Jump to content
Sign in to follow this  
danny27

Troncanit Pe Spate la Cielo E3

Recommended Posts

Mecanicul meu mi-a spus ca in aprox 3 km amortizoarele trebuie sa se incalzeasca. Nu cred ca alea Monroe sau Sacs fac chestii din astea la schimbarea vremii cald-frig. Chestia cu zdarganeala pt mine e inadmisibila. Nu suport asa ceva. Daca Daewoo s-au zgarcit la preturi si au pus amortizoare "bengoase" acum sa le schimbe. Sper sa ne vina la toti amortizoarele noi mai repede.

Share this post


Link to post

Cred ca o sa-i apuce damblaua, cand o sa vada cate cereri de schimbare de amortizoare sunt. Ce au spus la voi, schimba numai spatele? Si cu ce le schimba, ca daca sunt tot de Sibiu...

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

De la fabrica de la Craiova vin. Probabil tot de Sibiu caci cred ca sunt mai ieftine. Ce sa-i faci? La anul schimbam iarasi amortizoarele pe garantie. Tre sa aiba si service-urile de treaba, si Sibiul etc,etc. Fiti tari.

Share this post


Link to post

Nu merge oare sa dai diferenta si sa-ti monteze ce vrei tu? De ex. cu gaz?

Share this post


Link to post

Nu stiu sa-ti spun. Dar am auzit ca alea cu gaz sunt foarte rigide. Nu mi-as monta cu gaz. Eu atat am auzit de alea cu gaz. Daca stii altceva spune-mi si mie. prinde bine in viata.

Share this post


Link to post

Eu ma gandeam sa le tin pana ies din garantie si sa-mi pun unele Koreene ca sa nu-mi mai bat capul cu garantiile si alte prostii. Dar ce ma framanta e altceva: Exe Euro III este cu mult mai rigid in suspensii decat Cielo-urile mai vechi...Practic nu mai e barca de loc si e foarte bine ca e mult mai stabila. Daca pun Koreene nu o fac barca inapoi?

 

In rest acum de la gerul asta fac groaznic, dar asa faceau si anul trecut iarna. Vara in schimb nu se aude nimic si parerea mea e ca sunt destul de eficiente pentru ca nu mai e barca masina ca la cele vechi.

Share this post


Link to post

Sunt arcurile mult mai tari (asazisul pachet drumuri grele de la fostul executev EII). De ce nu optezi pentru niste amortizoare Sachs? Vezi oferta lui nicubarbu.

Share this post


Link to post

pentru cei care si-au schimbat amortizoarela in urma solicitarilor la garantie ce amortizoare v-au montat? acelasi model cu cele care vin din fabrica? sau exista posibilitatea sa schimbe cu alte modele? vezi monroe, sachs etc...

astept raspuns pentru ca pe 30 sunt programat la mai multe printre care si amortizoarele

mult succes si sa-i rupem in gura pe taranii de la service-urile astea

Share this post


Link to post
mult succes si sa-i rupem in gura pe taranii de la service-urile astea

 

 

Frate nu va mai plangeti ca am avut Renault megane (de nou) la care amortizoarele sunt garantate fix 20 k km din fabrica si nu tin mai mult de 30k oricum ai merge cu masina... Si mai erau si 3 milioane unul pe spate...

Schimbam amortizoarele odata cu placutele de frana. De fapt nu, placutele erau prea varza si tineau numai 15k si costau 2.5 milioane setul...

Deci sa fim noi sanatosi cu Cielito-urile noastre, si doar amortizoarele romanesti sa fie problema...

 

Sa ne tii si pe noi la curent cu rezultatele ca sa stim si noi ce sa facem, daca sa le schimbam pe garantie sau sa luam altele noi cu banii jos.

Edited by cdorob

Share this post


Link to post

Dupa ce am observat ca si ale mele amortizoare spate troncane m-am pus sa le strang piulita din capul lor, dar se invarte cu tot cu amortizor, s-a stricat ceva pe acolo sau nu am facut eu ceva bine??

