Jump to content
Sign in to follow this  
body

Impresii Logan 1,5 Diesel

Recommended Posts

Una e ceva mai scumpe, alta e mult mai scumpe. Daca la benzina e 1.5 mil la diesel vor fi la 10.000km si vor avea in plus costul filtrului de motorina. Acum nu ma intereseaza ca ii dai ceva la ala care se ocupa si inchide ochii ca vii tu cu filtru, ci ma refer la o operatie de revizie efectuata dupa cum zic cei de la Dacia, cu materialele din service. Inca nu se stie cat va fi acel filtru, dar daca va fi ca la Clio (2.4 mil) mi se pare ca nu mai renteaza foarte mult .

Edit:

M-am uitat acum pe reno.ro si la Clio se pare ca o revizie costa undeva la 4 mil la diesel (ulei + filtru, filtru aer, filtru motorina). Inca nu se stie daca la fel va costa si la Logan, dar e cu 3 mil mai mult decat la benzina la 10.000km si mi se pare mult. Distributia la cat se schimba?

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

ce nu mai renteaza man? ca dai 1 milion in plus la 10k km???

te rog explica si tu ce nu renteaza? nu renteaza in raport cu benzina 1.4, 1.6 sau in raport cu porsche carrera s?

Share this post


Link to post

Nu dai 1 mil, dai 3 mil, cel putin considerand datele de la Clio. Comparativ cu benzina. Ce treaba are porsche carrera s???

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Asa, si? What's your point? Daca vrei sa demonstrezi ca e de rahat fa-o cu argumente si clar!

 

Haidem sa-ti explic. La o utilizare 100% in oras economia este de 4l la suta. Asta inseamna 14.400.000. In 60k km => 86.400.000. Chiar nu crezi ca banii astia acopera cu varf si indesat diferenta de revizii??? SI diferenta intre diesel si benzina?

Edited by alx

Share this post


Link to post

Pai nu vreau sa o fac de rahat. Batranii mei voi sa ia o masina pentru 2 ani pana mai strang niste $.

Cea mai apropiata statie de GPL e la 50km, nu prea imi place varianta asta. Deci Logan Diesel e o optiune pentru ei. Masina tre sa faca 100-150 km zilnic(mixt) si un criteriu major este consumul, deci nu mai intereseaza decat diesel.

Argumentele contra sunt:

revizia la 10.000 km va costa 4 mil daca se pastreaza datele de la Clio corect sau nu?

asta inseamna cum am zis mai sus: ulei + filtru ~ 1.5 mil, filtru de motorina 2.4 mil, filtru aer.

Nu ma intereseaza ce se intampla "daca cunosti", asa procedeaza socru-meu, pe mine nu ma atrage modul asta.

Repet , astea sunt datele aparente care vor fi la Diesel. Daca revizia va costa undeva la 2 mil/ 10.000km e acceptabil, dar 4 mil/10.000 km nu e acceptabil.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

ok. e mult, nu zic dar ai alta varianta? crezi ca gasesti altceva cu revizii mai mici? vrei sa stii preturile de la VW, Skoda? Man, tu stii cat costa o revizie de matiz fara schimb de vreun filtru de douamilioanejumate? 3 milionen! Si atunci de ce ar fi mult 1 milion in plus?

Iar economia fata de acelasi model pe benzina este, dupa cum ti-am demonstrat mai sus, MULT MAI MARE, astfel incat acopera toate chestiunile legate de investitie initiala si revizii.

 

PS: Ziceai ca vrei sa o tii 2 ani. Cati km estimezi ca vei face? Daca sunt sub 60k km, nu cred ca renteaza diesel... Economia ar fi prea mica.

 

PS2: Prin "daca cunosti" ma refeream sa fii informat nu sa te duci la fraierul in service, sa predai cheile la receptie si dup-aia sa semnezi factura fara sa te uiti la ea. Ma refeream sa iti cumperi tu uleiul, sa cumperi tu filtrul si sa-ti completezi singurel lichidele. La fel cu distributia unde un kit este 3 milioane. Daca cunosti, daca nu cine stie cat dai pe el la service...

Edited by alx

Share this post


Link to post

Pai eu nu gandesc asa daca se merita diesel/benzina. Consider ca banii dati initial sunt un efort, dar apoi nu te doare capul. Nu cred ca pune nimeni combustibil din diferenta platita initial. Si valoarea la revanzare oricum depinde de motor, de diesel scapi mult mai repede. Nu stiu sigur cat e revizia la Matiz, dar la Espero e cam asa: 1.5 mil ulei + filtru, 100k filtru aer, 150k filtru benzina, adica 1.750.000, deci acceptabil.

