Pedala Posted December 23, 2005 Posibil. Poti sa ai un pistonas de la tamburi gripat Share this post Link to post
dreamlike Posted December 23, 2005 (edited) Frankie, imi pare rau daca te-am ofensat, nu asta era intentia mea, dar prea mult te-ai legat de faptul ca dacia era si cu dacia faceai iar cu matizul nu, iar cu frana de mana trasa m-ai lasat masca, vad apoi ca ai rectificat. Mai citeste o data ce ai scris si o sa vezi ca am dreptate. La fel ca majoritatea celor de pe aici am trecut de la dacie la matiz, dar crede-ma nu as putea face nici o comparatie in care dacia sa fie superioara, poate doar faptul ca o putea repara si nea' cutare din fata blocului. Imi cer scuze inca o data si poate, cand o sa ne vedem, imi vei arata si mie niste figuri cu matizul cu care sunt convins ca vei reusi sa faci ce ti-ai propus. Succes si astept sa ne tii la curent. Edited December 23, 2005 by dreamlike Share this post Link to post
andreib Posted December 23, 2005 Am fost aseara pe o strada aproape de Vatra Luminiasa si ... era OGLINDA OGLINDA, fara exagerare. Si am vranat in linie dreapta, cu volanul drept ... si am vazut ca nu derapeaza masina in aceeasi directie, se duce si putin de fund, o fi de la frane, nu tin toate la fel? Nu tin toate la fel, fata are peste 70% din capacitatea de franare. Nu mai fa experimente din astea pentru ca o sa te orpesti in vreo masina parcata, orice masina ai avea fara ABS cand calci frana pe gheata iti va derapa aiurea )tine de inclinarea soselei, aderenta diferita pe care o prind rotile etc). Share this post Link to post
AirBoy Posted December 29, 2005 (edited) Apoi asta cu condusul iarna... chiar ca e o arta... Am facut scoala in iulie, am dat exam in septembrie si pana vinerea trecuta n-am condus. Acum il am pe Maty si vad ce-nseamna. Trebuie sa ai grija nu gluma. I-am pus opinci de iarna pe fata, e ok, dar mai inec motorul cand e sa pornesc din maglavaisul de zapada. Asta de frica sa n-o ia razna pe zapada de 40 cm !!!! Aici a nins de ceva groaznic. Abia astept vara sa-i pot da-n gaz asa cum se cuvine. Am bagat 500 km in 6 zile si inca, slava domnului nici macar n-am derapat vre-odata. Grija si mare atentie la drum! Edited December 29, 2005 by AirBoy Share this post Link to post
Frankie_Carbone Posted January 6, 2006 (edited) Iar a venit frumoasa zapada in Bucuresti. Oglinzi aburite, nu se poate fuma o tigara in masina ca te ninge, plecare de pe loc cu a doua, consum mare, uzare ambreaj pt frana de motor, mai mult timp pana la servici. Oricum, este frumos sa conduci iarna, poate mai putin trafic ... deoarece multi nu se incumeta sa mearga cu masina. Am sa ma duc astazi in Poligon sa ma invart, va intreb, daca stiti, reprezinta o contraventie ... in poligon, sau acolo este "legal" si nu poate sa se ia nici un politist de mine? Edited January 6, 2006 by Frankie_Carbone Share this post Link to post
dreaQ Posted January 6, 2006 Pai ce "in poligon" e drum public? NU cred ca e treaba celor de la circulatie ce faci tu acolo. Share this post Link to post
Tommy Posted January 6, 2006 n-ai treaba cu militia frankie, cum da noaptea la ilioara e aproape liber dar ai grija in jurul carei axe te invarti ) Share this post Link to post
Senna Posted January 6, 2006 Plecare cu a2a Asa se recomanda in cazul in care masina e inzapezita si nu o poti urni de pe loc, sa incerci sa o misti in treapta a II-a. Eu prefer insa printr-o semidebreiere fina sa folosesc aderenta ambelor roti motoare decat sa utilizez o singura roata pe post de polizor Share this post Link to post
hades Posted January 6, 2006 Deocamdata se circula binisor in Bucuresti. Dimineata am plecat de acasa la ora la care plec in mod normal si nu am intarziat la birou. Se pare, insa, ca va fi din ce in ce mai rau in urmatoarele ore. Exista si o avertizare meteo in acest sens la inmh.ro. Deci trebuie sa fim atenti. Share this post Link to post
Frankie_Carbone Posted January 6, 2006 Si nu numai asta, si cand este gheata este recomandat sa pornesti cu a doua, rotile nu vor derapa, mai bine decat sa pleci subturat, fara acceleratie. Intr-adevar, poate omori ambreiajul mai mult daca pleci cu a doua decat cu a-intaia subturat ... nu stiu. Share this post Link to post
Senna Posted January 6, 2006 Intr-adevar, poate omori ambreiajul mai mult daca pleci cu a doua decat cu a-intaia subturat ... nu stiu. E mai usor de dozat in treapta I cuplul transmis la roti la limita aderentei decat in a II-a. Reversul medaliei este ca ambreiajul este ceva mai solicitat Share this post Link to post
steph Posted January 6, 2006 Nu te du in poligon la ilioara ca sunt gropi si asfaltul aiurea. Daca nu vrei locuri publice, vezi ca e o parcare platita in herastrau vis-a-vis de cartierul frantuzesc unde poti sa faci ce vrei sau in incinta stadionului national ( bani lapaznic ). In felu asta poti s ateinvarti cat vrei, dar ai grija la borduri ca eu nu am avut Share this post Link to post