Jump to content
Sign in to follow this  
CT_ZDB

Trepidatii Si Vibratii La Relanti

Recommended Posts

Consum mare de benzina,mers intrerupt al motorului ca si spalarea uleiului de pe cilindrii la porniri datorita benzinei care se acumuleaza care duce la uzura prematura a motorului.

Exact cum ti-a zis mecanicul : schimba-le pe toate.

Share this post


Link to post

Cat de complicata e schimbarea tampoanelor motor? Cam cat costa un set pt Espero?

Vreau sa stiu in principal ce utilaje trebuie sa detina serviceul respectiv si cam cat dureaza, daca stie cineva.

Imi vibreaza la relanti si la plecarea de pe loc daca nu o turez peste 2500 si daca nu am grija cum plec se scutura tare si banuiesc tampoanele motor.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Daca sant intreruperi ale motorului tot asa va face si cu suporti noi.

Share this post


Link to post

Nu e de la motor, motorul merge perfect rotund, mai ales pe GPL. Stiu cum e de la motor, dar problema e cand prinde ambreiajul. Kitul de ambreiaj complet a fost schimbat recent.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Idem :)

Uzura neuniforma a placii de presiune sau a discului sau multe altele legate de aceste doua piese.

Share this post


Link to post
Cat de complicata e schimbarea tampoanelor motor? Cam cat costa un set pt Espero?

Vreau sa stiu in principal ce utilaje trebuie sa detina serviceul respectiv si cam cat dureaza, daca stie cineva.

Imi vibreaza la relanti si la plecarea de pe loc daca nu o turez peste 2500 si daca nu am grija cum plec se scutura tare si banuiesc tampoanele motor.

 

Tocmai am facut schimbarea. Cam acum o saptamana. Utilajul necesar este un cric pe care sa stea motorul. Iti mai trebuie o scandura pe care sa sprijini cricul si un sant sa lucrezi sub masina. Dureaza cam 45 de minute. Pune o ora, maxim doua, de manopera.

Share this post


Link to post

Sunt mai stresat cand ajung la serviciu ca imi lipseste masajul din scaun de la relanti si a mai disparut si o mare scuturare din momentul in care porneam masina.

 

Ah, si alta parte naspa e ca imi vine sa dau la demaror cu motorul pornit. :mrgreen:

 

Am uitat sa spun: la mine unul dintre cei 3 suporti era rupt.

Share this post


Link to post

Ai schimbat unul sau pe toti? Se diagnosticheaza usor? Care e responsabil oare pt vibratii?

Share this post


Link to post

I-am schimbat pe toti dar numai unul era rupt. Am zis ca daca ala era asa nici ceilalti nu aveau scapare.

Se diagnosticheaza prin aruncatul unei priviri. Se vede daca e rupt sau nu. De fapt daca incepe sa se creeze o crapatura, imediat se rup de tot.

Share this post


Link to post

Frumose senzatii dupa schimbare! La mine nu trepideaza la relanti,insa cand pornesc motorul acesta are o miscare destul de mare care doar se vede,nu se simte in masina.

Ma supara insa ca la pornirea de pe loc, chiar si cu motorul cald, masina zvacneste o data sau de doua ori, atat in viteza 1 cat si in a doua.

Si in continuare se simte o deplasare a manetei schimbatorului spre bord, in viteza a doua cand iau piciorul de pe acceleratie si in sens invers cand accelerez.

Tot atunci atunci apar si zmuciturile..sa fie tot de la tampoane?

Share this post


Link to post

Verifica tampoanele de sub motor.

Share this post


Link to post

Multumesc, le voi verifica!

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

@Esperatul

De obicei la Espero se rupe suportul motor din stanga (cum te uiti la motor) se diagnosticheaza foarte usor punand un cric sub motor si incercand ridicarea acestuia .Daca suportul e rupt vei vedea imediat .De schimbat se face foarte usor iar pretul este in jur de 40 RON .

Share this post


Link to post

sal si eu am aceeasi problema cu vibratiile neuniforme la relanti,

marti am programare la autonet, si am sa le spun despre suportul de la motor, sper sa fie doar asta

 

inca o chestie eu am espero si cel care a avut-o inaintea mea a pus doar benzina premium

credeti ca afecteaza grav?

eu acum ii pun doar fara plumb, si i-am pus si un aditiv

masina are 50 mii km

Edited by animatorul

Share this post


Link to post

Salut !

Marea mea problema cu care ma lupt de ceva vreme este urmatoarea: trepidatii uniforme la relanti, da in "nas" la schimbarea treptelor de viteza si apasare usoara pe acceleratie, trepidatii intre 1000 si 1400 de turatii, cam lenesa. Acestea au aparut cam dupa ce am efectuat circa 2000 km de la revizia facuta la 120 mii km. Atunci au fost schimbate bujii, fise, filtre, curea distributie... toate fiind cele recomandate atit de producator cit si ce am mai citit pe forum. Acum am 132 mii de km. Dupa ce am citit pe forum, si verificat pe masina, din rezolvarea unor situatii asemanatoare, ma incumet sa mai cer un mic ajutor.