 

Oricum, comparatia vroiam sa o fac fata de alte variante diesel.

Otiuni ar fi:

Octavia/Golf non-PD. Am vazut ca aici preturile urca la revizia de 15.000 pana la 5.5 mil. In pretul factura e ridicata de manopera ~1 mil, ulei castrol ~2.mil, filtru motorina ~1.5 mil.

 

Faza e ca dupa cate stiu filtrul de motorina nu trebuie schimbat la 15.000 ci se poate schimba la 30k km sau si la 60k km. Alt argument e ca am in zona un service vw bun cu preturi f bune si acolo o revizie de 15k km cu filtru motorina se duce in 4 mil. Alt avantaj e ca motorul are 90/110 cai.

Dezavantaje: e sh, poate sa pice oricand ceva.

 

Alto optiune ar fi Corsa 1.3CDTI (nu am nevoie de masina de carat) nou. Sare ceva la bani , probabil tot pe acolo dau cu reviziile, dar e altceva.

Share this post


Link to post

Alo dl. alx, unde e revizia la Matiz 3mil? Fa si tu comparatia in aceleasi conditii. Adica tot cu cumparat ulei propriu, filtre de acasa etc. Ca nu am dat 3mil niciodata, nici macar in apropiere. ulei+ filtru -> 1 mil, manopera nu am dat niciodata peste 700k, nici macar cand a fost revizia cu schimbul de ulei la cutie. Revizia de 60k nu se pune ca nu am ajuns acolo.

Share this post


Link to post

intr-adevar la clio pana prin iarna trecuta filtrul de motorina se schimba la 30k. acum se schimba la 15k. asa e noua directiva de la reno.

 

nu-s ce sa-ti spun, poate ar trebui sa iei altceva, nu logan, macar pentru orgoliul tau ca nu ai logan, masina taranului, dupa cum se acrediteaza ideea.

daca totusi esti obiectiv, vei vedea ca nu ai oferta asa de avantajoasa pe nicaieri la concurenta. cu tot cu reviziile mai scumpute.

 

dar nimic nu te opreste sa iei si o corsa, mult mai scumpa (intre 10750 si 13mii parca dar nu stiu ce nivele de echipare), mult mai mica, si ai 2 serviceuri mari si late la care poti sa te duci. in schimb, ai abs ceea ce pe lgn nici macar optional nu e disponibil...

Share this post


Link to post

nu @alx, aud tot mai multi ca spun ca e masina de director :) )

scuze @alx, nu m-am putut abtine :)

Share this post


Link to post

Deja discutia e offtopic cred ca subiectul e mai degraba alternative diesel la Logan DCI.

Corsa o scot in ~11.200 de euro cu ABS, AC, geamuri electrice fatza, oglinzi electrice si 2 airbag, 5 usi. Asta presupune un discount de 500 de euro care sunt convins ca il scot. Logan Laureate cu vopsea met, si garantie extinsa e 9190 de euro, deci diferenta de 2 mii.

Share this post


Link to post
Alo dl. alx, unde e revizia la Matiz 3mil? Fa si tu comparatia in aceleasi conditii. Adica tot cu cumparat ulei propriu, filtre de acasa etc. Ca nu am dat 3mil niciodata, nici macar in apropiere. ulei+ filtru -> 1 mil, manopera nu am dat niciodata peste 700k, nici macar cand a fost revizia cu schimbul de ulei la cutie. Revizia de 60k nu se pune ca nu am ajuns acolo.

 

 

Pe cumnata-miu l-au costat reviziile min 3 milioane iar cea in care a schimbat uleil din cv mai mult de 3 milioane. si are 34k km. De ce? Pentru ca s-a dus direct la GGA si aia l-au ars. Dar si Wichedcoder a spus ca el face la fel, ca nu vrea sa se intereseze si sa vina cu uleiul lui si cu lichidele lui. So atunci compar o metoda cu aceeasi metoda.

 

PS: Si daca ar fi fost 2.5 mil? E maaare diferenta...

Share this post


Link to post

pai on-topic sa fie, la 7-9 mii un opel hendos din germania.. care-i baiu?

 

la mine cred ca e o idee mai scumpa revizia ca la matiz, si doar aia de 30 a ajuns la 3.5 mil

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Deja discutia e offtopic cred ca subiectul e mai degraba alternative diesel la Logan DCI.

Corsa o scot in ~11.200 de euro cu ABS, AC, geamuri electrice fatza, oglinzi electrice si 2 airbag, 5 usi. Asta presupune un discount de 500 de euro care sunt convins ca il scot. Logan Laureate cu vopsea met, si garantie extinsa e 9190 de euro, deci diferenta de 2 mii.