Share this post


Link to post

E normal sa se invarta axul telescopului cu tot cu piulita daca nu ti contra de el.In capatul de sus axul are hexagon.

Share this post


Link to post

Ca sa o zicem pe aia dreapta, am schimbat la un Matiz doua seturi de amortizoare pe spate in primii 6000 km.

 

Ideea este urmatoarea: cred ca nici macar nu se mai chinuie sa aduca altele noi. Ti le primesc inapoi, sterg cu ulei pe alea ale lui Gigel care a venit mai devreme sa reclame acelasi lucru si le pun la mine. Amortizoarele mele probabil ca se duc la urmatorul reclamant... and so on !

 

Cu ultimul set pe Matiz nici nu iesisem pe poarta service-ului ca deja auzeam caruciorul cu butelii in spate (troncaniturile).

 

Depinde acum ce noroc ai.. poate ala dinaintea ta nu le-a rupt prea tare prin gropane si poate te tin cu vreo 2000km mai mult.

 

Cred ca e valabil si pt Cielo...

 

Oricum e inadmisibil... am schimbat 1 set amortizoare fata la espero la 170.000 km nu la 4.000 km.

 

Undeva e o bataie de joc la masinile astea in ultimii ani, iar pacalitii va dati seama cine sunt... NOI !

Numai coarne ne mai lipsesc !

 

Nu va enervati pe post-ul asta... spun doar ca sa nu asteptati degeaba niste amortizoare "uzate de-a gata" !

 

Take care!

 

Later edit: Exista o salvare totusi: Am primit oferta sa platesc o diferenta pt alt "brand" de amortizoare... doar cateva milioane in plus... chilipir :(

Edited by midnight_racer

Share this post


Link to post

Eu cred ca amortizoarele cu care vin din fabrica sunt noi. E adevarat ca sunt de Sibiu, si troncane iarna. Cel putin asa am inteles de la voi, ca vara scapam de zgomot. Pentru ca eu am luat masina in decembrie, deci am luat-o cu troncanit. Daca este adevarat ca la temperaturi normale nu fac zgomot, atunci asta e. In compensatie, masina are o tinuta de drum super, la curbe abia simti inclinarea masinii iar gropile le ia destul de frumos. Cred ca decizia de a le schimba cu altele trebuie sa ia in seama tot sistemul de suspensie al masinii. Si nu stiu cati mecanici iti fac recomandari care sa tina seama de toti parametrii. La urma urmei ti le schimba cu altele, mie mi-a spus ca imi pun originale, dar nu stiu daca nu pierd la tinuta de drum. Astept pareri.

Share this post


Link to post

M-am apucat ieri de strans piulitele din capul telescoapelor spate, am tinut contra, s-au mai strans putin (juma de tura) rezultatul: nu mai troncane atat de urat, si frigul asta are o parte de vina

Edited by EXE

Share this post


Link to post

Eu cand am iesit din service dupa revizie, unde masinuta a stat la caldura vreo 6 ore, nu mai troncanea nimic. Asa ca le lasam acolo pe amortizoare. Eu sunt bucuros pentru cum a pornit zilele astea, la sfert. Bravo ei! =D>

Edited by Moshu

Share this post


Link to post

aceeasi problema cu troncanitul a aparut si la mine azi dimineatza cand am plecat la munca (n-am mai pornit-o de vre-o saptamana) ma gandesc ca o fi inghetat uleiul in amortizoare azi o sa fac un drum mai lung de vre-o 100 km si vedem daca isi revin inseamna ca asta e...oricum suspensia se simte mai rigida pe spate...

Share this post


Link to post

cu siguranta ca o sa isi revina si nu o sa mai troncane dupa un drum mai lung, dar nu este normal sa faca zgomotele care le fac. Ale mele amortizoare au inceput sa troncane la temperaturi scazute anul trecut (dupa aproape 100 k km). Asta o spun ca sa faceti o comparatie intre cum era Cielo inainte, din punct de vedere al calitatii.

