Jump to content
Sign in to follow this  
marius_eugen

Merita Diferenta Dintre Euro Ii Si Euro Iii ?

Recommended Posts

Eu din cate am citit si observat , se pare ca Matiz Euro II este mai reusit ca motor decat cel Euro III , pentru ca cel din urma consuma mai mult , troncane mai mult , trepideaza mai mult , porneste mai greu , nu prea are puterea lui Euro II si are mai multe probleme .Oare se merita diferenta sau cautam de acum Matiz Euro II ca asta merge mai bine ? Oare au schimbat piesele cu unele mai ieftine ? sau pur si simplu au fortat motorul sa-l scoata ca Euro III fara sa-i faca imbunatatiri ? Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post

Din ce-am remarcat pina acum, se pare ca E2-ul e ceva mai bun dpdv calitativ. Totusi, micile defecte cu care vine E3-ul pot si remediate fara mare bataie de cap pe masura ce apar (daca apar).

Totusi, parca E3-ul consuma ceva mai putin, by default.

Share this post


Link to post

mai peste tot au fortat motorul prin alte filtre in plus ca sa scoata euro2.

tu vrei sa cumperi sh euro3?

eu as merge pe un euro2 dar ceva mai vechi, din 2001-2002, alea aveau muuult mai putine probleme...

Share this post


Link to post

Eu inca oscilez intre un Matiz Euro II 2001-2003 , dar eventual SE sau SE Power si un Matiz Euro III 2005 , chel , ca nu am mai mult de 5.000 euroi . Eu am mai observat ca in detaliile tehnice intr-adevar consuma cica mai putin , dar in realitate ... :)

Share this post


Link to post

... pai in realitate ce? Ca eu am zis asa din ce s-au laudat cei cu Euro 3-uri. N-am mers cu vreunul asa ca nu vb din experienta.

 

(Ba mint, am mers cu al lui Alinake, vreo 300 metri!)

Share this post


Link to post

ia unu` chel cu aer nou nout cu garantie etc.

5700 euro si nu ai problemele unui euro 2 de 4 ani.

Share this post


Link to post

Masina noua e masina noua ce mai...Tu intrii prima oara in ea, tu o formezi etc...

Tot timpul am militat pt masina noua si nu sh!

Share this post


Link to post

Ai mei nici nu vor sa auda de masina SH, din aceleasi considerente ca si Mcojo. Eu iti recomand ca si Steph sa iti achizitionezi un Matiz nou cu A/C, si iti vei aduce aminte de noi la vara ;) Te va mai costa o inchidere centralizata Alcar H22 1.5 milioane si cu putina dibacie vei avea deschidere portbagaj din telecomanda. Sistemul audio de fabrica de la SE power oricum n-o sa-l pastrezi, iar geamurile electrice cand ai A/C nu mai sunt asa de des folosite, eu unul m-as lipsi de geamuri electrice, un mecanism electric in plus care se poate defecta...

Consumul? E insignifinat...0.5 litri in plus sau minus nu se simt dupa ce dai 5700 de euro pe masina :) >-

Te asteptam in curand la intalniri :lavolan:

Edited by Senna

Share this post


Link to post

Mai oameni buni tot nu mi-ati raspuns ... ca eu am auzit ca sunt mai slabe calitativ cele cu euro III decat cele vechi . Si eu de asta inca oscilez intre un SE euro II din 2003/2004 sau un chel fara AC euro III . Sunt de acord ca una e o masina noua ca ti-o faci tu cum vrei , dar mai este si faza ca pana in 20.000 km au cam toate probleme , deci la inceput ai majoritatea problemelor si nu dupa . Eu oricum am de gand sa pastrez masina cel putin 4-5 ani si nu o iau ca sa fac afaceri cu masini . Stiu ce inseamna AC-ul intr-o masina , dar mai mult de 5000 euro nu am si ai mei nici nu vor sa auda de Matizuc , ci numai de Supernova sau Solenza ... Sunt nefericit :( !!! Dintre cei care au mers sau au avut si euro II si au si euro III nu este nici unul ... Eu am auzit ca cele euro III sunt mult mai sensibile la calitatea benzinei ( eu am de gand sa bag numai de la o firma , dar 95 nu 98 ) , se infunda mai repede piticii mici si negrii din motor si poate face fitze la pornire si la demaraj , cat si o scadere mult mai mare de putere cand dai drumul la AC . Sfaturi / idei ???

Share this post


Link to post

Mers in amandoua (cu Euro 3 numai vreo cativa km). Observatii:

1. Motorul o idee mai puturos la Euro 3

2. Plastice in bord mai urate la euro 3

3. Troncaneala la euro 3 de cateva luni cat la al meu de 2 ani

 

Se poate sa fie un caz izolat dar asta este ce am observat eu. Ca si diferente de consum nu prea sunt conclusive deoarece sunt f mici (daca exista). Daca ar fi sa-mi mai cumpar odata Matiz mi-as lua SE Power pt ca nu mai suport llipsa servodirectiei .

