Jump to content

Recommended Posts

Sunt originale de la Craiova..

 

Sa-si revina ? M-as mira.. :(

Share this post


Link to post

Pe cutie era emblema GM sau scria autoX?

 

Nu cred ca se fac placute la Craiova, ti-au pus cei din srvice ce le-a cazut la mana...

Share this post


Link to post

Pentru daewoo nu se mai produc piese cu numele GM.

Autox este un brand al celor de la PJ TECH CO. LTD care produc piese OEM pentru toti producatorii koreeni de automobile si mai nou si pentru marii producatori de piese.

Share this post


Link to post

Am vorbit cu mecanicul care a montat placutele.

A dat-o in teoria cu " pai... vedem..sa curatam placutele ! ce naiba,sunt noi ; vino luni dar poate ii trece pana atunci !!". Solutia asta nu pot sa spun ca m-a "incantat" (!) avand in vedere ca deja o sa fie a 3a oara cand ma duc. Sper sa-si revina (chiar si daca n-am mai auzit de placute noi care sa scartaie!!!!)

Share this post


Link to post

Andrei, Autox am eu si nu scartaie nici sa le bati! Frana buna parca si mai putin jeg pe jante decat inainte :) dar trebe sa mai fac un drum lung cu tine in urma sau unul pe la Ovi la Valcea, cu franari multe :D

Share this post


Link to post
Chestiunea s-a intamplat la City Center.

 

Astazi o fac iar..

Parerea mea: evitati CityCenter din Poligrafiei. Lucreaza si prost si mai si fura piese.

Share this post


Link to post

Chestiunea a avut loc la City Center din Poligrafiei (dar nici cel din Pta Romana nu mi s-a parut mai breaz).

Share this post


Link to post

Cineva spunea ca pana se "rodeaza" , se formeaza santurile samd. e normal sa scartaie putin !

Altcineva ca trebuie curatate placutele !

Mai e si varianta calitate proasta si insertii de metal.

 

A mai avut cineva o experienta asemenatoare dupa schimbarea placutelor de frana ?

Share this post


Link to post

Scuze ca ma abat de la firul discutiei.

De cateva zile am observat la Nubirika faptul ca geamurile fata stanga si dreapta spate (cele mai utilizate) nu mai stau ridicate la maxim. Adica, le ridic din buton la maxim, apoi intra in picaj cativa milimetri. A mai patit cineva?

Personal sunt cam ingrijorat, in special pt. faptul ca masina are doar 2 luni si rar dau geamul jos.

Din problemele ce le-am prezentat in post-urile anterioare, cea cu zgomotul instalatiei de gaz in momentul accelerarii a disparut de la sine :-? iar scartaitul franelor e de la rugina (la 20 de zile dupa ce am luat masina :-W ).

Share this post


Link to post

Doar ca fapt divers, la mine se manifestau altfel placutele: adica dimineata in special cand plecam, la viteza mica se auzea la roti un frecus ce parea a fi de cauciuc. Daca ploua cumva totul era in regula, intr-o perioada s-a acutizat fiind prezent mai tot timpul la viteze mici si in viraje (parca doar viraj dreapta, nu mai stiu exact), pentru ca apoi sa dispara complet. Asta pe parcursul a 2 luni sa zic... Bine, ca eu conduc cam 3500 km/luna.

 

Geamurile n-ar trebui sa faca figuri, merg chiar frumos si se inchid promt, mult mai bine ca la Cielo. Cel putin la a mea...

Edited by Gica

Share this post


Link to post

@Gica: La mine pare a fi un defect din fabrica. Spun asta pt. ca si inchiderea centralizata are un scartait foarte suparator, ce se accentueaza cu trecerea timpului.

Edited by Juliaen

Share this post


Link to post

Scuze pentru posturi consecutive, dar nu mai pot modifica.

Am fost la IATSA Brasov, pentru garantie la Nubira (2luni, 3600 km); rezultatele sunt urmatoarele:

- parbriz: dupa cum spuneam in alt topic, m-am trezit cu parbrizul crapat (asteptam pe loc si nici o masina in jurul meu nu era in miscare), nici urma de piatra: refuz, o pietricica mica l-a crapat, nu se poate schimba... :grumpy:

- test de frane: probleme mari (au refuzat sa imi precizeze anume ce) la roata fata stanga si dreapta spate. Tot ce am putut citi pe tester a fost ca placutele sunt duse (3600km?????).

