Jump to content
Sign in to follow this  
axljam

Sunt La Un Pas Sa-mi Iau Kalos - Sa-mi Iau Sa Nu

Recommended Posts

Alxjam ne-a intrebat ce parere avem in calitate de mai vechi proprietari de Kalos, asa cum probabil ca a facut fiecare dintre noi inainte de a cumpara masina.

Pentru a lua o decizie de cumparare ai nevoie de raspunsul la cel putin doua intrebari:

1. Cat ma costa? Aici raspunsul este de prea multe ori subiectiv, influentat de marketingul facut de fiecare dintre cei ce au profit in urma acestei tranzactii.

2. Merita banii? La aceasta intrebare cred eu ca ar fi bine sa raspunda sincer cat mai multi dintre noi.

Nu vreau sa fiu purtatorul de cuvant al lui alxjam, insa la un moment dat parca s-au incins spiritele nejustificat.

Share this post


Link to post
Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare.

 

La bani mai putini gasesti masini mai bune.

 

1.caroseria galvanizata e mai mult de moft. deoarece daca iti zgarie unu cu cheia masina tot rugineste,daca o harjai,tot rugineste (deoarece e o pelicula foarte subtire de zinc).

ar fi utila in cazul in care ar sari vopseaua ( ca la logan ), atunci n-ar rugini.

 

2. motoare neperformante...zi-mi si mie o masina cu acceleratia 0-100 mai buna ca la kalos, si sa fie in aceeasi gama de pret ( iti zic io ca nu exiista, deoarece atunci cand am ales masina am tinut cont de acceleratie,siguranta,dotari so look )

Share this post


Link to post

Pai Dio, chestia cu meritatul banilor e mult mai grea, adica "subiectiva", decat aia cu cat ma costa.

Unii au incercat sa ma obiectivizeze lucrurile si calculeaza si costurile de exploatare, astfel incat in "afara" mai ramane doar... impresia artistica. Aici intra practic si performantele! De ce? Pentru simplul motiv ca pe unii ii... impresioneaza, iar pe altii nu. In fond cam toate masinile din aceeasi clasa au performante similare. Cu exceptia amorului propriu, nu e mare diferenta intre 170 si 175 kmph sau intre 11,5 si 12,1 secunde, ca sa nu mai zic de cai ca aia sun greu de comparat data fiind plaja de turatii in care ei sunt plasati.

Impresia fiind artistica e mai mult o chestie de gust personal. Degeaba ii spun eu cuiva ca imi place cum sunt puse butoanele de la geamurile electrice, daca el se multumeste cu ele pe consola ( :D ).

Deci, ceea ce ramane sunt... bubele.

Ei, cu asta cred ca s-a exagerat. Ceea ce avem concret pana acum este:

- un joc la cutia de directie, de care va spun ca daca nu vine Sato sa va arate cum este, nici nu stiti ca-l aveti

- o problema de "imbatranire prematura" a unor parti de la suspensie data probabil de o realizare care nu prea se asorteaza cu drumurile noastre; statistica este insa destul de sumara (e drept nici masinile nu sunt prea vechi)

- faimosul bec de airbag de care se face mult prea multa valva

- consum mai mare decat in carte; despre asta nici nu vreau sa-mi mai bat gura, astept sa vina cineva cu proba unei masini de orice fel care in Bucuresti are consumul ca in carte

Altceva?

Sa fim seriosi!

Asta nu inseamna ca e Kalosul masina minune, dar poate sa insemne ca e una din cele mai bune variante la clasa mica. Eu inca o consider cea mai buna.

Share this post


Link to post

Am Kalos.

Daca as alege acum, tot Kalos as lua.

Peste un an, daca nu ma imbogatesc, tot Kalos as lua.

 

Daca vrei sa aculti oratori genul : "Buey, nu va luati Kalos ca-i nasol, luati-va cutare sau cutare ca asa are unu' pe care il stiu eu si e foarte multumit!", e treaba ta!

 

:o fftopic: Parca exista un pe forumul asta!

Share this post


Link to post

Chestia cu pretul e tot nelamurita pentru ca se spune ca e mult: de ce se alege un leasing cu 50% avans si rate pe 5 ani la 10% dobanda ? Eu nu vaz avantajul, cand la 50% avans exista leasing pe 13 luni cu dobanda 0%, valoare reziduala + TVA inclus, in urma caruia pretul final este mult mai mic decat DDP? Cred ca din cauza lipsei de informare.