Cu ceva vreme in urma am schimbat 2 injectoare ce pareau ca picura cu altele ceva mai tinere, rezultatul a fost ca sau mai estompat un pic vibratiile si parca nu mai da asa tare in "nas". Pozitiv a fost faptul ca a devenit mai vioaie masina in detrimentul unui consum mai mare - inre 60 si 70 de km efectuati cu 10 l de benzina, exclusiv urban, pe distante scurte. Dupa o jumatete de an mi-am propus sa gasesc o rezolvare. Am luat cele 4 injectoare originale ale masinii plus cele doua experimentale, si le-am dus la curatat cu ultrasunete in ideia ca din 6 au sa gaseasca 4 bune. Dupa curatare a urmat testul de umplere a recipientelor gradate (cantitatea de combustibil intr-un anumit interval de timp) Rezultatul: cele 4 ale masinii 25 de mililitri cu diferente de +/- 1ml intre ele, celalalte 2 fix 30ml. Acuma nu mai stiu care injectoare ar trebui sa fie in parametri. Am montat cele 4 injectoare originale ale masinii de proba, rezultatul: aceleasi trepidatii obsedante, nu mai da in "nas" ca inainte dar a devenit mai lenesa comparativ cu perioda in care avea cele doua injectoare cu debit mai mare.

 

In speranta ca maestrul ovi_jer va citi acestea, atasez si rezultatul unei diagnosticari.

post-1095-1169056358_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Din scanare, se pare, ca ai amestecul prea bogat. Regleaza-l din potentiometrul de CO. Ovi_jer a postat pe undeva si cat trebuie sa fie valoarea corecta in mV, parca 580 mV. Tu ai 678 mV. Dupa asta, un reset si un idle learn sunt binevenite.

 

Apropo, de unde ai programul acela de scaner ?

Share this post


Link to post

Imi cer mii de scuze ca n-am citit paginile acestui post, o voi face cu siguranta.

 

Dupa cum unii stiti tocmai am schimba tastazi bujiile si fisele. In continuare tremura masina, destul de tare cat sa ma faca sa postez aici luandu-mi un final warn.

 

2. Cum se face ca acum, dupa ce am schimbat cele de mai sus bate axa cu came ( sau tachet ) si inca destul de rau, inainte batand aproape insesizabil ??

 

 

Rog raspunsuri concrete si la obiect ca sa nu deranjez prea mult cu replyuri si multumesc pentru exceptia pe care moderatorii sper ca o vor face de a nu penaliza acest post ce si siguranta are raspuns undeva in paginile scrise deja. Sunt in criza de timp in sensul ca vreau sa o rezolv maine la prima ora.

 

Multumesc pentru tot ( sunt si putin cam plin de spume din alt subiect )

 

LE : in timp ce astept rapunsul ma apuc de citit, daca nu vine pana termin si il gasesc in cele 8 pagini o sa retractez postul !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Lix@ Avansul apare negativ si valoarea mare a potentiometrului CO.

 

Cumnatu@

Probabil ce ai pus aici a ajuns la limita maxima si axul cu came se vaita de intretinerea stapanului :) )

Pina la urma nu am inteles ce bujii ai avut si ce ai montat pina la urma.

Share this post


Link to post

Am avut niste bosh care o sa cobor acum sa aduc una sa vad ce scrie pe ele si am pus NKG d-alea de la magazinul recomandat de Zmeu. CObor acum si revin cu detalii complete ( ajunsesem la pagina 2 )

 

Diferenta de sunet al axei ( sau tachet ) este cam mare sa se intample stand pe loc cu motorul oprit timp de 20 minute. Este foarte sesizabila. Dupa cum am mai zis, inainte ... parca, parca nu, dar parca da batea ceva . Asta era sanzatia. Acum bate sigur clar . Si asta exact dupa schimbul de bujii si de fise.

 

Am fugit fupa bujii ..

Share this post


Link to post

Este fotografiat display-ul analizorului dedicat autoturismelor Daewoo. S-a incercat in urma cu ceva timp o reglare din potentiometru CO. Se pare ca aceasta a fost valoarea optima la care motorul trepideaza mai putin. Am sa incerc din nou.

Multumesc !

Share this post


Link to post

Lix@

Se regleaza la 600mV daca injectoarele sunt ok(in cazul tau curatate).

Verfica si avansul pentru ca apare ca negativ in loc sa fie la 10 grade pozitiv.

Despre ce analizor vorbesti?Esti sigur ca nu era scaner? Ce scria pe el?

 

Cumnatu@Bataile cu ulei castrol apar imediat dupa prima incalzire mai puternica a motorului.In cazul tau faptul ca l-ai tinut la relanti mai mult :)

Acum cred ca ai inteles ce am zis si prima data?

Share this post


Link to post

Scuze , probabil scaner, ca model ceva cu terminatia 100 (***-100). Deci sintetizind, din potentiometrul CO-situat linga filtrul de aer, incerc sa-l aduc la valoarea de 600 mv (indicatia de oxigen senzor a scanerului), iar prin rotirea delcoului sa ajung la o valoare de +10 grade (indicatia spark de pe scaner).

Multumesc !!!

Share this post


Link to post

@Ovi, nu prea am inteles, asa le pui tu intre randuri :P Uleiul l-am schimbat acum 1 saptamana ( sau 2 ) si de atunci s-a tot incalzit motorul ca deh, nu ma port tocmai frumos cu el .

 

Bujiile erau : Bosch Super 4 R1 771 W 56 Germany... am citat tot ce scrie pe ele

 

Acum bujiile sunt : NGK 7822 BPR6ES - asta scrie pe cutie ( made in Japan ) iar fisele Bosch Silicone Power B739 - Fabrique a Royaume-Uni, Made in UK

 

revin la citit

post-3313-1169060775_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Fisele sunt la fel ca alea de pe cutie?cu arcurile alea?

Cat priveste uleiul asta e inceputul dar asta e alta discutie pe care o sa vorbim pe larg in 2-3 subiecte :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...