie mai bine, dupa ce am vazut-o rosie, la demontare am reusit sa ating varful si ghici ce, nu se racise Am testat toate 4 firele cu bujiile vechi beru si toate se inroseau, dupa care am desfacut si una din cele de pe motor si la fel, se inroseste, avand in vedere ca pe aparat aveau toate aceeasi rezistenta nu le-am mai desfacut pe restul. Dar, acum pare ca functioneaza, de dimineata la -9 grade a pornit mult mai bine ca data trecuta la -2, ceva s-a intamplat acolo. Pe dedesupt acum, am descoperit bataia, troznitura care imi manca ficatii de la operatiunea distributie din vara. Tamponul stanga al motorului era slab in suruburi. S-a strans si parca e alta masina, nu mai trozneste, nu mai bate si la rece aveam un tremurat care acum a disparut. Lag-ul minunat a disparut si el, (nu stiu exact de unde a fost) a redevenit masina pe care o stiam. Azi de dimineata chiar am testat, pornit ok, plecat dupa aprox 30 de secunde de la Grigorescu, mers usor ca la carte pe vreme rece (accelerari usoare si lungi, fara blana, fara bruscari, fara subturari) pe la Titan a trecut de zona albastra si a inceput sa bage cald (vebasto electric sa traiasca) la dristor deja era la prima liniuta (mai greu fara electric, se opreste dupa ce trece de zona albastra) la Unirii eram la temperatura de regim, dupa care am avut niste reprize de forta pana la Cotroceni care mi-au confirmat ca lag-ul a disparut si masina merge in parametri. Per total, sunt foarte fericit ca am localizat si eliminat bataia aia care m-a distrus psihic, deja era enervant fiindca schimbasem iar aproape toata fata (brate complete, bielete antiruliu, amortizoare, rulmenti sarcina) si bataia tot acolo era. Si inca odata m-am feliciat ca am schimbat ventilatorul ala, la -9 grade sigur nu mai mergea. Iar am facut foileton, cam atat momentan, sper ca pana in vara sa nu mai am probleme fiindca asta e masina de baza care trebuie sa mearga
  2. 1 point
    Cum să procedez dacă doresc să schimb motorul vehiculului?
  3. 1 point
    Cu 4nm se strange surubelul mic care doar tine discul pe pozitie cand dai jos roata. Cu 110nm se strang prezoanele ce tin roata, tot ele strang si discul pe butuc.
  4. 1 point
    Baleno cica ar fi reusita, o zicea un baiat pe youtube care a lucrat la reprezentanta Suzuki dar nu gasesc filmul, era ceva cu prima masina (https://www.youtube.com/channel/UCMPQY9gW0hQ9e_-IdQUKEAw/featured). Daca treci peste plasticele din bord, e o masina buna de deplasat de la punctul A la B si e deosebita, cel putin in Romania. Din lista ta: - Hyundai i20 cu motorul 1.0 turbo si-a luat o colega cu credit, a fost aprox 12000E o echipare de mijloc. Merge binisor masina (trage decent pt un motor mic) si motorul e f silentios si economic. Plasticele sunt ca la Suzuki, poate designul mai OK, tine de gust. - Kia Rio - arata fain, e o idee mai mare (cel putin asa pare de afara) fata de i20, dar din ce stiu impart aceeasi platforma. Dupa mine arata mai bine ca i20 si interior si exterior, dar na, tine de gust. Celelalte nu le-am vazut decat prin trafic, nu stiu nimic despre ele. Dar, la oferta, anul trecut in octombrie cand ma uitam de Captiva era Opel Astra 1.4 turbo de 140cp, AC manual si dotari entry level, dar cu tot ce trebuie la 12400E. Intre un i20 si o Astra la aceiasi bani eu as merge pe Astra cu ochii inchisi. Portbagaj mai mare, motor mai bun si de oras si de autostrada si materiale de interior clar mai bune. Daca nu vroiam SUV, clar ma duceam la Opel si configuram o Astra d-asta, macar sa vad la cat iese una cu dotari mai de Doamne ajuta.
  5. 1 point
    Hybrid bobine de Audi R8 5.2L pe 1.8 TSi, blasfemie, in urma unor pitici care nu imi dadeau pace, am decis sa fac si pasul asta. 1. aveam un tremurat de cand am luat o 1,2 sec imediat dupa prima pornire la rece, a disparut complet; 2.si cel mai interesant punct, sa schimbat consumul pe instant la ralanti cu motorul rece, deci din asta deduc ca una din bobine nu era ok 3 in mers nu am nimic de spus, pentru ca inca nu am mers cu ea decat ft putin.