- scartait inchidere centralizata: "Dom'le, e zgomotul normal al inchiderii centralizate. Asa e la toate!" Chiar asa, oare? Le-am aratat ca zgomotul e doar la usa spate-dreapta. Poate cineva cu Nubira sa imi spuna daca are aceleasi simptome?

- geam in picaj: au refuzat sa se uite, considerand un lucru total neimportant.

Dupa testul de frana, marele inginer de la Iatsa ma mai si intreaba de unde am luat masina :wallbanger: dar a tacut pitic cand le-am spus ca de la ei, si chiar in urma cu 2 luni.

Trebuie sa apara o comisie de la Craiova saptamana aceasta si o sa ma prezint la ei la inspectie.

La garantie s-au purtat super nasol, relatii clienti Daewoo Craiova - mi-au vorbit super in sictir si obraznic, nici macar la buna ziua nu au raspuns.

Share this post


Link to post

Ma cam mir, ca mi-s-au parut in regula cei de la Craiova, dar acum depinde si peste cine dai. La ce nr. de tel. ai sunat ? Ai incercat si la 0251581676 ? Si acolo ia legatura cu Dl. Iovan. Pe mine m-a ajutat mult, am scris eu pe undeva.

Esti chiar ghinionist cu masina sau asta o fi acum calitatea la Nubira... ?Eu am luat-o in sept. 2004 si nu am avut decat 1 surpriza neplacuta, adica cineva a strans cu ranga traductorul de viteza de pe cutia de viteza, s-a rupt suportul sau si imi varia acul nebuneste, dar s-a rezolvat rapid.

 

PS. Tare dezinteresati mai sunt oamnii de la service-uri cand e vorba de garantii ! :(

Share this post


Link to post

Probabil ghinionist!

Chiar daca am probleme cu ea, tot raman la ideea ca e o masina buna! Sper sa se rezolve curand.

Am sunat la 0251-403.503, dar nu stiu cu cine am vb., pt ca nu s-a prezentat!

Share this post


Link to post

Cu trepidatia franelor nu veti rezolva decat aplicand o solutie radicala:discuri si placute de frana de firma,nu coreene.Rezultate bune se obtin cu Brembo,Lucas,ATE.

Preturile pot fi mai mici decat cele pt piese "de origine" sau coreene.

@Andreid,cred ca ti-au pus placute Phoenix.Zgomotul la franare este asemanator cu al tramvaiului :dizzy: .

Materialul este nemtesc,dar se lipesc in Romania(costuri mai mici).

@Mircea,inainte de reglarea cablului trebuia sa reglezi sabotii din interiorul discurilor.Reglajul sabotilor se face cu cablul liber,fiecare roata avand cablul ei.

Edited by Sharpe

Share this post


Link to post

Referitor la zgomotul inchiderii centralizate, cei de la service au dreptate - asta e zgomotul caracteristic de "harsait" al mecanismelor (dupa ce li se ia uleiul dat initial, probabil), si sa stii ca zgomotul se aude si la celelalte usi, tu ai stat numai langa portiera soferului si nu ti-ai dat seama...

Iar daca pe tester arata ca placutele de frana sunt duse, inseamna ca tu ai placute cu senzor de uzura si ECM-ul citeste valori de acolo - ceea ce eu nu cred...

La parbriz... nu ai ce sa faci, e greu de dovedit... CASCO rulez!

Oricum, naspa delaer... Du-te cu scandal pe ei!

Share this post


Link to post

Tocmai am avut o convorbire interesanta cu domnul Iovan de la Daewoo Craiova; o bombonica omul acesta (multumiri Gica pt. nr. de telefon).

A sunat la dealer si i-a "scuturat", si miercuri va veni o comisie de la Craiova:

- parbrizul va fi expertizat - a spus ca pana nu vad, nu se pot pronunta.

- franele: a primit prin fax rezultatele de pe stand: se vor schimba placute, discuri.

