ga!nusha Posted February 28, 2006 eu as face rocada pentru ca ma atrage mult faptul ca e a unui cunoscut...si ca nu e din ro...dar nu stiu ce se intampla daca ii pica ceva...o sa o tin in fata blocului sau o sa o repar... Share this post Link to post
Tommy Posted February 28, 2006 Eu am condus Focus 1.8 diesel, fosta masina a unui amic, a avut-o de la 45 la 160 mii km. Atat s-a stricat inchiderea din butonul de pe cheie. Consum ulei 0. Avea doar 90 cai, dar spuneai lejer ca are peste 100. Te apropiai peste 100 in curba de 90, frana, si luai curba cu o usurinta neasteptata pentru o masina medie. La condus e diferenta mare fata de cielo sau logan. Mare. Share this post Link to post
pmhoria Posted February 28, 2006 Salve, Desi nici mie nu-mi place loganul...design, ca e renault...etc.. am votat Logan. De ce? Pt simplul motiv ca-l iei nou si ai garantie pe el. Ai mei parinti or avut dupa revolutie 3 Forduri second luate toate de dincolo si de la persoane de incredere, si crede-ma ca toate erau in jur de 80k-100k si toate au inceput sa cedeze dupa 30k in ro. De ce? nu stiu... incepeau sa troncane, sa pape mai multa benzina, unul si ulei... etc. Si repet, erau persoane de incredere cele de la care se luau masinile. Dar sa stii ca nemtii in general cam pe la nr asta de km dau masinile...de ce? pt ca urmeaza tot felul de revizii scumpe pe care ei prefera sa nu le faca, iar romanul ia o masina mult mai buna (decat Loganul nostru) dar nu isi permita sa intretina o masina asa de scumpa... si in cateva zeci de Km apar tot felul de probleme. Oricum daca mergi pe Ford iti urez bafta multa si sa intretii masina cum trebe si atunci sa stii ca te va duce multe mii de km. numai bine si drum intins. Share this post Link to post
Tommy Posted February 28, 2006 Spune si ce forduri.. Escort, Sierra? Nu-i aceeasi mancare de peste cu Focusul.. Share this post Link to post
mr_ Posted February 28, 2006 La tinuta de drum, mie Focus mi se pare cel mai reusit din generatia lui (peste G4, 306, Megane1, Bravo/Brava, AstraG, Corolla, chiar si Civic). Din ce am vazut prin statistici, e si una dintre masinile foarte fiabile. Insa totusi nu stiu daca as prefera un Focus SH fata de Logan nou. In plus, n-am condus Logan, si nici n-am vazut date serioase legate de fiabilitate, asa ca nu am votat deloc Share this post Link to post
pmhoria Posted February 28, 2006 @Tommy Da, au fost Sierra si 2 Mondeo. Sper ca la Focus sa nu se intample, oricum vb de ideea generala de secon hand si de masina noua. In cazul alor mei s-a nimerit sa fie 3 Forduri. Asta nu inseamna ca si acel Focus o sa respecte regula. Nici nu-i doresc asa ceva. Share this post Link to post
FLEX Posted February 28, 2006 Focus ARE cea mai buna tinuta de drum din compactele non-premium, fiindca este prima si nu stiu daca nu cumva si singura (la vremea aparitiei sigur SINGURA) care are suspensie independenta si pe spate; practic, a fost revolutia Ford in clasa compacta, de a pune la dispozitie pe o masina populara tehnica premium. Calitatile tehnice ale masinii sint indiscutabile, mi se pare a fi oricind o afacere buna ... dar, daca tot ai masina, relativ noua si cu garantie (inca, sper) n-as face circoteca cu vindut/cumparat/vamuit/inmatriculat nici sa mi-o dea cineva moca ... las-o asa cum a cazut, trebuia sa te gindesti mai bine inainte de a lua mutantul. Asta e, de la groapa nu se mai intoarce ... Share this post Link to post
alx Posted February 28, 2006 Gainusha, fa un testdrive cu un focus. Mie personal nu-mi place tinuta de drum extrem de rigida. Marfa pe serpentine dar de nesuportat in bucurestiul nostru plin de gauri... Share this post Link to post
BAD_MF Posted February 28, 2006 Tinuta de drum rigida e super la drum lung, am observat si la ca al meu ca are o tinuta exacta si dura. Dezavantajul e ca se simt mai bine gropile, dar oricum tot se duc bucsele . Eu unul prefer o tinuta de drum mai rigida! Share this post Link to post