 

 

corect. atunci de ce nu iei si clio symbol in ecuatie? la 10600 ddp iei abs, a/c, 80cp etc. Daca vrei 65cp cred ca iesi sub 10k. Dar, e adevarat, costa reviziile cu 1 milion in plus fata de opel... :dizzy:

Share this post


Link to post

Consider Clio , faza e ca la fosta firma erau o groaza si desi baietii se purtau frumos cu majoritatea(dupa 3 ani intrau in posesia utilizatorilor prin o facilitate a firmei, plateai o rata, etc) petreceau mult timp prin service.

Opel SH sub 9 mii nu prea gasesti in mintile lui si e cam loterie daca nu te duci personal dupa ea, de fapt 90% ti-o iei.

Share this post


Link to post

in mintile cui?

 

gasesti Opel bun, chiar si ford si peugeot (nu stiu renault :) )

Share this post


Link to post

95% din masinile aduse spre vanzare in Rom sunt manarite la greu.

99% din masinile vandute in vitan care sunt aduse sunt manarite la greu.

O carte de service e 100 de euro.

Merg in targ aproape septamanal, si am ochi format pentru detalii, si asa mi se pare.

Daca tu crezi ca gasesti in mintile lui si merita banii esti liber sa iti iei, mie nu imi inspira incredere.

Share this post


Link to post

nu am zis nimic de Vitan, sunt persoane corect care se ocupa cu adusul si nu e nici o teapa

 

dar eu am zis din germania.. nu din vitan..

 

dar hai s-o lasam ca deja e si subiectul off-topic

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

1. Nu stiu o boaba germana.

2. In Germania sunt deja manarite cand le iei de multe ori, mai ales in sud. E plin de turci, albanezi, romani in autohousurile de acolo.

De ex, daca te uiti pe mobile.de o sa vezi o groaza de masini cu ~80 - 120 k km la preturi ok. daca te uiti pe autohus.de o sa vezi o groaza de masini cu km mult mai multi la banii aia. Diferenta e ca autohus e un parc auto serios( e in nord).

Share this post


Link to post

danke :)

 

asa e, treaba e grea si chiar daca te duci o.. musti , nah ca era scriu altceva

(acte, formalitati etc)

 

in germania nu sunt asa multe manarite ca-n romania.. ca la ei legea e lege

 

deci.. daca ai pe cineva care aduce.. e alta treaba

Share this post


Link to post

Referitor la acest subiect.

Momentan poate cea mai ieftină alternativă este loganu diesel asta dacă vă place cum merge făcând abstracţie de zgomot şi vibraţii. Trebuie să gândiţi puţin mai departe de atât. Peste un an juma iese din garanţie . Abia în acest moment încep problemele. Cei ce cunosc ştiu ce se întâmplă cu clio în străinătate , cele cu injecţie Delphi. cad pe capete şi surpriză... loganu are acelaşi sistem. :) ) (au găsit fraierii unde să vândă rebuturile) > :)

Acum dacă-l ţii vreo 3 ani poate nu e chiar rău dar nu cred că prea mulţi îşi permit să schimbe maşina precum ciorapii. :P .

Părerea mea este că dacă nu vă permiteţi altceva măcar încercaţi unul pe benzină. Sunt sigur mai fiabile şi mai uşor de întreţinut.

Share this post


Link to post

surpriza si pt tine... problemele cu injectia delphi au fost rezolvate de vreo 2 ani... si oricum, marea majoritate cadeau in perioada de garantie, nu dupa cum gresit ai fost informat tu.

Share this post


Link to post

Ai garantie extinsa 3 ani nu 1 an jumate. Problemele de care vorbesti tu au disparut demult.

Bine macar ca nu sunt printre "Cei care cunosc" pentru ca "nu imi permit altceva" altfel dadeam un porcoi de bani pe chevy Lacetti.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Văd că nu aveţi nici cea mai vagă idee a ceea ce vinde Renault în România.

Pentru rezolvarea problemei la clio s-a recurs la un artificiu simplu . S-a schimbat furnizorul : Bosch sau Siemens.

Share this post


Link to post

se pare ca nu s-a schimbat furnizorul. dar s-a rezolvat problema. daca vrei sa afli mai multe poti sa intri pe reno.ro. mie mi-e lene sa-ti explic ca esti complet neinformat si sa iti combat toate afirmatiile si dup-aia sa se zica ca sunt logan-fan. Ideea este: ai bani de o masina mai scumpa? Ia-o! nu cred ca iti va zice cineva cu capul pe umeri ca ai luat teapa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...