Share this post


Link to post

am mers cam 100 Km cu euro II...mi-a placut cum mergea matizul in general si am cumparat euro III...masina noua e tot masina noua indiferent de ce se discuta. nu am intampinat probleme in 3500 km...in nici un caz la motor nu...la un moment dat indicatorul de la acul de la benzina nu mai functiona(reparat in garantie in 3 min)...in rest ma astept sa apara problemele matizului in general: amortizoare, cutia de viteze, desi pana acum nu simt ca agata la nici o treapta, iar amortizoarele nu dau semne de oboseala. La inceput citind aici de problemele matizului am devenit paranoic si fasaitul de la amortizoare am crezut ca reprezinta motiv de schimb...dar am inteles ca asa fac(numai cand trocane sunt probleme)

P.S. nu stiu daca s-a mai discutat dar au bagat cate ceva in plus la euro III(simtite pe pielea mea)...am lasat ceile in masina si am inchis masina...la un moment dat eram vre-o 6 persoane care stiam sa deschidem matizul prin diferite metode(rigla, nr de imatriculare), am sunat la Craiova sa intreb daca au schimbat ceva la incuieori(au zis ca nu..sunt la fel, se deschid la fel)..Ei bine NU...cine are euro III si a incercat a observat ca-s probleme(trebuie scos chederul..munca draq) :) . Ai intrebat mai sus de consum(parca)..ei bine la site la daewoo spun ca motoarele euro III de pe matiz consuma cu 20 % mai putin decat precedentele(personal n-am facut consumul pana acum...sincer).

Edited by covrigma

Share this post


Link to post

al meu euro 3 nu are nici o problema in 8000 km facuti in 4 luni. si saracu` a vazut limitarea inca din primele sute de km.

 

benzina de orice fel de la orice benzinarie. nici o problema.

 

oricum chiar daca ar avea problemele de care zici tu ca apar in primeel 20k km astea se rezolva pe garantie in timp de probleme ce ar aparea la un matiz sh in timp le vei rezolva pe banii tai :(

Share this post


Link to post

am un e3 si fata de e2 pe care l-am condus in timpul facultatii am observat urmatoarele diferente:-amortizoarele spate au cedat mai repede la e3

-nus ce naiba au facut astia la motor(nu prea ma pricep la mecanica)dar e un pic mai lenes ca e2

-la consum nu am sesizat diferente

-in rest nu mi-a inselat asteptarile

Share this post


Link to post

Eu posed de aproape 2 ani un matiz euro 2, iar la firma avem din martie unu euro 3.Pot sa-ti spun ca nu e nici o diferenta notabila intre ele, nici la cum merg , nici la consum.Cu ala euro 3 am mers doar in oras, nu am iesit cu el in afara.De la colegii mei care au iesit am inteles ca e un pic mai puturos in afara, dar in oras nu e nici o diferenta.

Deci , parerea mea e sa mergi pe masina noua, doar daca vrei ceva dotari in plus sa cauti un Power se second.Altfel nu prea se merita.

Share this post


Link to post

Parere personala , ia daca gasesti unul bun, un SE la SH, daca zici ca ai numai 5000 e .Trebuie sa ai AC ca vara mori fara , e bine sa ai si servodirectie. Poti gasi si SH bune , atata vreme cat cauti .

Eu am un Matiz E/AC si probleme au fost la amortizoare si caseta de directie remediate in garantie, altceva nimic.Nu stiu cum sunt cele euro 3.

Share this post


Link to post

da...e bun un aer conditionat...nici eu n-am si am crezut ca nu o sa rezist pe timpul verii fara...dar...stii ceva...uite ca traiesc, cald n-a fost asa perioada mare, iar aerul de pe matiz nu e asa grozav...in nici un caz nu se merita diferenta aia de 500 E(PAREREA MEA)

Share this post


Link to post

nu te supara da cred ca s-au acrit struguri. te poftesc in matiz dupa ce sta la soare o zi intreaga sa vezi ucm se raceste in 2-3 minute si in 5 o sa simti deja nevoia sa il dai mai incet.

Share this post


Link to post

hmmm.."s-au acrit strugurii" loool..nu stiu..poate e posibil si asa...dupa cum am scris si mai sus am zis ca e bun un AC, dar ca nu prea inghit pretul lor de 500 E in plus pt AC...motivul pt care am luat varianta asta a fost pt ca pe vremea cand cautam eu(adica in vara) nu se gaseau pe nicaieri(sau cel putin nu voiau astia sa-mi dea mie) si la disperarea pe care o aveam eram dispus sa cumpar orice(chiar si cu AC)...nu am avut bugetul chiar asa limitat. Prin niste interventii am reusit sa fac rost(din fericire) de modelul asta...si am zis PAREREA MEA...cat despre feelingul cu aer conditionat sa nu crezi ca am trecut de la dacia 1900 toamna si nu stiu ce inseamna

Share this post


Link to post

Problema AC pe matiz e ca reprezinta mult (procentual) din pretul masinii ~10%.

Inca o problema e ca mai maninca inca 5-7 caluti din herghelia de 51, redusa la 48 pentru E3.

