Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/11/25 in all areas

  1. Prin august am prins pe Ebay de la un italian o caseta de directie noua si originala cu 78 de euro (cu tot cu transport). Tot de la el am luat o a doua tura de piese: filtre habitaclu, filtru aer, filtre ulei, filtru benzina, plăcute frana spate, încuietoare șofer. De la Kolos din Bulgaria am luat: axa cu came, bucșe bara antiruliu spate, garnituri catalizator + galerie evacuare si arcuri spate de break. Intr-o zi cand ma pregateam sa plec de acasa si pornesc masina aud ca un scartait/frecus sub capota. Cand dau sa ma uit constat ca venea de la ventilatorul auxiliar. Pe treapta 2 mergea ok, dar pe prima treapta parca mergea mai cu craci. Cand am incercat sa il misc cu mana il simteam ca e infranat. In concluzie, am comandat de la Radacini un ventilator principal de la HCC (Halla Climate Control, producator OE pentru alte brand-uri sud coreene) si unul auxiliar original. Ca idee, eu am comandat pe codurile de piesa de Leganza, deoarece acelasi radiator se regaseste pe ambele masini. Totul s-a potrivit la fix pe partea pe suruburi. Singurul inconvenient e ca ventilatorul principal nu mai avea pe mijloc gaurile unde puteai sa prinzi clipsurile la fire, dar s-a rezolvat per moment cu cativa soricei. Pe 16 septembrie la 149234 km in bord am pus mana si am schimbat filtrul de aer ca aveo vreo cativa anisori si estimativ aproape 10.000km. Tot in septembrie, am schimbat cu @mirceajoarcurile spate cat si bucsele la bara stabilizatoare spate.
    5 points
  2. Vineri mi-am facut de lucru si am mai cheltuit niste bani... am montat leduri Osram pe faza scurta si pozitie, plus becuri "crom" pe semnalizarea fata (pe spate am de mult clare).
    3 points
  3. Da, aparent la Captiva le-au supradimensionat, din moment ce zic 60000km intre schimburile filtrelor de aer. Doar pt Rusia zic la 30000 km. Chiar si cu conditiile de Rusia tot la 1.5-2 ani trebuie schimbat. La filtrul de motorina povestea e nitel diferinta pt ca de fapt sunt 2 filtre de motorina care lucreaza in paralel. Probabil de aici si schimburile mai rare. Eu filtrele de motorina le schimb la 2 ani si aprox 30000 km, deci tot in conditiile de Rusia 🙂 . Imi placea mult Radacini cand aveau magazinul ala de pe Lucretiu Patrascanu, acum mi-e greu sa stau sa astept curieri. Macar daca ar livra la easybox ar fi misto 😄 .
    2 points
  4. In septembrie am luat un filtru de aer, de habitaclu și de motorina ca le-am prins la pret bun. Diferenta de 2 lei fata de cat am platit anul trecut. :)) Saptamana trecuta am luat un set nou de anvelope Continental AllSeasonContact 2 196/65 R15 95V XL ca Goodyear-urile pe care le aveam ajunsesera sa aiba 6 ani si era de ajuns. Montajul l-am facut la cei de la anvelope.ro cu echilibrare Road Force, curatat butuci, aplicat pasta, curatat prezoane si valve metalice.
    2 points
  5. Sa revenim la programul normal acum. Prin iunie am cumparat platouri frana de mana spate ( le-am gasit la pret de nerefuzat in Macedonia, mai mult a costat transportul), vibrochen, filtru benzina, tweeter, monograme, duze de parbriz. La inceput de iulie am gasit prin Italia o pompa de benzina originala. Tot in aceeasi luna am luat din Slovacia brațe suspensie spate, supapa EGR și diverse monograme/sigle si din Romania ulei, filtru ulei, bucsi/tampoane evacuare. Pe la sfarsitul lunii am schimbat cu ajutorul lui @mirceajoplatourile la frana de mana, tampoanele la evacuare, bucsele la bara stabilizatoare de fata si uleiul + filtrul. La momentul respectiv aveam 148041 km la bord. S-a dus in final si scartaitul de pe fata cand treceam peste denivelari si parca e mai ferma si fata in viraje. Am folosit si vaselina siliconica la montaj.
    2 points
  6. Update la 183832 km: am facut ieri revizia de 1 an (11 luni) si 11590 km. Am profitat de vremea buna si m-am bagat sub ea sa ii schimb uleiul. Am folosit ulei Mobil Super 3000 XE, aprobat Dexos 2 cumparat "la oferta" in primavara (~210 lei pt 5 bidoane de 1 litru) si filtru de ulei HERTH BUSS JAKOPARTS J1310909 - 39 lei, am mai folosit in trecut si este de calitate foarte buna. Am mai cumparat si Filtru aer HERTH BUSS JAKOPARTS J1320920 - 58 lei, Filtru combustibil UFI 26.071.00 - 141 lei, Filtru,aer habitaclu WIX FILTERS WP2031 - 76 lei. Pe astea le schimb la primavara, filtrul de aer si cel de motorina se schimba oricum la 60000km conform manualului, eu nu am depasit niciodata 25000 km cu cel de aer si 40000 km cu cel de motorina. Am golit si oil catch can-ul, avea ~20ml de ulei pe fund, deci f putin 🙂
    2 points
  7. Nu am mai reusit sa misc masina de atunci, habar n-am cum bat :)) Oricum in poze nu se vede chiar ca si cu ochiul liber...