NFS Posted February 28, 2006 Opinii personale : Am condus Ford Focus sedan - e drept era masina de Rent-a-Car - dar avea doar 25k km la bord. Super puturoasa. La 90 pe ora intr-a IV-a, un pic la deal si cu pedala la blana, nu accelera de loc. Depasiri, doar daca veneam lansat. (si cind ma gandesc ca le cerusem un 307SW... ) Am mers (in dreapta) si cu Focus (tot sedan) cu cutie automata. Tot atiti km la bord, tot destul de puturoasa, dar praca nu chiar ca prima... in schimb motorul foarte galagios. Alta data am mers (tot in dreapta) intr-un Ford Scorpio mai vechiut... tot puturos. Asa ca am numai experiente neplacute cu Ford. Sa n-aud! PS. Asta nu inseamna insa ca votez pt Logan! Share this post Link to post
BogdanG Posted February 28, 2006 Singurul atu al Focusului dupa cum a zis si MR_ este trenul de rulare care este peste G4, Astra etc etc DAR fordul are si minusuri ,este foarte scump de intretinut in RO deoarece nu ai baieti priceputi cum gasesti pt Opel sau VW .Piesele sunt cam scumpe ...DAR si Loganul o sa fie scump de intretinut dupa ce iese din garantie asa ca este o alegere grea ...fie te obisnuiesti cu neprevazutul ...adica sa ai bani pregatiti pt orice buba si mai ales pt CASCO daca alegi FOCUS fie ramai cu LGN pina iese din garantie si-l vinzi mai pui ceva si-ti iei atunci un SH din vest . Pina la urma o masina fie ea cumparata si de la prieten cum am luat-o eu ...tot am gasit-o a doua zi cu o sticla in parbriz asa ca trebuie neaparat CASCO care este in jur de 600E +vama 1800E+100E inmatriculatul inseamna 2500E lejer ...dupa care trebuie schimbata distributia care mai este si aia 3-400E deci aproape 3000E ...merita sau nu merita ? Eu zic ca nu merita . Share this post Link to post
zack Posted February 28, 2006 Opinii personale : Am condus Ford Focus sedan - e drept era masina de Rent-a-Car - dar avea doar 25k km la bord. Super puturoasa. La 90 pe ora intr-a IV-a, un pic la deal si cu pedala la blana, nu accelera de loc. Depasiri, doar daca veneam lansat. (si cind ma gandesc ca le cerusem un 307SW... ) probabil era versiunea de 75 caluti. e infim de mic motorul pentru focus Share this post Link to post
Tommy Posted February 28, 2006 La Ford se pricep cei de la PitStop de pe Mihai Bravu, si au preturi cu mult mai rezonabile decat cei de la ford si nu sunt aburitori. Apropo, distributia la Focus Diesel se schimba la 100k, nu stiu la benzina. Si costa acum 2 ani vreo 4 milioane, la reprezentanta peste 20 mil. Share this post Link to post
Leutzu Posted February 28, 2006 Ford...clar. Maicamea a avut unul (era mondeo din 96) cu 180k km si mergea f bine...cand l-a dat incepuse sa manance ulei...dar a fost o masina de care nu s-a avut grija deloc. (masina de servici - se stricase o garnitura si nu a stiut si cam 500km a mers fara ulei - nu stiam de ce nu mai trage poeste 120Km\h...dupa asta a inceput sa manance putin ulei ) Share this post Link to post
bobo77 Posted March 1, 2006 Am votat logan, nu pt ca am momentan lgn, ci pt ca are garantie" chiar daca se mai rupe cite o fuzeta" tot iesi din belea cu garantia, unul din motive este ca nu stii citi km reali are fordul .Daca iesti sigur ca sint km reali alege fordul, nici nu se poate compara cu lgn asta este clar. Share this post Link to post
ga!nusha Posted March 5, 2006 Multumesc mult pentru sfauri. M-am hotarat! Vrea cineva un Focus? Din pacate(sau fericire) am muncit foarte mult la logan,este cumparat dupa un servici la care nu am avut nici wknd-uri libere...nu ma pot desparti de el ("> Share this post Link to post
Tommy Posted March 5, 2006 Am votat logan, nu pt ca am momentan lgn, ci pt ca are garantie" chiar daca se mai rupe cite o fuzeta" tot iesi din belea cu garantia... Cand se rupe fuzeta .. "avantaj serviciu".. ca pe lumea ailalta inca nu am auzit sa aiba cineva nevoie de fuzeta. Share this post Link to post