Jump to content
Sign in to follow this  
hitman

Cieloul EXE nou EURO III

Recommended Posts

Are cineva Cieloul EXE nou EURO III? Ma bate gindul sa iau unul EXE pe gas. Merita la pretul asta sau e minareala romineasca? :?

Share this post


Link to post

si-nca o intrebare:

motorul de la cielo euro 3...este "fabricat in romania" sau sint stocuri ramase de la primele cielo coreene???

Share this post


Link to post
si-nca o intrebare:

motorul de la cielo euro 3...este "fabricat in romania" sau sint stocuri ramase de la primele cielo coreene???

Motoarele si subansamblele sunt de la furnizori Daewoo deci nu prea conteaza unde se produc pentru ca trec printr-un riguros control al calitatii.

La motorul Euro 3 au fost niste probleme de soft care acum se pare ca s-au rezolvat. Indicatorul de "motor defect" ramanea aprins... desi nu era nici o problema serioasa, ci era o problema de soft !

Share this post


Link to post

La Craiova exista o fabrica de motoare cu o capacitate de 150.000buc./an si una de cutii de viteze de 200.000buc./an ... crede cineva ca in aceste conditii ar fi rentabil sa aduca de cine stie unde motoare si cutii? ... a! e posibil ca subansamble motor sa vina din alta parte, la Craiova facindu-se doar montajul final ... de la inceputul anului Daewoo Craiova A EXPORTAT ~ 20.000 de motoare si 20.000 de CV-uri ...

Share this post


Link to post

Si sunt motoare si cutii reusite si fara probleme... deci ce mai conteaza cine la face?

Au trecut testul fiabilitati...

Share this post


Link to post

Un bun amic si-a luat un Cielo euro III acum vreo 3 sapatamani si dupa 2000km s-a aprins becul "check engine". A fost in service si i-au rescris softul si s-a rezolvat...

Totusi oare de ce nu se rezolva treaba cu softul direct din fabrica?

Share this post


Link to post

Deci impresii Cielo Nou Euro III exe, fara gaz, motor SOHC 1,5

 

- pina acuma am 400 km cu el. 100 oras, restu' afara.

- vine echipat cu gume Debica Presto

- consum Bucuresti-Moeciu-Bucuresti: 330 km, 7.2 l/100km, fara AC.

- nimic dubios de raportat

- butoane deschidere geam fatza sint cam incomod amplasate. Puteau sa

le puna la usa soferului.

- suspensiile putin cam tari, se simt denivelariile.

Share this post


Link to post

Imi permit sa subliniez " Ce face un anumit Cielo EXE euro III cu GPL".

 

N-am mai auzit de problema semnalata si la alte masini .

Share this post


Link to post

Binenteles, sunt convins ca nu e o problema generalizata, dar nici nu trebuie, e de ajuns sa ti se intample doar tie si te darama psihic. E o loterie a masinilor, dar cine vrea sa joace?

Share this post


Link to post

Consum la Cielo exe nou, 700 km la bord.

Oras: 11 l la suta, condus sportiv, benzina europlus. Temp afara: 3-15 grdC

Afara: 7,2 l la suta, idem (nu mai mult de 100-110 km/ora ca e nou inca :mrgreen: ). Temp afara: 12-17 grdC

Share this post


Link to post

@hitman

...ai sa extenuezi bietu' Cielo ca'ai facut atitia Km . :-D

Share this post


Link to post

Stai mai, m-am grabit sai fac doar rodajul de 1000 km repede sa vad ce si cum!

Share this post


Link to post

hitman sa o stapanesti sanatos si sa dea domnul sa vina milionul de km fara reparatii :-D

Share this post


Link to post

Mersi mult1 Dar ce parere ai de consum? E la fel ca la tine?

Share this post


Link to post
Mersi mult1 Dar ce parere ai de consum? E la fel ca la tine?

 

S-O STAPANESTI SANATOS. TREBUIE S-O :drinkers:

Share this post


Link to post

E cam mult in afara localitatii dar se va mai lasa un pic motorul si va mai scadea si consumul.Sfatul meu e sa gasesti un service bun si un mecanic la fel care sa iti accepte uleiul tau la revizii nu sa te oblige sa bagi spalaturile lor de butoaie uitate de vreme.Iar ca ulei iti recomand CASTROL TXT SOFTEC 5W40.Pana la 10.000 km nu forta motorul in demaraje bruste.Incearca sa il tii in 3000 rot/min,demaraje progresive si in rampe nu il forta in treptele superioare.

Share this post


Link to post

Eu te sfatuiesc sa il tii in regim de rodaj pana la 3000 si apoi in jur de 4-5000 sa-i schimbi uleiul cu care a facut rodajul cu acelasi Castrol Softec! Stiu ca e o cheltuiala in plus dar ai sa simti diferenta imediat cum iesi din service. Sa-l vezi ce frumos "respira" cu ulei calumea...

 

Si daca te tin buzunarele: benzina 98...

 

Sa-l stapanesti sanatos! :lavolan:

Share this post


Link to post

Baietzi multumesc la toti pt. urari. Sper ca masinutza si firma sa nu ne dezamageasca!!! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Cielo Euro III Executive mi se pare o oferta atragatoare pentru un autoturism nou si ieftin. Apreciez faptul ca s-a revenit la motorul cu 8 valve. (fiabilitate mare, intretinere ieftina - curele mai ieftine, daca se rup nu bulesc motorul). Presupun ca s-au pastrat discurile, etrierele de pe Executive deci inca un lucru bun. Am condus Executive si mi-au placut franele acestuia dar nu mi-a placut ca s-a umblat la calitatea finisarilor interioare comparativ (panouri usi, mocheta de la boxele din spate, comutatoare geamuri electrice)cu vechiul meu Cielo din 1996.

