Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Consum (TCO) benzina...TICO

Votaţi consumul URBAN la Tico  

810 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

La traficul din bucuresti nu stiu cum ai facut consumul pe ora. Ai pus 5L si ai mers 2 ore? :-? Sau cum ai facut mai exact.

Edited by dreaQ

Share this post


Link to post
2,5L/h de functionare urban :P

 

Asa mult????????

Adica ia 2,5l/h la relanti???

Am fost cu un amic cu un vectra b cu motor de 2.0 si computerul de bord indica cand statea la stop cu motorul la relanti un consum instant de 1.6l/h!! Si asta acum 2 zile deci la ~0 grade afara.

E adevarat ca atunci cand demara sarea spre 30l/100km... dar nu e situatia despre care se vorbeste...

Share this post


Link to post

Ultimul consum 7,7-7-8% exclusiv urban. Condus destul de sportiv, dar dimineata inainte de a porni am stat intotdeauna circa 5 minute in masina. Schimbat vitezele 0-25-45-60-80 insa fara a apasa pedala blana.

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post

7.3 ...MINUNAT!!!!!!!!!

5-7 MIN. dimineatza ,incalzirea,5-7 min seara ( cand plec de la munca )

Share this post


Link to post

8,33% exclusiv urban(mers sportiv...iar cand mai dau de unu care sa ma streseze...trec la violent...de obicei gasesc multi)

 

dimineata o las 5 min sa se incalzeasca...seara nu prea e nevoie...

 

 

later edit: am uitat sa precizez ca de obicei pun 95 fara pb OMV(am incercat si cu 99de la petrom dar nici o miscare...sa trec pe la mol)

Edited by downlaw

Share this post


Link to post

6 in Bucuresti, eu chiar nu stiu cum poate ajunge un Tico sa consume 9-10 cat se vorbeste pe aici; incarcat poate intr-un trafic foarte aglomerat nu stiu ce sa zic :) E adevarat ca eu am circulat mai mult seara sa zicem cu toate ca am prins si zile cand am trecut in 20 min de intersectia de la Unirii. Sa zicem ca as fi mers mai mult ziua consum 7, hai 7,5 dar pana la 9-10 mai e cale lunga!

Edited by SORAN

Share this post


Link to post

Salut

 

La mine cred ca este o situatie ciudata cu consumul:

 

- extraurban: 4,5% (550 km, Bucuresti - Braila - Bucuresti, 25 litri)

am facut plinul la iesire din Bucuresti, iar la intoarcere eram pe rosu, ultimii 40 de km i-am facut in Bucuresti, deci consumul este posibil sa fie undeva putin mai jos) - test facut ieri 26.12.2005.

 

viteza medie 80 km/h, treapta a 4 a maxim.

 

 

- urban: 10% (260 km/26litri mers doar in Bucuresti, Titan - Dristor - Foisorul de Foc - benzinaria Eminescu, deci cam 30 minute zilnic dus-intors, traseu mediu aglomerat, plecare fara incalzire)

 

in Bucuresti schimb vitezele cam asa:

 

I. 0-20

II. 20-35

III.35-45

IV. 45-

 

acum dupa ce am citit pe aici imi dau seama ca s-ar putea sa coduc cam subturat.

 

acum un an eram stresat cu consumul si i-am facut si eu curatare de carburator cu spray (fara efecte deosebite Radacini - Dorobanti, nu-i recomand), reglare noxe, etc .

 

rezultatele nu m-au convins, asa ca arunc vina pe stilul meu de condus, neavand experienta (1 an), asa ca va rog sa-mi scrie-ti si mie cateva ponturi pentru a-mi imbuinatatii stilul de condus si a reduce consumul.

 

... ce-i drept cred ca este si putin dereglata (cred) deoarece am un demaraj destul de bun la pornire.

 

multumesc

Share this post


Link to post

a 3-a pana la 45 nu mi se pare deloc subturat.

 

demaraj ai pt ca asa are masina, mai ales daca te dai un pic la ea. eu unul, la 45 sunt in a 4-a. si imi consuma cam 8 pe vremea asta.

Share this post


Link to post

Eu din testari repetate am observat ca ii mai bine sa mergi un pic mai "sportiv"(0-25-45-60-80) decat sa schimbi vitezele ca taximetristii.

 

In oras sunt importante urmatoarele: frana de motor, demarajele de la stop si folosirea cu logica a franei de serviciu.

 

Ultimul consum (30% afara / 70% urban): 6,6-6,7%.

Share this post


Link to post
a 3-a pana la 45 nu mi se pare deloc subturat.

 

demaraj ai pt ca asa are masina, mai ales daca te dai un pic la ea. eu unul, la 45 sunt in a 4-a. si imi consuma cam 8 pe vremea asta.

