AND Posted December 8, 2005 Megane isi prezinta noul look , odata cu cel mai performant diesel din istoria sa : 2.0 dCi 150cp . Si facelift-ul si noua motorizare vor fi disponibile incepand din ianuarie , insa la noi probabil se va mai astepta ceva vreme (cateva luni). Facelift-ul nu este singura schimbare insa. Stopurile variantei Hatchback sunt diferite de cele din prezent..plus alte mici modificari aduse caroseriei ..insa nu foarte vizibile. Poze : Share this post Link to post
steph Posted December 8, 2005 si facelift nu inseamna modificari in general? sau doar modificari la fata ( face ) ??? Share this post Link to post
AND Posted December 8, 2005 Schimbarile majore sunt 90% concentrate in facelift , restul fiind reprezentat de o mica schimbare de look la interior (de genul : sigla renault inconjurata intr-un cerc din aluminiu pe volan) , si stopurile variantei hatch. Renault insa reuseste sa duca modelul Megane in fruntea clasei in priviinta acceleratiei 0-100 si consumului mediu prin acest 2.0 dCi. Renault Megane 2.0 dCi 150cp : 0-100 in 8.7 sec | 5.4l/100km Alfa Romeo 147 1.9 JTD 150cp : 0-100 in 8.8 sec | 5.9l/100km Audi A3 Sportback 2.0 TDi 140cp : 0-100 in 8.8 sec | 5.5l/100km Citroen C4 2.0 HDi FAP 140cp : 0-100 in 9.7 sec | 5.5l/100km Fiat Stilo 1.9 JTD 150cp : 0-100 in 8.9 sec | 5.8l/100km Opel Astra 1.9 CDTi 150cp : 0-100 in 8.9 sec | 5.8l/100km Seat New Leon 2.0 TDi 140cp : 0-100 in 9.3 sec | 5.6l/100km Volkswagen Golf V 2.0 TDi 140cp : 0-100 in 9.3 sec | 5.4l/100km Share this post Link to post
Esperatul Posted December 8, 2005 (edited) Frumos din partea lor. Motoarele de 1.9 si 2.2 care le aveau erau cam depasite moral si se cerea. Ai omis niste modele din comparatie, daca le pui, nu prea mai iese primu la 0-100, nu ca ar fi cine stie ce diferenta, dar daca tot e sa vorbim de motoare mai recente: Golf cu 2.0TDI de 170 de cai: 0-100 in 8.2 sec si consum mediu de 5.9 BMW 120d - 163 de cai, 0-100 in 7.9 si consum mediu 5.7 Vorbim de clasa compacta si motoare sub 2 litri. Edited December 8, 2005 by Esperatul Share this post Link to post
Satori Posted December 8, 2005 Esperatule, vrei sa spui ca Reno isi compara masinile doar cu cine are chef? Haide mah, fugi de aici. Imi plac stopurile de la HB. Au chiar si un mic relief... misto, nu am ce zice. Share this post Link to post
lauamd Posted December 8, 2005 După părerea mea cu toate că era urât (mie nu mi-a plăcut niciodată) l-au urâţit şi mai mult iar ca motoare şi consum îmi permit să fiu totuşi circumspect. Cred că este strict o politică de marketing. "> Share this post Link to post
remix Posted December 8, 2005 Mi se pare mie sau vorbim si de o luneta olecuta mai maricica pe HB ? Share this post Link to post
alx Posted December 8, 2005 Arata ceva mai bine dar modificarile sunt mult prea mici/putine la capitolul design. La nivel de motorizare e de bine dar eu nu pricepez de ce nu pun si 2.0l aspirat (nu turbo) de pe clio sport? sa zicem cu vreo 160 de cp ar fi... interesant... Share this post Link to post
Maniaku Posted December 8, 2005 Mi se pare mie sau vorbim si de o luneta olecuta mai maricica pe HB ? sincer nu mi se pare?! Share this post Link to post
mike.omega Posted December 8, 2005 motorizari: 1.4 16v 100 CP 1.6 16v 110 CP 2.0 16v 135 CP 2.0 Turbo 165 CP 1.5dci 85 CP 1.5dci 105 CP 1.9dci 130 CP 2.0dci 16v 150 CP Partea a 2-a de poze Share this post Link to post
Maniaku Posted December 8, 2005 au schimbat stopurile la toate modelele!!! Sincer mie unul i-mi place mult designul megan-ului sedan Share this post Link to post
AND Posted December 8, 2005 Felicitari mike.omega! Pozele tale explica mai mult Se pare ca au decis sa ilumineze bordul cu albastru in loc de clasicul portocaliu... Share this post Link to post
mike.omega Posted December 8, 2005 Le-am luat si eu de pe alt forum, m-am lasat de mult de cules stiri de pe net Nu observa nimeni ca mai nou motorul de 1.6 va avea 110CP cu 5 CP mai putin, de ce?! Share this post Link to post