- inchiderea centralizata: aici va trebui la fata locului analizata; singurul zgomot normal e cel al acuatorilor, gen tic-toc, nu scartait. @nino: asa face de cand am luat masina, nu vad ce ulei sa se fi luat.

 

Omul a fost super de treaba, am discutat pe tema calitatii reviziilor la dealeri, si m-a sfatuit ca de fiecare data cand constat o anomalie pe aceasta tema, inclusiv daca mecanicul "cere uns", sa il contactez personal. Din pacate a recunoscut ca e cam haos la IATSA si mi-a recomandat alt service (TransServ Piatra Neamt - acolo am parintii).

Thanks again, Gica!

Share this post


Link to post

You're welcome ! :thumbl: Si sa speram ca se concretizeaza, nu raman doar vorbe in vant. Asta e cel mai important !

Share this post


Link to post
Cu trepidatia franelor nu veti rezolva decat aplicand o solutie radicala:discuri si placute de frana de firma,nu coreene.Rezultate bune se obtin cu Brembo,Lucas,ATE.

 

@Mircea,inainte de reglarea cablului trebuia sa reglezi sabotii din interiorul discurilor.Reglajul sabotilor se face cu cablul liber,fiecare roata avand cablul ei.

1. Ale mele sunt coreene, nu am experimentat trepidatii, scartaituri si alte balarii

2. Stiu, dar iti dau tie o cheie de 14 sa desfaci suruburile pe care bizonul din service le-a strans cu pistolul cand a reglat frana de mana! :banana:

Share this post


Link to post

cer scuze daca s-a vorbit despre asta si intreb iar.. (in ultima vreme n-am mai avut timp sa intru)

 

problema e urmatoarea: in conditiile in care filtrul de aer de la ac e relativ nou (3-4 luni) in primele 20-30 de secunde din momentul in care pornesc aerul conditionat intra un miros urat in masina, dupa care ori totul revine la normal, ori ma obisnuiesc eu cu mirosu'.. :)

 

aveti idee de la ce-o fi?

 

multam

Edited by azazel

Share this post


Link to post

Ai stationat cumva pentru o perioada mai lunga masina sub un tei ??? Si in timpul asta ai tras aer de afara (cu sau fara AC ???).

 

Te intreb din cauza ca intre florile de tei si umezeala se formeaza o combinatie imputita rau de tot :(

Eu am patit asta de la plopi: am stat vreo 4 ore sub un plop ... din care vreo 2 ore motorul a mers ... ca sa-mi "improspateze" atmosfera. Dupa cateva zile am observat ca diferenta de debit intre tras aer de afara si recirculare era enorma (treapta 3 pe aer din afara era mai slaba decat prima treapta pe recirculare ... cand nu este folosit filtrul de aer). L-am desfacut si am observat ca pe fltru aveam un strat "frumushel" de vreo 8-10 mm de puf de plop, lipit bine de filtru. Numai ca asta nu pute ... oricum am curatzat filtrul si acum totul este OK. Filtrul a fost schimbat in urma cu 2 luni si 5k km.

Share this post


Link to post

in general vara il tin numai pe recirculare, ca raceste mai repede.. sub tei nu prea am unde sa las masina, da' nu pot sa bag mana in foc ca n-o fi stat..

O sa desfac maine filtrul sa-l curat.. daca mai sunt si alte sugestii v-as fi recunoascator.. ;)

Edited by azazel

Share this post


Link to post

Problema e veche si specifica si n-are legatura cu nici un pom si nici cu filtrul. S-a mai discutat: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...tare+tubulatura si are drept cauza condensul de la AC care in timp se impute. Rezolvarea consta in sprayul antibacterian special, si in folosirea ventilatiei fara AC cu 5-10 minute inainte de oprirea la destinatie, la turatie mare, pentru a usca tubulatura.

Share this post


Link to post

Cam asa arata filtrul de polen dupa 1 un an la Nubirika! Nu faceti economie la el, mare parte din ce se afla pe filtru se regaseste si in plamani...

post-1577-1151305616_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Curand trebuie sa fac ITP-ul.

 

Imi poate recomanda cineva un service in care se lucreaza ceva mai serios ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...