In privinta performatelor, la mine, 1,2L/72 CP este la fel cu 1,4L/75 CP (motor VAG), dar consumul este mai mic cu 1L %. Despre spatiul interior, finisaje, iluminatie, incalzire, confort si rulaj nici nu mai vorbesc, au recunoscut cu amaraciune proprietarii celorlalte masini.

Versiunea cu 1,4L 16V/90 CP full option n-are rival aici, doar Lacetti o intrece, dar aceea e alta clasa.

Share this post


Link to post

Abram Burel, sper sa nu ma fi inteles gresit. Sunt de acord cu tot ce ai spus!

Share this post


Link to post
- faimosul bec de airbag de care se face mult prea multa valva

Daca unii fac valuri la un bec care se aprinde aiurea si a carui cauza a fost rezolvata demult, atunci aia nu stiu ce inseamna sa nu poti pleca iarna fara o incalzire de 5 minute (admisii integrate si dereglate), dupa ce te-ai chinuit sa intri in masina printr-o usa din spate, ca actuatoarele de la usiile fatza sunt blocate sub o anumita temperatura !

Revenind la comparatii, eu nu pot compara o masina facuta in Turcia, pentru Europa Rasariteana cu una facuta in cel mai modern fab din lume. Cine face asta nu stie ce inseamna acest lucru.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post
Salutare dragilor propietari de Kalos.

 

As vrea o parere sincere[a] din parte[a] voastra. Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing

 

Nu e "off topic" ... La Radio-Erevan un ascultator intreaba daca se poate face dragoste in Piatza Roshie... Raspuns : "Credem ca NU, din cauza trecatorilor care dau sfaturi" ...

Share this post


Link to post

io cand am luat masina, am zis, ca stiu ca ar mai avea probleme (la mufa) la air-bagurile laterale.

mi-a zis ca au mai venit posesori de kalos cu probelem cu martorul, si ca au semnalat porblemele la fabrica, si ca le-ar fi rezolvat la kalos 2005 :tongue: eu, nu am avut probleme,desi scaunele din fata sunt destul de fataite(fata-spate) si, am avut si sticle pe sub scaune...etc

Share this post


Link to post

@tolin

Asa e cu perioada de leasing fata de avans. Am folosit exemplul ala, pentru ca asa fusese "servit" cu cateva posturi mai 'nainte. Evident ca 50% cu 5 ani nu are sens.

Hai sa incercam sa o lamurim si p-asta (eu doar imi dau cu parerea ca de obicei).

Exista 4 combinatii extreme de leasing:

  1. avans mare + durata mica - astia sunt oamenii care au cat de cat bani si nu le place sa fie datori ( ca mine :> ); tot aici sunt si unele aranjamente de "contract de munca in leasing pe perioada determinata"; cost minim de achizitie
  2. avans mic + durata mare - aici sunt cei care "intind" cat pot si de bani si de masina; cost maxim de achizitie (din cauza dobanzii) sau cei ce "schimba" masinile cu predarea contractului de leasing (caz in care costurile pe care le suporta sa fie minime)
  3. avans mare + durata mare - aici sunt cei care au pus un ban de-o parte, dar nu pot sustine o rata prea ridicata, dar vor masina acum
  4. avans mic + durata mica - aici sunt cei care stau bine cu banii, dar nu vor sa "investeasca" (avans) ci doar sa o "inchirieze" (rata).

Realitatea e... la mijloc sau de la caz la caz.

 

Interesant e ca eu trec destul de des pe aici (si mai am si prostul obicei de a da sfaturi), dar nu l-am vazut pe kaloman incercand sa faca sex X( .

Share this post


Link to post

Cand am zis ca are motoare neperformante m-am referit ca sunt mai gurmande decat ar trebui. La fiabilitate sunt ok.

 

Pot sa demonstrez exact de ce motorul de 1,4 16v este asa insetat dar n-o fac pentru ca sunt multi posesori de kalos pe aici si nu s-at simti confortabil. Daca nu laud kalos s-ar putea ca moderatorii sa-mi stearga posturile si nu ma risc. :tongue:

Share this post


Link to post

Ba chiar te rog, vuum, fara nici o insinuare. Sunt interesat de explicatia pentru asa ceva. Si mie mi se pare ca e putin cam mare consumul pentru un motor de 1.4, mai ales 16V.

