Jump to content

Recommended Posts

Andrei, intretinerea la Nubira nu e o povara. Placutele sunt ieftine da-le-ncolo, iar pe spate schimbi cand ti-aduci aminte. 2002 inseamna euro2, 2004 inseamna euro3 daca nu ma insel. Daca e asa, la euro 3 ai 3 CP in minus. Plus, la SX nu ai airbag, iar tapiteria e jenant de ieftina (recunoaste Andrei ;) ).

Share this post


Link to post

Sincer, eu regret numai lipsa air-bag-urilor la Sx, in rest nu ma plang, nici de frane, nici de reglajul volanului, pt ca in realitate poti sa il cobori, dar sa il urci merge nesemnificativ. Oricum, calitativ, parerea mea este ca masina din anul 2002 este indiscutabil mai ok, din cate am inteles si eu de pe la diversi oameni prin service-uri pe unde am fost pentru garantie sau revizii. Oricum, importanta este starea reala a masinilor, numarul de km, starea motorului, a articulatiilor, nu neaparat anul de fabricatie (am un amic cu un Clio Symbol din 2001 sau din 2000 cu 18k km reali la bord). Cel mai bine ar fi sa le vezi pe ambele si prin comparatie sa alegi ce ti se pae mai ok. Eu unul as inclina spre CDX-ul din 2002.

Share this post


Link to post

N-o fi taica-miu ala cu clio? :) Cred ca nu, a lui e din 2002 ;)

Eu sper sa nu ajungi sa regreti lipsa airbagurilor. Si sper ca la cei care le au sa fie total inutile ;)

Care sunt mai exact diferentele intre cdx si sx, in afara de airbag si de franele spate?

Share this post


Link to post

Din ce se vinde la noi cel putin, CDX are in plus asa: Tweetere si combina audio pe langa cele 4 boxe cu casetofon de pe SX, volan reglabil pe inaltime (dupa parerea mea destul de ineficient reglajul), frane pe disc si pe spate, jante de aliaj, tapiserie de lux, ceva mai groasa si de calitate mai buna decat la SX, si airbag-uri sofer si pasager. Poti vedea mai pe larg dotarile aici: http://www.daewoo.ro/modele/nubira/tehnic.php

 

L.E.: Sincer eu nu cred in puterea air-bag-urilor, in sensul ca nici daca as avea 8 airbag-uri si cortina tot nu as merge ca un nebun lasandu-ma in grija lor. Ca si extinctorul si trusa medicala sper sa nu am nevoie vreodata de aceste elemente de siguranta pasiva. Oricum, as fi vrut sa am air-bag-uri pt. un plus de siguranta. Oricum port centura si daca ma duc 2 statii la cumparaturi.

 

L.E.2: am si o intrebare: pentru a schimba becurile din faruri, trebuie obligatoriu demontate farurile asa cum scrie in manual, pt ca ma gandeam sa le schimb cu niste Philips Vision Plus. Si daca se poate sa imi spuneti ce tip de bec se potriveste la Nubira fara a suprasolicita sau modifica instalatia originala. Multumesc.

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Becurile de far(pt Nubira2,Cielo) sunt tip H4,60/55W, 40 si ceva RON la Aspad, blv.Lacul tei nr.62, sector 2.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Andrei, intretinerea la Nubira nu e o povara.

 

2002 inseamna euro2, 2004 inseamna euro3 daca nu ma insel.

 

iar tapiteria e jenant de ieftina (recunoaste Andrei ;) ).

1. La mine intretinerea e...cum sa spun...aproape inexistenta, e masina noua ce vrei? :P

 

2. 2005 e euro 3, in 2004 erau euro 2

 

3. E ca si cea de pe matiz, peste 1-2 ani poate o s-o schimb cu alta de CDX, deocamdata nu ma deranjeaza iar huse eu nu folosesc.

Share this post


Link to post

Inseamna ca a mea e hibrid... am tweetere insa a avut un casetofon chior Pioneer, si jante din tabla si nu din aliaj. In rest are dotarile de CDX + climatizare automata + faruri cu lupa h1. Tapiteria habar n-am de care e.

 

Cat costa un set din jante din aliaj de cdx si ce dimensiuni au? Ale mele sunt 14 si m-ar tenta unele de 15.

 

La mine nu prea se poate schimba becul la far fara sa-l scoti complet. Insa nu e mare filozofie, e prins in 3 suruburi.

Share this post


Link to post
Becurile de far(pt Nubira2,Cielo) sunt tip H4,60/55W, 40 si ceva RON la Aspad, blv.Lacul tei nr.62, sector 2.

Nu mai sunt acolo cei de la Aspad, s-au mutat prin Baneasa pe undeva.

