Jump to content
Sign in to follow this  
AdiD

Leganza Vs Laguna II

Recommended Posts

bogdan G

 

nu ca am eu Laguna...da' parerea mea ca habar nu ai de Laguna... vorbesti din auzite ... aia cu tinuta de drum e chiar tare... (sau poate nu stiu eu ce e aia tinuta de drum) ...de sportiva nu comentez oricum...ca daca voiam o sportiva imi luam un coupe ... Leganza e sportiva? intreb ca eu nu mi-am dat seama... #-o

 

:) >-

 

imi pare rau, nu vreau sa ofensez pe nimeni , dar hai sa ne spunem parerea din ce stim sigur...

Share this post


Link to post

da te baga pt. ca are cuplu mare...daca va uitati si acum de exemplu lacetii de 1.6 are 110 cai si 150NM...clio de 100 de cai are cuplul de ...surpriza 127NM! adica ca un cielo stock..de aici apar si senzatiile de bagat in scaun...koreenii au facut motoarele dupa nemti care au aceleasi carac. si se vede..francezii au cai dar nu au cuplu atat de mare..vb. de masinile pe benzina evident!

legat de tinuta de drum...la laguna 2 cam proasta. de ce? pt. ca au trebuit sa faca compromisul de a pune suspensii moi pt. a rezista articulatiile foarte proaste ale masinii! mers testat vazut! masina la viteza valseaza. (aici o compar cu masini din clasa ei evident). cand a fost cumparata masina cu motor de 210 cai, asociatul lui din firma si-a luat skoda superb. Concluzia stiti care e! a vandut laguna! si nu va intrebati de ce sunt asa ieftine second ca ajung aproape la juma de pret?

Edited by Vlad

Share this post


Link to post

Imi dau si eu cu parerea daca mai are rost...

 

Leganza nu am condus, nici nu m-am urcat in dreapta, insa am inteles ca este clar peste Nubira mea, e si normal. Laguna II insa am condus din plin, avem la firma, cu motorul diesel de 120CP. Din pacate acest motor common rail nu este asa de silentios si "fun to drive" prin oras precum alte dieseluri. Masina mare si grea, simte totusi vibratiile dieselului, insa prin afara orasului e o placere. Foarte importanta este cutia cu 6 trepte, care iti permita o viteza de croaziera de 160km/h fara zgomot interior.

Problemele au aparut insa la fiabilitate la 50k de km, a mers perfect pana in acel punct. De atunci s-au tinut cam lant, service-urile reno sunt si cam aglomerate la noi, trebuie sa faci programare cu mult timp inainte, drept urmare, a vazut mai mult reviziile normale de intretinere unde nu au prea fost in stare sa o puna la punct (nu prea aveau chef sa piard mult timp cu ea) la autocobalcescu. Acum are 60k km si la nubira am la fel, dar nu se compara problemele tehnice avute de cele 2 masini pana acum (din fericire pt. mine :) )

 

Cert este ca Laguna II este o masina cu dotari moderne, depinzand de accesorizare, poate ajunge chiar "bine dotata". Nu stiu CDX-ul Leganzei ce ofera, insa cred ca la vremea aceea cnd se fabrica ea, nu se inventasera atatea chichitze (gadgeturi)...

 

Bafta la alegere !

 

PS. Nu as spune ca nu are tinuta de drum buna Laguna, insa intotdeauna cand am condus-o mi-a lasat impresia ca nu sunt capabil sa ii testez limitele, totdeauna mi-a fost teama sa abordez virajele in viteza, parca ma indemna la precautie. Aceasta senzatie nu am simtit la cielo sau nibira... nu pot spune de ce... :scarpin:

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Parerea mea, din cauza suspensiei prea moi si neadaptate drumurilor romanesti.

Motorul mi s-a parut bun, dar nu excelent, cred ca de aceea au si ales cutia cu 6 trepte.

Am condus dieseluri in 5 trepte mai rapide si cu viteza de top mai mare. Dar nu e deloc lenesa.