Motorul 8v s-a dovedit a fi foarte fiabil si economic, deci din start exclud TDI sau benzina 16v. Uitati-va pe forumul VW sa vedeti ce inseamna intretinere motor TDI si probleme curente si ma intreb unde e avantajul TDI cand dai 970 EUR pe o turbina si pe debimetre, MAF-uri si alte prostii? Adica in aparenta ies mai ieftin la pompa, dar cand o repar ma imprumut la banca! Un set la cielo costa in jur de 10 mil inclusiv manopera si pica pe la 250- 300 000 km. Parca e altceva nu?

Share this post


Link to post
Cielo Euro III Executive mi se pare o oferta atragatoare pentru un autoturism nou si ieftin. Apreciez faptul ca s-a revenit la motorul cu 8 valve. (fiabilitate mare, intretinere ieftina - curele mai ieftine, daca se rup nu bulesc motorul). Presupun ca s-au pastrat discurile, etrierele de pe Executive deci inca un lucru bun. Am condus Executive si mi-au placut franele acestuia dar nu mi-a placut ca s-a umblat la calitatea finisarilor interioare comparativ (panouri usi, mocheta de la boxele din spate, comutatoare geamuri electrice)cu vechiul meu Cielo din 1996.

Motorul 8v s-a dovedit a fi foarte fiabil si economic, deci din start exclud TDI sau benzina 16v. Uitati-va pe forumul VW sa vedeti ce inseamna intretinere motor TDI si probleme curente si ma intreb unde e avantajul TDI cand dai 970 EUR pe o turbina si pe debimetre, MAF-uri si alte prostii? Adica in aparenta ies mai ieftin la pompa, dar cand o repar ma imprumut la banca! Un set la cielo costa in jur de 10 mil inclusiv manopera si pica pe la 250- 300 000 km. Parca e altceva nu?

 

Parte trista e ca am fost ieri si mi-am cumparat curea de distributie.Am dat pe ea vreo 1.250.000 lei iar la Cielo cu 8V era 600.000 aia daewoo si 350.000 aia coreana.

E normal??350.000?!?! Bine ca nu riscai cu toate firmulitele de la orezari care fac curele dar oricum e la jumate' de pret fata de mine...

Share this post


Link to post
Parte trista e ca am fost ieri si mi-am cumparat curea de distributie.Am dat pe ea vreo 1.250.000 lei iar la Cielo cu 8V era 600.000 aia daewoo si 350.000 aia coreana.

E normal??350.000?!?! Bine ca nu riscai cu toate firmulitele de la orezari care fac curele dar oricum e la jumate' de pret fata de mine...

 

Ei lasa nu fi suparat :( ca n'o schimbi din 20 in 20kkm si apoi nu'i dracu asa negru cum spun unii mecanici speriati :shock: ca trebuie sa mai invete un pic si n'o pot repara :heavydrinker: .

Share this post


Link to post

Salutare la toata lumea.

Am un cielo exe nou luat in IUNIE 2007 cu gpl si pana acum o luna nu am avut nici o problema cu el.

De cand a dat frigul afara imi troncane ceva pe spate in ambele parti la fel.

Am fost cu el la SERVICE si mia spus ca asa au defectu pe timp de iarna amortizoarele, vara nu, este un trancanit obositor, mia spus ca nu-mi poate schimba amortizoarele ca sunt noi.

CE SA FAC?

ARE CINEVA VRE-O IDEE.

Stie cineva numarul de telefon de la craiova sunt disperat de zgomot.

Share this post


Link to post

Din pacate am o veste proasta...

Si eu am avut aceeasi problema. Motivul: in loc de amortizoarele coreene pe ulei, Craiova a ales sa lucreze cu Bilstein Sibiu pe gaz, teoretic mai bune, mai rigide, dar care la frig troncane. Eu am mirosit treaba mai ales citind forumul de fata si i-am pistonat pe cei de la service inca de acum un an doi sa mi le schimbe demonstrandu-le ca trancane. Au recunoscut cu greu dar am insistat pana am prins un frig crancen si mi-au pus pe fata coreene iar pe spate Monroe, platind, e drept, o diferenta de vreo 750000 lei vechi. La vreo luna dupa operatie, un prieten cu Executive (eu am STD GPL) cu aceiasi problema, sfatuit de mine, s-a dus la acelasi service dar mecanicii dupa ce au recunoscut problema i-au spus ca nu-i pot face nimic pt. ca Craiova nu mai accepta schimbarile acestea in garantie considerand ca amortizoarele isi fac foarte bine treaba (ceea ce e adevarat) chiar daca troncane la frig.

Deci, ori accepti zgomotul, care e singurul impediment (rigiditatea masinii datorata amortizoarelor Bilstein pe gaz nu poate sa o faca decat sa fie mai sportiva) ori dai spaga pe la vreunul pe acolo sa gaseasca o alta problema care sa necesite schimbarea amortizoarelor. Sau roagate sa se sparga si sa inceapa sa curga cum s-a mai intamplat si atunci trebuie sa ti le schimbe.

Succes... si descopera toate maruntisurile astea datorate superficialitatii montajului sau calitatii pieselor ultimelor modele de Cielo. Vei mai descoperi o multime... Descopera-le acum in garantie!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...