Share this post


Link to post

covrigma> nu am vrut sa te jignesc. scuze era mai mult cu tenta de gluma.

 

shtiu ca mananca mult din cai sic a e scump dar banii aia ii dai odata si pe urma stai cu geamurile inchise si nu storci hainele de pe tine.

Share this post


Link to post

hmmm...nu tre sa-ti ceri scuze ca de aia e un forum...ne exprimam fiecare opinia...si in plus de asta nu m-am suparat...nici nu m-am simtit jignit...decat ca am simti nevoia sa dau ceva explicati..atata tot

sorry de offtopic

Share this post


Link to post

Mai eu mai am o intrebare ! Stiu ca la Matiz Euro II este un comutator sub bord care avea rol in stabilirea si reglarea tipului de benzina folosit , astfel incat putea fi comutat pe 95 / 98 . Dar era de preferinta sa-l lasi pe 95 , pentru ca altfel , ca sa mearga bine masina trebuia sa-i bagi numai benzina de 98 super . Acum ma intreb daca nu cumva are si cel Euro III acel butonas si il poti comuta pe un eventual 95 / 98 , ca sa nu fii obligat sa-i bagi numia benzina 98 , cum este normal unei masini cu motor euro III . Si de ce spun si in cartea tehnica ca i-au scazut puterea de la 51 de CP la 48 CP ??? Erau prea multi si nu puteai sa tii herghelia de caluti de mare in frau ??? Daca ma gandesc bine , casa-i recastigi inapoi cei 3 CP sau mai multi trebuie sa faci ceva modificari : genul un filtru de aer sport sau evacuare inox sport ... care abia iti aduc cativa CP . Eu am inteles de pe site ca un chip-tuning la un Matiz abia da vre-o 4-5 CP . Deci cheltuiesti vre-o 800-900 euro ca sa faci dintr-un euro III un Matiz mai sprinten si sa scapi de scaderea de putere din fabrica ! Ce porcarie ... in loc sa-i creasca puterea , ei o scad ! Astept raspunsul la comutatorul de sub bord daca mai exista si daca intr-adevar i-au facut si imbunatatiri pentru utilizator si nu numai scaderi de putere si ecologie !

Share this post


Link to post

caii din manual sunt cai verzi pe pereti. oricum nu ii vezi niciodata, pentru ca se ating pe la 5500 de ture.

 

ce te intereseaza pe tine este de fapt curba de putere, si mai ales cea de cuplu. acolo e important daca sunt modificari.

Share this post


Link to post

eu nu am auzit de comutator sub bord la euro 3 dar promit ca bag capu` si il caut. alimentez numia cu benzina de 95 de la mol dar daca nu gasesc mol pun orice. nu a facut deloc fite.

 

caii aia 3 nu i-au omorat ca au vrut ci din cauza ca l-au facut euro 3 si l-au mai gatuit duuuuh. si tucrezi ca ai simtii 3 cai in plus sau minus?

Share this post


Link to post

Curba , necurba ... ai inteles ce am intrebat ... si nu inteleg de ce sa nu se atinga ??? Eu am mers cu Dacia la 5200 ture , deci nici nu ma gandesc sa nu merg cu un WOO pe la 5000 rpm . Am inteles ca sunt doua curbe si anume una pe la 3500 rpm si una pe la 5500 ... Pe mine m-ar deranja sa am masina plina si sa nu pot urca un deal decat daca o fortez cu o viteza inferioara ... La unele masini e ok , dar la unele te simti cam penibil . Mie la fosta Dacie imi placea cum se auzea motorul din interior si nu-mi era rusine sa-i dau 4000-4500 rpm , dar la Matiz ma supara fff mult faptul ca nu are turometru . Am citit anul trecut niste ispravi ale unor membri dar nu mi-a placut nici un turometru cum arata , iar cel inclus in bord e belea dar costa prea mult !

 

Offtopic ! Am observat ca am fsot penalizat pentru ca m-am bagat in seama pe la bursa si am folosit cateva smiley-uri . E democratie , dar am cateva intrebari :

1. De ce nu se poate comenta un pret propus sau o oferta a cuiva ? ( daca nu avea chef de asemenea discutii putea sa o dea la ziar nu aici si de ce-l deranjeaza daca omu' chiar a tinut la masina si a faut cateva imbunatatiri la ea ??? )

2. Cate smiley-uri sunt permise per raspuns ? ( pentru ca eu am vazut in timp ce am citit ( pentru ca am terminat de citit tot site-ul acum o saptamana ) , cel putin 10-15 smiley-uri si nimeni nu i-a spus nimic acelei persoane desi erau destul de deranjante pe pagina ( eu am monitor de 21' si intra multe post-uri ) )

Oricum , sincer e cam ciudat sa-i dai cuiva 20% pentru o astfel de observatii . Promit ca voi incerca sa nu mai folosesc atatea smiley-uri , cat despre comentarii ... fiecare are dreptul sa aiba propria parere despre un anumit lucru , iar daca sunt "amendat" pentru acest lucru poate ca aici nu este tipul de forum pe care il caut .

BAFTA tuturor !

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...