Tommy Posted December 8, 2005 (edited) nu domnule, face parte din politica de marketing, doar faptul ca anunti ca pe un model banal vor fi in dotare motoare mult mai tari, se induce un sentiment ca vei cumpara o masina mult mai buna la fel cu loganul elia sau enia.. cum se chema ala? (amg-ul de casa al renoului) Edited December 8, 2005 by Tommy Share this post Link to post
steph Posted December 9, 2005 (edited) ce imi place peste tot gasesti poze cu echiparile de super varf la reno... super interioare, dar cand te urci intr-un reno pamantean musti din plastice ... si daca consumul ala e dat atunci cand se testeaza acceleratia eu ... 0-100 ) Edited December 9, 2005 by steph Share this post Link to post
Esperatul Posted December 9, 2005 (edited) Nu-ti fa griji ca "asa face toate". De ex, cand am fost la SAB la audi erau 2 A4. Primul cred ca era full options: piele crem, scaun cu reglare electrica si memorie, bord cu insertii de lemn, navi full color, nebunie. In spate mai era unu, cred ca era cel mai ieftin. Era atat de anost, de neinchipuit pentru un Audi nou, de nedescris. Macar la megane o iei dotata fara sa platesti chiar o avere pe diferenta de la pretul de baza. Mai naspa e ca in RSR nu vin cu toate dotarile. De ex, nu poti aduce Megane 2 cu tempomat acum la noi. Edited December 9, 2005 by Esperatul Share this post Link to post
Pedala Posted December 9, 2005 Liftingul facial de la Megane asemeni Lagunei parca ar fi fost executat cu una bucata cazma bine plasata in ochi. De ce le invinetesc ochii astia de la Renault chiar propriilor masini... numai ei stiu. Cat despre consumul mediu la diesel-urile de 150CP... e de ras... 5,5l/100km? In urma mai multor teste acest consum este defapt in jurul valorii de 7-8 litri. Share this post Link to post
BigMe Posted December 10, 2005 @Esperatul Scuza-ma .. dar cam greu sa compari renault cu audi...Poti sa ai cate optiuni vrei pe un megan tot megan e...Nu toata lumea isi permite Audi,BMW,Mercedes... Daca intelegi ce vreau sa zic.. Share this post Link to post
Esperatul Posted December 10, 2005 (edited) Era comparatie strict de aspect interior, care la vw la versiunile de baza arata foarte anost, daca intelegi ce vreau sa zic... Si daca e vorba de ce isi permite lumea, asta nu reflecta decat vanitatea, nu calitatea masinii. Ideea e, diferenta de 10-15.000 de euro care ar trebui sa o dai de la un Renault(pe care nu imi plac) la o masina de la firmele respective face banii sau nu. Ar fi trebuit sa compar Laguna cu A4 ca sa fiu in aceeasi clasa, dar deja Laguna e mult prea scumpa. Edited December 10, 2005 by Esperatul Share this post Link to post
razvanclub1 Posted December 10, 2005 singurul megane care ma atrage este cel cabrio,in rest niciodata nu mi-au placut renault-urile iar unele modele sunt chiar oribile(clio simbol,meganul vechi,modus,scenic) Share this post Link to post
Zmeul cel rau Posted December 10, 2005 @Esperatul, Laguna si A4 sunt in aceeasi clasa ca mie mi se pare ca stai destul de chircit in A4 pe cand in Laguna e o groaza de loc. Share this post Link to post
AND Posted December 10, 2005 La pret da , Laguna si A4 sunt in aceeasi clasa...cam chinuit dar da. Insa ca marime si spatiu interior , Laguna e mai aproape de A6 decat de A4. Audi e alta mancare de peste.. e deja "ciudat" ca daca pui un A4 langa un Megane Sedan , acesta din urma e vizibil mult mai mare. Benz , BMW si Audi sunt aproape singuri in clasa lor. Renault , Citroen si Peugeot se concentreaza pe un public mai ...bugetar ) . VW e undeva la mijloc Share this post Link to post
Esperatul Posted December 10, 2005 (edited) Domnule AND, vad ca nu va opriti de la a debita neadevaruri(ca sa nu zic prostii) pe orice subiect. Megane Sedan e mai mic cu 10 cm decat A4-ul. Megane e o compacta, A4 este o limuzina medie, ca si Laguna, ca si Passat. Deacord cu zmeu cand zice ca laguna e mai mare interior, ca la exterior au acelasi lungime, probabil Laguna e ceva mai lata. Edited December 10, 2005 by Esperatul Share this post Link to post