Daca vei fi la obiect, cu siguranta nimeni nu-ti va sterge postul.

Astept...

Share this post


Link to post

Tocmai asta e problema, vuum.

Vino cu argumente reale si lume o sa stea sa te asculte. In rest, tot ce spui e un mare "fis" daca nu pui si ceva argumente langa...

Si eu vreu detalii "picante" despre Kalos... chiar daca sunt de "rau"...

Share this post


Link to post
Pot sa demonstrez exact de ce motorul de 1,4 16v

Chiar te rugam sa o faci. Daca devine off-topic si ai argumente serioase (nu asa cum erau cele cu galvanizarea) putem deschide topic nou.

Share this post


Link to post

Per total si in ocluzie, calcule sau nus'ce scheme nu cred ca sunt de vreun folos! De ce? Pai, in primul rand cand iti iei o masina te gandesti: pentru ce o iei, ce vei face cu ea, cam cat o vei tine, etc... Daca consuma prea mult, sau daca are tabla chioara pe ea - negalvanizata - (si aici ma refer la Kalos) asta este o cu totul alta discutie. Important este ce vrea fiecare si ce hotaraste: imi trebe' au ba!

Cat priveste banii pe care ii dai pe ea... asa cum am mai spus si mai sus, la alte masini e altfel? Fratilor, vorbim de leasing aici: leasingul e rentabil doar daca e vorba de o firma - nu persoana fizica - si mai ales daca firma e platitoare de tva! Pentru persoana fizica, intr-adevar, leasingul nu e chiar prietenos, dar, ce poti face: ASTA E LEGISLATIA! Ideea insa este ca situatia se regaseste la orice alta masina nu numai la Kalos!

Daca nu iubiti leasingul, bagati banul jos la interval si... gata!

Si per total se merita Kalosul! De ce? pai... parerea mea!

Edited by nexxus

Share this post


Link to post

Ai uitat un aspect important: leasingul este foarte indicat la persoane fizice pentru a evita taxele vamale de 30% in cazul acesta. Daca o iei cash acum platesti 30% la CIP, altfel platesti 10% la valoarea reziduala, dupa Iunie 2006 !!!

Share this post


Link to post

am fost ieri la gtt sa intreb de masina mea,si printre altele cel de acolo mi-a spus ca au kalos pe stoc in romania si le livreaza in maxim 3-4 zile de la plata avansului,asa ca cine vrea kalos se poate alege cu masina pana in sarbatori

Share this post


Link to post

Si eu vreau sa imi iau un Kalos nou 1.4 full option in 3 usi, la ei pe site e 8 400 , daca il platesc cu cash ma ajunge la cat?

Nu la 10 000 cum calculasem ci la 12 000? Mi se pare absurda situatia.

Share this post


Link to post

Daca-l iei "cash" mai pui la pretul CIP acciza 1%, taxe vamale 30 % si TVA 19% (asta la suma totala CIP+acciza + taxe vamale)

 

Din pacate, singura metoda viabila pentru achizitionarea unei astfel de masinute este leasing-ul.

Daca ai banii (sa zicem 10.000 Euro) fa un leasing pe 1 an, cu avans maxim (poate fi si 70 %).

Castigi cel putin 1800 - 2000 Euro.

Share this post


Link to post
Daca-l iei "cash" mai pui la pretul CIP acciza 1%, taxe vamale 30 % si TVA 19% (asta la suma totala CIP+acciza + taxe vamale)

 

Din pacate, singura metoda viabila pentru achizitionarea unei astfel de masinute este leasing-ul.

Daca ai banii (sa zicem 10.000 Euro) fa un leasing pe 1 an, cu avans maxim (poate fi si 70 %).

Castigi cel putin 1800 - 2000 Euro.

 

 

Corect. Si pe aceasta perioada vei avea si full CASCO. Avansul maxim poate fi 78 %, important e sa ramana 20 % valoare reziduala si "magicul 2 %", valoarea finantata propriu-zis :D

Share this post


Link to post

incearca leasing-ul mascat, cum am facut eu.

te intelegi cu astia la firma, si le dai toti banii, bineinteles cu actele de rigoare, iar ei iti dau masina in leasing pe un an. iar taxele din 30% se transforma in 6%, sau ceva de genul asta. oricum de la 8400 te va ajunge max 10000 toata treaba. acum vezi si tu...

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...