  6. 1 point
    Apropo, care e la voi pretul de strigare la Skoda Scala? Ca e pe platforma de Polo (din ce-am inteles) insa umflata sa ofere spatiu de Octavia. Daca pretul e ceva intre Fabia si Octavia ar putea fi o optiune interesanta. De fapt si o Fabia Break ar putea cara un carucior pana in parc.
  7. 1 point
    Si eu sunt de acord ca uneori e greu sa alegi clasa a-priori. Si eu ma uit de la o vreme dupa un cazan nou (care sa le inlocuiasca pe ambele astea vechi) si nu mi-e inca foarte clar daca o sa fie o compacta sau o familiara. dau aici copy-paste dupa impresiile mele de dupa un drivetest cu Tipo, pe care le-am scris pe alt forum: Promisesem un mic review de fiat 500... Ei bine, se amana. Eu asta rezervasem, insa odata ajuns acolo (in aeroportul din Geneva) ma intreaba tarzan daca e OK o automata. In mana avea o cheie de fiat deci.... da, e ok. Bun, atunci va facem un "mic" upgrade. Eu speram ca e un upgrade de la 500 la 500 automat, dar nu... era un upgrade de la 500 la camionul asta. Nivelul de echipare e necunoscut. Are cutie autoamata, hill hold assist, regulator de viteza "clasic", incalzire in scaunele din fata, un radio decent insa cu hachite, o tableta cu navi marioasa, jante aliaj. Testul a avut deci loc in Elvetia cam pe 300km, dintre care aproximativ 200 pe autostrada si restul fara. In elvetia intre Geneva si Laussane -cam 60 km- sunt 20 radare fixe si cu toate asta helvetii au considerat necesar sa mai trimita inca trei Garcea cu radarul la iesirea din cele 3 tunele. Nebunie totala, oricat de kamikaze sa esti si tot n-ai fi putut depasi limita legala pentru ca nu prea aveai pe unde. Prin urmare stilul de mers a fost foarte cuminte si nu am putut testa tinuta de drum si insonorizarea la viteze mai ridicate, din alea ilegale. Viteza medie 63km/h, consum mediu pe BC 5.7L/100km. Acceptabil, insa nu neaparat deosebit pentru un diesel destul de micut. Insa un + pentru ca si la pompa a iesit la fel. Nu fura nici BC-ul nici aia de la firma de inchirieri. Apropo, nici vitezometrul nu fura foarte tare. 3km/h doar, al meu fura cu 6km/h :D OK, deci impresiile: + Spatioasa, e peste Focus break la toate dimensiunile interioare. In imaginea cu portbagajul lasem tavita suplimentara, in realitate e cu vreo 10cm mai adanc decat in poza daca se scoate. + Vizibilitate buna. Un bonus pentru camera de recul, utila la o masina cu care inca nu te-ai obisnuit. + Scaune confortabile, iar reglajul pe inaltime variaza de la kart la WC. + Niciun greiere la 26000km + Cutia de viteze foarte OK. NU are viteza DSG-ului insa schimbarea e foarte lina. Iar softul foarte bine facut, schimba in asa fel incat sa nu suferi datorita lagului si fitelor de diesel. Mie schimbarile mi s-au parut mai inspirate decat cele de la DSG7 de la Fabia care mi se parea ca se grabeste prea tare si se taraia cu 3km/h in treapta a 2-a. Plecarea de pe loc si "crawling-ul" foarte OK. + Suficient de agila in viraje pentru un break. Nu totusi mai agila decat Focus insa OK pentru un familist cuminte cu draci in spate si pampers in portbagaj. + Zgomot de rulaj si aerodinamic reduse, in ciuda faptului ca avea pneuri de iarna. 0 - motorul...hmmmm... 1.6, 120CP. Trage OK pentru specificatiile astea, cutia e suficient de smechera sa-l tina departe de regimurile la care nu te intelegi cu el. Nu e racheta insa nici nu te rogi de el. Insa e zgomotos, in special la rece si la relenti, de asta nu-i dau "+". 0 - dau un "0" si la directie. E precisa, insa un pic elastic volanul si feedback prea putin, te cam simti deconectat de roti. Degustibus. 0 - materiale asa si asa. Sincer, stiind ca Tipo e de fapt o masina low cost ma asteptam sa fie mult mai rau. In realitate sunt destul de OK, plansa de bord e plastic bun, insa cand cobori mai jos apare plasticul de tic-tac. Daca puneau un plastic mai acatarii si pe zonele din portiere cu care vii in contact i-as fi dat "+". Se apropie sa zicem de I30 sau un Golf mai iefin, desi e sensibil mai ieftin decat amandoua. - Nu prea mi-a placut cum se inchid usile. Cam agatau, inclusiv aia de la portbagaj. O fi fost si lovita si reparata de dorel, nu stiu. Masina a fost inchiriata de la Thirifty, care e low-costul de la Hertz, deci ar fi foarte posibil sa fi trecut prin multe pana a fost "degradata". Oricum avea si cateva zgarieturi. Ar trebui sa vad daca e la fel si cu una noua sau cu istoric cunoscut. - Tableta aia mare cu radio si BC si alte alea mi s-a resetat din senin de mai multe ori. In ultima ora in care am avut-o, de vreo 4 ori. Pur si simplu se stinge, se stinge si radio, si dupa vreo 30 secunde isi revine. Ar fi porno sa-ti faca asta cand folosesti navigatia prin stradute imbarligate... Farurile si comportamentul la viteze ridicate nu am avut ocazia sa le testez. Una peste alta nu e o masina rea. La mine e vreo 23k€, ceea ce e rezonabil tinand cont ca de exemplu cel mai ieftin I30 diesel si automat e 26.5k, iar Golf 29k si e chel. Multe dintre defectele pe care i le-am gasit sunt fie subiective, fie posibil sa fie urmarea vietii zbuciumate pe care a avut-o...
