Jump to content

Recommended Posts

. Am vreo șansa dacă e vreun pic de apa sa dispară de la sine dacă mai merg cu ea sau trebuie neapart sa cotizez pe la un service ?

 

Detailiind ceea ce a spus Andrei:

Este una dintre cele mai nasoale defectiuni ale motorului.

Tendinta de calare inseamna blocarea motorului, lipsa ungerii, frecari metal pe metal

Apa in ulei inseamna lipsa ungerii => calare

Apa in piston inseamna lipsa ungerii sau ungere defectuoasa => calare

 

In cazul in care se constata batai la motor, acesta nu se mai porneste ci se cauta cauza. Iti trebuie un mecanic bun.

Share this post


Link to post

Weekendul trecut am schimbat si eu in sfarsit garnitura de chiuloasa (care nu era asa arsa,doar 4-5 mm intr-un loc) si daca tot am desfacut motorul am zis sa bag si segmenti,cuzineti,semeringurile de la axele cu came,si cele de la supape.Totul a costat in jur de 700 lei,manopera a fost gratis pentru ca am facut eu aproape totul,exceptand strangerea chiuloasei,desigur,sub indrumarea mecanicului.Pana azi masina a mers foarte ok,in schimb,astazi cand ajunsei acasa ,parcai si observai ca se auzea un fasait,ridicai capota si se auzea pe la capacul vasului de expansiune...desfacui capacul,pornii motorul ,turai de 2-3 ori si la un moment data incepu apa din vas sa iasa...Iesira cam 2 l...Mecanicul imi zise ca e din cauza termocuplelor care nu pornesc si aia cam asa e...Completai cu apa(in jur de 2l) pornii motorul si asteptai sa ajunga apa la 90 grade,declansa termostatul,ajunse apa in radiator,dar termocuplele nimic...lasai asa timp de 10 minute dar nu se mai intampla nimic..Termocuplele au ceva senzor care le da comanda de pornire?Se poate sa nu fi facut eu ceva bine cand am montat motorul?

Share this post


Link to post

Verifica sigurantele EF3 si EF8 din compartimentul motor, si daca nu sunt arse verifica si cele doua relee de la "ventilator racire" (unul pentru viteza mica si unul pentru viteza mare).

Edited by mr_alexandru

Share this post


Link to post

Sigurantele sunt ok,releele nu stiu cum sa le verific, vrea sa precizez ca atunci cand pornesc AC pornesc si ambele termocuple!

Share this post


Link to post

Atunci nu au nimic releele/sigurantele. Ventilatoarele sunt comandate de ECM la temperatura de 93/97 (parca astea erau valorile) pe low/high. Sigur ai conectat mufele la ambii senzori de temperatura?

Temperatura indicata in bord creste peste nivelul normal atunci cand incepe sa deschida capacul?

 

PS: Tu nu ai papa chioara in motor, nu? Daca ai apa chioara pune antigel urgent, la temperaturile de functionare ale motorului apa fierbe...

Share this post


Link to post

Senzorii de la sondele de temperatura i-am montat, apa la bord era in parametrii normali cand a inceput sa deschida capacul..Acum am mai multa apa decat antigel,dar inainte am bagat 3 l de antigel concentrat si restul apa!

Share this post


Link to post

Incearca sa schimbi capacul cu unul nou si pune un antigel calumea :) . Cu apa ai sanse majore sa fiarba...

 

PS: Daca ai GPL vezi sa nu fie perforata mebrana de la vaporizator. Cand a fost schimbata ultima data?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Capacul e nou :) O sa pun mai mult antigel,iar membrana la vaporizator nu a fost schimbata niciodata,are cam 25 k km...

Share this post


Link to post

Avand in vedere calitatea nu tocmai stralucita a pieselor daewoo: cu capacul vechi facea lafel?

 

Poti incerca sa mergi o zi-doua pe benzina sa vezi daca face lafel (astfel excluzi problemele de la vaporizator). Oricum, daca ar fi fost perforata membrana ar fi trebuit sa simti miros de GPL...

Share this post


Link to post

Nu miroase deloc a gaz, cu capacul vechi se acumula presiune pentru ca era defect,dar niciodata parca nu a fiert..Azi o sa merg la service sa verfice sondele de temperatura pentru ca nici la bod nu imi indica cum trebuie(cand incepe sa creasca urca in 10 secunde pana la 90 grade si de acolo nu creste deloc,chiar daca fierbe apa)

Share this post


Link to post

mai stie cineve vreo solutie pentru problema mea?? chiar nimeni nu s'a lovit de aceasta problema?? recomanda'ti'mi si mie un mecanic care ar putea sigur sa o repare de oriunde din tzara nu e problema

Share this post


Link to post

La pagina 423 din manualul de reparatii ai o procedura clara de urmat in cazul tau. Parcurge toata secventa si daca tot nu merge mai discutam. Pasii sunt clar explicati si nu trebuie cine stie ce scule pentru verificare. Unii pasi pot fi sariti daca i-ai parcurs deja.