Ce mi-a placut .. frana cumplita!

Nu as cumpara-o second nici intr-o mie de ani totusi.

Nici noua la pretul asta.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
da te baga pt. ca are cuplu mare...daca va uitati si acum de exemplu lacetii de 1.6 are 110 cai si 150NM...clio de 100 de cai are cuplul de ...surpriza 127NM!

 

vlade, te urechez si pe tine ca si pe bogdang (desi el a scapat, stie el de ce ;) )

compari 1.6 de pe lacetti cu 1.4 la clio...

daca faci comparatia cu 1.6 110cp de pe megane ai sa descoperi cuplul de 150NM...

 

laguna II mi s-a parut a avea o tinuta de drum foarte buna datorita suspensiei TARI nu moi. laguna I, ca si megane I avea suspensii moi. iar motorul de 2l 135 de cai este excelent...

Share this post


Link to post

Cea cu care am fost eu avea 55 k km, si era moale moale,

daca de noua e tare .. scuzele mele.

Tinuta de drum nu era deloc apropiata cu cea de ford mondeo sau focus,

nu ma mai refer la volvo .. a carei platforma o impartaseste.

Share this post


Link to post

Pai daca ajungi sa compari tinuta de drum cu a unui Focus atunci toate masinile de pe forumul asta pierd, inclusiv cele cu suspensii modificate. Nu e corecta comparatia. La Laguna suspensiile sunt moi, dar acum conteaza si cu cele compari, ca daca te dai jos din Espero/Cielo si te urci in Laguna o sa ti se para cam tari.

 

Vorbea cineva de preturi, ca Laguna e scumpa. Cum sa fie, domne' scumpa (ma refer la masina noua)? Acolo unde se termina preturile la Laguna incep alea la Passat iar cele de la 407 sunt cu un nivel mai sus, la fel si cele de la Vectra. (la ultimile doua nu neaparat ca motorizari dar ca niveluri de echipare)

Share this post


Link to post

Asa este Zmeule este cea mai ieftina limuzina ...care nu este limuzina > :)

Share this post


Link to post

@Zmeul

 

Vorba ta, depinde cu cine compari, si la preturi. Avand in vedere cat costa un Volvo S40, Laguna e prea scumpa. Teoria cu clasele ma lasa rece, indiferent de clasa S40-ul are doar cativa cm in minus la portbagaj, asa ca faptul ca e sor-sa lu' mazda3 ma lasa complet indiferent, l-as lua fara sa ezit in locul unei Laguna.

Share this post


Link to post

Nu e numai portbagajul. Parca si locurile din spate sunt mai mici, mai inghesuite, nu ca Laguna ar fi prea spatioasa. Desi nu pare, Laguna e mai scurta decat Espero doar cu 10 cm.

Volvo e o optiune in zona asta de pret mai ales daca prinzi o reducere, ceva. Si o cumperi pentru prestanta, nu pentru interior sau dotari pentru ca la aceiasi bani, Laguna e muuuult mai accesorizata. De fapt accesoriile sunt atuul Lagunei. Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt inca pentru ca are deocamdata sub 10 mii de kilometri.

Share this post


Link to post

Nu e deloc mai mica in interior. Diferenta aia de lungime e doar la portbagaj. Din pacate nu am datele, insa am mers in spate cu amandoua si sunt la fel. Ma refer la modelul nou de la S40.

Cu accesoriile, sincer habar nu am care sunt sau care lipsesc, insa nici nu ma omor foarte tare dupa ele. S40-ul cu care m-am dat ca pasager mi s-a parut decent. Avea pana si clima "bizonica" :D Habar n-am insa daca are ESP si TC, stiu ca Laguna in general are.

Share this post


Link to post

Asta a fost impresia mea. Cand am fost sa alegem masina, am luat in calcul si S40-ul. L-am comparat atunci cu Esperoul dar mi s-a parut mult mai mic si parca nici cei 125 de cai nu erau prea impresionanti.

 

Dar deja suntem offtopic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...