Jump to content
Sign in to follow this  
axljam

Sunt La Un Pas Sa-mi Iau Kalos - Sa-mi Iau Sa Nu

Recommended Posts

Salutare dragilor propietari de Kalos.

 

As vrea o parere sincere din parte voastra. Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi? Chiar nu stiu ce sa fac. Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP.

 

Daca are cineva timpul si sinceritatea necesara sa-mi spuna daca merita sau NU i-as fi profund recunoscator.

 

O zi buna tuturor

Share this post


Link to post

Da, merita. Nu mi-as lua alta masina noua chiar daca m-as intoarce in timp, la momentul respectiv.

Share this post


Link to post
Da, merita. Nu mi-as lua alta masina noua chiar daca m-as intoarce in timp, la momentul respectiv.

 

Merci mult Satori pt parerea ta. Cu toate ca eu nu optez pt varianta SEDAN sper sa ajug sa ma bucur de masina, daca o sa mi-o iau exact cu faci si tu de a ta.

 

Apropo... nu ti se pare cam mult totusi??? Mi-au calculat astia de la HVB ratele. Astfel la 8.240 la cat o cumpar eu, la un avans de 50%, deci maxim, pe o perioada de 5 ani ajung pe la vreo 14.000 in final. Nu ti se pare cam mult???

 

Merci pt mesaj oricum

 

Alex

Share this post


Link to post

Fa-ti calculele pentru alte masini la dotari similare. O sa ai o surpriza.

Share this post


Link to post

Ba da, dar... alte solutii, variante??? si daca te indrepti spre alta marca nu patesti la fel??? Daca e vorba de leasing... n-ai ce-i face!

 

 

P.S. Satori, tu ai luat-o in leasing pe un an. Cat ai iesit per total, ca bani ma refer?

Edited by nexxus

Share this post


Link to post

Final, cu toate taxele, CASCO si alte prostii: 12,XXX Euro. Din pacate, nu imi amintesc XXX-urile.

Share this post


Link to post

nu ai cum sa ajungi cu kalos la 14.000. mi-am luat eu chevrolet lacetti 9986 CIP si cu casco,dobanda...etc ajunge pe la 13200 in 3 ani cu avans 50%(5100E)

Share this post


Link to post

Pai si mie imi pare mult. Poate daca includem si asigurarea CASCO. Ca eu am iesit pe la 10 700 tot pe un an. La 8100 CIP.

Share this post


Link to post

Se pare ca tu ai inteles care e "pretul corect"... de achizitie.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Pret CIP 8180 Kalos 1,4 SE sedan full

Avans 2070 EURO (adeka 25%) leasing 3 anisori

rata 316 Euroi cu reziduurile incluse (din care 43 Euroi CASCO)

Total 13446 E din care daca dai casco deoparte iti raman 11898 adica pretul DDP.

Se poate spune ca ai luat credit fara dobanda in conditiile in care platesti si 30% in plus comision vamal neavand certificat EUR (made in UE).

 

 

Bafta si decizii intelepte!

Edited by Satori

Share this post


Link to post
As vrea o parere sincere din parte voastra. Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi? Chiar nu stiu ce sa fac. Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP.

 

Parerea mea este ca nu gresesti.

Daca vrei SL sau un X5 vei fi dezamagit, daca iti faci corect calculele vei constata ca ai facut o alegere inteleapta. Gandeste-te bine ce vrei. Cunosc persoane care in banii astia si-au cumparat un SH superior. Stiu, insa, foarte bine ca cea mai ieftina imbunatatire a unui SH este modificarea kilometrajului. Despre alte siretlicuri nu mai discutam. Esti dispus sa risti?

Am citit aici pareri despre Fabia si alte masini. Daca iei in calcul toate dotarile (pt. a compara mere cu mere), diferenta de pret se cam simte.

Dupa 1,5 ani si 25 000 km raman la parerea ca a fost o decizie f. buna.

Share this post


Link to post
Vreau sa-mi iau un Kalos 1.4 16V, 94 cp, full option in - leasing cu cei de la GTT si HVB Bank. Cip-ul este 8.240 dar se pare ca la sfarsitul leasingului ajung pe la 14.000 Euro (cu un avans de maxim - 50%). Nu e cam mult totusi?