Becurile la N2 se schimba fara a da farurile jos. Eu le-am schimbat de doua ori. Mr_ tapiteria la cdx este din bbc cu sintetic, cea de la sx este 100% sintetic, o chestie de pe care aluneci la fiecare frana :) Jantele la cdx sunt pe 14'' si sunt urate din pacate. Pretul lor este foarte mare in .ro (parca in jur de 800 ron bucata), asa ca nu merita. Eu astept sa belesc doua ca sa le schimb pe toate 4 pe casco.

Share this post


Link to post

Eu la nubira din 2000 wagon , varianta sx, am proiectoare si tweetere, erau optionale atunci?

Share this post


Link to post

Toate au proiectoare standard, tweetere are doar CDX-ul si wagon-ul. Tweetere originale mi-am cumparat eu, 45 RON/buc cu tot cu suportul de plastic in care vin. Firele erau trase deja, deci a durat 5 min montajul: dat jos triunghiurile alea din plastic vechi->pus cele noi cu tweetere. Din pdv-ul meu a fost o investitie SUPER!

 

PS: Hai ma ca nu cad jos de pe scaun, doar ca e mai urata tapiseria si mai sensibila fiind si mai subtire.

Share this post


Link to post

Multumesc ovi_jer. AM trimis un mail catre autodaewoo.ro in care am facut solicitarea.

Share this post


Link to post

Curand am sa-mi vopsesc portierele si aripile insa am auzit persoane care spuneau ca si chiar revopsita nu va mai fi niciodata ca si vopseaua originala (dpdv calitativ) . Ca sare ,se zgarie samd mult mai usor.

 

Pareri ? :)

 

p.s. Am unele vagi infundaturi pe aripa spate dreapta. Am incercat sa le indrept ciocanind cu o bara metalica cu cap de cauciuc (n-am ciocan special!) si am reusit sa o indrept circa 80% INSA cineva s-a sprijinit de acea portiune "indreptata" si s-a infundat iar. E ca marmelada !!!! Nu-mi pare normal. Credeti ca la service s-ar rezolva mai bine ? Sau ..o posibila solutie ? :-W

Edited by Andreid

Share this post


Link to post

Normal ca la service o sa o indrepte mai bine. Iar la capitolul vopsitorie, atat timp cat alegi un service cu un vopsitor si un cuptor bun, care foloseste materiale de calitate, nu-ti fa probleme.

Share this post


Link to post

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

 

Recunoasc ca pe mine ma atrage mai mult un CDX din 2002. Si din cauza dotarilor, dar si a faptului ca am impresia ca sunt mai bine facute (lucru pe care mi l-a confirmat si silviustel). Voi cauta o nubira cu sub 70k km, de preferat cu revizia de 60k km facuta si cu carte de service.

Share this post


Link to post

Am patit o treaba interesanta. Zilele trecute un bun prieten a avut un accident nasol cu masina si a trebuit sa il ajut sa o ia de la locul accidentului. Platforma nu a putut intra pana la locul de parcare deoarece este situat intr-un garaj subteran si nu avea loc din cauza ca tavanul este foarte jos. Asa ca, pentru vreo 50-100 de metri a trebuit sa il trag cu nubirika. Toate bune si frumoase, insa masina lui are partea din fata praf si rotile sunt varza si nu se mai invart asa ca practic am tarat-o pana in pozitia finala. De da aceasta isprava vreo 2 zile mi-a mirosit a ambreiaj incins, lucru explicabil dealtfel. Ce mi se pare interesant este ca de atunci (sambata seara), nu imi mai trepideaza la franare de nici o culoare, nici la 170 km/h, cum obisnuia sa faca inainte. Este posibil ca de la efortul de tractiune sa se fi modificat ceva la trenul de rulare (geometrie defectuoaza sau ceva de genul) incat acum sa mearga ok? Daca este stupid ce m-am gandit va rog sa ma scuzati, insa nu am putut sa nu observ aceasta ameliorare pentru care m-am zbatut foarte mult prin service fara rezultate notabile.

Share this post


Link to post

Desi prima regula in militie.. e sa nu crezi in coincidente, eu nu as exclude nici varianta asta.

Poate intre timp s-au mai ros discurile, placutele si acum se aseaza bine.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Placutele s-au uzat pt ca am observat ca s-a adancit spatiul la etrier, insa am 15k km cu masina de abia asa ca spre sa mai tina. Oricum, prima chestie schimb si discuri si placute, asa ca sa fiu eu impacat. Asa cum trepidatia a disparut acum poate sa reapara oricand si e foarte enervanta.

Share this post


Link to post

Good bye my love, good-bye !