Share this post


Link to post

Salutare si scuze pt intarziere. Am sunat joia trecuta la service sa vad daca au adus amortizoare de la Craiova. Am primit raspuns afirmativ si mi-a spus inginerul de service ca pot veni sambata sa le schimbe.Am fost sambata de dimineata in Constanta, dar surpriza, bineinteles neplacuta. Imi spune inginerul de la service ca au sunat cei de la Craiova si au spus sa nu schimbe amortizoarele caci sunt bune. Troncane din cauza frigului. Cand o sa se incalzeasca totul o sa fie ok. I-am spus ca am venit 60km de la Cernavoda si aveau timp sa se incalzeasca. Nu si nu. Mi-a spus sa mai astept pana miercuri sa mai vb cu Craiova. Frectie cred. oricum astept dupa aia am de cand sa pun OPC-ul frate ca nu se mai poate. La alte masini nu troncane la Daewoo da. Prieteni nu e posibil asa ceva decat in Romania. Daca aveti ceva sfaturi sau informatii despre aceasta problema va astept.

Share this post


Link to post

domnilor sa stiti ca faza cu frigul este verificata. Acum ca a mai mijit caldura putin nu mai troncane la mine, dar eu tot ma duc sa le schimb pentru ca nu e normal ca o masina noua sa troncane la frig. Eu am discutat aceasta problema direct la Craiova si mi-au spus celebra replica: mergeti la service ca se rezolva totul, si m-am luat ca tiganul de ei cu injuraturi is urlete, ca probabil ca daca le vorbeam frumos nici nu ma bagau in seama. Bag seama ca in Romania merge treaba numai cu bataq la ceafa...va tin la curent cu schimbatul

Share this post


Link to post

Ai nr de la Craiova? Eu nu stiu decat de nr de la rel cu clientii unde rapunde de obicei o secretara care nu are nici o treaba. Ceri legatura cu cineva anume sau ai un nr personal de telefon?

Share this post


Link to post

eu l-am pus pe seful de la garantii de la grand garage, sa sune la cei cu care mentine legatura si mi l-a dat la telefon si l-am balacarit, dar voi vedea cum se comporta pe 6 febr cand vin in inspectie si bineinteles ca voi fi si eu acolo cu al meu "SOBO"

Share this post


Link to post

Ok. O sa incerc si eu metoda daca altfel nu merge. Doar suntem in Romania. Mama lor cu garantia lor cu tot!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

revin cu amanunte...nu si-au revenit in 100 km dar dupa inca 10 km , drum de tara si-au dat drumul..un neajuns destul de neplacut...in rest sunt ok raman cu ele deocamdata m-am mai pacalit cu alea de de pe fatza le-am schimbat cu niste chinezarii (scria daewoo pe ele made in korea) si m-au tinut fix 2 luni acum sunt la fel de fleashca (deh 90 ron bucata)...data viitoare invatatura de minte (sachs sau monroe de 180 toate)

Share this post


Link to post

Eu am pe faţă amortizoare Gabriel (made in France) pe ulei (le-am pus la un service particular luate de ei de la Meteor) şi pe spate Sachs (made in Germany) pe gaz. Am avut pe gaz şi pe faţă, dar nu am mai suportat duritatea lor şi le-am scos după aprox 5000 km. Dar nu troncăne nimic indiferent cât de frig ar fi.

După 40.000 km, Gabriel încă merg foarte bine.

 

Atenţie la Sachs. Cele fabricate în Turcia nu rezistă mult.

Edited by valiman

Share this post


Link to post

avand in vedere ca s-a lamurit problema cu troncanitul pe spate sau pe fata in functie de utilizator propun moderatorilor, pentru a evita off topic-urile, sa inchida aceasta discutie, cu pastrarea temei pentru viitorii utilizatori de daewoo care cu siguranta se vor lovi de aceste troncanituri.

multam pentru toate sfaturile.

Dan

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...