Eu nu stiu ce calcule ai facut tu. Eu am facut un leasing "scurt", cu 50% avans din valoarea de 7200 CIP si la final, costul total, cu toate taxele, inmatricularile si tot ce mai trebuie, este de 8.900 euro la o valoare DDP de 11.200 euro. Vezi ca de la 01-07.2006 taxa vamala va fi de 10%, deci acest procent se va aplica la valoarea reziduala, care + TVA poate fi cuprinsa in rata !!! Proportional, masina ta nu va costa mai mult de 10.200 euroi. Apeleaza la un dealer, sa-ti explice exact cum stau lucrurile.

Share this post


Link to post
100% de acord cu tine.

Dragilor... revin!!!

 

Conform celor de pe hartie va rog facetzi-va si voi o parere si expunetzi-o:

 

Dealer: GTT

Model: Kalos 5 USI H5xB55C

CIP: 8240

DDP: 12875

Optzionale in pret: Vopsea metalizata

Bopnus din partea lor: ALARMA

 

Calculul facut de cei de la HVB Leasing: :-W

 

Pretz achizitzie: 8.300

Avans: 4.150

Valoare reziduala: 0

Nr rate: 60

Comision management: 141.10

Cheltuieli logitica import: 150euro + TVA

Total avans cu totul inclus in el: 5.290 Euro

 

Rata lunara:150Euro

Total lesing:14.090

OARE NU E CAM MULT????

 

Merci mult

Alex :osanale:

Share this post


Link to post
Dragilor... revin!!!

Total lesing:14.090

OARE NU E CAM MULT????

Sunt cu contractul in fata:

Pret CIP: 8 329 EUR

Total cu TVA:

Avans: 1982 EUR

Rata (usor variabila): 36 lunix207 EUR (medie)

Valoare reziduala: 1982 EUR

Total de plata dupa 3 ani, inclusiv TVA: 11 786 EUR

CASCO nu este inclus

BCR leasing, persoana juridica. Atentie! Am dobanda 12% (acum dobanzile au scazut chiar la 5%!), comision management 250 EUR !

De ce nu calculezi si alte variante? Tu platesti altceva decat masina !

Nu sustin cauza GM, dar era sa musc aceeasi momeala de la RCI. De aceea am ajuns la Kalos.

Edited by DIO

Share this post


Link to post

Va rog, ramaneti la subiect. Toate posturile pe langa au fost sterste.

Share this post


Link to post
Va rog, ramaneti la subiect. Toate posturile pe langa au fost sterste.

 

Pai faptu ca nu-i galvanizat kalosu nu-i la subiect?

Sau suntem la subiect doar daca laudam kalosu? :-?

Share this post


Link to post
Am citit pe FORUM o gramada de pareri dar facand o "SUMA" de pareri se pare ca cele "RELE" sunt in TOP.

Nu stiu de unde ti-a ramas tie aceasta impresie. Oamenii isi spun unele necazuri legate de masina, dar acest lucru este departe de a spune ca sunt mai mult pareri rele. Eu as zice ca din contra. In perioada de cand am Kalos-ul am mai mers si cu alte masini, si totdeauna m-am intors cu mare placere la masina mea.

In ceea ce priveste cei 14000, eu cred ca poate fi o singura explicatie: ai CASCO inclus in rata. Altfel nu ai cum sa ajungi la o suma asa de mare. In cazul in care CASCO este inclus, atunci cred ca nu e nici o problema. Fa calcule si pentru alte masini si vei vedea ca la aceleasi dotari ajungi tot pe acolo, sau chiar mai mult.

Mult succes si gandeste-te bine. Eu spun ca nu ai gresi daca alegi Kalos-ul.

Share this post


Link to post
Pai faptu ca nu-i galvanizat kalosu nu-i la subiect?

Sau suntem la subiect doar daca laudam kalosu? :-?

 

Scrii in acest topic sa raspunzi "Daca merita sau nu, ca idee generala". Poti sa abstractizezi in asa fel incat sa raspunzi la aceasta intrebare? Mai mult ca sigur NU.

Edited by Satori

Share this post


Link to post
Scrii in acest topic sa raspunzi "Daca merita sau nu, ca idee generala". Poti sa abstractizezi in asa fel incat sa raspunzi la aceasta intrebare?

 

Am spus mai: NU.

 

Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare.