    1 point
  8. Update la aproximativ 86761 km si 13 luni/ 5291 km de la revizia de anul trecut: I-am facut si anul asta revizia anuala, am intarziat cu aproximativ 1 luna din cauza vremii/ programului. Am folosit ca si anul trecut ulei GM 5W30 dexos 2, iar filtrul de ulei a fost HERTH BUSS JAKOPARTS J1310908 (20 lei). Am cumparat si filtru de aer (NIPPARTS N1320914, 32 lei), dar nu l-am schimbat pentru ca am crezut ca l-am schimbat anul trecut 😄 . Acum am vazut ca nu, deci il schimb si pe el sapt asta. Am mai cumparat si curelele de accesorii -> CONTITECH 4PK841 (32 lei) + CONTITECH 4PK962 (32 lei) si intinzatorul SKF VKM 60012 (139 lei). Din pacate nu am reusit sa le schimb pt ca nu am putut slabi intinzatorul (cheia mea tubulara mare e prea groasa si nu am avut cheile fixe la mine). Curelele vechi si intinzatorul au deja 10 ani si aprox 50000km, deci e cazul sa le schimb 🙂 . Rola intinzatoare: Bonus: pisici
    1 point
  9. Sambata am iesit pe zona germana ww2 si am nimerit o groapa de gunoi... fericire cu sticlele 🙂 Nu pot incarca toate pozele, dar va faceti o idee...
    1 point
  10. Hai sa mai sterg praful ca am fost lenes si nu am mai facut update-uri regulate si iar o sa fac ditamai carnatul de postare. Anul asta am reusit sa fac cunostinta pe Instagram cu un american care a lucrat inainte la Daewoo in Coreea de Sud pentru ceva ani buni, dar s-a ocupat si de introducerea brand-ului in America, partea de garantii, training pentru angajati in reprezentante, etc. Mark Seaquist il cheama si detine atat o Nubira 2, cat si o Leganza variante de pre-productie cu ceva dotari care nu au ajuns din pacate si pe variantele finale ale masinilor. Omul e doxa de informatii, de piese, manuale si testere pe care le are toate acasa. In fine, vorba vorba, ciorba ciorba, vazuse ca tot cautam o bara de SUA pentru Nubira mea si a zis ca poate sa ma ajute cu una care a fost pe o masina de reprezentanta. A zis ca nu imi cere vreun ban pentru ea. Singura lui conditie a fost sa il ajut cu piese pentru masinile lui daca are vreodata nevoie. Va dati seama ca mi-a picat fata cand am auzit. Omul meu nu s-a oprit doar aici. A pus si un set de lampi noi pe ea, doua proiectoare de ceata noi si cel mai important lucru, a facut de la 0 tot cablajul cu mufe, socluri, protectii, astfel incat sa arate ca de fabrica si sa fie plug and play. A avut grija sa o impacheteze foarte bine, inclusiv cu o husa speciala pentru bare (puteti sa vedeti un pic si din Leganza lui). 😄 Dupa aproape o saptamana a ajuns din New York in Bucuresti. Recomand pe cei de la APlus Shipping. Foarte profi oamenii. Evident ca unboxing-ul l-am facut la o intalnire Daewoo Club. Copilul cu noua lui "jucarie" A avut grija chiar sa puna si etichete pentru fiecare mufa si fir, sa ne fie mai usor la montaj. Pe langa asta, a inclus si ceva becuri dublu filament si accesorii de montaj, in caz ca imi lipseau sau cele de pe masina mea erau intr-o stare mai proasta. Prin iunie m-am ocupat sa duc bara la vopsit si cumparasem de la Radacini ceea ce parea sa fie un suport de numar de SUA, dar aveam sa aflu ulterior ca era de fapt de Nubira 1. Norocul face ca Mark avea unul de rezerva de Nubira 2 (care e foarte rar) si mi l-a trimis impreuna cu unul dintre numerele de inmatriculare puse pe primele Daewoo-uri din state. Surprinzator, bara a incaput in Nubira dupa ceva mici ajustari interne: Cu ajutorul lui @mirceajo si a lui @AndreiCiprian am purces la montaj intr-o seara. Deja incepea sa capete forma: S-a instalat si cablajul, plus suportul de numar si rama. Da, am luat si un numar patrat pentru fata. 😄 Si poza de final cu cei trei muschetari. Totul parea sa functioneze cum trebuie, dar ulterior am bagat de seama ca mi se aprindeau si pozitiile laterale spate cand blocam sau deblocam masina din telecomanda alarmei. Aveam sa aflam ulterior ca trebuia sa inversam firele in mufele de semnalizare fata. De ce? La americani, Nubira nu avea bec de semnalizare in far. Rolul lui a fost inlocuit de un bec de pozitie.
    1 point
  11. Dupa o incercare nereusita a tatalui meu la service-ul din Lehliu de a schimba racordul flexibil ( l-au schimbat-o cioparti, sudat, taiat, resudat ), am schimbat teava cu totul de la galerie pana la catalizator. Astazi am comandat si fisele de bujii NGK. Hai ca mai am putin si e ca noua !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...