 

Printre pasi era inclusa si o verificare a senzorului de pozitie a arborelui (CKP). Nubira euro 2 are un singur senzor spre deosebire de nubira euro 3 care are 2.

Share this post


Link to post

La pagina 423 din manualul de reparatii ai o procedura clara de urmat in cazul tau. Parcurge toata secventa si daca tot nu merge mai discutam. Pasii sunt clar explicati si nu trebuie cine stie ce scule pentru verificare. Unii pasi pot fi sariti daca i-ai parcurs deja.

 

Printre pasi era inclusa si o verificare a senzorului de pozitie a arborelui (CKP). Nubira euro 2 are un singur senzor spre deosebire de nubira euro 3 care are 2.

am inlocuit si senzor arbore. unde gasesc manualul de reparatie??

Edited by br03tix

Share this post


Link to post

Cauta pe forum "manuale auto daewoo si chevrolet" sau pe google manual reparatii nubira

Share this post


Link to post

@ br03tix: Nu era mai simplu sa scrii din start ce ai facut/verificat la masina pentru a sti si noi starea acesteia si a nu da raspunsuri la ghici? :|

Share this post


Link to post

la mine s-a rezolvat problema,am mai bagat 1 litru de antigel,si am tinut turata masina o perioada de timp,dupa ce termostatul a deschis mai mult au pornit si termocuplele,deci problema rezolvata de la sine...

Share this post


Link to post

Pana nu rezolvi si martorul din bord si pana nu afli cauza problemei rezolvarea de la sine e temporara. Risti sa iti fiarba apa in motor si tu nici macar sa nu stii...

Share this post


Link to post

Am si eu o problema, cand deschid usa de la sofer, se aude un sunet identic cu cel ce apare daca apesi pe butonul de inchidere a usilor (cel de la usa soferului) cat timp usa este deschisa. Cred ca s-a intrerupt un fir din zona de trecere intre usa si caroserie.

 

Intrebarea mea este, cum pot ajunge la acele fire? Exista vre-o mufa pe care s-o scot?; si apoi tot manunchiul?

 

PS: Nu am alarma.

 

PS2; Inchiderea centralizata functioneaza perfect, cu exceptia acestui "simptom".

 

Multumesc anticipat!

 

 

Share this post


Link to post

Nu cred ca exista vreo mufa. Dai jos fata de portiera si mansonul ala de cauciuc dintr eportiera si caroserie si vezi ce e acolo.

Share this post


Link to post

Am facut asta, dar dand jos mansonul de cauciuc am ajuns la un "manunchi" de fire, izolate impreuna printr-o banda izoliera (sau ceva de genul), la care, din pacate, accesul este limitat, neputand gasi firul intrerupt.

 

Mufa de care vorbesc este in partea cu caroseria, dar nu am reusit sa o desfac, si implicit, sa am acces la fire.

 

Oricum, mersi de raspuns, o sa mai incerc sa desfac mufa si sper sa gasesc acel fir. 

Share this post


Link to post

Cauta pe forum "manuale auto daewoo si chevrolet" sau pe google manual reparatii nubira

 

 

Intra pe anagabriela.ro ,nubira

 

la mine s-a rezolvat problema,am mai bagat 1 litru de antigel,si am tinut turata masina o perioada de timp,dupa ce termostatul a deschis mai mult au pornit si termocuplele,deci problema rezolvata de la sine...

 

 

De alta data sa verifici toate furtunele prin care circula antigelu. Nu te lua dupa vasul de expansiune.NUL DESCHIDE IN TIMP CE MERGE MOTORUL pericol sa te oparesti.

Motorul de nubira este un motor mare. Eu sunt din Petrosani fac taxi si de multe ori am mers la groapa seaca(12km in munti )si mie nici odata nu mi-a pornit termocuplele.Sa nu crezi caci sun unul dela care stie sai dea numai cheie si sa mearga imi cunosc masina destul de bine.Nu m-am bagat ninci odata la motor(nu am avut nici o data probleme,chiar daca am 197000)iam dat ulei la 10000 de km GM 5/40SI TOTUL A FOST IN REGULA. AVE NUBIRA2

 

Am facut asta, dar dand jos mansonul de cauciuc am ajuns la un "manunchi" de fire, izolate impreuna printr-o banda izoliera (sau ceva de genul), la care, din pacate, accesul este limitat, neputand gasi firul intrerupt.

