Jump to content

Recommended Posts

Eu sunt de acord sa iei tu cutia insa Salex are dreptate...consuma de rupe, in plus am inteles ca nu ar fi atat de fiabila.Eu unul propun sa ne intalnim si sa discutam.

Share this post


Link to post

Nu stiam ca o cutie AT consuma MULT mai mult decat una manuala. Daca vreti sa discutam despre treaba asta, i'm in, in principiu raman interesat de climatronic si probabil ceva maruntisuri, proiectoare, etc.

Share this post


Link to post

Nici macar de poc-ul asteptat n-am avut parte,in schimb am avut parte de un profesionist adevarat si un tip deosebit!

Multumesc Salex!

 

Operatiune schimbare semering caseta directie incheiata cu succes,mai putin urmele modulului ABS pe mainile autorului (Salex) + niste vesti bune despre pinion si rulment. :)

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

=))

M-ai facut sa rid ! Merci de apreciere insa dupa cum ti-am si zis, ma consider doar un pasionat si atit.

 

De "POC" am scapat datorita vechiului simering care era f.f uzat, asa ca a iesit cu usurinta din culcusul lui. Sper ca asta nou sa isi faca treaba mult timp de aici incolo, macar asta sa ramina pentru ca urmele de pe miine deja aproape au disparut ;)

 

Tine-o sub observatie si mai da de stire cum evolueaza. Daca ai mers azi cu masina, cum a evoluat directia, se mentine mai lejera ?

Share this post


Link to post

Da,este mai lejera la manevrele din parcare,mai ales.

In plus am o timonerie teapana pe lateral :) ,daca rezolv si miscarea spre bord si invers(oricum s-a diminuat si aceea),fericirea va fi deplina!

Share this post


Link to post
... daca rezolv si miscarea spre bord si invers(oricum s-a diminuat si aceea), fericirea va fi deplina !

 

Tampoane motor, furca intrare in capac cutie viteze, garnitura de cauciuc pentru schimbator viteze, eu as zice si o timonerie noua ... cam astea te despart de fericire ;)

 

Cu exceptia tampoanelor de motor, lista e valabila si pentru altii care au jocuri mari in shimbatorul de viteze.

Share this post


Link to post

Era fff bine daca faceati niste poze in timpul operatiunii. Oricum, poate ma descurc si cu tutorialul.

Share this post


Link to post

Salut tuturor!

 

Este primul meu mesaj pe forum, dar am citit cam tot ce era de citit in acest to

pic, inainte de a cumpara masinuta - o Leganza din 99. Am luat masina acum doua saptamani, pana acum am iesit doar de doua ori cu ea, asta pentru ca inca nu am bagat-o in service la o revizie serioasa si schimbat ulei + distributie etc.

Foarte multumit de masina, nici o problema majora de care sa imi dau seama pana acum. Aseara cand am scos-o la o mica plimbare, in timp ce circulam, martorul "Check" s-a tot aprins. Aleeator, se aparindea, ramanea aprins cateva secunde, dupa se stingea. Prima data cand se intampla asta, la prima plimbarica (vreo 50 km imediat dupa ce am luat masina) martorul nu s-a aprins niciodata. Nu inteleg de ce s-a aprins acum.

Nu am umblat deloc la motor, stil de condus identic cu prima plimbare. Singura chestie care am facut-o e ca aseara am bagat vreo 13 litrii de benzina, Carrera 95 de la OMV. E posibil ca martorul Check sa se fi aprins pentru ca masinii nu ii place benzina asta? La prima plimbare, cand nu au fost probleme cu martorul, nu mai stiu ce benzina

aveam. In orice caz nu era Carrera 95.

Multumesc pentru un eventual raspuns!

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Verifica toate mufele care pe unde intra si cat de bine intra. Verifica cablurile de masa la baterie, precum si papucii unde acestea se prind de sasiu si de motor. Singura sansa de a gasi direct defectul este scanerul.

Share this post


Link to post

In primul rind, sa o stapinesti sanatos, sa te duca mult si bine ! In al doilea rind, primul drum trebuia facut la un service pentru scanare inainte de a o cumpara si apoi, dupa cumparare, pentru a inlocui tot ce tine de consumabile (ulei, flitre, lichid frina+ambreiaj, lichid servo, distributie, placute de frina - la astea poti verifica vizual starea). Lucrurile astea sint valabile pentru orice masina SH, dar mai ales pentru una care are o virsta destul de respectabila. Nu te ingrijora pentru Check Engine, la cum ai descris tu simptomele, cel mai probabil problema nu este majora, insa nu neglija mersul in service si scanarea, asa cum ti-a spus si Mircea.

Share this post


Link to post

O problema asemanatoare am avut si eu cand am cumparat masina, am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer si seenyor clapeta acceleratie. Total a fost cateva sute de ron(cred ca 400). Asta nu inseamna ca ai aceeasi problema, insa nu te speria ca nu cred ca este f grav

Share this post


Link to post

schimbat placutele de frana pe spate, in fata blocului . Vineri in Bulgaria la fiecare franare facea ca toti dracii de la huruiala la scartiiala. S-a rezolvat , sunat pe Salex , descris problema si idrumat.