  8. 1 point
    Multe din acestea le-am vazut si eu la Cielo personal. Chiar cu simeringurile de la supape praf, depunerile de calamina nu au fost, in masura, sa le rad cu spaclul. Eu sunt PRO GPL.
  9. 1 point
    Un articol interesant,adevarat sau nu!!!!! Utilizarea GPL in domeniul tractiunii auto este recomandata in primul rind de avantajele pe care le prezinta in utilizare : - pret mai mic decit benzina, carburantul obisnuit - amestec omogen care conduce la o ardere completa - noxe mult diminuate chiar si la motoarele alimentate prin carburator - amestecul carburant este uscat si nu spala lubrifiantul prezent pe peretii cilindrilor ceea ce conduce la o durata mai mare de utilizare a uleiului - lipsit de apa si de neplacerile cauzate de aceasta - lipsit de impuritati esentiale responsabile de mersul neuniform al motoarelor - nu cauzeaza depuneri nedorite de material (calamina) pe bujii, pistoane, segmenti, camasi, ceea ce inseamna o durata mai mare de viata a motoarelor. - poate alimenta chiar si motoare alimentate prin injectie - capacitate antidetonanta superioara benzinei
  10. 1 point
    Acesta este cablul, softurile le găsiți aici , http://www.lpgshop.co.uk/lpg-autogas-diagnostic-software/ Erorile le găsiți in configure-F6 diagnosys. Plămânul de lovato la instalație clasica ca și orice instalstie clasica nu se poate regla prin computer ci doar prin Lambda sau prin analizator de gaze sau după ureche , relanti și putere. Instalațiile secvențiale sunt computerizate și se reglează prin soft și manual, ... cei de la service sunt convins ca aveau altceva in agenda de au spus ca nu se poate regla ... Eu am avut un lovato secvențial pe un Ford ka , eram cu laptopul pe el cred ca de câteva ori pe sapt din dorința de a învață ceva nou ... reducerea consumului și a puterii se face din harta de injecție .inainte de intervenție asupra hârtii se face un backup ...
  11. 1 point
    Nu exista instalatie Lovato RGE92. Asa au trecut prostii nostri in carte. Denumirea aceasta reprezinta modelul plamanului care poate sa faca parte si dintr-o instalatie GPL clasica (ex. vechea Dacia 1300 care nu are treaba cu electronica). Partea electronica, "creierul", este acel modul ELC (electronic lambda controller) care poate fi de 3 feluri, functie de anul fabricatiei (denumirile mentionate de mine anterior). Este importanta identificarea intrucat procedurile de resetare si "autoinvatare" sunt diferite. Daca ai documentatia a ceea ce exista pe masina foloseste-o. Daca nu, trebuie cautat ce trebuie. De aceea am spus ca este mai simplu sa scanezi cu o interfata RS232 si un PC, fiindca ai posibilitatea sa vizualizezi totul si sa schimbi ceea ce nu este bine setat. Personal, asa am procedat intotdeauna.
  12. 1 point
    Am pus faza scurta..am reglat..a bazait motorasul...am pus faza lunga , am reglat inapoi...n-a bazait..am dat iar faza scurta..a bazait singur...la pozitia reglata dinainte.Eh , nu numai forumul are buguri
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×