 

Mufa de care vorbesc este in partea cu caroseria, dar nu am reusit sa o desfac, si implicit, sa am acces la fire.

 

Oricum, mersi de raspuns, o sa mai incerc sa desfac mufa si sper sa gasesc acel fir.

 

 

Iti recomand sa nu te bagi. Dute la un reprezentant DAEWWO caci este m-ai complicat. Ai sansa s-ai dai foc masini(si nui 2 lei)daca umbli tu.SUNT NISTE PASI DE FACUT.Daca nu iesti in meserie,poti sati faci m-ai mult rau de cat bine.Ieu pot sati spun cum poti sati repari defectul dar iti trebuie mult timp,loc mult pe linga use un aparat de masurat si inca o persoana sa te ajute.Recomandabil:dute in servis si sa ceri deviz de lucrare,pe ce tia facut ca sa dormi linistit .

 

Buna seara!

Astazi cand am fost la sala se auzea un bazait in spate continuu. Cand m-am intors la fel se auzea bazaitul si dupa ce am trecut pe GPL. In seara asta cand am vrut sa plec la Carrefour nu a mai pornit masina(Se auzea ca invarte dar nu ajunge benzina in injectoare). Am reusit sa o pornesc direct pe gaz. Cred ca e pompa de benzina. Daca poate cineva care stie despre ce e vorba sa-mi confirme ar fi perfect. Si daca i s-a mai intamplat cuiva sa-mi spuna unde a schimbat-o(Bucuresti) si cat l-a costat cu tot cu manopera. Va multumesc!

 

Se potriveste de la alte masini cu motor 1.6 16v ?

 

 

Baga bezina tata .Cand ai in rezervor benzina pompa se ude dar foarte incet(trebui sa ciulesti bine urechile).Cind nu ai benzina,in specil cind te avertizeaza becul din bord face zgomot (rezervorul este aproape gol).Pompa originala costa 600

 

problema inca nu s'a rezolvat. in momentul cand mi se opreste masina nu mai imi ajunge scanteie la bujii. am probat bagand o bujie in fise am dat la masa bujia dupa care am dat la cheie si nu ajunge scanteie. repet bobina de inductie este noua. de cand am inlocuit'o am mers 2 saptamani nu a facut probleme dupa 2 saptamani mi'a aparut aceasta problema

 

 

In momentul cind ti se opreste masina,te rog sa verifici un lucru.

1 pune contactul,dar nu da pe pornire si te rog sa te uiti la cesul unde indica ora daca becul rosul este aprins.

2in timpul mersului daca ti se aprinde becul de la ceas se opreste motorul

3 becul trebuie sa fie stins intodeauna

Share this post


Link to post

@64ELY

Mersi de raspuns!

Sunt de acord in ceea ce ai zis cu pericolul de incendiu, dar stiu ce presupunde lucrul cu electricitatea, si de aceea n-o sa fac masinii ceva ce mi-ar pune in pericol viata sau masina.

Ti-as ramane recunoscator daca-mi spui cum sa rezolv probelma.

Share this post


Link to post

@64ELY

Mersi de raspuns!

Sunt de acord in ceea ce ai zis cu pericolul de incendiu, dar stiu ce presupunde lucrul cu electricitatea, si de aceea n-o sa fac masinii ceva ce mi-ar pune in pericol viata sau masina.

Ti-as ramane recunoscator daca-mi spui cum sa rezolv probelma.

 

 

Chiar vrei sa te apuci de instalatia elec. din usa? Daca vrei sa te apuci de ins. din use trebuie sa ai: garaj si un prieten( s-au sotia) ca sa te ajute.

De ce te-am intrebat de garaj si prieten,pentru caci tu va trebui sa desfaci usa alfel nu poti sati remediezi defectul.

Tu trebuie sa ajungi la manunchiul de fire care sunt in articulatia dintre stilpul masini si use.Electriceni de la daewwo cind aud de problema aceasta sa ia cu mainile de cap deoarece este o munca titanica pe bani putini.Cu spune cumnatulmeu:am muncit o zi intreaga ca sa schimb un fir s-au munca multa bani putinii.

Deci inca o data te intreb:chiar vrei sa te apuci? DA s-au BA

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...