Le-am schimbat in fata blocului in 15 minute . Ferodo din Vitan - magazin 75 de ron.

Acum ca am vazut ca Miste_r si-a schimbat kitul de la caseta astept si eu soarele si chef de munca ...tot pt Salex poate si-o face si cu mine pomana . In rest - echilibrat rotile 30 ron si cam atat :D

 

Numai bine!!!

Share this post


Link to post
... am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer ...

Ai mai specificat asta de cateva ori si ti s-a mai spus ca nu are leganza asa ceva :)

Share this post


Link to post

In primul rand, o primavara fericita la toata lumea, ca la mine nu a inceput prea bine, am vrut sa desfac bujiile sa le verific si am gasit in aproape toate bujiile ulei(in camera unde stau ele).

De unde poate sa se adune uleiul acolo? :-? am scapari pe la garnitura de la capac? :uff:

Share this post


Link to post

Da, la garnitura de la capac ai pierderi de ulei si asta din 2 cauze : s-a mai umblat la motor si nu s-a inlocuit sau folosesti un ulei de proasta calitate sau perioada de utilizare a lui este prea mare si acesta devine coroziv pentru garnituri.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Pe marginea exterioara a capacului nu are scapari, garnitura este noua la fel si uleiul , schimbate atunci cand am facut motorul, aprox. 4000 de km. Diseara am sa mai verific daca sa mai acumulat ceva ulei in camera bujiilor

Share this post


Link to post

Garnitura s-a schimbat pentru ca scapa ulei pe linga ea?Dupa schimbare s-a curatat ulei curs?

Share this post


Link to post
Garnitura s-a schimbat pentru ca scapa ulei pe linga ea?Dupa schimbare s-a curatat ulei curs?

 

Nu..., am schimbat garnitura cand am segmentat motorul si sigur au curat capacul si blocul motor. Se poate sa nu etanseze bine bujiile, sa nu fi fost stranse destul de bine? sau nu are cum sa se intample asa ceva?

Share this post


Link to post
Nu..., am schimbat garnitura cand am segmentat motorul si sigur au curat capacul si blocul motor. Se poate sa nu etanseze bine bujiile, sa nu fi fost stranse destul de bine? sau nu are cum sa se intample asa ceva?

 

Pai de putut sa zicem ca se poate intimpla asta, insa iti dai seama ce presupune ? Ar insemna ca tie iti intra ulei in camera de ardere, fie pe la segmenti (cam nasol, daca zici ca sint destul de noi) fie pe la simeringurile de supapele de admisie (la evacuare uleiul cred ca ar fi aruncat direct pe galerie - esapament)

 

Sper pentru tine sa fie varianta cu garnitura ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post
O problema asemanatoare am avut si eu cand am cumparat masina, am mers la service, pus pe scaner, schimbat debitmetru de aer si seenyor clapeta acceleratie. Total a fost cateva sute de ron(cred ca 400). Asta nu inseamna ca ai aceeasi problema, insa nu te speria ca nu cred ca este f grav

 

Va multumesc pentru raspunsuri! Urmatoarea plimbare cu masina e la service :)

Share this post


Link to post

Salex-in afara de pata neagra din parcare marca shell :D ,nicio picatura noua de castrol in doua zile :) >-

Semeringul isi face treaba perfect,pana acum.

Share this post


Link to post

Bun asa !

 

Iar daca, din pesimism sa zicem, o sa mai picure, nu-i nimic, il mai schimbam o data. Oricum, zic eu ca merita sa schimbi un simering chiar si la 6-12 luni in loc sa schimbi toata caseta. Intre timp punem la punct o procedura optimizata pentru Leganze cu ABS :D . Ar fi o ocazie f. buna pentru a face un tutorial de folos si pentru altii.

Share this post


Link to post
Ai mai specificat asta de cateva ori si ti s-a mai spus ca nu are leganza asa ceva :)

Am verificat facturile pentru a indrepta greseala

Senzor acceleratie(TPS cod 94580175)= 85Ron

Supapa comanda aer. rale(cod 17059602)=175Ron

plus manopera

Mersi ovi ca mi-ai atras atentia asupra greselii facute; Suntem aici pe forum pentru a ne informa corect; Imi cer scuze pentru dezinformare

Edited by 26mad

Share this post


Link to post

Supapa comanda aer = IAC

Share this post


Link to post

@cristi17lcv : Am scapat din vedere posibilitatea a intra vapori de ulei/ulei prin admisie. Situatia asta s-ar datora unui ulei prost, cu grad mare de volatilitate. Eu am patit asa ceva cu Valvoline, poti verifica destul de simplu daca scoti furtunul de admisie aer si verifici cit umed este pe interior ... verificare valabil si la clapeta de acceleratie.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...