 

 

nu stiu ce putere ai tu la 45 de km/h in a 4-a...dar ma rog...incearca sa o duci pana la 60 in a 3-a si atunci sa vezi demaraj

 

@AAdorjan ai exact stilul meu...cu mica diferenta...ca eu ma mai enervez si depasesc limitele astea

 

 

P.S: din moment ce esti la 45km/h in a 4-a ma gandesc eu ca ai tendinta sa apesi mai tare acceleratia deci si prin urmare ar trebui sa iasa un consum mai mare decat normal(din cauza principiului de functionare al carburatorului)

Share this post


Link to post

Ok, speriat de consumurile 8.5-9% scoase de nevasta, am facut o proba si in ultimele 9-10 zile am mers (aproape) numai eu cu Ticolina. Nu am mers prin zone exagerat de aglomerate (adica bara la bara cozi de kilometri), dar am mai piscat-o ici colo...si

 

TA TA TA: am scos un consum de 6.9% exclusiv urban! :) >-

 

Concluzie: Am nevasta cu talpa grea rau de tot...de fapt banuiesc o sama de motive, din care doua ar fi cele mai rele: apasa nejustificat de mult cind accelereaza, si merge subturat. Sa vad cum o dau pe brazda...ca mai are putin (cca 1.5 l) si ma ajunge pe mine la consum :-W

Share this post


Link to post

Ultimul consum realizat de sarbatori:

- Benzina cu plumb de la Lukoil de 950.000 lei

- cu aceasta cantitate am mers 463km (la circa 410km acul a ajuns la partea de sus a liniei rosii)

- vreo 100km in oras (cumparaturi de rev, aglomeratie mare)

- in masina au fost in majoritatea timpului cel putin 4 persoane

- am continuat stilul mai agresiv 20/40/60/80, am incalzit motorul in fiecare dimineata, am calcat pedala de acceleratie foarte rar pana la podea

 

Sunt foarte multumit!

Share this post


Link to post

@downlaw: n-am la 45 in a 3-a cum n-am de fapt cu tico in nici o treapta. e orice, numai masina de fuga nu. si sincer sa fiu, nici n-am nevoie de putere, pt ca nu am ce face cu ea. degeaba am 150 de cai, la semafor tot cu 0km/h asteptam cu totii.

 

de 2500 de euro iti poti lua multe masini cu peste 120 de cai, masini de fuga. a face pe grozavul cu tico e culmea penibilului.

 

ultimul consum, 8%.

Share this post


Link to post

Te invit la o plimbare cu mine si mai vb ;) Penibil e sa faci pe grozavu cand mergi pe jos si dai scartz :D

 

Apropo ca acum am vazut...pai daca ai consum de 8% la Tico e cam penibil. Probabil de aia nu are nici forta.

Edited by SORAN

Share this post


Link to post

Ultimul consum urban: 7.12% in conditiile in care cel mai mare drum prin oras a fost de maxim 5km urmat de pauza cel putin o ora.

 

Referitor la influenta stilului de condus asuprea consumului vin cu o exemplificare: in vara aveam consum urban de 6%, intr-un ritm de conducere domol. A condus si Xenna pe acelasi traseu, in conditii asemanatoare de trafic si consumul a scazut la 5.8%! Stilul ei este mai agresiv: 20-40-60, la fel cum schimba la Symbolul ei 1.4 8v. Incerc sa adopt stilul ei dar mai mereu nu ma pot abtine sa schimb mai devreme :(

Edited by Senna

Share this post


Link to post
de 2500 de euro iti poti lua multe masini cu peste 120 de cai, masini de fuga. a face pe grozavul cu tico e culmea penibilului.

 

mie imi place sa dau in masina, iar cu tico imi permit asta in fiecare zi. cu timpul mi-am dat seama ca pot sa dau si intr-o dacie si intr-un tico si intr-un golf si intr-un CBR cu placere ideea e ca cu 120cai sigur nu mi-as permite sa stau in rosu de fiecare data cand vreau.

iar cei care vor sa faca pe grozavii sa stea in banca lor ca sunt treburi serioase pe strada

Share this post


Link to post

Testand stilul mai agresiv mi-am dat seama ca scade consumu. Totusi 20-40-60-80 e un pic prea mult. Eu acum experimentez acum astfel: 20-40-55-70. Mi se pare ca asa este mai natural. Ramane sa vad si consumu...

Share this post


Link to post

Agresiv, dar doar din turatie, daca o calci prea mult intra treapta a II-a de la carburator si creste consumul. Din treptele I-II poti sa schimi mai devreme, deoarece demultiplicarea este mai mare si masina are demaraj bun. Insist sa se schimbe dintr-a III-a in a IV-a minim 55km/h

Edited by Senna

Share this post


Link to post

eu schimb la 20-30-55-90 :)

Share this post


Link to post

Cutia ta ii cu 4 trepte? :D

 

Acum serios nu-i prea mult de la 55 pana la 90 pentru a patra? Sau nu-ti pasa de consum...

Share this post


Link to post
Acum serios nu-i prea mult de la 55 pana la 90 pentru a patra? Sau nu-ti pasa de consum...

Daca accelerezi de la 80 la 90 consumul e mai mic in treapta a IV-a decat in a V-a. Ultima treapta de viteza se foloseste pt mers in regim de croaziera, cu viteza constanta, doar asa consumul este mai mic fata de treapta a IV-a.

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Asta la alte masini Senno nu la tico. La tico se simte calumea diferenta mare de demultiplicare intre 4 si 5. Dupa 80 nu are rost sa mai stai in a 4-a decat daca faci vreo depasire deosebit de riscanta...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...