 

La bani mai putini gasesti masini mai bune.

Share this post


Link to post

Idea era sa raspunzi la intrebarea topicului si sa argumentezi ceea ce ai spus nu sa aberezi!

 

Motoare neperformante na ia aulai si pe asta... Ai mers vreadata cu un kalos 1,4 16v 94cp?

 

Pretul mare comparativ cu ce? Care sunt masinile alea bune? Fiat cu motor 1,2 16 80cp sau Fabia care are un pret de Octavia I?

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post
Pretul mare comparativ cu ce? Care sunt masinile alea bune?

 

Am scris ce variante mai convenabile ai.

 

Daca satori a gasit de cuviinta sa stearga posturile in care am discutat, eu nu mai reiau.

Share this post


Link to post
Caroserie negalvanizata, motoare neperformante si pret destul de mare.

 

Stimabile, daca nu aduci argumente documentate si reiei aceleasi afirmatii ca un disc stricat, ceea ce spui tu nu sta in picioare.

 

S-a spus mai devreme ca tabla este protejata, galvanizata, cum vrei tu - deci, cade. Garantia este 6 ani la tabla, pentru Chevrolet.

 

Motoare neperformante ? vezi si aici - defineste "neperformant", probabil Albea si Clio vin cu motorizare 3.0V6 24 valve si nu stim noi.

 

Albea vine cu motor de 1.2 80 CP, Symbol vine cu 1.4 8 valve la 75 CP, si atat, o singura motorizare pe benzina la fiecare.

 

La Kalos ai motorizarile: 1.2 8 valve cu 72 CP, 1.4 8 valve cu 83 CP si 1.4 16 valve cu 94 CP, plus optiunea de cutie automata. Asadar, si argumentul asta se prabuseste.

 

Pret destul de mare ... s-a demonstrat mai sus ca dupa Logan, Kalos e cea mai accesibila masina.

 

In concluzie, ti-am demonstrat cu cifre ca toate argumentele tale de mai sus sunt nefondate si FALSE.

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Chiar ma pregateam sa postezi si eu datele technice de la masinile de mai sus dar Vaxxi mi-a luat-o inainte.

 

Comparand strict preturile CIP care conteaza cel mai mult la leasing in afare de taxe de management, inmatriculare, casco, vama etc:

Fiat Albea 1,2 16V 80 CP = 7.825 euro

Clio Symbol Fidji 1,4 16V 98CP = 8.495 euro

Fabia Sedan Avantaj 1,2 64CP / 1,4 75 CP = 8.933 euro / 10.268 euro

Kalos Sedan 1,4 55C 94 CP = 8.203 euro

 

Deci mai documenteaza-te inainte de a posta...

Edited by AAdorjan

Share this post


Link to post

:o fftopic: cu riscul de a-mi fi sters inca odata postul :D ... omul (vuum) este "convins" ... nu pricep de ce noi ceilalti trebuie sa-l convingem pe el ca albul nu-i negru ... io zic sa-l lasam "convins" pe mai departe ;)

Share this post


Link to post

Haideti sa lamurim treaba cu leasingul. Desi e un topic dedicat, nu-mi aduc foarte clar aminte daca s-a discutat pana la urma ceea ce-l nelamureste pe doritorul de aici.

Mergem la orice calculator de leasing (primul pe care l-am gasit functional a fost la Porsche, la HVB mi-a dat eroare, la BCR la fel). Nu conteaza insa firma. Daca e un calculator "universal" poti sa-ti bagi cifrele dorite.

Deci intram cu 8300 EUR CIP (peste tot o sa rotunjim usor ca sa nu ne incurcam in zecimale:

Alegem 50% avans, 10% dobanda si 60 luni.

Punem valoarea reziduala la 0% ca s-o bage in rata. Lasam restul (Casco, si diverse taxe) la valorile implicite. In general nu variaza prea mult.

Rezulta:

13.100 cu TVA costul inclusiv Casco (vreo 1.700 EUR).

Pe asta insa trebuie sa-l dam afara, ca il facem oricum (poate mai ieftin, dar...), si nu are legatura cu achizitia ci cu exploatarea.

Ramanem cu 11.400.

La asta mai adaugam taxele vamale, sa zicem rotund 500 EUR (6%xCIP) si inca nu batem pragul lui 12.000 EUR.

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...