 

Astazi mi-am predat Nubira. Am condus-o pe ultimul drum, catre firma. Masina fiind totusi a firmei, iar eu demisionand, am fost nevoit sa o predau. Sa va spun ca am avut emotii... La exact doi ani dupa achizitie, timp in care am parcurs 72000 de km cu ea, fara sa ma lase la greu, am fost impreuna si la bine si la rau, am trecut si prin soare si prin zapezi, dar asta este, am ajuns la finalul colaborarii noastre. Sper ca cel ce o va prelua sa aiba grija de ea, fiindca merita, e o masinuta buna, mult mai fiabila decat cielo ce l-am avut inaintea ei, chiar daca atunci cand am luat-o eram circumspect.

Asta a fost !

 

PS. Mometan merg cu Kalosul familiei, insa voi primi un Megane Sedan la noul job, sper sa imi placa si ala la fel de mult, chiar daca nu sunt eu fan Renault, am ocazia sa fiu contrazis de romb cu aceasta ocazie. Vom vedea.

Edited by Gica

Share this post


Link to post

LA mine s-au adunat mai multe chestii care au inceput sa ma deranjeze... cine imi spune si mie macar aproximativ cat costa urmatoarele reparatii? (piese originale + manopera?)

 

-bucse bare egalizare si fata si spate (eventual pivot de directie, am schimbat numai unul, eventual si geometrie daca e necesar)

-Toba finala + "acordeon" sau cum se cheama bucata aia de teava intre galerii si catalizator

-calorifer gaurit

-greieri in portiere, si in bord (daca o exista solutii)

-timonerie schimbator (tot zgomot, exact simptomele discutate pe un topic special de aici)

-garnitura de la axele cu came.

 

-un control aprofundat la toate (directie, suspensie, motor inclusiv compresie)

Share this post


Link to post

Salutare din nou!

 

Tocmai am achizitionat o Nubira2 SX DAB din 2003 cu doar 24000km la bord, dintre care o mare parte facuti in afara tarii in concediile familiei care a avut-o. Reviziile sunt la zi (nu au fost decat 2 revizii + schimbul de ulei la 1500km), iar masina nu a fost lovita - lucru confirmat si de colegii de serviciu cu care am fost.

 

Masina am luat-o de la directorul unei firme de asigurari (nu dau nume ca sa nu fac reclama :) ) ) din Alba. Drumul care m-a costat vreo 3 milioane (am mers cu Seat-ul unui prieten) a meritat toti banii. Masina a fost condusa de sotie si pot sa spun ca nu prea am avut ce sa curat la interior, decat mocheta din portbagaj care avea cateva pete si ceva scame adunate in mocheta. Masina f bine intretinuta. Tot respectul pentru asemenea oameni.

 

Acum trebuie sa ma ocup de inscrierea in circulatie (am numere rosii de Alba :) ) si apoi sa repar cateva zgarieturi pe care le are.

 

Multumesc inca o data pentru sfaturi

Share this post


Link to post

OFFTOPIC: ches - cumva Nubira ta e aia gri metalizat de pe Autovit, cu 6900E ? L-am sunat si eu pe om dar mi-a zis ca a dat-o :)

 

S-o stapanesti sanatos si poate-mi zici si mie cum se comporta (sunt si eu in cautari pt. o NubiraII buna, la aceiasi bani)

Share this post


Link to post

@ches: post-ul tau mergea foarte bine la "Masina mea".

Reviziile la Nubira se fac la 10.000km sau 6 luni, care eveniment intervine primul. Daca spui ca a avut doar 2 revizii, inseamna ca fostul proprietar a sarit cateva.

Share this post


Link to post

@LYM: Masina e a sefului tipului care a dat-o pe autovit. Initial am tratat cu tipul de pe autovit, dar pana sa ajung eu in Alba, a dat-o. Intre timp s-a hotarat si seful lui sa o vanda (cum avea deja un potenial cumparator in mine :P ) si vinerea trecuta am luat-o. Masina e identica cu cea de pe autovit, doar ca nu are alarma, in schimb nu a fost lovita niciodata (aia de pe autovit avea o aripa schimbata). Ambele masini sunt cumparate in mai 2003, la diferenta de cateva zile :) .

 

Dupa 700km cu ea pot spune ca se comporta excelent. Am mers si pe A2 cu ea si cu 5 persoane in masina + portbagaj incarcat bine am reusit sa prin aproape 180 km/h (cam 177-178). La 140km/h merge f bine si nu merita sa mergi mai tare de atat. Cand ii fac plinul o sa am si informatii legate de consum.

 

@ches: post-ul tau mergea foarte bine la "Masina mea".

Reviziile la Nubira se fac la 10.000km sau 6 luni, care eveniment intervine primul. Daca spui ca a avut doar 2 revizii, inseamna ca fostul proprietar a sarit cateva.

 

Merci de informatie, o sa verific cand a fost facuta ultima revizie si daca e cazul sa ma duc cu ea. Eu stiam doar de reviziile la 10.000km. Dupa ce ii fac o sedinta foto o bag si la "Masina mea" :D .

Edited by ches

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...